OBJEDNÁVKA č. 2020/III-Dv/06-002 ze dne 5.6.2020 číslo objednávky uvádějte při korespondenci a fakturaci DODAVATEL: HEMAPO Company, s.r.o. Gregora Tajovského 390/15 725 25 Ostrava – Polanka nad Odrou IČ: 29459974 DIČ: CZ29459974 OBJEDNATEL - fakturační a korespondenční adresa: Zoologická zahrada a botanický park Ostrava, příspěvková organizace Michálkovická 2081/197, 710 00 Ostrava IČ: 00373249, DIČ: CZ00373249 č.ú: 2339-761/0100, KB, a.s. zastoupena: Ing. Petr Čolas, ředitel VYŘIZUJE: xxx xx TEL: XX E-MAIL: XX PŘEDMĚT OBJEDNÁVKY: Objednáváme u Vás pro AVII 75D RZ: 8T0 3396 : - Výměna zadřeného turba - Výměna intercooleru a filtrů TERMÍN: Do 19.6.2020 CENA PLNĚNÍ: Do 65.000,- Kč bez DPH MÍSTO : PLATEBNÍ PODMÍNKY: Úhrada konečné faktury bude provedena převodem .Splatnost 14 dní. Dodavatel vystaví fakturu – daňový doklad na cenu plnění nejdříve ke dni řádného předání a převzetí dodávky/služby. Součástí faktury bude v příloze potvrzený dodací list/soupis provedených prací (pokud faktura není zároveň dodacím listem a soupisem prací). Faktura musí obsahovat náležitosti zákona o dani z přidané hodnoty v platném znění a musí obsahovat číslo objednávky. V případě neplnění předmětu objednávky se dodavatel zavazuje vrátit případnou poskytnutou zálohu objednateli a to hotově nebo na účet KB, a.s. 2339-761/0100 nejpozději do 3 dnů ode dne, kdy se s objednatelem dohodl o neplnění předmětu objednávky. V ostatních ujednání se řídí ustanoveními Občanského zákoníku v platném znění. Za objednatele: Potvrzení dodavatele: ............................................................ ............................................................ xx. datum, razítko a podpis dodavatele Schválil: