( KONZULTA BRNO K objednávce číslo: Poskytovatel Obchodní flrma Sídlo IČO, DIČ Tel, Fax, email Webová adresa Bankovní spojení Zastoupený Objednatel Obchodní jméno (Jméno a přijmení ) Typ společnosti Zapsaná v OR Sídlo (adresa) Datová schránka IČO (RČ) DIČ Bankovní spojení Webová adresa Telefon (pevnálinka) E-mail (universální) Zastoupený Kontaktní osoba % Dodatek č. k závazné objednávce pro poskytování služeb provozovaných společností KONZULTA Brno. a.s. 11321005 Ze dne: 4. 2. 2011 KONZULTA Brno, a.s., zapsaná v Obchodním rejstříku Krajským soudem v Brně, oddíl B. vložka 2781 Brno, Veveří 9, PSČ 602 00 25 54 80 85, cz 25 54 80 85 www.sms-operatoncz, www.konzulta.cz lng. Romanem Schwanzerem, místopředsedou představenstva Krajská nemocnice Liberec a.s. D s.ro. IZ! a.s. El OSVČ D jiná Krajský soud v Ústí nad Labem, spicová značka B1651 Husova 357/10, 460 63 Liberec jwaeuen 27283933 0227283933 D plátce DPH www.nemlib.cz Ú newsletter Funkce Místopředseda představenstva Mobil Telefon E—mail Cl newsletter _ Funkce ved. odd. ICT Mobil Telefon E—mail Ú newsletter Objednané služby SMS—Operátor MicroMedic Podrobnosti viz příloha č. 1 SMS InfoKanál Škoiní SMS InfoKanál Parkovné DDDDIŠIIŠI Místní poplatky Fakturace Posílat daňový doklad (fakturu) na e—mail: Kontaktní osoba Tel.: E-mail (pro zasílání faktur) Jiná ujednání : 1. V rámci poskytnuté služby SMS operátor se snižují ceny za odeslané SMS zprávy a zvyšuje se počet volných SMS zpráv (viz příloha č. 1) 2. Předmět závazné objednávky se dále rozšiřuje o poskytnutí informačního systému MicroMedic (viz příloha č. 2). 3. Platnost dodatku — od 1. 8. 2020 4. Tento dodatek je vyhotoven ve dvou stejnopisech s platností originálu. IZI Souhlasím se zasíláním informací o novinkách a změnách v používaných produktech V Liberci ,dne 6.8. 2020 V Brně „dne 6. 8. 2020 objednatel poskytovatel (razítko a vlastnoruční podpis) (razítko a vlastnoruční podpis) pmoha č. 1 SMS—OPERÁTOR www.sms-ogerator.cz Posílání SMS zpráv Způsob platby M Měsíční fakturace [Z] Tarifní program "BASIC" Ceny SMS IZI sms do GSM sítí operátorů v ČR (02mm ÍZÍ SMS do ostatních sítí v ČR 121 SMS do zahraničních sítí Počet uživatelů |Z| Povolený počet uživatelů Speciální služby El Cena hlasové zprávy do sítí v ČR / min Odeslání SMS z ÍZÍ WEB rozhraní |ZÍ společný adresář měsíční poplatek aktivační poplatek cena jedné SMS cena jedné SMS cena jedné SMS tarifikace 20+20 IZ soukromý adresář 1000,- Kč 0,- Kč 0„80 ,- Kč 2,- Kč 3,- Kč neomezeně 3,- Kč lZl Posílání z emailového klienta M Prostřednictvím aplikace MicroMedic Automatizované přihlášení k distribučním seznamům D Používat automatizované distribuční seznamy Klíčové slovo Na čísle D 9-ti místné Příjem SMS zpráv EI Přijaté sms zprávy _ společné IZ! Přijaté SMS zprávy . soukromé El E-mail pro přeposílání přijatých SMS zpráv Na čísle IZÍ ShortCode D 9-timístné El Prémium SMS klíčové slovo klíčové slovo EI Prémium SMS bez klíčového slova bez klíčového slova Doplňující informace Statistiky a fakturace Informace o odeslání a doručení SMS zpráv, statistiky a informace o fakturaci, jsou dostupné na www.sms-ogeratorcz Přihlašovací údaje Jiná ujednání : 1. Počet volných SMS v ceně tarifního programu : .2000 SMS I měsíc. Nevyužité volné SMS nelze převádět do následujícího měsíce. Volné SMS zprávy jsou poskytovány pouze do sítí tří mobilních operátorů v CR (Q2, T—Mobile a Vodafone) a nevztahují se na SMS zprávy odeslané do ostatních sítí v CR a do zahraničí. Příloha č. 2 Informační systém MicroMedic 1. Informační systém MicroMedic je poskytován ve formě služby„ a je určen pro zajištění svolávání lékařských týmů a dalších pracovníků objednatele v rámci běžného provozu nemocnice i v krizových situacích s využitím mobilní aplikace, SMS a hlasových zpráv a pro podporu krizového řízení objednatele. Podrobný rozsah funkcionalit IS MICROMEDIC je specifikován v příloze č. 3 tohoto dodatku. 2. Součástí poskytované služby je 2,1. Implementace IS MICROMEDIC do stávajícího systému řízení Objednatele včetně metodické pomoci a supervize odborného garanta z oblasti krizového řízení a traumatologického plánování 2.2. metodická pomoc Poskytovatele Objednateli při plnění informačního systému daty. 2.3. Realizace školení pro zaměstnance Objednatele v rozsahu 1 hodiny pro vybraný okruh zaměstnanců v prostorách Objednatele. 3. Povinnosti Poskytovatele 3,1, Zajistit Objednateli přístup do IS MICROMEDIC v režimu 7x24 pomocí internetového prohlížeče přičemž a) minimální požadavky jsou: Internet Explorer 8.0 a vyšší b) Doporučené požadavky na internetový prohlížečjsou: : Internet Explorer 10,0 a vyšší : Firefox — aktuální verze :> Chrome -— aktuální verze :> Safari — aktuáiní verze. 3.2. Zajistit pro Objednatele hosting HW a SW potřebný pro poskytnutí služby včetně jeho údržby, aktualizace a konfigurace. 3.3. Zřídit pro Objednatele kontaktní místo (dále jen Hotline) pro řešení jakýchkoliv nestandardních situací nebo výpadků ve fungování IS MICROMEDIC. 3„4. Uskutečnit v sídle Objednatele pravidelné podle dohody „Kontrolní den“ (minimálnéjedenkrát za čtvrtletí). na kterém budou projednány připomínky Objednatele k poskytované službě, resp. jeho další požadavky na úpravy a změny ve fungování služby. 3.5. Upozorňovat Objednatele na případné plánované a neplánovaně výpadky služby. 364 U plánovaných výpadků na e-mail kontaktní osoby uvedené v bodě 4, 3.7. U neplánovaných výpadků neprodleně po jejich zjištění, a to jednak na e—mail kontaktní osoby uvedené v bodě 4 a současně i na její mobilní telefon. 3.8. V případě zjištění nedostupnosti služby nebo její kritické nefunkčnosti (a to buď ze strany Poskytovatele nebo ze strany Objednatele) zahájit do 1 hodiny od tohoto zjištění práce k odstranění tohoto stavu. 0 plném opětovném zprovoznění služby ihned informovat Objednatele způsobem uvedeným v bodě 4. 4. Povinnosti Objednatele: 4.1. Zajistit uživatelům IS MICROMEDIC přístup k počítačové síti Internet prostřednictvím internetového prohlížeče (viz bod 31. písm. a). 42 Zajistit součinnost při implementaci IS MICROMEDIC. čímž se rozumí: a) poskytnutí základních informací pro stanovení analýzy podmínek zprovoznění informačního systému (seznam klinik (oddělení) s funkčními zkratkami, seznam osob s jejich zařazením a číslem mobilního telefonu). b) stanovení osoby zodpovědné za implemenci & sestaveni implementačniho týmu, ve kterém bude minimálně jeden zástupce vedení zdravotnického zařízení. o) stanovení uživatelů IS MICROMEDIC ve formě seznamu osob s uvedením jejich pracovniho zařazení, mailových adres a mobilních telefonů. d) zajištění účasti uživatelů IS MICROMEDIC na školení prováděném Poskytovatelem. e) Informovat Poskytovatele způsobem uvedeným v Bodě 4.3 0 jakýchkoliv nestandardních situacích nebo výpadcich ve fungování IS MICROMEDIC. f) Zajistit účast kontaktních osob uvedených v bodě 4.2 a případně dalších vybraných uživatelů na kontrolnich dnech pořádaných Poskytovatelem. 5. Kontaktni osoby a způsob komunikace 51. Poskytovatel: a) osoba oprávněné jednat v obchodních a smluvních záležitostech: 5.2. 5.3. e-mail: mobilní telefon: b) osoba oprávněné jednat v provozních záležitostech: e-mail: mobilní telefon: c) osoba oprávněné jednat v provozních, technických a odborných záležitostech: e-mail: mobilní telefon: d) Hotline pro řešení nestandardních situaci a výpadků ve fungování služby e-mail: pracovní dny 8:00 — 16:00 — tel: mimopracovní doba — 16:00 — 08:00, soboty, neděle a svátky :> tel: dle bodu 51b) :> nebo eskalační kontakt: dle bodu 5.1.0) Objednatel a) osoba oprávněná jednat v obchodních a smluvních záležitostech: e-mail: mobilní telefon: b) osoba oprávněná jednat v provozních záležitostech: e—mail: mobilni telefon; 0) osoba oprávněná jednat v technických a odborných záležitostech: e—mail: mobilní telefon: Zajištění komunikace v případech zjištění nefunkčnosti nebo nedostupnosti služby a) Pro zajištění plné funkčnosti služby zřizuje Poskytovatel pro Objednatele v souladu s bodem 3.3. Hotline. b) V případě že Poskytovatel zjistí nedostupnost služby nebo kritickou nefunkčnost siužby, kontaktuje prostřednictvím SMS zprávy neprodleně Objednateie na mobilním telefonu uvedeném v bodě 52. b) c) V případě, že Objednatel zjistí nedostupnost nebo kritickou nefunkčnost služby, kontaktuje Hotline Poskytovatele na telefonních číslech uvedených v bodě 5.1.. d) Vpřipadě. že Objednatel zjistí nekritickou nefunkčnost služby, kontaktuje hotline Poskytovatele prostřednictvím e-mailu. e) Stanovení kritických a nekritických nefunkčnosti služby je uvedeno v příloze č. 4„ 6. Harmonogram zprovoznění IS MICROMEDIC 6.1 6.2. Objednatel předá Poskytovateli informace uvedené v bodě .4.2. a) a b) do 5ti pracovnich dni ode dne uzavřeni tohoto dodatku. Harmonogram vlastního zprovoznění bude vytvořen ve spolupráci stýmem Objednatele určeným pro implementaci. Součásti harmonogramu bude stanovený termín, od kdy bude objednatel službu IS MICROMEDIC využívat. 7. Cena za poskytnutí služby IS MicroMedic 7.1, Cena za službu IS MicroMedic je stanovena jako cena za měsiční provoz ve výši 32 775: Kč bez DPH. 8. Ochrana dat 8.1. 8.2, 8.3. Objednatel bere na vědomí, že iS MICROMEDIC je chráněn jako autorske dílo Poskytovatele, a že není z tohoto titulu oprávněn umožnit jeho užívání jiným osobám než jím určeným uživatelům IS MICROMEDIC. že není oprávněn jakkoliv s ním nakládat Či do něj zasahovat. Poskytovatel se zavazuje, že neumožní třetím osobám (vyjma svých zaměstnanců a spolupracovníků IS MICROMEDIC) přístup k datům Objednatele v IS MICROMEDIC a že tyto data nebude šířit ani s nimi jakkoliv nakládat. Objednatel a poskytovatel se zavazují. že neposkytnou třetím osobám údaje, informace či data, která se dověděli v souvislosti s uzavřením či při plnění této smlouvy vyjma těch dat či informací. která jsou veřejné dostupná. Příloha č, 3. Rozsah funkcionalit IS MICROMEDIC . Evidence osob s kontaktními údaji (karta osoby). . Evidence služeb lékařů a sester s jejich protokolárním záznamem. . Management týmů pro svolávání a informování. . Provádění svolání podle vytvořené logiky. . Sledování historie provedených svolání s protokolárním záznamem zpětně za 12 měsíců. - Evidenci potvrzení svolávání od jednotlivých členů týmů. . Třistupňové potvrzení svolání s protokolárním záznamem (doručenka, potvrzení a hlasové vyrozumění). . Přizpůsobení logiky svolávání běžnému provozu nemocnice . Modul pro správu konziliárního řádu (vyrozumění, příprava, kontrola vykazování). . Modul pro evidenci a sdílení kapacity volných lůžek. . Moduly pro podporu krizového řízení pro vytvoření TT, EP a dalších. . Webový přístup pro neomezený počet uživatelských účtů pomocí přístupového jména a hesla. . Přístup k informacím a funkcím systému v závislosti na roli daného uživatele. . Přímé připojení do SMS center všech hlavních operátorů v ČR. . Odesílání SMS s kapacitou 3000 SMS/minutu. . Mobilní aplikace MicroMessage pro příjem zpráv z IS MicroMedic Příloha č. 4. Stanovení kritických a nekritických nefunkčnosti služby IS MicroMedic Kritická nefunkčnost . Služba není dostupná . Výpadek části služby, která představuje bezprostřední riziko a kriticky ohrožuje včasné vyrozumění osob (např. nefunkční SMS komunikace) Nekritická nefunkčnost . Vše co nespadá pod Kritickou nefunkčnost