OBJEDNÁVKA č. 2020 /VI/03 – 012 ze dne 26.3.2020 číslo objednávky uvádějte při korespondenci a fakturaci Martin Pěkník Tomicova 9/1086 716 00 Ostrava 16 IČ : 49578430 DIČ: CZ6502152338 OBJEDNATEL - fakturační a korespondenční adresa: Zoologická zahrada a botanický park Ostrava, příspěvková organizace Michálkovická 2081 /197, 710 00 Ostrava IČ: 00373249, DIČ: CZ00373249 č.ú: 2339761/0100, KB, a.s. zastoupena: Ing. Petr Čolas, ředitel xxx ved. Dendrologického oddělení PŘEDMĚT OBJEDNÁVKY: Objednáváme u Vás opravu dřevěné vyhlídky pod expozicí skotského náhorního skotu dle níže uvedeného rozpočtu : Konstrukční hranoly modřín …………………..……………………... 12.150,- Terasové plastové desky100 ks, (hnědé) ……………………………37.925,- Spojovací materiál (vruty, svorníky(nerez), nátěrové hmoty)...…..… 6.792,- Demontáž původní výdřevy ………………..………………………...... 8.200,- Příprava desek (vrtání, formatování)……..……………………………. 3.200,- Montáž a zesílení roštu, montáž terasové krytiny, ochranný nátěr .. 41 700,- Přesun hmot, doprava materiálu …………………………………..... 4.600,- Nátěrové hmoty ……………………………………………………………3. 080,- Pomocné latě modřín 80 / 40 …………………………………………….1.122,- Cena celkem :118.769,- Kč bez DPH Poskytnutá záloha ve výši: 50.000,- Kč DATUM červenec 2020 CENA CELKEM 118.769,00 bez DPH MÍSTO : Dětská zoo PLATEBNÍ PODMÍNKY: Na dodávku/službu bude poskytnuta záloha ve výši: 50 000,- Kč, která bude uhrazena převodem z účtu se splatností 14 dní a to na základě vystavené zálohové faktury. Záloha musí být vyúčtována v konečné faktuře, konečná faktura bude vystavena po předání díla bez vad a nedodělků, splatnost je 30 dní, převodem z účtu. Dodavatel vystaví fakturu – daňový doklad na cenu plnění nejdříve ke dni řádného předání a převzetí dodávky/služby. Součástí faktury bude v příloze potvrzený dodací list/soupis provedených prací (pokud faktura není zároveň dodacím listem a soupisem prací). Faktura musí obsahovat náležitosti zákona o dani z přidané hodnoty v platném znění a musí obsahovat číslo objednávky. V případě neplnění předmětu objednávky se dodavatel zavazuje vrátit poskytnutou zálohu objednateli a to hotově nebo na účet KB, a.s. 2339761/0100 nejpozději do 3 dnů ode dne, kdy se s objednatelem dohodl o neplnění předmětu objednávky. V ostatních ujednání se řídí ustanoveními Občanského zákoníku v platném znění. Objednatel upozorňuje dodavatele na svou zákonnou povinnost zveřejňovat veškeré smlouvy a objednávky (včetně rámcových) v registru smluv, kdy hodnota plnění nebo předpokládaná hodnota plnění přesáhne či může přesáhnout 50.000,-Kč bez DPH a dodavatel se zveřejněním této smlouvy souhlasí. Za objednatele: Potvrzení dodavatele: ............................................................ ............................................................ 1