KUPNÍ SMLOUVA KNL č.52020/002ý7/00 Krajská nemocnice Liberec, a.s. se sídlem Husova 357/10, 460 01, Liberec I — Staré Město doručovací 460 63 , zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ustí nad Labem, v oddílu B, vložce 1651 zastoupena: místopředseda představenstva bgmkovní spojení: číslo účtu: IC: 27283933 DIČ: cz 27283933 dále jen „Kupující“ a Linde Gas a.s. se sídlem U Technoplynu 1324, 198 00 Praha 9 zapsaná v obch. rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, v oddílu B, vložce 411 zastoupená: — na základě plné moci bankovní spojení: č.ú.: IČ: 00011754 DIČ: czooo11754 dále jen „Prodávající“ Kupující a Prodávající dále též společně označováni jako „smluvní strany“, níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavírají podle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník tuto smlouvu (dále jen „smlouva“). Čl. 1 Preambule 1. Účelem této smlouvy je úprava práv a povinností smluvních stran při plnění předmětu smlouvy. Plnění této smlouvy se řídí taktéž zadávacími podmínkami zadávacího řízení veřejné zakázky „Dodávky medicinálního kapalného kyslíku včetně pronájmu zásobníku“, která byla vyhlášena dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a zveřejněna ve Věstníku veřejných zakázek dne 31. 1. 2020, pod evid. číslem Z2020—003870 a v Úředním věstníku EU pod zn.: 2020/S 022—047625 (dále jen „zadávací řízenlm). Tyto podmínky jsou pro plnění smlouvy závazné, i když v ní nejsou výslovně uvedeny. Plnění této smlouvy se řídí také nabídkou Prodávajícího, kterou předložil vzadávacím řízení (dál jen „nabídka“). Zadávací podmínky a nabídka jsou přílohou této smlouvy, která se ke smlouvě fyzicky nepřikládá, ale je uložena v archivu Kupujícího i Prodávajícího. 2. Kvalitativní, jakostní a technické vlastnosti dodávaného zboží budou odpovídat požadavkům Kupujícího uvedeným vzadávací dokumentaci kveřejné zakázce a nabídce Kupujícího. 3. Smluvní strany mají zájem uzavřít tuto Kupní smlouvu a upravit si tak smluvní vztahy vyplývající ze shora uvedeného, to vše za podmínek stanovených touto smlouvou. 1. Čl. 2 Předmět plnění Předmětem této smlouvy jsou: — průběžné dodávky kapalného medicinálního kyslíku (dále také jen „zboží“) do pěti zásobníků na plyn, přičemž 4 zásobníky (3 zásobníky vareálu nemocnice Liberec, 1 zásobník vareálu nemocnice Turnov) jsou v majetku Kupujícího a 1 zásobník, který se bude nacházet v areálu nemocnice Frýdlant, zde bude nainstalovšn Prodávajícím po uzavření této smlouvy a zůstane v jeho vlastnictví. Průběžné dodávky zboží budou zajištěny včetně údržby, pravidelného servisu a revizí zásobníků kapalného medicinálního kyslíku Prodávajícím, dle platných právních předpisů a norem. Dále pak včetně zajištění školení obsluhy těchto zásobníků, za podmínek specifikovaných v příloze č. 2 této smlouvy. - dodávka a montáž zásobníku na plyn splňujícího požadavky zadavatele v areálu nemocnice Frýdlant; — zajištění pronájmu jednoho zásobníku na plyn splňujícího požadavky zadavatele v areálu nemocnice Frýdlant; U pronajímaného zásobníku v nemocnici Frýdlant v majetku Prodávajícího je Prodávající povinen zajistit údržbu, pravidelný servis a revize zásobníku a to vrámci ceny za pronájem tohoto zásobníku na plyn. Dodavatel je u pronajímaného zásobníku vnemocnici Frýdlant povinen zajistit úvodní a pravidelné školení obsluhy zásobníku dle přílohy č. 2 této smlouvu (resp. č. 4 ZD). Veškeré náklady na školení obsluhy zásobníků vmajetku Kupujícího nebo Prodávajícího zahrnout do ceny jednoho litru kyslíku. Prodávající se zavazuje dodávat Kupujícímu zboží na základě jeho telefonických objednávek (v pracovní dny od 6:00 hod. do 15:00 hod na telefonním čísle které Kupující bezodkladně potvrdí současně elektronicky (na emailovou adresu Prodávající se zavazuje Kupujícímu rovněž elektronicky (na emailovou adresu potvrdit přijetí takové objednávky. Kupující požaduje, aby veškerá písemná i telefonická komunikace probíhala výhradně v českém, případně slovenském jazyce. Kupující se touto smlouvou zavazuje takto objednané zboží od Prodávajícího převzít a zaplatit dohodnutou kupní cenu. Kupující si vyhrazuje právo neodebrat zboží v množství uvedeném v příloze č. 1 této smlouvy. To znamená, že Kupující je oprávněn určovat konkrétní množství jednotlivých dílčích dodávek podle svých aktuálních potřeb. Čl. 3 Kupní cena za zboží, dodávku a montáž zásobníku na plyn a pronájem zásobníku na plyn . Kupní cena se skládá z: — ceny za zboží včetně obalu a dopravy na místo plnění, cla, kurzových rozdílů, dokladů ke zboží, pojištění a případně včetně dalších náležitostí uvedených vtéto smlouvě nebo v přílohách této smlouvy, a to včetně odměny za údržbu, servis a revize zásobníků v majetku Kupujícího a školení obsluhy všech zásobníků v majetku Kupujícího i Prodávajícího, poskytované v rozsahu přílohy č. 2 této smlouvy, a včetně dodávky nezbytných drobných náhradních dílů do výše 10 OOO,— Kč za jeden zásobník vmajetku Kupujícího za rok. Opravy zásobníků nad tento limit bude Prodávající provádět na základě písemné objednávky Kupujícího. — Dodávky a montáže zásobníku na plyn v areálu nemocnice Frýdlant - Pronájmu zásobníku na plyn v areálu nemocnice Frýdlant 2. Kupní cena je nejvýše přípustná, platná po celou dobu realizace veřejné zakázky. 10. 11. Kupní cena nesmí být měněna v souvislosti s inflací české koruny, hodnotou kurzu české koruny vůči zahraničním měnám či jinými faktory svlivem na měnový kurz, stabilitou měny nebo cla. Kupní cena může být měněna pouze v souvislosti se změnou DPH 0 příslušný procentuální nárůst a po písemném souhlasu Kupujícího. Cena zboží, cena za dodávku a montáž zásobníku na plyn i cena za pronájem zásobníku na plyn je uvedena v příloze č. 1 této smlouvy. Čl. 4 Platební podmínky Platby za dodávky medicinálního kyslíku a související služby budou prováděny v české měně a na základě příslušného daňového dokladu (faktury) vystaveného Prodávajícím na základě skutečného plnění. Platba za dodávku a montáž zásobníku na plyn vnemocnici Frýdlant: Prodávající vystaví jednorázový daňový doklad (fakturu) na základě skutečného dodání a instalace zásobníku na plyn. Platba za pronájem zásobníku na plyn v nemocnici Frýdlant bude hrazena měsíční paušální částkou 3 to na základě pravidelných měsíčních daňových dokladů (faktur). Podkladem pro vystavení daňového dokladu bude dodací list ověřený odpovědným pracovníkem Kupujícího. Splatnost daňových dokladů (faktur) je 30 dní ode dne doručení faktury Kupujícímu. Prodávající vystaví Kupujícímu daňový doklad (fakturu) za každý závoz, montáž zásobníku i za pronájem zásobníku na plyn. Faktura bude mít všechny náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty. V případě, že vystavená faktura obsahuje nesprávné cenové údaje, nesprávné náležitosti nebo chybí na faktuře některé náležitosti uvedené v předchozích odstavcích, je Kupující oprávněn fakturu vrátit Prodávajícímu do doby její splatnosti. Vtakovém případě je Prodávající povinen vystavit fakturu novou. Doba splatnosti opravené nebo doplněné faktury počne běžet dnem opětovného doručení Kupujícímu. Za zaplacení kupní ceny se považuje připsání příslušné částky ve prospěch účtu Prodávajícího, nebylo—Ii dohodnuto jinak. Pro případ, že Prodávající je nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem“ ve smyslu ustanovení 5 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí Prodávající s tím, že mu Kupující uhradí cenu plnění bez DPH a DPH vpříslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude Prodávající vymáhat od Kupujícího část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Kupujícímu, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Prodávající rovněž souhlasí stím, že vpřípadě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, který je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (š109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu Kupující cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti stímto ujednáním nebude Prodávající vymáhat od Kupujícího část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Kupujícímu, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Čl. 5 Přechod vlastnictví Vlastnická práva k dodanému zboží a nebezpečí škody přechází na Kupujícího okamžikem podpisu předávajícího protokolu — dodacího listu dle čl. 4. Čl. 6 Dodacípo dmínky 1. Místem plněníje: areál nemocnice Liberec, Husova 357/10, 460 01 Liberec (dva zásobníky o objemu 10.000 litrů a jeden zásobník o objemu 4. 900 litrů); areál nemocnice Turnov, 28. října 1000, 511 01 Turnov (1 zásobník o objemu 10. 000 litrů); areál nemocnice Frýdlant, V Úvoze 860, Frýdlant 464 01 (1 zásobník splňující technické požadavky zadavatele uvedení v příloze 5 ZD) 2. Zboží bude Kupujícímu dodáváno postupně, dle jeho potřeb, na základě objednávek dle čl. II odst. 2 této smlouvy, jejichž prostřednictvím dá Kupující Prodávajícímu pokyn k částečnému plnění této smlouvy. Kontaktní údaje pověřené osoby Kupujícího jsou: LIBEREC TURNOV Frýdlant Kontaktní údaje pověřené osoby Prodávajícího jsou: 3. Dodávky budou uskutečňovány výhradně v pracovní dny, a to do 3 dnů od telefonické výzvy ve smyslu čl. II odst. 2 této smlouvy. 4. V případě mimořádného urgentního požadavku Kupujícího bude Prodávající schopen uskutečnit dodávky do 24 hodin. Vpřípadě vzniku tohoto mimořádně urgentního požadavku vdůsledku závady na zásobnících v důsledku jejich nedostatečné údržby a revizí, je Prodávající povinen dodržet cenu za litr kyslíku uvedenou v příloze č. 1 této smlouvy a neúčtovat si mimořádné poplatky navíc za takovýto urgentní závoz. Pokud však mimořádně urgentní požadavek na dodávku plynu vznikne vjiném důsledku, než je uvedeno výše, je cena za 1 litr kyslíku shodná, jako je uvedeno v příloze č. 1 této smlouvy. Prodávající, je však oprávněn účtovat si jednorázový poplatek, ve výši uvedené v příloze č. 1 této smlouvy, bez rozdílu toho o jaké místo plnění se bude jednat. 5. Za doklady, nutné k převzetí a užívání zboží se považuje dodací list a platný atest výrobku. 6. Dodací listy budou dodávány v 1 vyhotovení v listinné podobě při dodávce zboží. 7. Pokud se názory stran na přejímku zboží neshodují, musí být učiněn zápis o zjištěné nesrovnalosti a k zápisu musí být připojeny všechny doklady, které svědčí o stavu zboží při přejímce. 8. Prodávající garantuje dovoz požadovaného množství, přičemž dovozem požadovaného množství se rozumí dodávky snížené max. 0 10% oproti požadovanému množství. V případě nedodržení závazku dodávky tohoto množství je Prodávající povinen uhradit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 10.000,- Kč za 1 závoz (dodání). 9. Přechod nebezpečí škody, doprava a pojištění: a. nebezpečí škody na zboží přechází na Kupujícího vokamžiku podpisu při převzetí zboží v místě plnění, b. škoda na zboží, která vznikla po přechodu jejího nebezpečí na Kupujícího, nemá vliv na jeho povinnost zaplatit kupní cenu, ledaže ke škodě na zboží došlo v důsledku porušení povinností Prodávajícího, c. přepravu zboží do ujednaného místa plnění sjednává Prodávající vhodným dopravním prostředkem podle obvyklých zvyklostí, přepravné a pojištění platí Prodávající. d. Prodávající na sebe přejímá zodpovědnost za škody způsobené všemi osobami a subjekty (včetně poddodavatelů) podílejícími se na provádění předmětu plnění, a to po celou dobu realizace, stejně tak za škody způsobené svou činností Kupujícímu nebo třetí osobě na zdraví nebo majetku, tzn., že v případě jakéhokoliv narušení či poškození majetku (např. vjezdů, plotů, objektů, prostranství, inženýrských sítí) nebo poškození zdraví osob je Prodávající povinen bez zbytečného odkladu tuto škodu nahradit a není—Ii to možné, tak finančně uhradit. Za tímto účelem musí mít Prodávající uzavřenou pojistnou smlouvu platnou po celou dobu realizace na pojištění škod způsobených při výkonu činnosti třetí osobě min. ve výši 6 mil. Kč. Kupující si vyhrazuje právo kdykoli v průběhu plnění smlouvy tuto skutečnost ověřit. 10.V případě nemožnosti plnění ze strany Prodávajícího, je Prodávající povinen v dostatečném předstihu písemně uvědomit Kupujícího o přerušení dodávek a pomůže Kupujícímu zajistit dočasného dodavatele zboží. Kupující je oprávněn po dobu přerušení dodávek nakupovat předmět plnění od jiného dodavatele za ceny obvyklé (náhradní plnění). Rozdíl v nákupních cenách, jenž vznikne mezi cenami sjednanými a cenami náhradního plnění uhradí Prodávající Kupujícímu do 14 dnů po obnovení dodávek. Čl. 7 Kvalitativní podmínky 1. Prodávající je povinen po celou dobu účinnosti této smlouvy dodávat Kupujícímu zboží vjakosti a provedení odpovídajícím zadávací dokumentaci k veřejné zakázce a nabídce Kupujícího podané vrámci zadávacího řízení. Tento závazek se týká i způsobu dodání kapalného medicinálního kyslíku. 2. Veškerý dodávaný kapalný medicinální kyslík musí splňovat přísiušné právní předpisy a normy, zejména musí mít platné rozhodnutí o registraci dodávaného kapalného medicinálního kyslíku vydané Státním úřadem pro kontrolu léčiv dle zákona 378/2007 Sb. o léčivech a o změnách některých souvisejících zákonů a platný bezpečnostní list dle zákona č. 350/2011 Sb. o chemických látkách a chemických směsích a o změně některých zákonů (chemický zákon) nebo dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č.1907/2006. 3. Předmět Smlouvy v rozsahu administrativně—technické činnosti spojené s uzavřením a plněním této smlouvy, dále dodávku zboží, které je předmětem této smlouvy, bude Prodávající plnit vlastní kapacitou (vlastními zaměstnanci). Ostatní části předmětu smlouvy (např. výrobu nebo dopravu zboží do místa určení) je Prodávající oprávněn realizovat prostřednictvím třetích osob (poddodavatelů). Smluvní strany si výslovně sjednaly, že Prodávající nese plnou odpovědnost za veškerá plnění poskytovaná prostřednictvím poddodavatelů. 6. Změna poddodavatele, prostřednictvím kterého byla prokázána kvalifikace, je v průběhu plnění možná pouze v důsledku objektivně nepředvídatelných skutečností a za předpokladu, že náhradní poddodavatel prokáže splnění kvalifikace ve shodném rozsahu jako poddodavatel původní a bude se vtomu odpovídajícím rozsahu na plnění předmětu této smlouvy podílet. Změna výrobce dodávaného zboží je možná pouze ve výjimečných případech a za předpokladu, že nebudou naplněny znaky podstatné změny smlouvy. 10. 11. 12. Čl. 8 Záruky Prodávající je povinen dodat zboží v množství, jakosti a provedení podle této smlouvy a jejich příloh. Prodávající nese odpovědnost za vady v jakosti a množství dodávaného zboží a odpovědnost za škodu způsobenou použitím vadného zboží. Reklamace jakosti a množství bude Kupujícím uplatněna písemně, a to nejpozději do 7 dnů od dodání zboží. . Vady zřejmé již při odběru zboží oznámí Kupující ihned po jejich zjištění, nejpozději však do 7 dnů od dodání zboží. Kupující je povinen vady písemně oznámit Prodávajícímu bez zbytečného odkladu po jejich zjištění a uplatnit svůj požadavek na vyřízení. Za předpokladu, že Kupující splnil své závazky vyplývající z této smlouvy, ručí Prodávající při normálním užívání zboží za kvalitu. V případě jakékoliv pochybnosti o tom, že jakost dodaného zboží neodpovídá požadavkům na jeho jakost, Kupující bezodkladně zastaví jeho používání pro lékařské účely. O této skutečnosti bude ihned informovat Prodávajícího a stáhne veškeré zboží stejné šarže, jako má zboží, o jehož jakosti bude mít Kupující pochybnosti. Až po obdržení písemného povolení kvalifikované osoby Prodávajícího použije Kupující zboží k lékařským účelům. V takovém případě je Prodávající povinen nahradit Kupujícímu veškeré nákiady a příp. škody s tím spojené. Oznámení o vadách musí obsahovat: a. kód kupní smlouvy a faktury, b. popis vady nebo přesné určeníjak se projevuje, c. číslo dodacího listu, na němž je reklamované — vadné zboží uvedeno. Jestliže má dodané zboží vady, může Kupující podle své volby požadovat: a. Jde-Ii o vady provedení a jakosti — dodání náhradního zboží za zboží vadné, vadné zboží je povinen Kupující vrátit. b. Jde—li o vady množství — dodání chybějícího množství. c. Jde-li o vady právní — odstranění těchto vad. Volbu nároku má Kupující, ale jen za předpokladu, že svou volbu oznámí ve včas zaslaném oznámení vad nebo bez odkladu poté co vady zjistí. Jednou provedenou volbu nemůže Kupujícíjednostranně změnit. Kupující má, vedle nároků ze záruky také nárok na náhradu škody s tím omezením, že jde o náhradu škody, která mu v důsledku vadného zboží vzešla. Je ujednáno, Že újma spočívající ve vadách samotných, může být uspokojena pouze z odpovědnosti za vady ze záruky a škodu je nutné považovat v tomto vztahu jinou škodu než újmu, spočívající ve vadách samotných. Záruka na dodané zboží je 24 měsíců. Čl. 9 Smluvní pokuty V případě, že Prodávající nedodrží dobu plnění, sjednanou vtéto smlouvě, uhradí Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 10.000 Kč za každý započatý den prodlení s termínem každé dodávky. . Vpřípadě, že Prodávající nedodrží kvalitativní parametry dodávek plynu uvedené vtéto smlouvě, uhradí Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 10.000 Kč za každý jednotlivý případ nedodržení kvalitativních parametrů dodávek, přičemž náhrada škody tím není dotčena. Vpřípadě prodlení Kupujícího s placením faktury za dodané zboží uhradí Kupující Prodávajícímu úrok z prodlení ve výši 0,01% z celkové nezaplacené částky za každý den prodlení. V případě poruchy plynulého zásobování kyslíkem, pokud Prodávající do 5 hodin od nahlášení poruchy Kupujícím nezabezpečí náhradní zdroje kyslíku, je Kupující _ó_ oprávněn požadovat po Prodávajícím jednorázovou smluvní pokutu ve výši 100. 000, — Kč za každý započatý den prodlení. 5. V případě že Prodávající nebude v termínech uvedených v příloze č. 2 této smlouvy provádět údržbu, pravidelný servis, revize zásobníků a školení obsluhy, uhradí Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 10.000 Kč za každý takový případ. 6. Smluvní pokuty dle této smlouvy, budou vymáhány formou zápočtu ke kterékoliv splatné pohledávce Prodávajícího vůči Kupujícímu. Čl. 10 Ukončení platnosti smlouvy 1. Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že Prodávající je opakovaně v prodlení s plněním dodávek o více než trojnásobek dodací lhůty nebo dodal nekvalitní zboží a, ač byl Kupujícím upozorněn, neprodleně nezjednal nápravu. 2. Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že Kupující nezaplatí kupní cenu do 60 (šedesáti) dnů po uplynutí ujednané platební lhůty. 3. Účinky odstoupení od smlouvy nastávají dnem od doručení oznámení o odstoupení. 4. Smluvní strany mají možnost smlouvu vypovědět bez udání důvodu. V takovém případě je stanovena tříměsíční výpovědní lhůta, která začíná běžet prvního dne následujícího měsíce po dni podání výpovědi. Pro případ předčasného ukončení smlouvy (odstoupení od smlouvy, dohoda, výpověd) není Kupující povinen odebrat a uhradit zbývající část z celkového objemu této smlouvy. Čl. 11 Okolnosti vylučující odpovědnost 1. Odpovědnost stran za částečně nebo úplně naplnění smluvních povinností je vyloučena, jestliže se tak stalo: a. v důsledku vyšší moci. Pokud vyšší moc působí po dobu nepřesahující 90 dnů, jsou strany povinny splnit závazky vyplývající z této smlouvy, jakmile účinky vyšší moci pominou, přičemž dodací lhůty a všechny ostatní lhůty se posouvají o dobu působení vyšší moci. Za vyšší moc nelze pokládat zpoždění dodávek od poddodavatelů, výluky a stávky. b. v důsledku zásahu úředních míst, který znemožní stranám splnění povinností vyplývajících z této smlouvy. Čl. 12 Platnost smlouvy Smlouva se uzavírá na dobu určitou 3 let od nabytíjejí účinnosti. Přičemž tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou smluvních stran a účinnosti dnem 31. 5. 2020. Čl. 13 Vyžití poddodavatele 1. Prodávající předloží Kupujícímu podle 5 105 odst. 3 písm. a) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, identifikační údaje svých poddodavatelů (včetně jejich majetkové struktury) pokud jsou mu známi, a to nejpozději do 10 pracovních dnů od doručení oznámení o výběru dodavatele. 2. Prodávající odpovídá za činnost poddodavatele, jako by ji prováděl sám. 3. Prodávající je povinen zajistit koordinaci veškerých činností a dodávek potřebných pro provedení plnění podle této Smlouvy včetně činností nebo dodávek zajišťovaných poddodavateli, popř. jinými dodavateli a Kupujícím tak, aby bylo zajištěno plynulé plnění povinností Prodávajícího podle této Smlouvy. |_. Čl. 14 Všeobecná ujednání Všechny nároky musí být uplatněny doporučeným dopisem. Za datum uplatnění se považuje datum podacího razítka poštovního úřadu. Jakékoli změny a dodatky této smlouvy musí být učiněny písemně a schváleny podpisem obou stran. Tyto dodatky se stanou integrální součástí této smlouvy. Prodávající prohlašuje a svým podpisem této smlouvy stvrzuje, že zboží odpovídá všem platným právním předpisům a normám. V otázkách výslovně neupravených touto smlouvou se závazky smluvních stran řídí ustanoveními příslušných právních předpisů, zejména občanským zákoníkem. Případné spory bude řešit příslušný obecný soud. . Vzhledem k veřejnoprávnímu charakteru Kupujícího Prodávající výslovně souhlasí se zveřejněním smluvních podmínek obsažených v této smlouvě v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů (zejména zák. č.106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím v platném znění). Tato kupní smlouva musí být v souladu s € 219 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek zveřejněna na profilu zadavatele. Dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv zveřejní Kupující tuto smlouvu v registru smluv, a to včetně jednotlivých objednávek, které budou splňovat podmínky pro zveřejnění dané zákonem o registru smluv. Zveřejnění bude provedeno za pomoci automatického strojového převodu textu. Integrální součástí této smlouvy jsou její přílohy. Tato smlouva se vyhotovuje ve třech stejnopisech. Kupující obdrží dva kompletní Stejnopisy smlouvy, Prodávající obdrží jeden kompletní stejnopis smlouvy. Čl. 14 Přílohy Formulář pro zpracování nabídkové ceny Podmínky pro provádění údržby, pravidelného servisu a revizí zásobníků, včetně školení obsluhy zásobníků € ! V Praze dne: 7.4.2020 V Liberci dne: . _ L Za Prod vaiícího za Wpujícího - Hospital Sales Manager CZ/SK míštopředseda představenstva — manažer pro klíčové zákazníky DNONÝB „wav mNmĚ > 38 „ŠŠŠ „3% 3:8 E? 5538 . „moc: :Nonšwmwmm: ozmcumžoč “mara oa :mňmct a_owmšumu _omEŠE Ea _wzgw. >>=u_Em 292 Q uw>w$uo o 0 m: Emumčč m a nemam 35.. „ Erna 052283: 233% 8,30 a „že 33 > 255%: %$. „5:33 Emca 9%: 32 o 2 m: :quo Nmnv ní?. „033 2.59: 05295.: emu mzwo :mn Inn. uma %s? „š > 23 Šašnuz $ > _.ín „%$ „2 > Emo Šošsmz wv— rméwu mnu Nv _.En mnam; „ž > že a mu Emca umEuw—n _EmEEOx nn wcag w>0xEnm= 39:00 „i E_BN NE > _.Eo qcm_msš „52353 mv.— co€oo www of 110 Han „! > 3.9. n na _:mEa awEnaE _EoEon mu mcmo m>9_u_am= 39:00 „..no „3 „E > 3.533 0555.22: 222%“ MER; „x 5.5“ 2m „2 363 3 „„ „2 8.30 „8 x „„ Emca že „ mu i_šomnu Emacs.— au mzmo m>ox3nmc w>9=wu ? oodwm Em 8.0% & „ČN „x 868 mom „x 868 w x ašcnommn 50.553 m" memo „z &; ad 33 „x 8; x „x 8; Šenomwn 8592: DN m .o wNoEa > ocwvg: Emca „„unenann—MMWMVMP mz __„Mwauůohhwwwuwm „> > Ino mnumm > wawnwmzoov“ WMMMMMNZ _. nn Innohwwchx > „50 > xmunaoa “MMMMFMW a_EwĚ—umn >x>qumoa 30.5.33 . %$ Q _ x . . 052.553 „::.—nemas Emacoí „š 8.80 „3 : 3. 8.80 mem > „2 8.98 „Ž 2 „.2 33; &; ŠQE „z 85 868 ccm šmž Ěmamx še... EE _.En „ Emmons ocenauo .in „3 „239.5 £. že.. 2 %$.. wewuazoauaa „„ Emca :„E QĚŠŠ mcšmuemm 25528 ocmuwzonuea = _.En „ _ _. mu „cau š :mn wššoš „> > _.En „%$ 1% Gn _ E 250 > _zmwoĚ 95.523 5:3? 055_1525.: „šance „EE » mu mzao 59.2an Emca č.o.. „„ „u mcmo m>9=Šmz wEEmoEwm mcuuušoauťn onmmooóNoNN „N>> o> .o E_cmcovšo m ĚNQĚN &...—Eg _omĚmŠ mc _EmNm aš: . ..zšcnommn 35.3:er mě?? 3:33 935,38. ošswc ..mžswmš 332 „E Šárce: „>wame Šuma _omc 659.356 355.. > >cmuoa Ěwu 39.3%: Ew>ou£nu Ea ..a—Eton Ěmo m>oš£mc Ewěumču En u_wEĚou . >>=2Em v .m 223 Příloha č. 2 Kupní smlouvy Podmínky pro provádění údržby, pravidelného servisu a revizí zásobníků v majetku Kupujícího včetně školení obsluhy všech zásobníků Cl. 1 1. Prodávající se zavazuje provádět pro kupujícího celoroční údržbu a servis zásobníků na kapalný medicinální kyslík, které jsou v majetku kupujícího. 2. Kupující se zavazuje předat prodávajícímu za účelem provádění údržby a servisu v rozsahu dle čl. 2 čtyři zásobníky na kapalný medicinální kyslík, a to 3 v areálu nemocnice Liberec (o objemu 2 x 10 000 litrů a 1 x 4900 litrů) a 1 vareálu nemocnice Turnov (o objemu 1 x 10 000 litrů). 3. O předání zásobníků bude zhotoven písemný předávací protokol podepsaný oprávněnými zástupci obou stran. Čl. 2 Rozsah prováděné údržby a servisu 1. Údržba a servis zásobníků budou prováděny prodávajícím vrozsahu a lhůtách stanovených příslušnými právními předpisy tak, aby byla neustále zajištěna funkčnost a provozuschopnost celého systému zásobování Krajské nemocnice Liberec, a.s. kapalným kyslíkem. 2. Prodávající se zavazuje zajišťovat servis na technologickou část odpařovací stanice — zásobníku po uzávěr na výstup ze stanice za odpařovači. 3. Prodávající se zavazuje provádět: _ údržbu a servis technologické části zásobníku, jakož i technická zlepšení tak, aby byl vtechnickém stavu, odpovídajícímu běžnému standardu pro takováto zanzem — revize: v souladu s 5 7 odst. 1 vyhlášky ČÚBP a ČBÚ č. 18/1979 Sb., kterou se určují vyhrazená tlaková zařízení a stanoví některé podmínky k zajištění jejich bezpečnosti, ve znění pozdějších předpisů a technické normy ČSN 69 0012 viz kontaktní osoba) . provozní revize plynového zařízení (dále jen „PZ“) - (1x za 3 roky od data poslední revize) . provozní kontrolu PZ (1x ročně od data poslední kontroly) provozní revizi tlakové nádoby stabilní (dále jen „TNS“) — (1x za 3 roky od data poslední revize) . provozní kontrola TNS (1x ročně od data poslední kontroly), zkoušku těsnosti TNS (1x za 5 let od data poslední zkoušky) . tlakovou zkoušku TNS (1x za 9 let od data poslední tlakové zkoušky) - školení obsluhy zásobníků v majetku Kupujícího a Prodávajícího: (v souladu s © 5, odstavce 2 vyhl. ČÚBB č. 21/1979 Sb., v platném znění, čl. 6 přílohy CSN 69 0012) . školení obsluhy PZ (do 1 měsíce od začátku plnění) školení obsluhy TNS (do 1 měsíce od začátku plnění) . v případě nových zaměstnanců, kteří budou pracovat s PZ a TNS, provede dodavatel školení neprodleně dle potřeby kupujícího Čl. 3 Specifikace práv a povinností obou smluvních stran 1. Prodávající je povinen sledovat lhůty pro provádění servisu a údržby přístroje vrozsahu specifikovaném včl. 2 této přílohy (dále jen „plánovaný servis“) a plánovaný servis zásobníků provádět i bez výzvy kupujícího. Servisní práce a údržba Příloha č. 2 Kupní smlouvy WE“ zásobníků prováděná na základě požadavku kupujícího bude prováděna podle dohody smluvních stran. Prodávající zajistí, aby jeho pracovníci před zahájením každé práce související sprováděním servisu a údržby přístroje uvědomili kupujícího, a to nejméně 3 pracovní dny předem. Kupující bude o provádění servisu a údržbě, popř. oprav Prodávajícím uvědomován dopředu na e- mail: LIBEREC TURNOV Fn'ydlant Na zásobnících, které prodávající převzal do komplexní péče na základě této smlouvy, má oprávnění provádět servis a údržbu pouze osoba, která má ktomu oprávnění od prodávajícího. Jakékoliv zjištěné porušování povinností vyplývajících z této smlouvy je poškozená strana povinna oznámit druhé straně písemně do 1 (jednoho) měsíce po zjištění a vyzvat příslušnou smluvní stranu k nápravě v přiměřené lhůtě, která nesmí být kratší než 15 dnů. Nebude— " porušení ve stanovené lhutě napraveno, je příslušná poškozená smluvní strana oprávněna od této smlouvy odstoupit s účinností ode dne doručení oznámení o odstoupení od této smlouvy druhé smluvní straně. V případě pochybností se má za doručeno pátým dnem po odeslání (doporučenou poštou). Čl. 4 Podmínky provádění servisu a údržby prodávajícím Prodávající nastoupí k servisnímu zásahu nejpozději do 24 hod. od nahlášení poruchy (např. telefonicky, dopisem, faxem či e- mailem) a uvedení zařízení do bezchybného provozu nejpozději do 96 hod. od nahlášení poruchy. Technické závady bránící běžnému provozu odstraní prodávající do 24 hodin. Prodávajícímu uzavřením smluv na veřejnou zakázku s evidenčním číslem zadavatele VZ2020003 nevzniká nárok na umístěním loga na zásobnících v majetku Kupujícího (bude předmětem samostatné smlouvy). Svá loga může Prodávající umístit pouze na zásobník v areálu nemocnice Frýdlant, který je v jeho vlastnictví. Prodávající na sebe přejímá zodpovědnost za škody způsobené všemi osobami a subjekty (včetně poddodavatelů) podílejícími se na provádění předmětu plnění, a to po celou dobu realizace, stejně tak za škody způsobené svou činností objednateli nebo třetí osobě na zdraví nebo majetku, tzn., že v případě jakéhokoliv narušení či poškození majetku (např. vjezdů, plotů, objektů, prostranství, inženýrských sítí) nebo poškození zdraví osob je dodavatel povinen bez zbytečného odkladu tuto škodu nahradit a není- -|i to možné, tak finančně uhradit. Za tímto účelem musí mít prodávající uzavřenou pojistnou smlouvu platnou po celou dobu realizace na pojištění škod zpusobených při výkonu činnosti třetí osobě min. ve výši 6 mil. Kč. Kupující si vyhrazuje právo kdykoli v průběhu plnění smlouvy tuto skutečnost ověřit. v Praze dne: 7.4.2020 v Liberci dne: 'L'Í (( (Zo