Subject: 1000200885_akceptace_Objednávka 139590 ((INT139590)) Dobrý den, děkujeme za Vaši objednávku. Vámi učiněnou objednávku ze dne [viz níže] přijímáme. Předpokládané datum dodání je 15.4.2020. Celková cena bez DPH v Kč: [cid:image001.png@01D6123D.11263530] V případě, že jste povinnou osobou podle § 2 odst. 1 zákona o registru smluv a hodnota objednávky přesahuje 50.000 Kč, uveřejníme objednávku vč. tohoto potvrzení v registru smluv v souladu s Podmínkami ochrany důvěrných informací včetně obchodního tajemství a pravidel pro uveřejňování objednávek v registru smluv sanofi-aventis, s.r.o., se kterými jste byli seznámeni a které jsou přiloženy k tomuto emailu v aktualizované podobě účinné ke dni 1.12.2019. Máte-li ke své objednávce jakýkoliv dotaz či připomínku, obraťte se, prosím, na kontaktní osobu uvedenou v záhlaví tohoto e-mailu. S přáním hezkého dne Customer Services Specialist Supply Chain TEL: MOB.: sanofi-aventis, s.r.o. EVROPSKÁ 846/176a, 160 00 PRAHA 6, Česká republika [SANOFI_Logo_Horizontal_2011_4colors] Obsahuje-li tento e-mail a/nebo jakákoliv jeho příloha návrh smlouvy, naše společnost vylučuje v souladu s § 1740 odst. 3 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) možnost přijetí návrhu smlouvy s jakýmikoliv dodatky či odchylkami, a to i tehdy, pokud podstatně nemění podmínky návrhu. Naše společnost vylučuje v souladu s § 1751 odst. 2 občanského zákoníku uzavření smlouvy, pokud k přijetí návrhu smlouvy připojíte své obchodní podmínky či na ně odkážete. Naše společnost může jakoukoliv svou nabídku odvolat kdykoliv, pokud Vám odvolání nabídky dojde dříve, než odešlete přijetí nabídky. Na písemné potvrzení o obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě se nevztahuje § 1757 odst. 2 občanského zákoníku. Výsledky jednání předcházejících uzavření smlouvy považuje naše společnost za nezávazné a bez ohledu na důvod společnost nenese žádnou odpovědnost za případné ukončení nebo přerušení jednání o smlouvě. Tato zpráva a jakékoliv k ní připojené soubory jsou důvěrné a jsou určeny pouze jejím zamýšleným adresátům. [cid:image003.jpg@01CF0BB9.2A166600] From: hvlp@bulovka.cz Sent: Tuesday, April 14, 2020 9:09 AM To: CZ-objednavky Subject: [EXTERNAL] Objednávka 139590 ((INT139590)) EXTERNAL : Real sender is hvlp@bulovka.cz O B J E D N Á V K A Strana 1 na základě zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů _________________________________________________________________________________________________________ Objednatel: Dodavatel: Nemocnice Na Bulovce, Lékárna sanofi - aventis, s.r.o. Budínova 67/2 Evropská 846/176a 180 81 Praha 8 160 00 Praha 6 - Vokovice IČO: 00064211 IČO: 44848200 DIČ: CZ00064211 DIČ: CZ44848200 Tel.: Tel.: Fax.: Fax.: Mail:hvlp@bulovka.cz Mail.: cz-objednavky@sanofi.com Vyřizuje: Bankovní spojení: Zák.číslo: Číslo účtu: Datum obj: 14.04.2020 _________________________________________________________________________________________________________ Objednávka číslo: 139590 určeno pro: HVLP - Centrové léky _________________________________________________________________________________________________________ Název+Popis Katalog. č. Počet MJ Cena/J Cena celk. DUPIXENT, 300MG INJ SOL 2X2ML II x ^^ x x Celkem bez daně: 232 854,45 Celkem s daní: 256 139,90 Dodavatel je oprávněn fakturovat cenu za zboží, které je předmětem této objednávky, nejdříve k poslednímu dni kalendářního měsíce, kdy bylo řádně dodáno objednateli. Dodavatel je na je však oprávněn i bez souhlasu objednatele postoupit svou pohledávku za objednatelem, která mu vznikne na základě této objednávky a/nebo v souvislosti s ní, na banku nebo uvedené v této objednávce příslušnou DPH a cenu navýšenou o DPH uvede na faktuře, která musí splňovat náležitosti daňového dokladu. V případě, kdy dodavatel v daném kalendářním měsíci dodá objednateli jakékoli zboží také na základě jiné objednávky (jiného smluvního vztahu), je dodavatel (při splnění podmínek dle předchozích vět) povinen fakturovat veškeré zboží dodané v daném kalendářním měsíci jednou souhrnnou fakturou, přičemž na faktuře musí být separátně specifikována každá příslušná objednávka, včetně uvedení jejího čísla stanoveného objednatelem. . Lhůta splatnosti faktury vystavené dodavatelem je 60 dnů ode dne jejího doručení objednateli. . Nebude-li faktura vystavená dodavatelem obsahovat stanovené náležitosti a/nebo v ní budou uvedeny nesprávné a/nebo neúplné údaje, je objednatel oprávněn vrátit takovou fakturu dodavateli k opravě, a to i opakovaně. V takovém případě se přeruší běh lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti započne běžet dnem doručení řádně opravené faktury objednateli. . V případě, kdy může objednateli vzniknout ručení za nezaplacenou DPH ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb., je objednatel bez dalšího oprávněn odvést za dodavatele DPH z fakturované částky přímo příslušnému správci daně ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb. (tj. na účet správce daně). Tímto postupem zanikne objednateli jeho smluvní povinnost zaplatit dodavateli částku odpovídající DPH. . Dodavatel je oprávněn započíst jakoukoliv svou pohledávku za objednatelem, která mu vznikne na základě této objednávky a/nebo v souvislosti s ní, proti pohledávce objednatele za dodavatelem pouze na základě a v rozsahu předchozího písemného souhlasu objednatele. Dodavatel je oprávněn postoupit jakékoliv své právo a/nebo jakoukoliv svou pohledávku za objednatelem, která mu vznikne na základě této objednávky a/nebo v souvislosti s ní, na třetí osobu rovněž pouze na základě a v rozsahu předchozího písemného souhlasu objednatele. Jakékoliv započtení nebo postoupení, které bude učiněno v rozporu s předchozími větami, bude neplatné. ((INT139590))