Smlouva o poskytování služeb závodního stravování (dále jen ,.smlouva“) uzavřená dle ustanovení & 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník mezí Krajská nemocnice Liberec, a.s. se sídlem v Liberci 1, Husova 10. PSČ 460 01 zastoupená panem . místopředsedou představenstva IC: 27283933, DIČ: CZZ7283933 bankovní spojení: číslo účtu: společnost je zapsána v OR u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 1651 (dále jen „Prevozovatel“) a Benteler ČR s.r.o. Se sídlem v Školní 713, Chrastava, 463 31 Provozovna: Belgická 4777, J ablonec nad Nisou, 466 05 IČO: 63145936 DIČ: CZG99000931 Zastoupen: panem a jednateli společnosti Obsah: Přílohy: Společnost zapsána v OR u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 22895 (dále jen „zákaznik“) (dále společně jen „smluvní strany“ nebo kterákoliv z nich „smluvní strana“) 1. Základní ustanovení 2. Cena, vyúčtování 3. Práva a povinnosti účastníků 4. Nájemné a úhrada za poskytované služby v souvislosti s nájmem 5. Personál 6_ Kontrola zákazníka 7, Součirmost provozovatele a zákazníka 8. Investice 9. Zpracování osobních údajů 10. Rešení sporů 11. Doba trvání smlouvy, výpověď 12. Vyšší moc 13. Závěrečná ustanovení 1. Cenová kalkulace č. l 2. výdejní a prodejní doba č. 1 3. Grmnáže příloh a masa v syrovém stavu 4_ Požadavky na poskytovatele služeb v oblasti závodního stravování 5. Layout provozovny 6. Seznam malého inventáře 7. Seznam velkého inventáře 1.1. 1.2. Základní ustanovení Předmět smlouvy Provozovatel se zavazuje zajišťovat od ]. 7. 2020 pro zákazníka provoz střediska závodního stravování umístěného v provozním areálu zákazníka na adrese Belgická 4777, Jablonec nad Nisou, 466 05, které je blíže specíňkováno v dalších ustanoveních a přílohách této smlouvy. Závodním stravováním se pro účely této smlouvy rozumí služby spočívající v dovozu a prodeji teplýchjídel z centrální kuchyně provozovatele pro zaměstnance zákazníka a zajištění dalších vzájemně písemně dohodnutých druhů stravovacích služeb dle platných hygienických norem. Zákazník není oprávněn po dobu trvání smlouvy předat výše uvedené provozy nebojakoukoliv jejich část jinému provozovateli. Základní povinnosti zákazníka a provozovatele 1.2.2. 1.2.3. 1.2.4. 1.2.5. 126. 1.2.7. 1.2.8. 1.2.9. 1.2.10. 1.2.1L Provozovatel je povinen dbát o to, aby oblast uvedená v bodě 1.1. byla vedena odborně & řádně v souladu s danou situací na trhu tak, aby byly k dispozici cenově odpovídající a chutné pokrmy, nápoje a další zboží. pokud je provozovatel zavázán kjeho dodávkám podle této smlouvy, případně podle _i iné smlouvy uzavřené mezi smluvními stranami. Obě smluvní snany se zavazují dodržovat veškeré právní předpisy a závazné normy platné pro oblast veřejného stravování a prodej potravinářského zboží. Provozovatel je povinen dodržovat základní strukturu nabídky jídel tak, že provozovatel předá zákazníkovi a zveřejní na nástěnce v jídelně nejméně dva dny před koncem pracovního týdnejídelní lístek na následující týden. Otevírací doba je stanovena v příloze č. 2 této smlouvy ajejí rozsah může být změněn pouze na základě písemné dohody obou smluvních stran. Při rozšíření otevírací doby na odpolední směnu je rozsah stanoven v příloze č. 2 této smlouvy. Provozovatel se zavazuje provádět kontinuálně průzkum spokojenosti strávníků formou umístění lístků pro připomínky vprostorách jídelny. Provozovatel se dále zavazuje provádět nejméně ] za rok detailní průzkum spokojenosti strávníků formou ankety, jejíž výsledky budou předloženy po vyhodnocení odpovědné osobě zákazníka. Provozovatel se zavazuje pro zákazníka uspořádat nejméně čtyřikrát za rok marketingovou akcí (např. dny italské, orientální, staročeské kuchyně). 0 konání takové akce bude provozovatel zákazníka s předstihem informovat. Objednávky bude možné provádět d013100 hodin a to vždy od PO — do PÁ. Při nezbytně nutné výluce stravovacího provozu je provozovatel povinen zajistit služby, jež jsou předmětem této smlouvy, v příměřeném rozsahu náhradním způsobem, který bude předem písemně odsouhlasen zákazníkem. Provozovatel je oprávněn v případě nutné provozní potřeby, a po předchozím písemném souhlasu zákazníka. změnit nabízený jídelníček nebo vydat pouze omezený počet druhů menu. Provozovatel je povinen provádět denní evidenci počtu projedených jídel a celkového rozsahu poskytnutých služeb. 2.l. 2.2. 2.3. 2.4. 2.6. 3.1. Cena, vyúčtování Na základě cenové kalkulace schválené oběma smluvními stranami, kteráje přílohou č. 1 této smlouvy, byla stanovena cena za odběr jednoho jídla zaměstnanci a smluvními partnery zákazníka. Vedlejší provozní náklady, mzdové náklady a odměna provozovatelejsou hrazeny zákazníkem paušálním poplatkem dle přílohy č. 1 této smlouvy. Vyúčtování bude prováděno měsíčně. Nárok na zaplacení ceny vznikne řádným poskytnutím plnění na tuto smlouvu a cena bude hrazena na základě faktury — daňového dokladu vystaveného provozovatelem. Faktura musí splňovat náležitosti daňového dokladu stanovené právními předpisy, a to zejména: číslo faktury a datum vystavení obchodníjméno, sídlo provozovatele a zákazníka IČ a DIČ provozovatele a zákazníka fakturovaná částka speciňkaci o poskytnutí služby .... Daňový doklad. který nebude splňovat výše uvedené náležitosti je zákazník oprávněn vrátit provozovateli s výzvou ke zjednání nápravy, přičemž nová lhůta splatnosti běží až dnem doručení řádné faktury zákazníkovi. Faktura bude vystavena první pracovní den následujícího měsíce, zákazníkovi bude doručena nejpozději pátý pracovní den. Fakturaje splatná 30. den od data vystavení. V případě prodlení s uhrazením fakturyje zákazník povinen zaplatit provozovateli úrok z prodlení ve výši 0,05% zdlužné částky za každý den prodlení a to v případě, že zákazník nereaguje ani na dvě přechozí písemné upozornění. V rámci kapacity výdeje má provozovatel s předchozím písemným souhlasem zákazníka právo poskytovat stravovací služby dalším smluvním stranám. Cena za odebrané jídlo, jak je stanovgno v příloze č. 1 (popř. č. 2) této 'smlouvy, může být zvýšena, jestliže se ceny u potravin v Ceské republice zvýší dle údajů CSU od července 2020, a to o více než 2%. Zvýšená cena musí být předem písemně odsouhlasena Zákazníkem. Práva a povinnosti smluvních stran Inventář 3.1 . 1. Rozsah inventáře 3.1 .1.1. Zákazníkje povinen poskytnout provozovateli pro účely plnění této smlouvy velký a malý inventář. 3.1 .l .2. Inventář zahrnuje zejména: kompletní zařízeníjídelny jako např. stoly, židle atd. kompletní zařízení připraven a výdejny jídel s veškerým kuchyňským nářadím, kuchyňskými stroji, chladírenským zařízením, jakož i skladovacími prostory s odpovídajícími policemi, výdejem pokrmů a nápojů, umývacími dřezy a osvětlovacími tělesy . malý inventář jako jsou příbory, nádobí, sklenice, tácy, stolní kořenky, vázy, stojánky na papír a ubrousky, servírovací plata. další malý materiál a nádoby 3.1.2. 3.2. 3.2.1. 3.1.13. Zákazník je povinen poskytnout vše potřebné k dispozici v dostatečném předstihu před převzetím provozu. Inventář bude předán na základě písemného předávacího protokolu. anenmra 3.1.21. Jedenkrát za rok se uskuteční společná inventura za účelem zjištění aktuálního stavu. 3.1.22. Náhradu za „přirozený úbytek“ u malého inventáře (příbory, talíře, skleničky) zajišťuje zákazník. Prostory Zákazník se zavazuje poskytnout provozovateli !( dispozici prostory potřebné k obhospodařování předávaných provozů včetně sociálního zázemí pro pracovníky provozovatele (dále jen „prostory“). Jedná se o nebytové prostory, tj. prostory sloužící k podnikání umístněné v objektu v Jablonci nad Nisou. Belgická ulice č.p. 4777. Jedná se o budovu čp, 4777 v části obce Rýnovice umístěnou na parcele č. 755/139. 755/196 3 755/137 tak. jak je dnes vše zapsáno v katastru nemovitostí na LV č. 7193 pro k.ú. Rýnovice. Prostory musí splňovat požadavky stanovené závaznými předpisy a normami pro jednotlivé druhy provozu. V případě havárie, živelné události, požárního poplachu, nebo jiné události, při které by mohlo dojít kohrožení zdraví, nebo majetku provozovatele a zákazníka mají ostraha zákazníkových budov, nebo zaměstnanci zákazníka právo vstupovat do prostor užívaných provozovatelem, a to následujícím způsobem: . Před vstupem do prostor odkóduje bezpečnostní služba zákazníka zabezpečení kantýny. ' Pracovníci bezpečnostní služby provedou příslušnou kontrolu, odpovídající zásah, nebo kzásahu přivolají Havarijní hlídku a příp. další složky jako Policii ČR, příslušníky Hasičského záchranného sboru, nebo Rychlé záchranné služby. . Pracovníci bezpečnostní služby neprodleně informují a případně přivolají zástupce provozovatele a zákazníka. . Pracovníci bezpečnostní služby provedou o celé události zápis do knihy událostí a celý prostor zakódují. Přivolaný zástupce provozovatele provede prvotní ohledání užívaných prostor a zajistí provedení kontrolní inventury. 3.3. Údržba a opravy 3.3.1. 3.3.2. 3.3.3. 3.3.4, Běžnou údržbu prostor svěřených provozovateli (kuchyně a její zázemí) a velkého inventáře zajišťuje na své náklady zákazník. Provozovatel bude zacházet s prostory a předměty, které mu byly předány s potřebnou péči a opatrností. Vyskytnou-li se případné škody a nedostatky, ohlásí je neprodleně zákazníkovi. Zákazník provede bez zbytečného odkladu veškerá nezbytná opatření a opravy, aby byl zajištěn provoz kantýny. Způsobí-li provozovatel na zařízení zákazníka újmu, je povinen jí zákazníkovi nahradit v plném rozsahu. Provozovatel se zavazuje takto vzniklou újmu uhradit zákazníkovi na jeho výzvu. Smluvní strany společně ujednaly, že náhrada újmy bude pro takový případ přednostně provedena v penězích, pokud nebude zákazník žádat jinak. Provozovatel nese 3.3.5. 3.4. 3.4.1. 3.4.2. 3.5. 3.5.1. odpovědnost za osoby jím použité pro plnění na tuto smlouvu a dále za osoby, kterým povolí vstup do prostor. Zákazník je povinen informovat provozovatele v dostatečném předstihu o plánovaných opravách a údržbářských pracích, které by mohly ovlivnit nebo omezit provoz zajišťovaný provozovatelem podle této smlouvy. Oběma smluvními stranami bude v tomto případě dohodnut provozní režim pro období provádění větších oprav či údržbářských prací. Energie a dodávka vody Zákazník se zavazuje zajistit provozovateli na vlastní náklady potřebnou elektrickou energii & dodávku vody a bude mít na starosti stím spojenou údržbu a instalace. Provozovatel se zavazuje dbát na hospodárné využívání poskytnutých energií (voda, elektřina, teplo) & zamezitjejich plýtvání. Zákazník je rovněž povinen hradit poplatky za odpadní vody. Zákazník se zavazuje k součinnosti při řádném provozování lapače tuků z kantýny; tj. např omezování prostředků se silnými emulgačními a rozpouštěními účinky. Při zjištěných závadách se zavazuje ke spolupráci kjejich odstranění. Přístupové cesty Zákazník se zavazuje zajistit, aby přísun zboží potřebného pro provoz zajišťovaný provozovatelem mohl vždy probíhat bez problémů po stanovených příjezdových cestách a stanovenými vchody. 3.6. Hygiena a čistota 3.6.1. 3.6.2. C ištěn í 361.1. Provozovatel se zavazuje s prostory a zařízeními zacházet s potřebnou pečlivostí a bude je uchovávat v čistém a hygienicky bezvadném stavu. 3.6.12. Provozovatel se zavazuje zajistit úklid výdejny a zázemí kuchyňských prostor, zákazník se zavazuje na vlastní náklady zajistit prostřednictvím najaté úklidové firmy denní úklid v prostoráchjídelny. Odpady 3.6.21 . Provozovatel se zavazuje předávat odpady vznikléjeho činností pouze společnosti oprávněné k nakládání s odpady, v souladu s požadavky zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech, v aktuálním znění a jeho prováděcími předpisy. Provozovatel vede evidenci o předaných odpadech a vždy do 1.3. následujícího kalendářního roku předává souhrnnou evidenci předaných odpadů zákazníkovi (pro případné kontroly a audity systémů). Provozovatel se zavazuje shromažďovat odpady utříděné podle jednotlivých druhů z kategorií 3.6.22. Za účelem odklízení komunálních odpadků z jídelny se zákazník zavazuje poskytnout kdíspozici odpovídající nádoby a zajišťovat na své náklady vyprázdnění & čištění odpadních nádob. 3.6.23. Provozovatel se zavazuje zajistit na svoje náklady odvoz & zpracování potravinářských odpadů (zbytků jídel) a nebezpečných látek vzniklých jeho 3.7. 3.8. 3.9. činností a zajistit naplnění všech právních ustanovení a předpisů stouto problematikou souvisejících. Bezpečnost práce 3.7.1. 3.7.2. 3.7.3. a) 1)) 3.7.4. 3.7.5. Při zjištění porušení bezpečnostních předpisů ze strany zákazníka oznámí toto neprodleně provozovatel zákazníkovi. Provozovatel zodpovídá za dodržování interních bezpečnostních předpisů, jak je uvedeno v jeho pracovním řádu. Dále se provozovatel zavazuje vyškolit své zaměstnance dle platných předpisů a norem a vybavit je předepsanými ochrannými pomůckami. Provozovate1 je dále povinen zajistit rozmístění bezpečnostních značek v souladu s nařízením vlády č. 375/2017 Sb., () vzhledu, umístění a provedení bezpečnostních značek a značení a zavedení signálů. Zákazník je povinen seznámit provozovate1e se všemi platnými předpisy & nařízeními týkajícími se zvláštního dopravního režimu, hygienických, bezpečnostních a protipožárních předpisů a opatření v areálu zákazníka. Provozovatel je povinen provést seznámení všech svých zaměstnanců, kteří se budou pohybovat v areálu zákazníka, s interními předpisy a nařízeními zákazníka. Při zjištění porušení bezpečnostních předpisů ze strany provozovatele oznámí toto neprodleně zákazník provozovateli, kterýje povinen v co nejkratší době zjednat nápravu. Povinnosti provozovatele: Provozovatel se zavazuje dodržovat právní předpisy a interní pokyny, týkající se zejména hygieny, bezpečnosti práce, protipožární ochrany, ochrany Životního prostředí, ochrany objektů, dopravního režimu. Provozovatel se zavazuje předložit mškazníkovi provozní, hygienický a sanitační řád pro práci v poskytnutém prostoru do 14 - dnů od podpisu smlouvy. Provozovatel se zavazuje zapracovat do svých předpisů o bezpečnosti práce, požární ochraně a ochrany Životního prostředí ustanovení interních předpisů zákazníka upravujících tyto oblasti. Dále se zavazuje pravidelně proškolovat svoje zaměstnance a dodržovat obecně platné předpisy. Zákazník se zavazuje zajišťovat na své náklady vybavení, pravidelné kontroly a revize všech vyhrazených technických zařízení a požárně technických zařízení. Pojištění 3.8.1. 3.8.2. Provozovatel se zavazuje uzavřít na zásoby a vlastní inventář používaný v provozu zákazníka pojištění pro případ odcizení & poškození živelní událostí a dále pojištěni obecné odpovědnosti za způsobené škody na zdraví či majetku třetích osob. Provozovatel prohlašuje, že má uzavřenu pojistnou smlouvu na pojištění odpovědnosti za škody ve výši 50 000 000; Kč a je povinen ji po celou dobu platnosti této smlouvy udržovat. Zákazník je oprávněn po provozovateli kdykoliv vyžadovat prokázání této skutečnosti. V případě porušení prohlášení a povinnosti uvedené v tomto článku smlouvy je zákazník oprávněn odstoupit od této smlouvy s okamžitou účinností. Telefonní linky 3.9.1. 3.9.2. Provozovatel si zajistí zřízení telefonní linky na vlastní náklady. Telefonní poplatky hradí provozovatel. Nájemné a úhrada za poskytované služby v souvislosti s nájmem Výše nájemného za užívání prostor se stanoví dohodou smluvních stran ve výši 1 Kč/m2 bez DPH měsíčně dle přiloženého layoutu & plochy provozu. Celkem je to 64; Kč bez DPH měsíčně. Výše nájemného za movité věci v prostorách se stanoví dohodou smluvních stran ve výši 100,- Kč bez DPH měsíčně. 5. Personál 5.1 . Provozovatel prohlašuje, že vedení provozu bude v rukou zkušeného pracovníka provozovatele, který má na základě svého vzdělání potřebné odborné a organizační zkušenosti. 6. Kontrola zákazníkem 6.1. Vedení provozu a celkové podklady pro vyúčtování mohou být prověřovány & kontrolovány určeným pracovníkem zákazníka. Zákazník je oprávněn, při dodržování platných hygienických předpisů. a pokud tím nenaruší provoz, kdykoliv kontrolovat plnění provozovatele. 6.2. Kontrolou plnění prostřednictvím pověřeného zástupce zákazníkaje zejména myšleno: a. kontrola dodržování minimálního rozsahu počtu hlavních jídel a po celou dobu provozu; kontrola dodržování sjednané velikosti porcí: kontrola kvality a teploty porcí; kontrola dodržování sjednané obchodní přirážky a exspirace zboží; kontrola čistoty provozu a dodržování hygienických norem; kontrola dodržování BOZP & požárních předpisů; kontrola údržby svěřeného majetku, "„a—“509.09" 6.3. V případě zjištění nesrovnalostí je povinen pověřený zástupce zákazníka () takové skutečnosti neprodleně informovat vedoucího provozovatele, popřípadějeho pověřeného zástupce. Oba pak provedou zápis specifikující zjištěnou vadu a opatříjej podpisy. Provozovatel se zavazuje vadu odstranit do tří (3) pracovních dnů, nebude-Ii písemně sjednána mezi smluvními stranami jiná doba odstranění vady. Každá z obou smluvních stran obdrží po jedné kopii tohoto zápisu. 7. Součinnost provozovatele a zákazníka 7.1. Plán pokrmů bude schvalován se souhlasem zákazníka. Odchylky, které mohou vyplynout ze situace na trhu nebo z organizačních důvodů, zůstávají vyhrazeny. 7.2. Reklamace ohledně pokrmů nebo dodaného zboží budou projednány se zákazníkem za přítomnosti zástupce strávníků. Provozovatel podle provozních možností neprodleně napraví příčiny nedostatků. 743. Zákazník je povinen informovat v dostatečném předstihu provozovatele o provozních, organizačních a dalších opatřeních, která mohou ovlivnit činnost, kterou zajišťuje provozovatel podle smlouvy. Zákazník je odpovědný za to, že řádný průběh služeb provozovatele nebude rušen zásahy třetích osob. 10. 841. 9.1. 9.2. 9.4. 10.1. Provozovatel je povinen seznámit zákazníka se vznikem požáru v prostoru kuchyně ajídelny. V případě provádění požárně nebezpečných pracíje provozovatel povinen s předstihem oznámit tuto skutečnost zákazníkovi k přijetí potřebných opatření. Provozovatel je povinen seznámit zákazníka s pracovním úrazem svých zaměstnanců a jeho dodavatelů, který se stal v areálu zákazníka. Postup šetření a hlášení si provozovatel zabezpečí sám v souladu s Nařízením vlády č. 201/2010 Sb., o způsobu evidence úrazů, hlášení a zasílání záznamu o úrazu. Investice Plán případných investic bude sestaven společně smluvními stranami, a to vždy tři měsíce před začátkem roku zákazníka ( 1. 1.). Zpracování osobních údajů V rámci plnění předmětu smlouvy budou předávány a zpracovávány osobní údaje strávníků - zaměstnanců zákazníka. Povinné náležitosti a infomace pro evidenci zpracování osobních údajů: 0 Právní titul zpracování osobních údajů: plnění této smlouvy a plněníjiných právních povinnosti. . Účel zpracování osobních údajů: předání jmenného seznamu zaměstnanců zákazníka za účelem evidence odebrané stravy a poskytnutí příslušné výše dotace na zaměstnanecké stravování, vytvoření a předání podkladů pro dotované stravování. Kategorie subjektů osobních údajů: strávníci - zaměstnanci zákazníka. Kategorie údajů: jméno. příjmení, osobní číslo, seznam objednávek a odebraných obědů. . Zvláštní kategorie osobních údajů: ne. Doba zpracování osobních údajů: po dobu odebírání zaměstnaneckého dotovaného stravování v rámci trvání zaměstnaneckého poměru mezi zaměstnancem zákazníka a zákazníkem. Obě smluvní strany se zavazují, že budou zpracovávat výše uvedené osobní údaje pouze za daným účelem, vrozsahu stanoveném touto smlouvou a v souladu s příslušnými právními předpisy. Obě smluvní strany jsou ve vztahu k osobním údajů vázány zákonnou mlčenlivosti v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů. zejména pak Nařízením Evropského parlamentu a rady EU 2016/679 (GDPR). Obě smluvní strany se zavazují k zavedení a dodržování technických a organizačních opatření, které zajišťují zabezpečení a ochranu osobních údajů vsouladu spříslušnýmí právními předpisy, tak aby bylo zabráněno možnému úniku, výmazu. změnám, zneužití či neoprávněnému přístupu k osobním údajům. Řešení sporů Smluvní strany vynaloží veškeré úsi1í, aby přátelským & neformálním jednáním vyřešili jakékoliv neshody nebo spory vznikající mezi nimi v souvislosti se smlouvou. 12. 13. Pokud za 30 dní od zahájení takovýchto neformálních jednání provozovatel a zákazník nejsou schopni smluvní spor přátelsky vyřešit, může se kterákoliv ze smluvních stran obrátit na věcně a místně příslušný soud Ceské republiky s návrhem na zahájení řízení. Doba trvání smlouvy, výpověď Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou od data zahájení poskytování služeb. Vypovězení smlouvy je možné vždy ke konci každého kalendářního měsíce, výpovědní doba činí 3 měsíce a začíná prvním dnem měsíce následujícího po datu doručení písemné výpovědi druhé smluvní straně. Zákazník je oprávněn od této smlouvy okamžitě odstoupit v případě podstatného porušení smlouvy provozovatelem, zejména v případě, jestliže provozovateli byla odebrána předepsaná úřední povolení nebo v případě prodlení provozovatele s řádným plněním na tuto smlouvu déle než tři (3) pracovní dny, které nebude napraveno ani po písemném upozomění zákazníkem na takové porušení nebo v případě prodlení provozovatele s platbou dle této smlouvy déle jak 30 dnů. Provozovatel je oprávněn okamžitě odstoupit v případě podstatného porušení smlouvy zákazníkem, zejména v případě prodlení se zaplacením ceny podle této smlouvy déle jak 30 dnů. Každá ze smluvních stran je oprávněna okamžitě odstoupit od této smlouvy v případě prohlášení úpadku smluvní strany na základě pravomocného soudního rozhodnutí. Vyšší moc 12.1. 12.2. 12.3. 12.4. Vyšší moci se rozumí jakákoli nepředvídatelná výjimečná situace či událost mimo kontrolu smluvních stran,jež kterékoli z nich brání v plněníjakýchkoli jejích závazků vyplývajících ze smlouvy, nebyla zapříčiněna chybou nebo nedbalosti najejich straně & prokáže se. žeji nelze překonat ani s vynaložením veškeré řádné péče. Smluvní strana, jež porušila své závazky, nemůže jako případ vyšší moci uplatňovat vady zařízení či materiálů nebo prodlení při jejich zajištění (pokud nebyly způsobeny případem vyšší moci), pracovní spory ani finanční obtíže. Smluvní strana dotčená případem vyšší moci neprodleně písemně vyrozumí druhou smluvní stranu a uvede povahu příslušné události, pravděpodobnou délku trvání apředpokládané důsledky. Žádná ze smluvních stran nebude odpovědná za porušení svých povinností vyplývajících ze smlouvy, pokud jim vjejích plnění brání případ vyšší moci. Smluvní strany vynaloží veškeré úsilí, aby minimalizovaly jakoukoli škodu způsobenou případem vyšší moci. V případě trvání překážky vyšší moci po dobu delší než tři (3) měsíce je každá ze smluvních stran oprávněna odstoupit od této smlouvy s okamžitou účinností. Závěrečná ustanovení 13.1. 132. Tato smlouva se řídí českým právním řádem. Otázky neupravené v této smlouvě se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“), soudní spory se pak řídí zákonem č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Smlouva může být měněna pouze písemně formou chronologicky číslovaných dodatků podepsaných oprávněnými zástupci smluvních stran. Jinou formu změny této smlouvy smluvní strany výslovně vyloučily. Písemná forma v listinné podobě s vlastnoručními podpisy oprávněných zástupců smluvních stran, doručené prostřednictvím certifikovaného poskytovatele poštovních služeb je nezbytná i pro právní jednání. kterými se tato smlouva ukončuje, případně uplatňuje smluvní pokuta, náhrada škody čí nemajetkové újmy. Pro ostatní 13.3. 13.4. 135. 13.6. 13.7. 13.8. právní jednání se za písemnou formu podle této smlouvy má'rovněž forma elektronické komunikace, zejména e—mail. Pokud by některé ustanovení této smlouvy bylo nebo se teprve v budoucnu stalo neplatné nebo pokud by některé ustanovení ve smlouvě chybělo, není tím platnost ostatních ustanovení smlouvy dotčena. Smluvní strany se zavazují nahradit vtakovém případě chybějící nebo neplatná ustanovení takovým ujednáním, kterým bude splněn zamýšlený účel smlouvy. Smluvní strany se zavazují, že uchovají v tajnosti veškeré informace, které o sobě navzájem získaly v průběhu plnění této smlouvy, které nejsou veřejně přístupné, nebo které pokládají za důvěrné. V této souvislosti se zavazuji zajistit utajování těchto informaci též všemi zaměstnanci smluvních stran 1 da1šími osobami, které pověří dílčí úkoly v souvislosti realizací této smlouvy. Zákazník sije vědom skutečnosti, že provozovatelje povinným subjektem dle č. 340/2015 Sb., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů. aje si vědom toho. že tato smlouva podléhá režimu povinného zveřejnění dle zákona o registru smluv. Zákazník souhlasí s tím, že zveřejnění této smlouvy v registru smluv zajistí provozovatel. Zákazník prohlašuje. že žádná informace uvedená v této smlouvě včetně přílohy není předmětem obchodního tajemství ve smyslu 5 504 občanského zákoníku. Provozovatel není oprávněn bez předchozího písemného souhlasu zákazníka postoupit, převést, mění!, zastavit či jinak zatížit ani jakkoli jinak disponovat s touto smlouvou, její částí nebo jednotlivými právy či pohledávkami z ní vyplývajícími, čí ujednat 5 třetí osobou převzetí povinností či dluhů vyplývajících z této smlouvy. a to po dobu trvání této smlouvy. Tato smlouva a její cenové ujednání vycházejí zdaňového režimu platnému ke dni jejího podpisu. V případě změn daňových předpisů se účastníci zavazují změnit vzájemnou písemnou dohodou odpovídajícím způsobem příslušná ustanovení smlouvy. Tato smlouva byla sepsána ve dvou vyhotoveních. znichž každá sm1uvní strana obdrží po jednom exempláři. Smluvní strany prohlašují, že obsah této smlouvy je projevem jejich shodné a svobodné vůle, jejímu obsahu rozumí a na důkaz toho připojují své podpisy. \ Provozovatel: 41\( _ Q: (b) zákazník ý/á-ŽaŽ/Ú V Liberci. dne ............................ V Chrastavě dne . ................... Krajsldá nemocíůčťEiberec, a.s.“ Bentelěr ČŘ s.r.o. ( BenteleňČÍR sko. Příloha č. 1 Cenová kalkulace č. 1 OBĚDY Cen Mew PLNÁ CENA V ' s DPH v Kč Menu 1-2-3—4 75,- Menu 5 85,- CHLAZENKA 75,- Menu ( polévka. hlavní iídlo + nánoi studený) ] polévka Menu 1 - 2 standardní menu HOTOVKY MENU 3 salát MENU 4 bezmasý, nebo sladký pokrm MENUS minutkovéjídlo Měsíční paušální poplatekje stanoven na 63.800,— Kč bez DPH a mimořádné směny na 2900,- Kč bez DPH na 1 den. Mimořádné směnyje třeba předem odsouhlasit s odpovědným zástupcem zákazníka. V ceně paušálu je servis výdeje, obsluha a naše mzdove' náklady, dodržení legislativy HACCP, oblečení personálu, školení personálu, svoz biologického odpadu a kuchyňského oleje, PHM dopravy, naše pojištění, doplnění automatu. Za předpokladu, že by vznikly překážky ze strany zákazníka směrem k dodavateli, které by mu neumožnily službu poskytovat, bude výše paušálu hrazena 50 % ze strany zákazníka. Provozovatel se zavazuje přijímat platby elektronickými stravenkami. Příloha č. 2 Výdejní a prodejní doba č. 1 Výdej obědů: Pondělí - pátek od 11:00 — 13:00 hod. Otevírací doba kantýny: Pondělí - pátek od 05:30 — 14:30 hod. Chlazená strava neomezeně Příloha č.3 Gramáže - příloh a masa DRUH GRAMÁŽ KS Brambory 3005 Rýže 250g Knedlík houskový 5ks Knedlík bramborový 6ks Špalíček 300g Špekový knedlík 4 půlky Těstoviny 250g Bramborová kaše 300g Opečené brambory 300g Bramboráčky 5ks Maso kostky 1003 -4 ks 1203 6ks Maso plátky 150g 1ks Kuřecí stehno 2805 Špenát 150g Zelí 150g Dušená mrkev 150g Nočky 300g Halušky 3003 Ovocné knedlíky 3ks Šťouchané brambory 300g Požadavky na poskytovatele služeb v oblasti závodního stravování pro závod VV V VVV Benteler ČR s. r. o. — závod Jablonec nad Nisou Zajišťovat stravovací s1užby pro společnost Benteler ČR s. r. o. - závod v Jablonci nad Nisou Počet zaměstnanců v závodě ie 530 Prostory v závodě Chrastava spol. Benteler ČR s. r. 0., jsou kolaudovány jako výdejny. Stravovací prostory jsou přístupné nepřetržitě 24 hod denně, výdejní prostory následovně: pondělí — pátek: 51:30-14:30 Složení obědů MENU Polévka — 1-2 druhy hlavní jídlo: min. 1 x jíd1o s podílem masa, 1x jídlo bezmasé nápoj (limonáda nebo čaj) + 2 [ídla mimo MENU Hodnota menu stanovena na 75,-CZK (včetně DPH) Minutková kuchyně (způsobem odpovídajícím charakteru povoleného užívání) Zajišťovat doplňkový prodej, na který je poskytovatel zavázán dávat marží do 25% oproti na trhu běžné nákupní ceně. Minimální rozsah doplňkového prodeje: 2-3 druhy voině vážených studených salátů. 2 druhy zeleninových salátů, 2 druhy chlebíčků, 3 druhy mletých masných výrobků, 3 druhy uzenářských výrobků Odpotední směna zajištěna automatem na chlazenou stravu, automat včetně možnosti platby stravenkovou Sodexo kartou Posky'mout možnost nahrazení přílohy salátem (cena masa + cena salátu). Poskytnout možnost nahrazení polévky malým salátem (v rámci ceny menu). Poskytnout možnost výměny obědové polévky za svačinovou polévku (pokud zbyde). Zajištění informační tabule (nástěnky), která bude obsahovat aktuální jídelní lístek na celý týden, včetně složení jídel, kontaktní údaje osob, na které se lidé mohou obrátit v případě dotazů, popř. připomínek, informace o fungování kantýny (systém, aktuality apod.). Udržovat kantýnu v čistotě během jejfho provozu. Každý zaměstnanec má k dispozici elektronickou stravenku Sodexo (Gastropass) . Benteler ČR s.r.o. poskytne vodné a stočné bezplatně, nájem prostor za symbolickou 1,-CZK za 1m2/měslc a pronájem movitého majetku za 100,—CZK/měsíc. Úklid a případnou dekoraci prostor zajišt'uje na své náklady poskytovatel. Nezamykat o víkendech prostory jídelny a umožnit přístup zaměstnancům fyBenteler ČR s.r.o. do těchto prostor. Stravování zajišťovat vlastním, bezúhonným a odborně způsobilým personálem. V Jablonci dne 1852020 BENTELER ČR s.r.o., Škoiní 713, 463 31 Chrastava, Česká republika Závod Jablonec. Belgická 4777. 466 05 Jablonec nad Nisou, Česká republika VĚC: Převzetí kantýny závodu BENTELER Jablonec Provoz byl předán bez jakéhokoliv poškození. Všechno zboží, zařízení a stroje byly předány bez závad a ve správném počtu dle přiloženého seznamu. v Jablonci nad Nisou dne 22. června 2020 Predalaz— Pfevzak _ _ BENTELER ČR s.r.o. BENTELER CR n.m. Tol.:_ mmm: am“. Školnl 713 Školní 713. 463 31 Chmuvn Czech Republlc 403 31 Chmva ww.hmmmm Roumnnd ngmmlnn number Onen Ropubuc Commercial minor of mo Low Caan of Úlil nn Libom 631 46 93! DDGGZMDDM1 I00:63145936 &=: 388: .o.: >v_ x_zozočwš ŠŠŠ _ š c=m „ „aš Ewana „u .EŠE „„ 3m „„ 32 EEG. 2233. E23 „Šum axon N N >=m=m ___—„Ea 0%; 388: .o; >z x_sozom_m : m oNĚ $$$: .o.: >V. xšOzoEwĚ Sa . „wray _ žž mmzm< 39. „: %? řeší & %$: 38%: 6.5 >! xšoZoEmŠ oňxmrmžcwx _ Š 33:22 22%.. „22 5858 „: Egon om . _ . _.: _ „! _o_>mm_ _ „Š „ Šas. _Nošopa N xošz oňxwuczšx _ zo _„ .? „cnet __ 38% 2 x_áouau %ĚĚ m.. &% ŠŠŠ Ěoč „aeg měnič _ ?B 333 . mn.: _ „%> měcošmm ! 305.3; 3032 >:?:w 200.3 N :..ng— wmz.: 388: .o.; >z v_žozoEmĚ „Ř . 33on _ „.o 232% __ŠN „ 9,2% 555an .28 : = . 22:3. „ .ššom „„ 92 x 89 řasu. sa Eg .o.—„w oa LMBWM—xnu ..:me Nw—wc m53> .:.—WEEE “ťa-% © 38 38%: >x v_žoZoEwč u , Szmam _ .EEoom „„ „Ě „„ ooo až; 332 „Š 353 _. £ _ =o===> „umřu . . . . . , wEE> o> Boza B:? 2me „Ewa o> 50555 893 38%: o _ „. >V. xžozočmě „Ř Bahmana“ _ com mz xĚáx „553% 25538 + „===> Eau? 2235 .= . . . . Šemznšcc _ m2 _o_>mm_ _ _Š „ až..: 32253 N ššz Eva _ xommmz . 2:5 „: ___Esau ŠŠŠ, šiř. ! . . . mEmŠon EEoŠ>ma am.. 33 mango: o .. „ >v. xŠOzOĚ.m<0 vuz - uším! _ 597,3 Eso.; =o>on2oc „ mně?? wšcggr m- :ogšůa: ___—au? ĚŠm E_Ěn N &% own: 388: .o.; >x xžozočwaó non . 35on _ xm __Šoso .mšu „ Ewan 52253 „38 „_ = . „,žšx „ .EE 8m „ „Ě „„ 8m _ŠŠ: __.š Eau? . . . mEmĚŠEo E_cmzměoom.. m 53 382.: a _ „ >x g_žozočmč muz . 2253. N Ě 52me _Eo _ > 3853... „ 35.3: 2352: __ Ěmš :_an „ Evi:! mna? 288: .o.: >x x_zozočwě wěcž „ za 239% 2x3 222392 .? 85%! 2 _: zo xm 3:2 „ _ušžo _em Ewe? maš 3383 Š 2313. + go ŽŠ » _ . . EESQ x 2; x 82 .EU 653 sme? % 833 3802 _ o _ „ >z v_šozočwč 22:3. _ www.oBÉk (mmom %$ .žšms mě . tagů .= __...m ?ousgo » „53 „9382 .o; >z VšezoEmĚ 225x _ >>mog>wž <._< 5:58 „62 x „Š ___“Šm _Ěssoxsxm „m _ om _mm 388: .o.: >x g_20zom_mV. 52020153 225x _ __moťwmo Sk 5525 „52 x 8.. 2qu 5280 „m m 8% 388: .o.: >V. v_žozoEwĚ mŠšv. _ v_o 5:53 x až „22 3:8 mcg: ' $%: 38%: .o.: >V. xžczočmš .Ž „3525 až _ go 2508 x 8_ x 82 nos. „ __.š „92 3535 „ %$ 338: d,: Š xšozočmá 22:3. _ mší xoz: 59% že?. N _ m2 _o_>wN_._.u%,„ Šas. _Nošuma N „352 €ch _ xozz EEE 02 x „Ě 35 + .meešěov. _EĚ m _ :„E „8 . ox > 35.0.. DMNJmhzmm xmhmw<ž onou omzoJmS. mmgm—žmm vo> . Šusxom mwmw _„N Ecco _. .u> %$; causa EN 023: %.Š = . 235x F &% „Šemeš . 0me mu cs_„šz . 32 „ 03 x 8m 5% 335 % mov Ncmoon row umře.. amcmN Ema osw>9£wm on. m v: v_o „.png—„9.5% m: 9=> Nm mmm Namoon von 0233 %sz 23 932323 00 m 09. . EFZO mea mnouwcnzwmmu Fm . conan v P oo __.<._.wZN<M„.__„.>M_M_Mm v Ewě ?_Emumu 93 . w ocv x: 05.202 EE omg x ccm x ccm 5%? _uřmřo mv mcxo . cam! Nome „5.524 mom : ĚG . mcbcmv— _. 39% wcwšmoč owmw wu mE=Eoz EE omwv x cow x com czxw _ozumEo mv . . . >=uwzoa 3 „\ m2 5 5wa _ cau „ „Gřes _„ocouwh N xeaz => sam. . 225x „ „5.302 5.: 8m x 0% „===> 2%... 3 w N _ So>mmw ...—„ovo ĚBŠx „:s—m wu . amch “.W—:.— MMMMM F mEĚoz mcoon—US EEwwm x mmm x mmm m:_._._> _ušmčo mv „„ wmv 5 _„>wNF._.voU.a >=řcmx “0533 N xa=wz Umim N 2082. F:: com x con x own czv—m _uřmšu w>22wuom mw . . . o . Ěbcm No a ma „6% :_NEEĚĚB. 8 „. EE ; o »? Sšwů _ u u u . „. _ __ u . N z = . a_žcmx F u. _ .r „Š x 02 x „Š s_n + &% e_umzu měšwwon. 3me 8333 ŠŠŠ ŠŠŠ w ŠŠŠGŠ 3 N53 wwwoowz .o....m >v— v__žOzox._.w<0 umím v 95902 . ccm „5 EEooŽ x con x cms c_„xm 5320 mm Nani 333: 6.3 >V. v_ŠOZOmhwaG vwžm _„ m::včz . ccm „5 EEcowr x con x own E_Em _u_Nm._s_ mm . . _ESĚQ _EĚŠEotwa m __:wugoň cemu mmwccm: o.._ w >v— v=ěozomhmv— v=žOZOwPW<0 .:.o „moEEE 332 v v_o EEoom x con x amor uma: __.:m 23qu mm omamv mmmcow: dém >v— v=žOZOwPW m Šw _o>s_ mm . , . xmcwmzm a_n? coco mmmoowí „„ _ m >v— šs—OZOm—kwaó . =o_.__._._> .užw ocn— _. vč 5525 x con x 005 _Em 2535 cm . . . . _E3__oa _EĚwŠ—otma „ _cwvmšza coma axacom: ou. m >V. v_ŠOZOMFmŠO : n .moEEE 322 _. v.mv 36—535 .EE—comp x com x 33 Bonn: w: _wmom na 9.5 m 32. 388: Šó >v_ xžOzoEwĚ 5. 325g Es. _ v_o EEoom „ CE x 82 .g“ ŠÉF. x 35 ___mewš mm „. „. s .Š „3535 ES v sš? . „23% 3238 _m owmau manga: .o....m >z v—Ěozokaďxo .:.n „moEmĚ _„žz _ com ._.< <.? _Nosunza Bova: mígm 622 cm . .. . ŠŠE : ĚQamozmam mE$> __NQŠ %s.—cau m .EEoom 093 388: o _ „ >x v_šozočmš . Š 3225 už * v_o „„ 02 x %$ Ease „ ___oš 3:25 x am 2%? mm N.. %: SF>mNF._.u%u ĚĚQ _Nocuuma N xeaz 22:3. „ xomxmz 3%? 2.23 2 „__„2 ?ocesm mm 32mm 2059 cowmm 3809; dým >V. v_ŠOZOw—hmqó Ea m=>mňza _ v_o .meEEE m mcoamE—mmm .EEoom x con x cmm.. hn . mczzmx .:Ewmv =o=m>oEw_o.a „Eanumongu w 5% ŘS. ovmw mmmoowvv dém >v_ v_ŠOZOthĚb 9125! N v_o EEoom x comp 8:2 nE—Qmmz oN EEDO 8m? 338: .o.;č. xžozomřmďó 2.3.5. F 232%: „. _ „8535 ,už: _ ĚŠ „.. 0. „%> 3220 _ 53 . EE 8m „__ zc _ „ mcg _ušžo „ EE % ___ zo „. 0. „%> 3955 _ 55 oe % zo „ „„ „%> ..ušžo „ 55 34 „: zo „.. „v „%> _uššo „ EE 8m „: zo msmm „. o. „. „.. „385 % :_Ěš _ 2:93: _Šžox & : , u_žcmx _ __ „. 5 „8:25 _uš _ __Šgom & „. „a _ _o_>wm_ 83 ŽŠ _Nošuma N ššz 5 ŠŠŠ _oš _ EE 8m x cm? 5052 „ B_Ě „Bugz : __ o. _ „935x _ se 83 x cow x 03 „2.33 „ mm „6m 2 s .o _ „šum o EE 82 x 08 x Bm mnam . wžžm __.somo „„ . . . „585x _ EE __ o o „. „Š x ommx Em Emšazm % „52533 2553 _ „.. 53.5. _ _šwŠN „EN & s _. _ Emacs. _ EE $< x „Š x 8m 23232: 5% % _ _ „„ 58:3. _ EE omv „„ 82 x 8m „5:33 &% $ „,. „_ N.. 5852 _ Evě .Šeo .985 ŠN % p _ „ „335x _ EE 3m „ „Š x Sc Šas _„ om šm % „. „. _ 53:2 _ 55 ccm x 08 25%: .mžscmš mw _ _ „___Šmx _ esem“ x 8m x 83 a_w % . _E & _E>:m>o._otwn „. m. & umim _ m __:wumšťu .w>o_m._:h. .EEQDmv x com x ODNr _mem nm „„ s „„ E_xm _ 2% se „Š „„ 8m „„ 83 95525 No a a „ š „„ Š & _ o. „.. _Šw _ 233 2? .mšcezgm % a u „_ Š „ Š $ „.n a. „„ „“ „983 mm o. „„ a . ŽE „ 55 82 x omv x 82 a?: šoumzw B .EŠ _ _Šm „ . „ m2 _o_>wm_._.u%o ĚĚQ _Nozuuwa N ěšz umzm _ com „„ 82 38:85 NEŽ: 8:3 Éonmwu $ . . . , Š masa.: se 8m „. wmv Fc w>WN—. _ nov m >:Zcmx _Nozovmma N xoth ..a—>=: _. .vmšw _. N x OONF W>OU=OQ=O>U m::w—mm: mučen W>DNŠQZ mm „58 Š _ Š Š š u_Zv— „_wN>mĚ .o.._.m mo qumzžmm „a_mvw—a 88 223 „NN 0% „snž nm: _ocozmš .:vn „8:35 _gs. EŠĚŽÉ m: Šob.: „ m9. mc xmcúo—m „. „. _ „.. __. .:.n .woSmĚ _PŠ N 32 a s .:.n _mosmĚ _o>s_ F ŠŠŠ oe Šanci... ua _.. „. .ch „nosat— _o>s_ _. .name—oc umi „. „ .Š 3225 _uš P %? „: Šw „.. „. .:.a _moEmĚ _gs— _ „mom n... měním: __. „. „zá _moEwĚ _o>s_ » š a „. .:.a _onm—E _oŠ— „„ němž „. „. .cá „8525 _u>s_ n čonzq mc 333.230 „. „. .:.n 30525 332 n čonzn m: uměš „_ „. .:.n 50.53. 322 m znamu ov „..—im „ „„ ..3 525.5 až _ augue 22% m: . ...?N „., __. .:.n „mocžE Uš. 9 č.3.: 8 m8. s a .:.n 30525 632 „ cawč »: uš » „. ....An „3525 Es. _ ?oum—m: am... 5 s .:.n ...—osa:— ĚŠ F Šob m: Š... a m .....a 30535 332 o „šoa m: .=ng a a .:.a „..—osa.: _uš „ Eoscoaez . %$ „__ESE „ „„ .Š „8525 _oš __ 5.3 o s .:.n „%:—m:: 632 a Smc.. mĚEwIw „. „. .:.D 30528 _o>s_ v :>.wx m: „.S—I „. „\ 6.9 „3525 _uša „„ _maom wěš \\ „.. .:.a „%:—uš _o>_z „„ Qomš mšw—mxw \\ „„ .:.p „moc.wĚ _u>s_ m w>o>mx SUN.. N. „. .:.D 325—2 322 cm _EmE—woz „. „„ Ž „mosae _uš % šoa.— „ŽŠ ___ „. .:.n _moSmĚ _„šž _.m E_ogaoš o „.. .:.n „mosaz— _o>_2 „. _m_m>_o= . wemcmzm „u_mm m: mami „. „. .Š „8525 až mm 555 . mcmcazm &$ m: 832 » _. .Š _8525 _uš : E? . ŠŠŠ 53 m: 971: _. „. .Š 5225 až : qcmcmzm . % 2 už > „.. .Š 50535 .as. 2 22529. . a_n m: wšem.: /