-------- Původní zpráva -------- Předmět: FW: Objednávka Datum: 06.05.2020 12:44 Odesílatel: xxxxxxxxxxxxxxxxxx Adresát: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Kopie: xxxxxxxxxxxxxxxx, 'xxxxxxxxxxx, xxxxxxxxxxxxxxxxx Dobrý den paní Medáčková, Děkujeme za objednávku a prosím změňte si jméno našeho vedoucího pracovníka na pan xxxxxxx ( email: xxxxxxxxxxxxx , tel : xxxxxxxxxxxxxx ). S pozdravem Ing. Jiří KABÍČEK jednatel společnosti Clarino, s.r.o. Lednická 1533, 198 00 Praha 9 - Kyje T xxxxxxxxxxxxxx▪ M +xxxxxxxxxxxxxxxxxx E-mail xxxxxxxxxxxx ▪ web www.clarino.cz -----Original Message----- From: xxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxx Sent: Wednesday, April 29, 2020 11:26 AM To: xxxxxxxxxxxxxxx Subject: Objednávka Dobrý den, v příloze Vám zasílám objednávku na mytí oken + další práce na pobočkách. Z důvodu, že se pobočky budou otevírat příští pondělí tj. 4.5.2020 a provozní doba bude omezená, prosím kontaktujte vedoucí poboček na uvedená mobilní čísla. Prosím o potvrzení objednávky. Přeji hezký den. S pozdravem xxxxxxxxxxxxxxxxxx hospodářka OCPS Městská knihovna v Praze Mariánské náměstí 98/1 115 72 Praha 1 tel.: xxxxxxxxxxxxxxx --- Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG. http://www.avg.cz