[BDO Smlouva o dílo uzavřená ve smyslu ust. § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů BDO Advisory s.r.o., se sídlem Karolinská 4, 186 00 Praha 8, zastoupená lna. Radovanem Haukem, jednatelem, IČ: 27244784, DIČ: CZ27244784 ID datové schránky: uriusvn, zapsaná v OR vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 107235, dále jen „Zhotovitel” a Domov pro seniory Hvízdal České Budějovice, příspěvková organizace, U Hvízdala 1327/6, 370 11 České Budějovice, zastoupen Mgr. Ludmila Kubelová, ředitelka, IČ: 00666238, dále jen „Objednatel" Zhotovitel a Objednatel (dále společně jen “Smluvní strany") uzavírají tuto Smlouvu o dílo (dále jen “Smlouva") ve smyslu ustanovení § 2 586 odst. 1 zákona č. 89/2012, občanského zákoníku (dále jen „Občanský zákoník"). Článek I. Předmět Smlouvy 1. Zhotovitel se zavazuje za podmínek stanovených touto Smlouvou zajistit pro Objednatele dílo v rozsahu specifikovaném dále v čl. II. této Smlouvy. 2. Objednatel se zavazuje zaplatit Zhotoviteli za dílo, provedené dle této Smlouvy, odměnu stanovenou dále v čl. IV. této Smlouvy a poskytovat Zhotoviteli veškerou součinnost potřebnou provedení díla. Článek II. Provedení díla 1. Zhotovitel se zavazuje, v návaznosti na předchozí smlouvu k posouzení shody s nařízením Evropského parlamentu a Rady EU (2016/679) ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále pouze „Nařízení GDPR") ze dne 16.11.2017 poskytnout následující plnění: (a) konzultantské činnosti při řešení problematiky ochrany osobních údajů v návaznosti na výše zmiňované nařízení GDPR. (b) Nezbytnou součinnost při odstraňování nálezů popsaných ve zprávě Zpráva nezávislého auditora o ověření shody s požadavky GDPR - Domov pro seniory Hvízdal České Budějovice, příspěvková organizace z šetření konaného dne 17. 11. 2017. (c) výstupem činností uvedených ve čl. II. budou jednotlivé dokumenty řešící jednotlivé problematiky popsané ve výše uvedené zprávě. |BDO 2. Aktivity zajišťované podle předchozího bodu Smlouvy Zhotovitelem budou probíhat ve sjednaném termínech v sídle Objednatele nebo Zhotovitele. Veškeré aktivity musí být dokončené do 30.4.2018. 3. Zpracovávání dokumentů bude probíhat po vzájemné shodě oběma stranami a za účasti vybraných zástupců vedení Objednatele, správce IT i aplikací a vybraných odborných pracovníků/útvarů Objednatele. 4. Smluvní strany se dohodly, že jakékoli rozšíření díla provedeného Zhotovitelem dle této Smlouvy nad rámec stanovený v odst. 1. tohoto článku, bude sjednáno písemným dodatkem k této Smlouvě, v němž bude stanoven rozsah díla nad rámec plnění podle této Smlouvy a odměna, kterou bude Objednatel hradit. Článek III. Práva a povinnosti Smluvních stran 1. Zhotovitel se zavazuje provést dílo dle této Smlouvy s veškerou odbornou péčí, chránit jemu známé zájmy Objednatele a informovat Objednatele průběžně o plnění předmětu této Smlouvy. 2. Objednatel je povinen poskytovat Zhotoviteli veškerou potřebnou součinnost a veškeré informace a podklady potřebné k provedení díla Zhotovitelem. 3. Smluvní strany sjednaly, že budou vzájemně spolupracovat a aktivně přistupovat k řešení jednotlivých oblastí v rámci provádění díla dle této Smlouvy. 4. Zhotovitel je povinen provést dílo dle této Smlouvy v dohodnutých termínech dle čl. II. odst. 2. této Smlouvy. 5. Objednatel je povinen zaplatit Zhotoviteli odměnu v dohodnuté výši a termínech v souladu s čl. IV. této Smlouvy. 6. Objednatel souhlasí s možností navýšení ceny v objektivně daném případě změny výše DPH. 7. Každá ze Smluvních stran určuje kontaktní osobu/osoby, které budou zabezpečovat vzájemné předávání informací a spolupráci, předávání potřebných dokumentů, podkladů a výsledků činnosti dle této Smlouvy. Dojde-li ke změně v osobách pověřených k výkonu komunikace dle tohoto odstavce, je kterákoli ze Smluvních stran oprávněna pouze písemným oznámením, předaným druhé Smluvní straně, provést změnu či doplnění. Smluvní strany sjednaly, že takové změny a doplnění nejsou považovány za změny této Smlouvy a nebudou prováděny formou dodatku k této Smlouvě. Kontaktní osobou na straně Zhotovitele je: Miroslav Kvapil, tel: +420 734 647 700, e-mail: miroslav.kvapil@bdo.cz Kontaktní osobou na straně Objednatele je: Mgr. Ludmila Kubelová, tel: +420 603 816 728, e-mail: l.kubelova@domovproseniory-hvizdal.cz. Článek IV. Odměna a náhrada nákladů 1. Objednatel se zavazuje zaplatit Zhotoviteli za dílo provedené dle čl. II této Smlouvy odměnu v celkové výši 22 000,- Kč bez DPH v zákonné výši na základě faktury Zhotovitele se splatností 14 kalendářních dní. 2. Odměna stanovená v odst. 1. tohoto článku zahrnuje veškeré režijní náklady zhotovitele na provedení díla dle této Smlouvy, a to zejména cestovní náhrady, běžné náklady spojené s provedením díla dle této Smlouvy (tj. tel. hovorné, faxovné, poštovné včetně kurýrních poplatků, jazykové překlady, notářské a jiné úřední poplatky, náklady na fotokopírování, technické nosiče, a kancelářské potřeby). 3. Bude-li Objednatel v prodlení s placením odměny v termínech a výších dle tohoto článku, je povinen uhradit Zhotoviteli úroky z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení. Bude-li Objednatel v prodlení po dobu delší než (30) třicet dnů, je Zhotovitel oprávněn od této Smlouvy odstoupit. Článek V. Chráněné informace 4. Veškeré informace sdělené kteroukoliv ze Smluvních stran při plnění povinností dle této Smlouvy, jsou považovány za přísně důvěrné a nesmí být zpřístupněny či jakýmkoliv jiným způsobem sděleny třetí osobě, s výjimkou informací, které byly v okamžiku sdělení veřejně známé nebo informací, které Smluvní strany získaly od třetích osob. 5. Zhotovitel je oprávněn poskytovat při nabídce svých služeb jako reference údaje o realizovaném projektu, týkající se názvu projektu, názvu a identifikace Objednatele, stručného popisu vykonané práce v rozsahu provedeného díla: (a) název projektu a Objednatele; (b) kontaktní osoba, kontaktní e-mail; (c) stručný popis vykonané práce v rozsahu poskytované poradenské činností. Článek VI. Závěrečná ustanovení 1. Zhotovitel se zavazuje umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly Projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci. 2. Právní vztahy výslovně neupravené touto Smlouvou se řídí ustanoveními Občanského zákoníku v platném znění. 3. Tato Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma Smluvními stranami. 4. Tato Smlouva je uzavírána na dobu určitou do okamžiku provedení díla Zhotovitelem. Závazek chránit informace dle čl. V. trvá i po skončení účinnosti Smlouvy. 5. Ustanovení této Smlouvy lze měnit a doplňovat pouze formou písemných dodatků podepsaných oběma Smluvními stranami. 6. Tato Smlouva se sepisuje ve (2) dvou vyhotoveních s platností originálu, přičemž každá ze Smluvních stran obdrží po (1) jednom vyhotovení Smlouvy. 7. Pokud by tato Smlouva trpěla právními vadami, zejména pokud by některé z jejích ustanovení bylo v rozporu s českým právním řádem, v důsledku čehož by mohla být posuzována jako neplatná, považuje se toto ustanovení za samostatné a Smlouva se posuzuje, jako by takové ustanovení nikdy neobsahovala. 8. Smluvní strany této Smlouvy se zavazují, že v případě sporů o obsah a plnění této Smlouvy vynaloží veškeré úsilí, které lze spravedlivě požadovat k tomu, aby byly tyto spory vyřešeny smírnou cestou, zejména aby byly odstraněny okolnosti vedoucí ke vzniku práva od Smlouvy odstoupit, nebo způsobují neplatnost. Za Zhotovitele: Za Objednatele: V Praze, dne Ing. Radovan Hauk jednatel V Českých Budějovicích, dne Mgr. Ludmila Kubelová ředitelka vlastnoruční podpis vlastnoruční podpis Společnost BDO Advisory s.r.o. je členem