OBJEDNÁVKA č. 2020/IV – JN/06-007, ze dne 8. 6. 2020 číslo objednávky uvádějte při korespondenci a fakturaci DODAVATEL: Pavel Farda, Tošovická 157/7, 742 35 Odry, IČ: 60304278, DIČ: CZxxx OBJEDNATEL - fakturační a korespondenční adresa: Zoologická zahrada a botanický park Ostrava, příspěvková organizace Michálkovická 2081/197, 710 00 Ostrava IČ: 00373249, DIČ: CZ00373249 č.ú: 2339761/0100, KB, a.s. zastoupena: Ing. Petr Čolas, ředitel Vyřizuje: xxx Telxxx E-mail: xxx PŘEDMĚT OBJEDNÁVKY: Objednávám u vás: zasklení kostry žirafy ve vyhlídce žiraf nerez stojany 10x 1.574,- ……………………………………………. 15.740,- nerez držáky skla 64x 239,- …………………...………....................... 15.296,- nerez panty 4x 1.350,- ……………………………………………….... 5.400,- nerez zámky 4x 1550,- ………………………………………...……… 6.200,- kotvení stojin 17x 350,- ………………………………………..……… 5.950,- kotvení horních skel (u hlavy žirafy) 4x 1.441,- ……………..………. 5.764,- sklo ve spodní části: sklo (kalený konex) 1300x2150, 5.5.2 ESG/VSG 3x 8.300,- ………. 24.900,- sklo v horní části: sklo (kalený konex) 1200x2000, 5.5.2 ESG/VSG 3x 7.600,- ……….. 22.800,- instalace 3 osoby (3dny) 76 hod./250,- ……………………………… 19.000,- doprava 3x 600,- ………………………………………………………. 1.800, Celkem …………………………………………………. 122.850,- bez DPH Přenesená daňová povinnost – daň odvede zákazník. Na fakturu uveďte prosím číslo objednávky a celý název organizace, tedy: Zoologická zahrada a botanický park Ostrava, příspěvková organizace. TERMÍN PLNĚNÍ: Do 31. 7. 2020 CENA PLNĚNÍ: 122 850,- Kč bez DPH MÍSTO PLNĚNÍ: Zoo Ostrava PLATEBNÍ PODMÍNKY: Na dodávku/službu bude poskytnuta záloha ve výši: 0,- Kč. Úhrada konečné faktury bude provedena převodem z účtu. Splatnost je 20 dní. Dodavatel vystaví fakturu – daňový doklad na cenu plnění nejdříve ke dni řádného předání a převzetí dodávky/služby. Součástí faktury bude v příloze potvrzený dodací list/soupis provedených prací (pokud faktura není zároveň dodacím listem a soupisem prací). Faktura musí obsahovat náležitosti zákona o dani z přidané hodnoty v platném znění a musí obsahovat číslo objednávky. V případě neplnění předmětu objednávky se dodavatel zavazuje vrátit poskytnutou zálohu objednateli a to hotově nebo na účet KB, a.s. 2339-761/0100 nejpozději do 3 dnů ode dne, kdy se s objednatelem dohodl o neplnění předmětu objednávky. V ostatních ujednání se řídí ustanoveními Občanského zákoníku v platném znění. V ostatních ujednáních se řídí ustanoveními Občanského zákoníku v platném znění. Objednatel upozorňuje dodavatele na svou zákonnou povinnost zveřejňovat veškeré smlouvy a objednávky (včetně rámcových) v registru smluv, kdy hodnota plnění nebo předpokládaná hodnota plnění přesáhne či může přesáhnout 50.000,-Kč bez DPH a dodavatel se zveřejněním této smlouvy souhlasí. Za objednatele: Potvrzení dodavatele: ............................................................ …............................................................ xxx datum, razítko a podpis dodavatele Schválil: Akceptuji: ………………………………………. …............................................................ xxx datum, razítko a podpis dodavatele