Fakultní nemocnice Plzeň www.fnplzen.cz místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň IČO: 00669806 BANKA: ČNB ČÍSLO ÚČTU: 33739311/0710 DIČ: CZ00669806 FIRMĚ Würth spol. s r.o. Nepřevázka č.p. 137 293 01 Nepřevázka prodejna Plzeň Kamila.faimanova@wuerth.cz IČO: 48036021 VYSTAVIL: MACIARZOVÁ Silvie maciarzovas@fnplzen.cz 377 103 758 OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-113/20/Ce DATUM: 20.2.2020 TEXT OBJEDNÁVKY Objednáváme u Vás dodávku kovových skříní pro skladování chemických látek v rozsahu: Dodávka kovových skříní pro skladování chemických látek pro pracoviště Onkologické a radioterapeutické kliniky ve 2.PP, 1.PP, 2.NP - 4.NP ONKOLOGICKÉHO pavilonu v areálu FN Plzeň - Lochotín (Žádanka na opravu č. 1829/2020, NS: 3390 ORAK režijní středisko) Předmět objednávky: - 5 kusů - kovová skříň pro skladování chemických látek, 2x dveře společně uzamykatelné, perforace dveří, 5x police, výšková přestavitelnost 25 mm, nosnost 60 kg/pol., uložení dveří na čepech, rozměry: 1950x950x400 mm, uzamykání - C5 zámek s rukojetí BURG GSB dvoubodový uzávěr, záchytná vana s perforovaným roštem (4x), vana záchytná položená na dně skříně (1x). Podrobný popis dodávky je uveden v nabídce ze dne 14.02.2020 viz příloha č. 1. Místo plnění: Onkologický pavilon, FN Plzeň – Lochotín, alej Svobody 80, Plzeň. Termín plnění: dle dohody. Předpokládaná cena a rozsah fakturované dodávky materiálu dle Vaší nabídky ze dne 14.02.2020 činí 11.804,00 Kč bez DPH / 1 ks = 59.020,00 Kč bez DPH / 5 ks. Viz příloha č. 1. Záruční podmínky: poskytnutá záruka za jakost dodaného předmětu objednávky činí 24 měsíců. Kontaktní osoba - zástupce objednatele: - Josef Černý, vedoucí odboru údržby, mobil: 602 153 145, e-mail: CERNY@fnplzen.cz - Vlastislav Janeček, technik odboru údržby, tel.: 702 259 384, e-mail: JANECEKV@fnplzen.cz Platební podmínky: platba bude provedena na základě faktury - daňového dokladu, se splatností 30 kalendářních dní od data vystavení. Součástí faktury musí být vyplněný výkaz o rozsahu poskytnutých služeb a dodávce materiálu, potvrzený zástupcem objednatele. Fakturu zašlete do FN nejpozději do 7 kalendářního dne od DUZP jinak Vám bude faktura vrácena zpět k opravě! Objednatel je plátcem daně. Fakturační adresa: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň. Děkuji za vyřízení objednávky Bc. Milan Topinka, MBA technicko - provozní náměstek Fakultní nemocnice Plzeň Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.