SMLOUVA O on,o A PODPOŘE Smluvní strany: Vojenská nemocnice Brno Komunitní centrum pro válečné veterány Sídlo: 636 00 Brno, Zábrdovická 3 Jednající plk. Ing. Antonínem Vodákem, ředitelem IČ 60555530 dále jen Objednatel, na straně jedné a Michal Franek Sídlo: 74705 Opava, Slezská 110/24 IČ 88098257 DIČ: CZ9104082900 dále jen Zhotovitel, na straně druhé dospěly ke vzájemné shodě o všech níže uvedených skutečnostech, uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku v souladu s ustanovením § 2586 a násl. zákona Č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen jako "občanský zákoník") tuto smlouvu o dílo a podpoře(dále jen "Smlouva"): I. Úvodní prohlášení 1. Účelem uzavření této Smlouvy je vytvoření webových stránek Objednatele dle sjednaného rozsahu a zajištění provozu webových stránek na Objednatelem zvolené internetové adrese včetně základního zaškolení pracovníků Objednatele v práci s webovými stránkami. 2. Zhotovitel prohlašuje, že je odborně způsobilý k předmětu plnění a má oprávnění na území České republiky poskytovat za úplatu všechny služby, jejichž poskytnutí je předmětem této smlouvy. II. Předmět díla 1. Zhotovitel se zavazuje za podmínek uvedených v této smlouvě a specifikovaných ve výzvě k nabídce ze dne 10.11.2016 zhotovit a předat Objednateli dílo specifikované v čI. III. této Smlouvy, tedy webové stránky a zajistit provoz webových stránek Objednatele na www.cvvbrno.cz a Objednatel se zavazuje toto dílo převzít a zaplatit Zhotoviteli sjednanou cenu. 2. Dojde-Ii při realizaci díla k jakýmkoliv podstatným zmenam, doplňkům nebo rozsirerurn předmětu díla na podnět Objednatele, je Zhotovitel povinen provést soupis těchto změn, doplňků a rozšíření, ocenit je a předložit Objednateli k odsouhlasení formou dodatku ke smlouvě. Teprve odsouhlasením může ze strany Zhotovitele dojít k realizaci podstatných změn a Objednatel je povinen uhradit náklady vzniklé na odsouhlasené podstatné změny. III. Vytvoření webových stránek 1. Dílem se pro potřeby této smlouvy rozumí vytvoření, grafické zpracování a dodání webových stránek Objednatele (dále jen "webové stránky"). 2. Vytvoření, grafické zpracování a dodání webových stránek zahrnuje: • Vytvoření grafického návrhu s použitím základních barev modrá - zelená • Možnost přidávání a editace uživatelů pro vkládání informací • Přidávání článků, rubrik, kategorií, úprava a editace menu, vytváření a editace fotogalerie • Rozhraní kalendáře ke vkládání akcí a plánu • Jednoduchý přístup a administraci • Jednoduchý a moderní design webu • Responzivní a validní zobrazování webových stránek na všech možných zařízeních • Propojení a nastavení se sociálními sítěmi • SEO optimalizace (pro vyhledavače) • Napojení na Google Analytics II. Cena díla 1. Cena díla sjednaného v této smlouvě je 28.500,- Kč (slovy: dvacetosmtisícpětset korun českých) bez DPH. Cena je stanovena dle cenové nabídky ze dne 10. 11. 2016, která je přílohu této smlouvy. K ceně díla bude připočtena příslušná sazba daně z přidané hodnoty. 2. Cena díla je stanovena jako úplná a konečná. 3. Cena díla je splatná po předání a převzetí díla a to na základě vystaveného daňového dokladu - faktury se splatností 30 dnů. III. Termíny plnění a předání díla 1. Zhotovitel je povinen dílo dokončit a předat Objednateli v termínu do 14-ti dnů od podpisu této smlouvy. Místem předání je adresa Komunitního centra pro válečné veterány, Brno, Dobrovského 27 c. 2. Smluvní strany si sjednaly, že návrh grafického designu webových stránek podléhá odsouhlasení Objednatele. 3. Předání díla je považováno za řádné na základě předávacího protokolu podepsaného Zhotovitelem i Objednatelem. Předávací protokol je vyhotoven ve dvou stejnopisech s platností originálu, z nichž Objednatel i ZhotoviteI obdrží po jednom vyhotovení. Okamžikem předání díla se majitelem díla stává Objednatel. IV. Práva a povinnosti Objednatele 1. Objednatel se zavazuje poskytnout Zhotoviteli veškerou součinnost potřebnou pro řádné plnění předmětu této smlouvy spočívající mj. v odsouhlasení grafických návrhů, poskytnutí technických požadavků na systém či součinnosti při předání díla. Objednatel je povinen poskytnout součinnost do 3 pracovních dnů ode dne předložení žádosti Zhotovitele své stanovisko zaslat písemně elektronickou poštou Zhotoviteli. Prodlení Objednatele s poskytnutím uvedené součinnosti má za následek prodloužení termínu plnění díla o dobu, po kterou byl Objednatel v prodlení s poskytnutím součinnosti. 2. Za věcnou správnost použitých grafických motivů a textů nese odpovědnost Objednavatel. V. Práva a povinnosti Zhotovitele 1. Zhotovitel se při plnění předmětu této smlouvy bude řídit pokyny Objednatele a postupovat v úzké součinnosti s Objednatelem. V případě problémů s dodanými podklady Objednavatele je Zhotovitel povinen Objednatele neprodleně o nastalé situaci informovat a požadovat nové podklady. Jednotlivé fáze zajištění díla budou realizovány až po odsouhlasení jejich návrhů Objednatelem. 2. Zhotovitel je povinen v průběhu provádění díla informovat Objednatele o skutečnostech, které mohou mít vliv na provedení díla. Zjistí-Ii Zhotovitel kdykoliv v průběhu plnění této smlouvy, že pokyny Objednatele jsou nevhodné či pro plnění předmětu této smlouvy neúčelné, je povinen na to Objednatele upozornit. 3. Zhotovitel je při plnění této smlouvy povinen postupovat s náležitou odbornou péčí, zajišťovat plnění smlouvy v souladu se zájmy Objednatele, které zná. 4. Všechna upozornění dle předchozích odstavců činí Zhotovitel vůči Objednateli bez zbytečného odkladu, a to písemně (např. e-mailem). 5. Zhotovitel nenese odpovědnost za obsah díla, tj. především za zveřejněné texty a obrazové materiály ani za autorskoprávní vztahy z jejich zveřejnění vyplývající. IV. Záruka za dílo a podpora 1. Zhotovitel poskytuje Objednateli záruku za funkčnost celého díla a jeho částí, dále za věcnou a formální správnost díla, což znamená, že dílo bude provedeno v souladu s požadavky Objednatele. Vadou díla se pro účely této smlouvy rozumí rozpor mezi sjednanými podmínkami provedení díla a skutečným stavem díla. 2. Zhotovitel se dále zavazuje poskytnout Objednateli podporu v podobě aktualizací a správy předmětu díla, jenž zahrnuje: • týdenní zálohu systému • aktualizaci systému vč. modulů • technickou podporu • vkládání dat (např. novinky, články, foto apod.). 3. Podpora bude poskytována za cenu 4.000,-Kč měsíčně vč. DPH. Částka bude účtována daňovým dokladem - fakturou se splatností 30 dnů. 4. Zhotovitel je povinen podporu poskytovat nepřetržitě a požadavky plnit ve lhůtě do 48 hodin. Objednatel své požadavky bude zasílat emailem. Zánik závazku 1. Tuto smlouvu lze ukončit dohodou smluvních stran nebo písemnou výpovědí nebo odstoupením od smlouvy ze zákonných důvodů nebo z důvodů uvedených v této smlouvě. 2. Výpovědní lhůta činí jeden měsíc a počíná prvním dnem následujícího kalendářního měsíce po doručení druhé smluvní straně. 3. V případě prodlení Zhotovitele s řádným provedením díla či předáním díla delšího než 14 kalendářních dnů může Objednatel bez dalšího od této smlouvy odstoupit. VI. Ochrana informací 1. Veškeré skutečnosti obchodní, ekonomické či technické povahy související s činností smluvních stran, které nejsou běžně dostupné, a se kterými přijdou smluvní strany do styku, jsou obchodním tajemstvím. 2. Smluvní strany se zavazují, že jiným subjektům nesdělí, nezpřístupní ani pro sebe či jiného nevyužijí tyto skutečnosti. Veškeré získané informace této povahy podrží v přísné tajnosti a omezí jejich sdělení pouze na ty zaměstnance, kteří jsou oprávněni v souvislosti s předmětem smlouvy tyto informace mít. VII. Přechodná a závěrečná ustanovení 1. Právní vztahy mezi smluvními stranami touto smlouvou výslovně neupravené se řídí obecně závaznými právními předpisy České republiky, zejména občanským zákoníkem v platném znění. 2. Tato smlouva podléhá režimu zákona Č. 340/2015 Sb., o registru smluv. 3. Pokud jakékoliv ustanovení této smlouvy je nebo se stane neplatným či nevymahatelným, nebude mít vliv na platnost a vymahatelnost ostatních ustanovení (závazků) této smlouvy a smluvní strany se zavazují nahradit takovéto neplatné nebo nevymahatelné ustanovení novým, jenž bude nejlépe odpovídat záměru zamýšlenému touto smlouvou. 4. Je-Ii v této smlouvě sjednána smluvní pokuta, nemá toto ujednání vliv na právo příslušné smluvní strany požadovat vedle smluvní pokuty i náhradu škody, a to včetně škody smluvní pokutu přesahující. 5. Jakékoli změny a doplňky této smlouvy lze učinit pouze písemně. 6. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každá ze smluvních stran obdrží po jednom. 7. Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu před podpisem přečetly, že s jejím obsahem souhlasí a na důkaz toho připojují své podpisy . V 8rně: . M II. hl {J dne : . Objednatel