- ~ SILNICE ~GROUP SMLOUVA O POSKYTOVÁNí PRACOVNĚLÉKAŘSKÝCH SLUŽEB .Objednatel" na straně druhé Smluvní strany Zdravotnické zařízení: Vojenská nemocnice Brno Sídlo: Zábrdovická 3, 636 00 Brno IČ:60555530 DIČ: CZ60555530 Bankovní spojení: ČNB Brno Číslo účtu: 4034881/0710 Zastoupena: plk. Ing. Antonínem VODÁKEM, ředitelem "Poskytovatel" na jedné straně a Obchodní firma: SILNICE GROUP a.s. Sídlo: Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1 IČ: 62242105 DIČ: CZ62242105 Bankovní spojení: Komerční banka a.s. Číslo účtu: 8109481/0100 Zastoupena: Ing. Karlem Ryplem - předsedou představenstva Ing. Petrem Duchkem, MBA - místopředsedou představenstva vzhledem k tomu, že dospěly ke vzájemné shodě o všech níže uvedených skutečnostech, uzavrrap níže uvedeného data v souladu s ustanovením uzavřená podle § 1746 odst. 2 občanského zákoníku a v souladu s § 53 a násl. ustanovení zák. č. 373/2011 Sb. o specifických zdravotních službách tuto Smlouvu o poskytování Pracovnělékařských služeb (dále jen jako "PLS"): Článek 1. Předmět smlouvy 1. Podle ustanovení § 54 odst. 2 zákona č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách, v platném znění, zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, v platném znění, a vyhlášky č. 145/1988 Sb., o Úmluvě o závodních zdravotních službách (č. 161) je zaměstnavatel (Objednatel) povinen zajistit pro své zaměstnance Pracovnělékařské služby. 2. Protože Objednatel není poskytovatelem zdravotních služeb, bude na základě této smlouvy zajišťovat tuto péči Poskytovatel. 3. Účelem této smlouvy je zajistit ve spolupráci obou smluvních stran potřebnou zdravotní prevenci směřující k ochraně zaměstnanců Objednatele před nemocemi z povolání a jinými poškozeními zdraví, souvisejícími s výkonem zaměstnání a k prevenci pracovních úrazů. 4. Rozsah a poskytování PLS je vymezen vyhláškou č. 145/1988 Sb., vyhláškou č.79/2013 Sb. a dalšími platnými právními předpisy. 1 5. Touto smlouvou není dotčeno právo svobodné volby lékaře ze strany zaměstnanců Objednatele s výjimkou povinnosti podrobit se lékařským prohlídkám v rámci Pracovně lékařské služby ve smyslu ustanovení § 56 zákona Č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách v platném znění a povinnosti podrobit se lékařským prohlídkám podle ustanovení § 103 zákona Č. 262/2006 Sb., zákoníku práce v platném znění. 6. Smluvní strany prohlašují, že ujednaný předmět a účel smlouvy je pro obě strany závazný v rozsahu přijatém a upraveném v této smlouvě. 7. Smluvní strany se dohodly, že v případě úprav nebo novelizace právních předpisů upravujících PLS budou tyto předpisy akceptovat Článek 2. Závazky Poskytovatele 1. PLS bude Poskytovatelem zajišťována na adrese ordinace PLS pro zaměstnance Objednatele v objektu Vojenské nemocnice Brno, Zábrdovická 3, 636 00 Brno. 2. Poskytovatel se zavazuje pro Objednatele zajišťovat PLS podle příslušných právních předpisů v tomto rozsahu: a) dohled nad zdravím zaměstnanců, zejména provádět lékařské preventivní vstupní, periodické, řadové, mimořádné a výstupní prohlídky zaměstnanců dle platné legislativy (dále jen "prohlídky"), přičemž rozsah vyšetření vyplývá z obecně závazných právních předpisů; vystavovat posudky o zdravotní způsobilosti k práci a předat 1 výtisk přímo zaměstnanci a 2. výtisk pak do týdne od vyšetření určené osobě oprávněné jednat za Objednatele. Vzor žádosti o pracovnělékařskou prohlídku je přílohou smlouvy, b) poskytovatel se zavazuje k zajištění veškerých prohlídek tak, aby byly v souladu s rozhodnutím hlavního hygienika MO o zařazení prací do kategorií. c) dohled nad pracovními podmínkami, zejména provádět dohled na pracovištích, podílet se na identifikaci nebezpečí a hodnocení zdravotních rizik prací prováděných Objednatelem, hodnotit expozice zaměstnanců faktorům pracovního prostředí a zátěžím z práce, spolupracovat s pracovníky státního odborného dozoru nad bezpečností práce a s orgány ochrany veřejného zdraví a podílet se na vypracování návrhu Objednatele na zařazení prací do kategorií rizika (kategorizace prací). Tato činnost bude prováděna podle přání a po dohodě s Objednatelem s výjimkou pravidelného dohledu, který provede Poskytovatel u Objednatele po dohodě s Objednatelem jedenkrát za rok. Zpráva o provedené prohlídce pracoviště bude na základě žádosti Poskytovatelem zpracována nejpozději do konce září příslušného kalendářního roku a předána osobě oprávněné jednat za Objednatele. d) odbornou poradenskou, organizační a konzultační činnost pro Objednatele, školení zaměstnanců v oblasti první pomoci a ochrany zdraví při práci, včetně základních aspektů hygieny práce. Tato činnost bude prováděna na základě písemného konkrétního požadavku Objednatele, a to nejpozději do 15 dnů od písemného požadavku Objednavatele. 3. Osoby oprávněné jednat za Poskytovatele po stránce věcné náplně: Jméno: MUDr. Rudolf MOLLER Telefon: 973 445 603 e-mail: rudolfmuller@seznam.cz 4. Poskytovatel se zavazuje zajistit provádění všech úkonů PLS pouze lékaři a ostatními osobami, splňujícími požadované kvalifikační předpoklady, dle platných právních předpisů. 5. Preventivní prohlídky zaměstnanců Objednatele budou poskytovány na základě vzájemné dohody formou objednávky, která bude obsahovat výčet osob za kalendářní den a termín, kdy tuto objednávku poskytovatel objednateli potvrdil. Článek 3. 1. Ostatní činnosti tvořící součást PLS budou poskytovány operativně po vzájemné dohodě. 2 2. Poskytovatel je povinen v případě nepřítomnosti lékaře určeného k zajištění PLS pro Objednatele zajistit výkon PLS jiným lékařem odpovídající kvalifikace a tento zajistí PLS pro objednavatele v požadovaném rozsahu přímo v prostorách Objednavatele. Článek 4. 1. Poskytovatel má povinnost v případě potřeby doporučit vyšetření nad rámec standardního rozsahu prohlídky, pokud je to nezbytně nutné pro vydání posudkového závěru, toto bude realizováno cestou příslušného registrujícího praktického lékaře. 2. Poskytovatel seznámí posuzovaného zaměstnance se závěry vyplývajícími z lékařské preventivní prohlídky a předá mu ihned po provedení lékařské prohlídky proti podpisu lékařský posudek o posouzení zdravotní způsobilosti k práci. 3. V případě negativního posudkového závěru, vylučujícího další výkon příslušné práce zaměstnancem, bude Poskytovatel neprodleně informovat zástupce Objednatele uvedeného v článku 5 odst. 5 telefonicky a následně předáním posudku proti podpisu, nebo doporučenou poštou na doručenku. To se netýká posouzení uchazeče o zaměstnání ani výstupních prohlídek. 4. Poskytovatel bude neprodleně telefonicky a následně písemně informovat Objednatele o závadách, které zjistil na jeho pracovišti při činnosti uvedené v čI. 2 odst. 2 b) tohoto článku, a to nejdéle do 7 dnů po provedení kontroly pracoviště. 5. Poskytovatel se zavazuje vést řádným způsobem zdravotnickou dokumentaci o zajišťované Pracovnělékařské službě, ve které budou uvedeny závěry požadovaných lékařských prohlídek s přihlédnutím na výkon pracovní činnosti. Výsledky PLP prohlídky budou poskytnuty zaměstnancům pro jejich registrující poskytovatele. 6. Lékař PLS do zdravotnické dokumentace uvede dobu platnosti posudku o zdravotní způsobilosti k práci. 7. Poskytovatel bude v rámci dohodnutého rozsahu součástí zdravotních služeb spolupracovat s jednotlivými odbornými útvary Objednatele. 8. Poskytovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o nichž se dozví a které jsou předmětem obchodního tajemství Objednatele. Článek 5. Závazky Objednatele 1. Objednatel se zavazuje, že k preventivním prohlídkám bude vysílat zaměstnance (uchazeče o zaměstnání) prostřednictvím pověřeného pracovníka, uvedeného v článku 5 odst. 5. Ten zaměstnance (uchazeče o zaměstnání) vybaví řádně vyplněnou žádostí, která obsahuje údaje požadované právním předpisem. Při vstupních lékařských prohlídkách bude uchazeč o zaměstnání vybaven výpisem ze zdravotnické dokumentace registrujícího praktického lékaře. 2. Objednatel se zavazuje, že do jednoho měsíce od podepsání této smlouvy předá koordinujícímu lékaři Poskytovatele uvedenému v čI. 2. odst. 3: • seznam zaměstnanců s uznanou nemocí z povolání a seznam pracovišť, na kterých ke vzniku nemoci z povolání nebo ohrožení nemocí z povolání došlo, • kopie pravomocných rozhodnutí orgánů ochrany veřejného zdraví o zařazení prací do kategorie rizika a seznam zaměstnanců vykonávajících rizikové práce. 3. Objednatel do konce každého kalendářního roku předloží Poskytovateli případnou aktualizaci rizikových prací spolu se seznamem zaměstnanců vykonávajících rizikové práce. 4. Objednatel se zavazuje poskytovat potřebnou součinnost při výkonu Pracovnělékařských služeb a za tím účelem zejména: • poskytnout Poskytovateli veškeré aktualizované informace o technologii, o povaze práce, pracovních podmínkách a povaze škodlivin v pracovním procesu, 3 • informovat Poskytovatele o všech známých i podezřelých skutečnostech, týkajících se ochrany zdraví při práci, o všech platných vnitropodnikových předpisech, opatřeních a o jejich změnách, týkajících se poskytování PLS a posuzování zdravotní způsobilosti k práci a dále o všech skutečnostech, o kterých se dá důvodně předpokládat, že mají nebo mohou mít vliv na zdravotní stav zaměstnanců Objednatele. • smluvně zajistit a uhradit návaznou odbornou péči v rámci náplně Pracovnělékařských služeb odpovídající kategorizaci pracovišť dle příslušného orgánu ochrany veřejného zdraví. 5. Osoby oprávněné jednat za Objednatele po stránce věcné náplně: Jméno: Ing. Vlasta Meierová, personální Telefon: 221 862421 e-mail: meierova@silnicegroup.com 6. Objednatel se zavazuje uhradit Poskytovateli způsobem uvedeným v čI. 6 této smlouvy včas jednotlivé platby za smlouvou dohodnuté součásti PLS. 7. Objednatel uhradí Poskytovateli zvlášť prokazatelné a účelné náklady, které mu mohou vzniknout v souvislosti s prováděním Pracovnělékařských služeb dle této smlouvy, zejména: • náklady spojené s doplňujícím měřením, vyžádaným odborným šetřením a expertizami nezbytnými pro činnosti v zájmu Objednatele, pokud je v dohodě s Objednatelem zajistil a uhradil Poskytovatel. 8. Objednatel umožní přístup na svá pracoviště lékaři a odborným pracovníkům Poskytovatele v doprovodu osoby pověřené Objednatelem za účelem kontroly pracovního prostředí (vždy však po vzájemné dohodě) a pracovních podmínek ve vztahu k ochraně zdraví zaměstnanců, a podá lékaři Poskytovatele informace k tomu potřebné. 9. Objednatel bude lékaře PLS písemně informovat v souladu s právními předpisy o každé delší pracovní neschopnosti svého zaměstnance, který je v kurativní péči jiného ošetřujícího lékaře tak, aby před jeho opětovným zařazením na původní pracovní místo mohla být vodůvodněných případech eventuálně přehodnocena jeho zdravotní způsobilost k práci. Objednatel vyšle své zaměstnance na mimořádnou lékařskou prohlídku k posouzení zdravotní způsobilosti k práci v případě že: • zaměstnanec přechází na jinou práci a dochází ke změně požadavků na zdravotní způsobilost, • před zahájením práce na rizikovém pracovišti, • po ukončení pracovní neschopnosti delší než 8 týdnů způsobené závažným úrazem, nebo onemocněním, • po přerušení výkonu práce trvající déle než 6 měsíců. Článek 6. Platební podmínky 1. Poskytování Pracovnělékařských služeb je hrazeno bezhotovostním převodem Objednavatele ve prospěch Poskytovatele, a to na účet Poskytovatele po ukončení kalendářního měsíce. 2. Cena je tvořena úhradami za jednotlivé úkony dle ceníku, který je nedílnou součástí této smlouvy. 3. Smluvní Strany si dále sjednaly za poskytování PLS náhradu za poradenské, odborné, školící a konzultační činnosti a prohlídku pracoviště dle ceníku, který je nedílnou součástí této smlouvy. 4. Poskytovatel si vyhrazuje právo změny ceny v důsledku změn obecně platných právních předpisů. Případná nová cena bude aktualizována dodatkem k této smlouvě po podpisu obou smluvních stran. 5. Poskytovatelem bude vystavena Objednateli po uplynutí každého měsíce faktura, přílohou které bude přehled provedené a ukončené konzultační činnosti a dohled na pracovišti ve fakturovaném období. 6. Splatnost faktury je 30 dní od data doručení Objednateli. Rozhodující je bankovní spojení uvedené na faktuře. 7. V případě prodlení Objednatele s úhradou faktury má Poskytovatel nárok na úrok z prodlení ve výši 0,05% z neuhrazené částky za každý den prodlení, a to ode dne následujícího po dni splatnosti. 4 Článek 7. Závěrečné ustanovení 1. Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Objednatel i Poskytovatel ji mohou vypovědět písemně, a to v 3 měsíční výpovědní lhůtě, která začíná běžet od prvního dne následujícího kalendářního měsíce po doručení výpovědi druhé straně. 2. Smlouva se vyhotovuje ve 2 stejnopisech, z nichž každý má hodnotu originálu. Každá smluvní strana obdrží po jednom výtisku. 3. Změny či doplňky této smlouvy mohou být prováděny pouze písemně se souhlasem obou smluvních stran, a to číslovanými dodatky. 4. Jestliže některé ustanovení této smlouvy je nebo se stane neplatným nebo se stane ve vztahu smluvních stran jinak neúčinným, neznamená neplatnost ani neúčinnost tohoto ustanovení neplatnost ani neúčinnost této smlouvy jako celku ani jednotlivých jejích jiných ustanovení, pokud lze takové neplatné či neúčinné ustanovení oddělit v souladu se zákonem od ostatního obsahu této smlouvy. Smluvní strany se zavazují, že bez zbytečného odkladu poté, co důvod takovéto neplatnosti či neúčinnosti zjistí, nahradí na základě vzájemných jednání zahájených kteroukoli z nich takovéto neplatné nebo neúčinné ustanovení jiným platným a účinným ustanovením, které bude nejvěrněji odpovídat podstatě a smyslu původního neplatného či neúčinného ustanovení. 5. Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu před podpisem přečetly, že byla uzavřena po vzájemném projednání, podle jejich pravé a svobodné vůle, určitě, vážně a srozumitelně, nikoliv v tísni za nápadně nevýhodných podmínek. Autentičnost této smlouvy stvrzují svým podpisem. 6. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami. Razítko a podpis Za Poskytovatele: Za Objednatele: Razítko a podpis Ing. Karel Rypl předseda představenstva SILNICE GROUP a.s. plk. Ing. Antonín Vodák ředitel VN Počet příloh: 3 Ceník o poskytování PLS Žádost o pracovně lékařskou prohlídku Žádost o výpis od PL 5 Vojenská nemocnice Brno Zábrdovická 3, 636 00 Brno IČO 60555530 Ceník zdravotních výkonů pro pracovně lékařské služby (ceny bez DPH, DPH bude připočteno dle platné sazby) Pracovně lékařské služby (PLS) 450 Kč I prohlídka I zaměstnanec Rozsah: Obsah prohlídky v základním rozsahu: • vstupní lékařské prohlídky Analýza stávající zdravotní • • periodické lékařské prohlídky dokumentace mimořádné a následní (revizní) • Rozbor anamnestických dat • • Fyzikální vyšetření praktickým lékařské prohlfdky nařízené lékařem: ze zdravotních důvodů o Kardiopulmonálního systému o Cévního systému • dispenzární prohlídky osob s o Zažívacího traktu hlášenou nemocí z povolání a osob, o Smyslových orgánů (zrak, u kterých vlivy pracovních rizik působí sluch) - orientační i po ukončení expozice riziku o Urogenitálního systému o Pohybového aparátu • výstupní lékařské prohlídky • Měření a interpretace krevního tlaku lékařské posudky způsobilosti • Kontrola očkování proti tetanu • k práci • Vypracování relevantní dokumentace, posouzení a doporučení pracovní způsobilosti s ohledem na pracovní zařazení EKG - s interpretací 190 Kč I prohlídka EKG - zátěžové 650 Kč I prohlídka laboratorní vyšetření 450 Kč I odběr • Funkce ledvin (kreatinin, urea, kyselina močová) • Funkce jater (ALT, AST, GMT, bilirubin) • Hladina cukru v krvi (glykémie) • Krevní obraz • Minerály séra (Na, K, CI) • Lipidy (cholesterol, TGL) Preventivní oční prohlídka u oftalmologa: 400 Kč I prohlídka • Anamnéza; • Visus obou očí na dálku naturálně nebo s vlastní korekcí; • Visus obou očí do blízka naturálně nebo s vlastní korekcí; • Nitrooční tlak obou očí bezkontaktním tonometrem; • Přední segment obou očí na štěrbinové lampě bez rozkapání; • Oční pozadí obou očí bez rozkapání; • Barevné vidění; • Postavení obou očí; • Objektivní vyšetření refrakce obou očí na autorefraktometru; L • Závěr očního vyšetření se zprávou, eventuálně s doporučením. Dopravně psychologické vyšetření 1650 Kč / vyšetření Spirometrie 350 Kč / prohlídka RTG srdce a plic 350 Kč / snímek ORL komplexní vyšetření včetně audiometrie 500 Kč / prohlídka EMG (motorická latence středových nervů) 700 Kč / prohlídka Neurologické komplexní vyšetření včetně EEG 1000 Kč / prohlídka Neurologické komplexní vyšetření bez EEG 700 Kč / prohlídka Základní vyšetření pro potravinářský průkaz 250 Kč / prohlídka (včetně výtěru) Vyšetření pro řidičský a zbrojní průkaz praktickým 210 Kč / prohlídka lékařem - amatér, profesionál (zákl. vyš., včetně orientačního vyšetření sluchu a zraku) Vyšetření pro profesní průkazy - specializovaná 125 Kč / prohlídka zdravotní způsobilost (ieřábnlk, svářeč apod.) Preventivní prohlídka pohybového aparátu 800 Kč / prohlídka Diagnostika a prevence chybných pohybových stereotypů, prevence bolestí zad, páteře a doporučení základních ergonomických zásad s doporučením eventuální následné péče. Skolení první pomoci 4.800 Kč / seminář (seminář 2hod. max. počet účastníků 20 zaměstnanců) Dohled na pracovišti a vystavení posudku 1000,-Kč / do 10 zaměstnanců - kontrola a definice lékárniček první pomoci 3.300,-Kč / nad 10 zaměstnanců - zhodnocení pracovního prostředí a potenciáln ích rizikových faktorů při práci; - zhodnocení pracovních podmínek a jejich vlivu na zdraví; - zpracování závěrečných zpráv z hodnocení; Odborná konzultantská činnost 785 Kč / hodina - odborná poradenská činnost pro klienta výjezd lékaře - prohlídky zaměstnanců na 1 500,- / výjezd pracovišti c ovaru vcetne apn ace chřipka - vakcína VAXIGRIP 300,-/1 vakcína klíšťová encefalitida - vakcína FSME 820,-/1 vakcína Hepatitis A + B (žloutenka) - vakcína Twinrix 1 700,-/1 vakcína výjezd lékaře - očkování na pracovišti 1 OOO,-/hodina každá započata půlhodina 500,- Kč 2 žádost o výpis ze zdravotní dokumentace registrujícího poskytovatele (ošetřujícího praktického lékaře) Pan Ipaní 1 Nar ZP . je sledován na našem pracovišti v rámci pracovnělékařské služby (díl2 zákona 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách) nebo vykonává práci, která podléhá posouzení zdravotní způsobilosti či dispenzámí péči podle zvláštních předpisů.V souladu se zákoníkem práce v platném znění, zákonem o ochraně veřejného zdraví 258/2000 Sb. a zákonem 373/2011 Sb. § 42 b) Vás žádám o laskavé poskytnutí informací o zdravotním stavu výše uvedené/hol. Datum: Vojenská nemocnice Brno, Zábrdovická 3, 63600 MUDr. Rudolf MULLER Telefon: 973445636 www.vnbrno.cz e-mail: rudolfmuller@Seznam.cz Jmenovaný se lne/léčí s uvedenými onemocněními, je trvale dispenzarizován: Infekční a parazitámí,nádorová onemocnění: Organické duševní poruchy,jiné závažné duševní poruchy a poruchy chování: Abúzus a závislost na alkoholu či jiných návykových látkách: Nemoci nervové soustavy, záchvatovité stavy: Nemoci krve a krvetvorných orgánů, poruchy imunity, alergie: Nemoci endokrinní, přeměny látek a výživy, Nemoci oka a očních adnex:, nemoci ušní,krční,nosní: Nemoci oběhové soustavy,nemoci dýchací soustavy: Nemoci trávící soustavy, nemoci kůže :, Nemoci svalové a kosterní soustavy, nemoci močové a pohlavní soustavy: Vrozené vady, deformace, abnormality, korekce zraku, sluchu: Prodělané operace: Prodělané vážnější úrazy/otravy/: Trvalá medikace: Pracovní neschopnost pro nemoc/úrazl za poslední 3 roky 1 dg, doba I: RTG srdce a plic v posledních 3 letech /datum, nález/: Očkování TA T rok: Ostatní provedená očkování: Datum . Registrující poskytovatel (razítko,podpis) v, " o , ZADOST O POSOUZENI ZDRA VOTNI ZPUSOBILOSTI K PRACI Zaměstnavatel: ST A VIMPEX, s.r .0., Lidická 2365, 252 63 Roztoky u Prahy žádá o provedení a vydání lékařského posudku o zdravotní způsobilosti k práci zdravotnické zařízení a lékaře: Vojenská nemocnice Brno, p.o., Zábrdovická 3, 636 00 Brno, IČ: 6055530, DIČ: CZ6055530 Lékař: ~Dr. Rudolf Můller, tel.:973445603, e-mail: pls@vnbmo.cz Pan(í) Adresa trvalého pobytu: Druh práce: Dat.narozeni: Režim práce: Pro pracovní činnost zařazenou podle: D lékařského vyšetření dle § 94 zákoníku práce D lékařského vyšetření mladistvých dle § 247 zákoníku práce D lékařské preventivní prohlídky dle § 84 odst. 1) písmo v), w), zákona č. 258/2000 Sb. D vstupni D pravidelné D mimořádné D výstupní preventivní lékařské prohlídky Práce zařazená dle: Vyhlášky č. 79/2013 Sb. MZ ČR v platném znění D kategorie práce 1 D kategorie práce 2 Rizikové faktory: HLUKD VIBRACE (přenášené na ruce)D ZÁTĚŽ CHLADEM D CELKOV Á FYZICKÁ ZÁ TĚžD Jiné: . D § 2 písm .b) bod 1 vyhl. 101/1995 Sb. v platném znění - vstup bez dozoru na provozovanou dopravní cestu D § 87 zákona č. 361/2000 Sb. v platném znění - řidič motorového vozidla na pozemních komunikacích D § 87 a zákona č. 361/2000 Sb. v platném znění - řidič motorového vozidla na pozemních komunikacích D - příloha č.3 V č. 277/2004 Sb. v platném znění - zdravotní způsobilost k řízení motorových vozidel Rizika ohrožení zdraví dle přílohy 2, část II. 79/2013 Sb. D Bod3-0bsluhajeřábů D Bod5-Řidič referent D Bodl4-0statnÍ D Bod3-Vazač D Bod7-Tlakové nádoby D Bod3-0bsluha st. strojů D Bod9-Práce ve výškách nad 10m D Bod4-0bsluha vozíků D Bodl3-Noční práce Důvod k provedeni prohlídky: Další údaje a informace pro posuzujícího lékaře: v dne . podpis osoby oprávněné k vyžádání posudku Nejste-li pacientem závodniho lékaře je nutné předložení výpisu ze zdravotní dokumentace od svého ošetřujícího lékaře a dostavit se nalačno k vyšetření, Jste-li majitelem průkazu vazače, jeřábnika, svářeče apod., předložíte jej lékaři k potvrzení o zdravotní způsobilosti. Lékařskou prohlidku nemůžete vykonávat v době pracovni neschopnosti. ... razfme cesty pro v ••... , v , , o , LEKARSKY POSUDEK O ZDRA VOTNI ZPUSOBILOSTI K PRACI N a základě žádosti zaměstnavatele: ST A VIMPEX, s.r .0., Lidická 2365, 252 63 Roztoky u Prahy o provedení a vydání lékařského posudku o zdravotní způsobilosti k práci, byl vydán tento lékařský posudek: Vojenská nemocnice Brno, p.o., Zábrdovická 3, 636 00 Brno, IČ: 6055530, DIČ: CZ6055530 Lékař: MUDr. Rudolf Mtíller, tel.:973445603, e-mail: pls@vnbmo.cz ~ SILNICE ~GROUP www.sllnlcegroup.com Pan(í) Adresa trvalého pobytu: Druh práce: Dat.narození: Režim práce: Pro pracovní činnost zařazenou podle: Vyhlášky Č. 79/2013 Sb. MZ ČR v platném znění o kategorie práce 1 O kategorie práce 2 O lékařského vyšetření dle § 94 zákoníku práce O lékařského vyšetření mladistvých dle § 247 zákoníku práce O lékařské preventivní prohlídky dle § 84 odst. 1) písmo v), w), zákona Č. 258/2000 Sb. O vstupní O pravidelné O mimořádné O výstupní preventivní lékařské prohlídky Práce zařazená dle: Rizikové faktory: HLUKO VIBRACE (přenášené na ruce)O ZÁTĚŽ CHLADEM O CELKOV Á FYZiCKÁ ZÁ TĚŽO Jiné: . O § 2 písm .b) bod 1 vyhl. 101/1995 Sb. v platném znění - vstup bez dozoru na provozovanou dopravní cestu O § 87 zákona Č. 361/2000 Sb. v platném znění - řidič motorového vozidla na pozemních komunikacích O § 87 a zákona Č. 361/2000 Sb. v platném znění - řidič motorového vozidla na pozemních komunikacích O - příloha č.3 V Č. 277/2004 Sb. v platném znění - zdravotní způsobilost k řízení motorových vozidel Rizika ohrožení zdraví dle přílohy 2, část II. 79/2013 Sb. D Bod3-0bsluhajeřábů D Bod5-Řidič referent D Bodl4-0statní D Bod3-Vazač D Bod7-Tlakové nádoby D Bod3-0bsluha st. strojů D Bod9-Práce ve výškách nad I Dm D Bod4-0bsluha vozíků D Bod13-Noční práce Důvod k provedení prohlídky: Doba platnosti posudku: rok/y/ ode dne vystavení. -zdravotně způsobilý/á/ -zdravotně nezpůsobilý/á/ -zdravqtně způsobilý/á/ s podmínkou . -pozbyl dlouhodobě zdravotní způsobilost na základě: obecného onemocnění nemoci z povolání pracovního úrazu Dne: razítko a podpis smluvního lékaře Pouěenů Podle ustanovení §46 odst. 1 zák. 373/2011 Sb. v platném znění ma-li posuzovaná osoba nebo osoba, která uplatněním lékařského posudku vznikají práva nebo povinnosti, za to, že lékařský posudek je nesprávný, může do 10 pracovních dnů ode dne jeho prokazatelného předání podat návrh na jeho přezkoumání poskytovateli, ktery posudek vydal. Pokud poskytovatel návrhu na přezkoumání lékařského posudku nevyhoví v plném rozsahu, postoupí do 10 pracovních dnů ode dne jeho doručeni, pokud se jedná o lékařský posudek o zdravotní způsobilosti, spis s návrhem na piezkoumáni, véetně podkladů potřebných pro přezkoumání lékařského posudku a svého stanoviska, příslušnému správnímu orgánu. Posuzovaná osoba se seznámila s posudkem a poučením a žádá/nežádá předání písemného vyhotovení. Dne: Podpis posuzované osoby: