č. 2020/I/04-006 číslo objednávky uvádějte při korespondenci a fakturaci DODAVATEL: AU plan s.r.o. U Nikolajky 1085/15, 150 00 Praha 5 IČ: 27616398 DIČ:CZ27616398 OBJEDNATEL - fakturační a korespondenční adresa: Zoologická zahrada a botanický park Ostrava, příspěvková organizace Michálkovická 2081/197, 710 00 Ostrava IČ: 00373249, DIČ: CZ00373249 , č.ú: 2339761/0100, KB, a.s. zastoupena: Ing. Petr Čolas, ředitel VYŘIZUJEXX ředitel TEL: XX E-MAIL: xx PŘEDMĚT OBJEDNÁVKY: Objednáváme si u vás zpracování ideové architektonické studie pro záměr „Střed zahrady v Zoo Ostrava“ v rozsahu nabídky ze dne 14.4.2020 týkající se oblasti stávajícího výběhu mandrilů, pavilonu primátů, pavilonu Papua a Malá Amazonie a jejich okolí, jakož i navazujících návštěvnických ploch a atrakcí, komunikací a ploch původní zeleně. Členění ideové architektonické studie: Část A Pavilon/voliéry Malá Amazonie Část B Pavilon/voliéra Papua Část C Pavilon primátů Studie bude rozdělena do 2 základních fází: 1.fáze návrhu - architektonicko-urbanistický koncept prostoru, termín plnění do 1.8.2020, cena 118 000,-Kč bez DPH v rozsahu: - situace zoo celková a vztah řešeného území k celku - situace řešené části včetně návazností a dotčeného okolí – původní stav a nový stav - situace řešené části (cca. 110 x 50 m, výškový rozdíl cca.7 m) - řezy územím – podélné i příčné – výškové řešení staveb - sketch_up 3D model řešeného území a dotčeného okolí s výškovým průběhem terénu, původní i navrhovaný stav 2.fáze návrhu-prostorový a funkční návrh jednotlivých staveb – termín plnění do 1.11.2020, cena 172 000,-Kč bez DPH v rozsahu: - charakteristické půdorysy, dispozice jednotlivých pavilonů - charakteristické řezy a pohledy - vysvětlující a doplňující skici, imprese řešení - sketch_up 3D model – prostorové a hmotové řešení jednotlivých staveb a jejich vzájemné návaznosti - textová část a orientační odhad nákladů Zpracování: 3x paré v papírové podobě, 1x na CD Příloha: cenová nabídka ze dne 14.4.2020 TERMÍN PLNĚNÍ: do 1.8.2020 1. fáze do 1.11.2020 2.fáze CENA PLNĚNÍ celkem za obě fáze: max. 290.000,- bez DPH MÍSTO PLNĚNÍ: Areál Zoo PLATEBNÍ PODMÍNKY: Zálohy nejsou sjednány. Dodavatel má právo fakturovat dílčí část smluvní ceny a to každou fázi návrhu zvlášť po jejím dokončení a předání bez vad a nedodělků. O předání fáze návrhu bude sepsán předávací protokol podepsaných zástupci obou smluvních stran, tento pak bude nedílnou součástí faktury. Datem zdanitelného plnění se považuje datum předání příslušné části díla. Faktura musí obsahovat náležitosti zákona o dani z přidané hodnoty v platném znění a musí obsahovat číslo objednávky. Lhůta splatnosti faktury je stanovena na 30 kalendářních dnů od doručení druhé straně. Nebude-li faktura obsahovat některou povinnou nebo dohodnutou náležitost, bude-li chybně vyúčtována úplata nebo DPH, je Objednatel oprávněn fakturu před uplynutím lhůty splatnosti vrátit druhé smluvní straně k provedení opravy. Odesláním vadné faktury přestane běžet původní lhůta splatnosti. Celá lhůta splatnosti běží opět ode dne doručení nově vyhotovené faktury. Doručení faktury se provede elektronicky na emailxxx . Povinnost zaplatit je splněna dnem odepsání příslušné částky z účtu Objednatele. V ostatních ujednání se řídí ustanoveními Občanského zákoníku v platném znění. V případě, že ke dni uskutečnění zdanitelného plnění bude o dodavateli zveřejněno, že se stal nespolehlivým plátcem či dodavatel bude požadovat platbu na zahraniční účet nebo na nezveřejněný tuzemský účet, je objednatel oprávněn uplatnit zajištění daně podle § 109 a) zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty. Smluvní strany se výslovně dohodly, že toto využití zvláštního způsobu zajištění daně objednatelem má mezi stranami platnost splnění závazku, tj. že objednatel uhrazením DPH příslušnému finančnímu úřadu za dodavatele splní řádně a včas svůj závazek vůči dodavateli k uhrazení příslušné části ceny díla ve výši částky odpovídající DPH. Dodavatel není oprávněn z důvodu takovéhoto postupu objednatele po něm požadovat jakoukoliv náhradu škody či jiné újmy. Objednatel upozorňuje dodavatele na svou zákonnou povinnost zveřejňovat veškeré smlouvy a objednávky (včetně rámcových) v registru smluv, kdy hodnota plnění nebo předpokládaná hodnota plnění přesáhne či může přesáhnout 50.000,-Kč bez DPH a dodavatel se zveřejněním této smlouvy souhlasí. Datum: 24.4.2020 Za objednatele: Potvrzení dodavatele: ............................................................ ............................................................ Ing. Petr Čolas , ředitel datum, razítko a podpis dodavatele OBJEDNÁVKA