SMLOUVA o ZAJIŠTĚNÍ ÚKLIDOVÝCH SLUŽEB Název: Nemocnice Frýdlant s.r.o. IČ: 473 11 576 DIČ: skupina C2699002423 Sídlo: V Úvoze 860, 464 01 Frýdlant Zastoupené: jednatel společnosti Krajská nemocnice Liberec, a.s.. IČ: 272 83 933. jednatel — při výkonu funkce zastupuje místopředseda představenstva Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeným Krajským soudem v Ústí nad Labem. oddíl C, vložka 3763 (dále jen jako „Objednatel") a Název: Pulzteufel.cz, s.r.o., úklidový servis IČ : 286 86 462 DIČ: cz 286 86 462 Sídlo: 468 24, Držkov 242 Provozovna: Belgická 4861. Jablonec nad Nisou - Rýnovice Zastoupené: p. jednatelem společnosti Bankovní spojem: Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeným Krajským soudem v Ústí nad Labem. oddíl C, vložka 26880 (dále jenjako „Zhotovitel“) Objednatel a zhotovitel dále také společně jako „Smluvní strany“ a každý samostatně jako „Smluvní strana*) uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku v souladu s ustanovením & 1724 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. ve znění pozdějších předpisů. tuto smlouvu o zajištění úklidových služeb (dále jen „Smlouva“') [. Předmět smlouvv Zhotovitel se podpisem Smlouvy zavazuje na své náklady a nebezpečí provádět pro objednatele pravidelné úklidové služby a další činnosti s \;ímto související dle konkrétního zadání objednatele v objektu Nemocnice Frýdlant. s.r.o., V Uvoze 860, Frýdlant. Předmětem závazku zhotovitele je poskytování pravidelného úklidu dle cenové nabídky, která je nedílnou součástí smlouvy. Součástí cenové nabídky je zároveň stanovený rozsah úklidových prací v objektu s určením jejich frekvence. Generální úklidy jsou prováděny na základě individuální objednávky dle požadavku objednatele. Dodavatel se zavazuje plnit následně uvedené smluvní povinnosti vobjektu objednatele. Objednatel se zavazuje za řádně provedené služby zaplatit zhotoviteli cenu dle či 1! této smlouvy. ]. Provádění pravidelných úklidových služeb v prostorách objektu objednatele. dle výměry & četností uvedených v příloze č. 1 této smlouvy. 2. Dodávka a použití čistících, dezinfekčních & údxžbových prostředků, úklidových strojů, nástrojů a potřeb v závislosti na výměrách a četnostech uvedených je zahrnuta v ceně. 3. Součástí předmětu plnění dle této smlouvy je dodávka hygienických náplní a materiálu obsažených v příloze č. 2 této smlouvy a služba jejich doplňování. II. Cena za dílo= gůsob úhradv Cena za úklidové služby za 1 měsíc dle této smlouvy byla stanovena dohodou smluvních stran a činí: cena celkem 129.455.41 Kč DPH 21% 27.185,64 Kč Měsíční cena celkem s DPH 156.641,05 Kč Tato cena za služby může být změněna pouze formou dodatku k této smlouvě, zejména z následujících důvodů: - rozšíření objemu požadovaných služeb ze strany objednatele. - před nebo vprůbčhu realizace zakázky dojde ke změnám zákonných předpisů majících vliv na cenu, - k nárůstu spotřebitelských cen (inflace) zveřejněných ČSÚ nejméně o 10 %. Smluvní cena za služby a další částky za objednané práce na základě individuální objednávky nad rámec této smlouvy budou hrazeny objednatelem měsíčně na základě daňového dokladu (faktury) vystaveného zhotovitelem. Měsíční cena za spotřebu hygienického materiálu bude vypočtena na základě měsíční spotřeby dle dodacích listů, popř. předávacích protokolů odsouhlasených objednatelem a v souladu s ceníkem v příloze č. 2 této smlouvy. Cena za sjednané úklidové služby je splatná ve lhůtě 14 dnů od vystavení daňového dokladu. Daňové doklady lze zasílat elektronicky. a to na e-majl: V případě prodlení s platbou ze strany obj ednatele je zhotovitel oprávněn požadovat zaplacení smluvní pokuty ve výši 0,05 % za každý den prodlení. V případě. že objednatel uplatňuje nárok na slevu ceny dle ČI. III. této smlouvy, je povinen projednat a zdůvodnit uplatněný nárok na slevu z ceny za služby se zhotovitelem do konce kalendářního měsíce, ve kterém nárok na slevu uplatňuje. Nevykoná—li zhotovitel sjednané práce vůbec, má objednatel právo na slevu v hodnotě rozsahu neposkymmé služby. pokud k tomuto dojde z důvodů na straně zhotovitele. III. Plnění díla, odpovědnost za vadv a zgůsobené škodv Zhotovitel je povinen provádět práce řádně die svých odborných schopností, znalostí a na svůj náklad Zhotovitel je především povinen dodržovat technologie jednotlivých činností. Zhotovitel je povinen provádět sjednané práce v souladu se zákoníkem práce. s bezpečnostními. hygienickými a požámími předpisy a platnými normami tak. aby nedošlo ke škodě na zdraví osob a na majetku objednatele, případně třetích osob. Zhotovitel v plném rozsahu odpovídá za škodu. kterou při provádění prací dle této smlouvy způsobil (resp. jeho zaměstnanci) objednateli, příp. třetím osobám. Zhotovitel se zavazuje, že všechny věci nalezené pracovníky zhotovitele v místě provádění úklidových prací, budou bezodkladně odevzdány objednateli. Všechny vady, nedostatky & škody na nábytku, zařízení, elektrických a vodovodních instalacích zjištěných zhotovitelem při provádění úklidových pracích budou neprodleně ohlášeny objednateli. Objednatel je povinen reklamovat zjevné vady kvality a rozsahu služeb okamžitě při jejich zjištění, nejpozději však do tří dnů ode dne zjištění, kdy služba nebyla řádně provedena nebo doby, kdy měla být provedena. Zhotovitel je povinen bezodkladně a bezplatně odstranit právem reklamovanou vadu práce nebo služby. V případě, že reklamované vada není včas a řádně odstraněna. má objednatel právo na přiměřenou slevu 2 měsíční fakturace v rozsahu 10 %. Pokud objednatel neumožní zhotoviteli příslušnou vadu odstranit. nemá na tuto slevu nárok. IV. Práva a govinnosti smluvních stran a) Zhotovitel zejména zodpovídá: 0 za kvalitu a odbornou správnost, za dodržování předpisů při používání čisticích, mycích & technických prostředků. dalšího materiálu a věcí peužívaných při poskytování sjednaných prací a služeb. 0 za škody na majetku vzniklých protiprávním jednáním zhotovitele. Pro tyto případy je zhotovitel pojištěn pro případ škody do výše 10 mil. Kč. 0 za dodržování zákazu požívání alkoholických nápojů a jiných omamných látek v pracovní době včetně zákazu kouření v celé budově. o úklidový personál je povinen absolvovat školení BOZP a P0 a při své činnosti si počínat tak. aby nezavdal příčinu ke vzniku požáru nebo jiné škodné události. 0 za proškolení svých zaměstnanců z oblasti BOZP a PO. L.: Úklidový personál nosí jednotný pracovní úbor s označením fmny. b) Objednatel zejména zodpovídá: 0 za to, že poskytne zhotoviteli pro účely plnění smlouvy vodu. TUV & elektrickou cnergu. 0 za to, že poskytne zhotoviteli uzamykatelné prostory pro uskladnění technického vybavení a čisticích prostředků a uzamykatelné prostory pro převlékání zaměstnanců. 0 vytvoří pracovníkům zhotovitele podmínky potřebné pro řádný výkon jejich činnosti. 0 odpady zůstávají majetkem objednatele, který mjistí jejich likvidaci vsouladu s platnými předpisy. které upravují nakládání s odpady. a to ve vlastní režií. Současně smluvní strany zodpovídají za dodržování naprosté mlčenlivosti i po ukončení smlumího vztahu o obchodně závazkových vztazích, které jsou předmětem smluvního ujednání. V. Doba platnosti smlouvv Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu smluvní stranou, která ji podepíše jako druhá. Tato smlouva nabývá účinnosti dnem 1.12.2019 & uzavírá se na dobu neurčitou. Kterékoli ze smluvních stran je oprávněna smlouvu vypovědět i bez udání důvodu. Výpovědní lhůta činí 2 měsíce a počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi smluvní straně. Smlouvu lze ukončit také dohodou smluvních stran, a to k datu, které si strany ujednají . V případě podstatného porušení smluvních povinností některou ze smluvních stran je druhá smluvní strana oprávněna odstoupit od smlouvy. Odstoupení je účinné okamžikem doručení písemného oznámení o odstoupení druhé smluvní straně. V pochybnostech se považuje 5. den po odeslání za den doručení. Smluvní strany se dohodly, že podstatným pomšenímjsou zejména následující případy: &) ze strany zhotovitele 0 služby poskytované dodavatelem v rámci předmětu p1něm' nejsou poskytovány v dohodnutém termínu nebo je dodavatel v prodlení s odstraňováním reklamovaných nedostatků po dobu delší než 8 kalendářních dnů, případně dochází-li k opakovanému výskytu těchto nedostatků v provádění úklidových služeb, a to i přes písemné upozornění objednatele, o zhotovitel nepoužívá hygienicky nezávadné čistící prostředky a přístroje odpovídající bezpečnosmím předpisům a normám. o nabytí právní moci rozhodnutí soudu o úpadku Zhotovíte1e, o dojde-Ii při výkonu úklidových prací ke spáchání zaviněného protiprávního jednání osobou zhotovitele. b) ze strany objednatele o objednatel je v prodlení s úhradou ceny dle této smlouvy delším než 60 kalendářních dnů, a to i V případě, Že objednatel nezaplatí ani v přiměřené náhradní lhůtě, která mu k tomu bude dodavatelem poskytnuta. VI. Závěrečná ustanovení Veškeré změny a doplňky smlouvy budou prováděny na základě oboustranné dohody formou písemných a číslovaných dodatků k této smlouvě. Dodatky musí být podepsány oprávněnými zástupci obou stran. Obě smluvní strany se dohodly. že veškeré spory související s plněním dle této smlouw budou řešit především vzájemnou dohodou. Na případy, na které tato smlouva výslovně nepamatuje, se použijí příslušná ustanovení zákona č. 89/2012 Sb. v platném znění. Kontaktní osoba zhotovitele: jednatel společnosti. Kontaktní osoba obj ednatele: Smlouva je sepsaná ve 2 stejnopisech s platností originálu. Každá ze smluvních stran obdrží po jednom exempláři. Obě smluvní strany si smlouvu přečetly. k jejímu obsahu nemají výhrady. na důkaz čehož jí takto podepsaly. Ve Frýdlantu dne: 57 „_ (Ulf (1 Ve Frýdlantu dne: Obiednatel: Zhotovitel: Přílohy: Příloha č. 1 — Cenová nabídka s přehledem uklízených ploch & četností Příloha č. 2 — Ceník víceprací, ceník hygienických náplní. materiálu a ceník automatizované desinfekce povrchů biologicky rozložitelnými prostředky