č. 2020/III-Dv/03-028 ze dne 31.3.2020 číslo objednávky uvádějte při korespondenci a fakturaci DODAVATEL: INGESTA spol. s r.o. Hasičská 550/50 700 30 Ostrava - Hrabůvka IČ: 25391194 DIČ: CZ25391194 OBJEDNATEL - fakturační a korespondenční adresa: Zoologická zahrada a botanický park Ostrava, příspěvková organizace Michálkovická 2081/197, 710 00 Ostrava IČ: 00373249, DIČ: CZ00373249 č.ú: 2339-761/0100, KB, a.s. zastoupena: Ing. Petr Čolas, ředitel VYŘIZUJE: xxx vedoucí technického oddělení TEL: XX E-MAIL: XX PŘEDMĚT OBJEDNÁVKY: Objednáváme u Vás: Výkon funkce koordinátora BOZP na staveništi v rámci realizace akce: „ ZOO Ostrava – pavilon Tanganika část C, stavební úpravy objektu“ a to zejména: - Zpracování plánu BOZP na staveništi - Informování všech zhotovitelů stavby o bezpečnosti a zdravotních rizicích na staveništi - Kontrola stavu BOZP na staveništi, upozorňování zhotovitele stavby na zjištěné nedostatky, vyžadování nápravy, navrhování přiměřených opatření a jejich zpětná kontrola - Sledování provádění prací na staveništi se zaměřením na dodržování požadavků BOZP, upozorňování na zjištěné nedostatky a vyžadování jejich odstranění - Účast na kontrolních dnech stavby - Zpracování zápisů o zjištěných nedostatcích v BOZP na staveništi a způsobu jejich odstranění Úplata za výkon funkce je stanovena dohodou smluvních stran jako měsíční paušál a činí 6.000,00 Kč/měsíc bez DPH, přičemž celková cena za výkon funkce je stanovena na maximální částku 108.000,- Kč bez DPH, při době trvání realizace 18 měsíců .K této částce bude připočtená platná sazba DPH. V úplatě jsou zahrnuty veškeré náklady nutné a účelně vynaložené při plnění závazku včetně cestovného a dopravy. Tato úplata je dohodnuta jako nejvýše přípustná a platí po celou dobu platnosti smlouvy. MÍSTO: Areál ZOO Ostrava – pavilon Tanganika CENA PLNĚNÍ: Do 108.000,- Kč bez DPH TERMÍN: Tato Objednávka je uzavřena na dobu určitou do odstranění poslední vady z přejímacího řízení nebo ze závěrečné kontrolní prohlídky stavby „ZOO Ostrava – pavilon Tanganika část C, stavební úpravy objektu“ provedené stavebním úřadem, podle toho, která z těchto skutečností nastane později. Předpoklad do 30.9.2021 PLATEBNÍ PODMÍNKY: 1. Zálohy nejsou sjednány. Dodavatel má právo fakturovat měsíční plnění uskutečněné vždy k poslednímu dni daného kalendářního měsíce. Součástí faktury bude odsouhlasený soupis provedených prací činnosti výkonu funkce. Faktura musí obsahovat náležitosti zákona o dani z přidané hodnoty v platném znění a musí obsahovat číslo objednávky. Lhůta splatnosti faktury je stanovena na 30 kalendářních dnů od doručení druhé straně. Nebude-li faktura obsahovat některou povinnou nebo dohodnutou náležitost, bude-li chybně vyúčtována úplata nebo DPH, je Objednatel oprávněn fakturu před uplynutím lhůty splatnosti vrátit druhé smluvní straně k provedení opravy. Odesláním vadné faktury přestane běžet původní lhůta splatnosti. Celá lhůta splatnosti běží opět ode dne doručení nově vyhotovené faktury. Doručení faktury se provede elektronicky na email: info@zoo-ostrava.cz. Povinnost zaplatit je splněna dnem odepsání příslušné částky z účtu Objednatele. 2. V případě, že ke dni uskutečnění zdanitelného plnění bude o realizátorovi zveřejněno, že se stal nespolehlivým plátcem či realizátor bude požadovat platbu na zahraniční účet nebo na nezveřejněný tuzemský účet, je objednatel oprávněn uplatnit zajištění daně podle § 109 a) zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty. Smluvní strany se výslovně dohodly, že toto využití zvláštního způsobu zajištění daně objednatelem má mezi stranami platnost splnění závazku, tj. že objednatel uhrazením DPH příslušnému finančnímu úřadu za realizátora splní řádně a včas svůj závazek vůči realizátorovi k uhrazení příslušné části ceny díla ve výši částky odpovídající DPH dle čl. V. této smlouvy. Realizátor není oprávněn z důvodu takovéhoto postupu objednatele po něm požadovat jakoukoliv náhradu škody či jiné újmy. 3. Objednatel upozorňuje dodavatele na svou zákonnou povinnost zveřejňovat veškeré smlouvy a objednávky (včetně rámcových) v registru smluv, kdy hodnota plnění nebo předpokládaná hodnota plnění přesáhne či může přesáhnout 50.000,-Kč bez DPH a dodavatel se zveřejněním této smlouvy souhlasí. Za objednatele: Potvrzení dodavatele: ............................................................ ............................................................ xx vedoucí tech.odd. datum, razítko a podpis dodavatele Schválil: OBJEDNÁVKA 1/2