č. 2020/VII/04 - 002 ze dne 08. 04. 2020 číslo objednávky uvádějte při korespondenci a fakturaci DODAVATEL: UNIBEST CZ S.R.O., MICHÁLKOVICKÁ 2057/130 , SLEZSKÁ OSTRAVA, 710 00 OSTRAVA 10, IČ: 64610837, DIČ: CZ64610837 OBJEDNATEL - fakturační a korespondenční adresa: Zoologická zahrada a botanický park Ostrava, příspěvková organizace Michálkovická 2081/197, 710 00 Ostrava IČ: 00373249, DIČ: CZ00373249 č.ú: 107-2339761/0100, KB, a.s. zastoupena: Ing. Petr Čolas, ředitel VYŘIZUJE: xxx , zoologické oddělení TEL: +xx E-MAIL: xxx PŘEDMĚT OBJEDNÁVKY: Objednáváme si u Vás dodávku hotových chlazených jídel pro zaměstnance Zoo Ostrava v rozsahu: * Dodávka hotového chlazeného jídla dle jídelníčku v rozsahu: 1 ks polévka, 1ks hlavní jídlo. Jídlo bude dodáváno na základě objednávek nejpozději do 13,00 hodin den předem; * cena jednoho hotového chlazeného jídla (folie) s polévkou činí 89,00 Kč vč. 15% DPH. V ceně jsou zahrnuty veškeré režijní náklady na zhotovení jídla a jeho dovoz do areálu Zoo Ostrava * dovoz jídel do areálu Zoo denně mezi  7,00 – 7,30 hodin * dodávka hotového jídla bude zajištěna denně včetně sobot a nedělí, svátků; * dodavatel garantuje čerstvou stravu, odpovídá za kvalitu a hygienu připravovaných pokrmů. Je povinen akceptovat objednávky i v malém množství; * objednávky a nabídky jídelníčků budou prováděny elektronickou poštou na email: xx , tel. +xxxx * objednatel má právo zrušit jednotlivé jídlo vždy nejpozději den přede dnem konzumace. Fakturace dle skutečně dodaných jídel, vždy za každý kalendářní měsíc. Podkladem pro fakturaci bude dodací list potvrzený objednatelem. Splatnost faktury je stanovena na 14 dní od data doručení. TERMÍN: neurčitá CENA PLNĚNÍ: 89,-/jídlo vč. DPH MÍSTO PLĚNÍ : Areál Zoo Ostrava PLATEBNÍ PODMÍNKY: Na dodávku/službu bude poskytnuta záloha ve výši: 0,00 Kč, která bude uhrazena hotově/převodem z účtu se splatností..0. dní a to na základě vystavené faktury. Úhrada konečné faktury bude provedena převodem z účtu. Splatnost je 14 dní. Dodavatel vystaví fakturu – daňový doklad na cenu plnění nejdříve ke dni řádného předání a převzetí dodávky/služby. Součástí faktury bude v příloze potvrzený dodací list/soupis provedených prací (pokud faktura není zároveň dodacím listem a soupisem prací). Faktura musí obsahovat náležitosti zákona o dani z přidané hodnoty v platném znění a musí obsahovat číslo objednávky. V případě neplnění předmětu objednávky se dodavatel zavazuje vrátit poskytnutou zálohu objednateli a to hotově nebo na účet KB, a.s. 107-2339761/0100 nejpozději do 3 dnů ode dne, kdy se s objednatelem dohodl o neplnění předmětu objednávky. V ostatních ujednání se řídí ustanoveními Občanského zákoníku v platném znění. Objednatel upozorňuje dodavatele na svou zákonnou povinnost zveřejňovat veškeré smlouvy a objednávky (včetně rámcových) v registru smluv, kdy hodnota plnění nebo předpokládaná hodnota plnění přesáhne či může přesáhnout 50.000,-Kč bez DPH a dodavatel se zveřejněním této smlouvy souhlasí. Za objednatele: Potvrzení dodavatele: AKCEPTUJEME ............................................................ ............................................................ xxxa datum, razítko a podpis dodavatele Schválil: ............................................................ xx OBJEDNÁVKA 1