Smlouva o poskytování služeb KNLč.52020/ookť?/oo Objednatel Obchodní firma: Krajská nemocnice Liberec, a.s. Sídlo: Liberec, Staré Město, Husova 357/10, 460 01 LiberecI doručovací čís|0 460 63 Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 1651 Zýstoupený: předseda představenstva IC: 27283933 DIČ: C227283933 Bankovní spojení: Číslo účtu: Zhotovitel Obchodní firma/název: Canonada s.r.o. Sídlo: Nuselská 375/98, 140 00 Praha 4 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u městského soudu v Praze, oddíl C vložka 286146 zastoupený: jednatel společnosti IČ: 06645763 DIČ: CZO6645763 Bankovní spojení: Číslo účtu: Zhotovitel a Objednatel dále též společně označováni jako „smluvní strany“, níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavírají podle 52586 a násl. zákona c. 89/2012 Sb., občanského zákoníku tuto smlouvu (dále jen „Smlouva“). Účelem této Smlouvy je úprava práv a povinností smluvních stran při plnění předmětu Smlouvy. Plnění této Smlouvy se řídí taktéž zadávacími podmínkami veřejné zakázky snázvem „Školení středního zdravotnického managementu“, pořadové č. P2020024, zadané objednatelem na základě veřejné zakázky malého rozsahu zadávané mimo režim zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Tyto zadávací podmínky i nabídka zhotovitele jsou pro plnění Smlouvy závazné, i když vní nejsou výslovně uvedeny. I. Předmět smlouvy . Předmětem této Smlouvy je zajištění dlouhodobého školení středního zdravotnického managementu Objednatele. Objednatel chce realizovat u svých zaměstnanců rozvoj v obíasti vedení lidí tzv. soft skills. Předmět Smlouvy vyplývá ze záměru Objednatele proškolit vedoucí zaměstnance v oblasti spolupráce a vedení lidí a požadovaných normách kvality a bezpečnosti práce. Tréning a rozvoj by měl být zaměřen na přístup a postoje vedoucích zaměstnanců, nácvik a zdokonalování dovedností a rozvoj schopností předávat požadované normy chování dál svým podřízeným. , Kurzy měkkých dovedností budou realizovány vždy na základě písemné objednávky Objednatele. Objednávka bude zaslána zhotoviteli nejpozději 1 měsíc před realizací kurzu a bude v ní uvedeno téma školícího kurzu, které bude stanoveno dle potřeb objednatele. . Kurzy budou realizovány měsíčně nebo dle aktuálních potřeb Objednatele. Objednatel předpokládá, že celkem bude uskutečněno max. 76 školících dnů. . Předpokládaný počet členů školící skupiny je cca 16 účastníků, pro každou skupinu je naplánováno 6 školících dnů. . Vzdělávací aktivity budou probíhat v prostorách Objednatele nebo v prostorách, které ijednatel pro tyto účely bezplatně zajistí. . Casový harmonogram: Jeden školící clen — od 8:00 hod. do 15:30 hod. (8 výukových hodin + 0,5 hod. přestávka na oběd). „ Objednatel si vyhrazuje právo neobjednat realizaci všech 76 školících dní bez sankčního postihu. To znamená, že Objednatel je oprávněn určovat konkrétní realizaci kurzů a jejich plnění podle svých aktuálních potřeb. II. Termíny, místo a způsob plnění . Realizace předmětu díla dle této Smlouvy bude zahájena po podpisu Smlouvy a jejím zveřejnění v Registru smluv. . Zhotovitel splní svůj závazek dle této Smlouvy tím, že objednateli předloží presenční listinu zaměstnanců, kteří se účastnili vzdělávací aktivity (prezentace suvedením počtu hodin jednotlivých zaměstnanců), certifikáty o úspěšném absolvování kurzu a popis vzdělávacích aktivit jednotlivých kurzů. . Předání díla bude stvrzeno podpisem předávacího protokolu odpovědnými zástupci smluvních stran. . Objednatel tímto prohlašuje, že odpovědným zástupcem je: náměstek pro řízení lidských zdrojů, tel. mail: . Zhotovitel tímto prohlašuje, že odpovědným zástupcem je: tel, mail: III. Cena . Cena je sjednána dohodou smluvních stran 1 školící den v Kč bez DPH 16 000 Kč DPH 3 360 Kč 1 školící den v Kč s DPH 19 360 Kč 2. Cena stanovená dle odst. 1 tohoto článku je konečná a nepřekročitelná a jsou v ní zahrnuty veškeré náklady zhotovitele spojené s realizací předmětu dle této Smlouvy. 3. Celková cena zahrnuje veškeré náklady za jednotlivé vzdělávací aktivity: . přípravu a organizaci školení . cestovní náklady lektora vč. stravování . náklady lektora - výukové materiály a učební pomůcky pro účastníky kurzu . zajištění hodnocení kurzu (zpětná vazba od účastníků i lektorů kurzu) - osvědčení o absolvování kurzu pro každého účastníka, který kurz úspěšně absolvuje ovedení třídní knihy (docházky), vjejíž příloze bude vedeno téma vzdělávací aktivity, datum, hodina začátku a konce a počet vyučovacích hodin . po ukončení vzdělávacích aktivit daiší Úkony spojené s administrativou, vyúčtováním a s potřebami programu (součinnost s objednatelem např. při informaci o dosažení předpokládaných cílů, seznam zaměstnanců, kteří úspěšně dokončili nebo nedokončili odborný rozvoj, apod.) IV. Platební podmínky 1. Veškeré platby budou provedeny včeských korunách (Kč) na základě daňových dokladů vystavených dle obecně platných právních předpisů, platných v době uskutečnění zdanitelného plnění. 2. Zhotovitel vystaví Objednateli fakturu 1 )( měsíčně vždy po realizaci školících dní uskutečněných v daném měsíci, 3, Fakturace bude probíhat elektronickou formou. Zhotovitel vystaví příslušný daňový doklad vždy bez zbytečného odkladu a zašle jej na následující emailovou adresu Objednatele: Na faktuře bude uvedeno číslo této smlouvy. 4. Převzetím díla odpovědným zástupcem objednatele vzniká zhotoviteli při splnění všech podmínek stanovených touto smlouvou pra'vo fakturovat provedení předmětu Smlouvy. 6. Zálohy se neposkytují. 7. Daňový doklad musí splňovat mimo náležitostí podle 5 28 zákona o DPH dále tyto náležitosti: ' IČ - den splatnosti, . označení peněžního ústavu a číslo účtu, ve prospěch kterého má být provedena platba, konstantní a variabilní symbol, . číslo Smlouvy . razítko a podpis osoby oprávněné k vystavení zálohového listu, dílčího a konečného účetního dokladu, . soupis příloh. 8. Za okamžik uhrazení faktury se považuje datum, kdy byla předmětná částka odepsána z účtu objednatele. 9. Daňové doklady podléhají kontrole objednatele. V případě, že faktura nebude obsahovat výoše uvedene náležitosti, je Objednatel oprávněn fakturu vrátit do doby její splatnosti způsobem, který prokazuje, že do tohoto data Zhotovitel vrácenou fakturu od objednatele převzal Vtakovém případě je Zhotovitel povinen fakturu opravit a v případě, že by oprava činila fakturu nepřehlednou, vystavit fakturu novou. Opravená nebo nová faktura musí být znovu zaslána Objednateli. Do doby splatnosti opravené nebo nové faktury není Objednatel v prodlení s placením ceny předmětu smlouvy, splatnost faktury se posouvá. 10. Doba splatnosti daňových dokladů je stanovena na 30 dnů ode dne doručení faktury na adresu objednatele. 11. Pro případ, že Zhotovitel je nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem“ ve smyslu ustanovení 5 106a zákona č. 235/2004 Sb. , o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí Zhotovitel stím, že mu Objednatel uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému 3 12. správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude Zhotovitel vymáhat od objednatele část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči objednateli, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Zhotovitel rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet než je účet, který je uveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (g 109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu Objednatel cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti stímto ujednáním nebude Zhotovitel vymáhat od objednatele část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Objednateli, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. V. Zhotovitel se zavazuje Stanovit účastníkům kurzů v rámci vzdělávací aktivity studijní a výcvikové povinnosti. V průběhu vzdělávací aktivity zajistit prezenční listinu. Mít pro případ kontroly výuky ze strany objednatele nebo poskytovatele příspěvku, ve výuce aktuálně vyplněnou evidenci docházky i výuky. Bez zbytečného odkladu informovat objednatele pokud vzniknou překážky, které znemožní další účast zaměstnanců na vzdělávací aktivitě. Vystavit úspěšným absolventům Osvědčení (u neakreditovaných programů Potvrzení o absolvování). Zajistit nakládání sosobními údaji o zaměstnancích, kteří se účastní vzdělávací aktivity, vsouladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů a obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů (GDPR). VI. Objednatel se zavazuje Zajistit účast zaměstnanců na vzdělávací aktivitě. Vytvořit těmto zaměstnancům odpovídající podmínky pro jejich účast na vzdělávací aktivitě. Na základě vystavených faktur zhotovitelem uhradit zhotoviteli náklady vzdělávací aktivity ve výši dohodnuté v článku 111, této smlouvy. VII. PoVinnosti smluvních stran . Smluvní strany jsou povinny při předmětu této Smlouvy úzce spolupracovat, zejména si poskytovat úplné, pravdivé a včasné informace potřebné k řádnému plnění svých závazků, přičemž v případě změny podstatných okolností, které mají nebo mohou mít vliv na plnění Smlouvy, jsou povinny o takové změně písemně informovat druhou smluvní stranu bezodkladně, nejpozději však do tří pracovních dnů po zjištění takové zmeny. . Zhotovitel je povinen plnit řádně a včas své závazky tak, aby nedocházelo k prodlení s jejich plněním. . Objednatel je povinen předat zhotoviteli vyžádané objektivní podkladové materiály nezbytné křádnému splnění závazku zhotovitele dle této Smlouvy (např. seznam školených osob, apod.), poskytnout zhotoviteli nezbytnou součinnost ke zpracování díla dle této Smlouvy, zejm. zajistit zhotoviteli spolupráci s kvalifikovanými zaměstnanci objednatele a umožnit po předešlé dohodě zhotoviteli přístup do svých objektů za účelem realizace předmětu této Smlouvy. Smluvní strany se vzájemně zavazují, že budou chránit a utajovat před třetími osobami důvěrné informace a skutečnosti tvořící obchodní tajemství, které byly vzájemně smluvními stranami poskytnuty s odkazem na tuto Smlouvu. . Pokud by Zhotovitel, resp. jeho zaměstnanci nebo třetí osoby, které využije k plnění svých činností, porušili tyto své povinnosti, je Zhotovitel povinen k náhradě způsobené 4 škody a kúhradě smluvní pokuty ve výši 500 000,— Kč. Smluvní strany výslovně vylučují použití 5 2050 občanského zákoníku. VIII. Předčasné ukončení Smlouvy .Tato Smlouva může být předčasně ukončena před splněním veškerých závazků smluvních stran, ato: a) dohodou smluvních stran; b) výpovědí některé smluvní strany, . Smluvní strany mohou uzavřít písemnou dohodu o ukončení Smlouvy, pokud nastanou okolnosti, které brání dalšímu řádnému plnění smluvních závazků některou ze smluvních stran. Dohoda o ukončení Smlouvy musí obsahovat důvody ukončení a způsob úplného vypořádání vzájemných práv a zavazků. . Zhotovitel může předčasně ukončit Smlouvu výpovědí, pokud Objednatel neposkytne řádnou součinnost při plnění předmětu této Smlouvy. . Objednatel může předčasně ukončit Smlouvu výpovědí ze závažných důvodů, které brání v plnění závazků plynoucích ze Smlouvy, zejména pokud: a) Zhotovitel ztratí způsobilost či předpoklady pro poskytování služeb dle této Smlouvy; b) Zhotovitel se dopoustí jednání, které může mít za následek sankci ze strany kontrolních orgánů, poskytovatele finančních prostředků či vznikjine' škody; c) Zhotovitel se dopustí jednání, které může ohrozit či poškodit jméno projektu, jméno poskytovatele finančních prostředků či objednatele, či jiným způsobem narušit řádný průběh realizace projektu . Výpověď Smlouvy musí být učiněna písemněs přesným vymezením důvodů výpovědi a doručena druhé smluvní straně. Výpovědní doba činí 1 týden a počíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědi. IX. Platnost a účinnost smlouvy . Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma stranami, účinnosti dnem zveřejnění v Registru smluv. . Smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to do 31.12 2022. Pokud bude zrealizováno všech 76 školících dní před tímto datem, smlouva pozbyde platnosti a účinnosti po jejich realizaci. X. Závěrečná ustanovení Smlouva se řídl právním řádem České republiky. Vztahy mezi stranami se řídí občanským zákoníkem, pokud Smlouva nestanoví jinak. . Vzhledem k veřejnoprávnímu charakteru Objednatele Zhotovitel výslovně souhlasí se zveřejněním smluvních podmínek obsažených v teto Smlouvě v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů (zejména zák č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím v platném znění) . Jakýkoliv dopis, oznámení či jiný dokument bude považován za doručený druhé smluvní straně této Smlouvy, bude— Ii doručen na adresu uvedenou u dané smluvní strany v záhlaví této Smlouvy. V případě pochybností se má za to, že písemnost zaslaná doporučenou poštovní přepravou byla doručena třetí den po dni odeslání písemnosti Smluvní strany se zavazují přednostně ke smírnému řešení sporů Smluvní strany se dohodly, že spory souvisejících s touto Smlouvou, bude řešit obecný soud ČR. 5. Smluvní strany se dohodly, že žádná z nich není oprávněna postoupit svá práva a převést své povinnosti třetí straně bez předchozího písemného souhlasu druhé smluvní strany, s výjimkou peněžitých pohledávek za druhou smluvní stranou. 6. Smlouva je vyhotovena ve třech výtiscích, všech s platností originálu. Objednatel obdrží dva výtisky, Zhotovitel jeden výtisk. 7. Jednotlivé listy Smlouvy jsou spojeny způsobem, který vylučuje nerozpoznatelné rozpojení. Tuto smlouvu je možné měnit pouze písemnými dodatky podepsanými oběma smluvními stranami. Dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv zveřejní Objednatel tuto Smlouvu včetně případných příloh či dodatků v Registru smluv. Zveřejnění bude provedeno za pomoci automatického strojového převodu textu. Zhotovitel prohlašuje, že žádná informace uvedené v této Smlouvě není předmětem obchodního tajemství ve smyslu g 504 Občanského zákoníku. 10. Smluvní strany prohlašují, že je jim znám celý obsah Smlouvy a Že ji uzavřely na základě své svobodné a vážné vůle. Na důkaz této skutečnosti připojují své podpisy. V Liberci dne 01 4192020 v Praze, dne Íýý— 202 (9 za objednatele: za Zhotovitele: přeůšeda představenstva jednatel