227 2 SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB V OBLASTI BOZP A POŽÁRNÍ OCHRANY uzavřená podle ustanovení § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů, mezi: 1. Objednavatel: Obchodní firma: Dětské centrum Kolín, p.o. Sídlo: Tylova 129, 280 02 Kolín IV IC: 00875601 DIČ: CZ jednající a podepisující Ing. Hana Hálová (funkce: ředitelka) (dále jen jako „objednatel") 2. Poskytovatel: Pavel Kruliš BEPPO fyzická osoba podnikajíí na základě živnostenského oprávnění nezapsaná v obchodním rejstříku oprávnění k podnikatelské činnosti vydal Zivnostenský úřad Kutná Hora živnostenský list č. ZU 175/93 místo podnikání: Dolní 191 ‚ 284 01 Kutná Hora ICO: 186 02 495, DIC: CZ6005231210 bankovní spojení: č. ú: (dále jen jako „poskytovatel") (oba dále též jako „smluvní strany") níže uvedeného roku, měsíce a dne (dále jen jako „smlouva") ta kto: I. Účel smlouvy 1. Poskytovatel je osobou odborně způsobilou ve smyslu ustanovení § 9 zákona č. 309/2006 Sb., o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci ve znění pozdějších předpisů. Poskytovatel je dále odborně způsobilá osoba dle ustanovení § 11 zákona č. 13311985 Sb., o požární ochraně ve znění pozdějších předpisů. 2. Objednatel má povinnost jako zaměstnavatel zajišťovat pinění úkolů v prevenci rizik. Vzhledem k tornu, že objednatel není sám ani nezaměstnává v pracovním poměru odborně způsobilou osobu je nezbytné, aby prevenci izik zajistil jinou odborně způsobilou osobou. 3. Za účelem zajištění prevence rizik u objednatele se smluvní strany dohodly na spolupráci dle této smlouvy v oblasti prevnce rizik dle zákona č. 309/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů a dle zákona č. 133/1985 Sb.; požární ochraně ve znění pozdějších předpisů. 4. Smluvní strany se dohodly, žeposkytovatel je oprávněn nechat se při výkonu činností sjednaných v této smlouvě zastoupit další osobou, která bude splňovat předpoklady uvedené v odst. 1. tohoto článku, a to zejména pověřeným zaměstnancem poskytovatele. II. Předmět smlouvy Poskytovatel se zavazuje poskytovat objednateli komplexní servis v oblastech bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární ochrany tak, aby bylo zajištěno řádné pinění povinností objednatele, které pro něj vyplývají z právních předpisů, a objednatel je povinen zaplatit poskytovateli za tyto služby sjednanou odměnu a poskytnou potřebnou součinnost, a to dle níže uvedených podmínek stanovené pro každou jednotlivou oblast zvlášť. Strana 1 ze 8 lIL Zajištění podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci 1. Objednatel a poskytovatel se dohodli, že poskytovatel poskytne objednateli služby spočívající v kontrole pracovního prostředí a pracovních podmínek u objednatele jakožto zaměstnavatele a dále k navrhování opatření k prevenci rizik možného ohrožení zaměstnanců objednatele dle části páté zákoníku práce, zejména § 102 zákona č. 262/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů a dále služby spočívající v činnosti odborně způsobilé osoby dle zákona č. 309/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů a objednatel se zavazuje poskytnout při této činnosti poskytovateli součinnost a zaplatit poskytovateli sjednanou odměnu za poskytnuté služby. 2. Poskytovatel je povinen v rámci zajištění podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci povinen a) v rámci kontrol prováděných dle odst. 5 tohoto článku smlouvy zjišťovat nedostatky v uplatňování právních předpisů, namátkově kontrolovat platnost lékařských prohlídek zaměstnanců, navrhovat a provádět opatření či preventivní opatření k jejich nápravě a bezodkladně písemně informovat o nich objednatele, a to prostřednictvím záznamu v kontrolním listu dle odst. 6 tohoto článku smlouvy, b) zpracovávat podklady pro vstupní školení, kde vstupní školení provádí příslušný vedoucí pracoviště, c) provádět periodické školení vedoucích zaměstnanců, d) podle svých znalostí a zkušeností navrhovat a vypracovávat připomínky, doplňky a změny vnitřních předpisů objednatele, e) provádět a účastnit se šetření pracovních úrazů, zajišťovat potřebnou dokumentaci k těmto událostem, f) účastnit se jednání a kontrol prováděných ze strany orgánů státní správy u objednatele, g) o vyhledávání a vyhodnocování rizik a o přijatých opatřeních vést dokumentaci. 3. Objednatel je povinen a) zajistit při kontrole účast odpovědné osoby, b) zajistit přijetí a spinění opatření, která budou navržena poskytovtelem na základě jeho kontrol a které bude nezbytné provést k zajištění bezpečnosti a zdraví při práci, c) neprodleně, nejpozději do 3 pracovních dnů písemně informovat pokytovatele o pracovním úrazu či jiné škodě nebo havárii, která nastala v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, zejména informovat o pracovním úrazu nebo o kontrolách ze strany orgánů státní správy, d) písemně informovat poskytovatele o možných rizicích, která budou zjištěna při výkonu jeho činnosti. 4. Poskytovatel je povinen v rámci své činnosti na úseku bezpečnosti a ochrany zdraví při práci povinen kontrolovat, zda objednatel splňuje při výkonu své činnosti požadavky stanovené zákonem č. 309/2006 Sb., a v případě zjištění porušení je povinen na tato porušení objednatele upozornit s tím, že navrhne způsob odstranění porušení. Poskytovatel je na úseku bezpečnosti a ochrany zdraví při práci povinen kontrolovat, zda objednatel splňuje při výkonu své činnosti: a) požadavky na pracoviště a pracovní prostředí (§ 2 zákona č. 309/2006 Sb.) b) požadavky na pracovišti a pracovní prostředí na staveništi (§ 3 zákona č. 309/2006 Sb.) c) požadavky na výrobní a pracovní prostředky a zařízení (§ 4 zákona č. 309/2006 Sb.) d) požadavky na organizaci práce a pracovní postupy (§ 5 zákona č. 309/2006 Sb.) e) bezpečnostní značky, značení a signály (§ 6 zákona č. 309/2006 Sb.) S. Návštěva provozu bude prováděna v pravidelných intervalech, a to vždy jedenkrát za půl roku. Návštěva bude provedena ze strany poskytovatele pouze za účasti odpovědna osoby objednatele, kdy objednatel výslovně odpovídá za přítomnost odpovědné osoby u kontroly. Strana 2 ze 8 6. Dále budou prováděny zákonně prověrky v intervalech dle platné legislativy. V kontrolním listu z prověrky uvede poskytovatel výsledek kontroly, jakož ĺ zjištěné nedostatky, přičemž určí způsob odstranění zjištěných závad a určí potřebná opatření, která mají být ze strany objednatele k odstranění závady přijqy. Současně poskytovatel stanoví lhůty, do kdy mají být konkrétní zjištěné závady ze strany objednatele odstraněny a potřebná opatření přijaty. Kontrolní list je pro objednatele závazný a je povinen y něm uvedené zjištěné závady a potřebná opatření ve stanoveném termínu odstranit, resp. přijmdút. Objednatel je povinen písemně informovat poskytovatele o přijatých opatřeních k odstraněn( zjištěných závad. V případě neodstranění zjištěných závad nebo nepřijetí potřebných opatření ze strany objednatele ve lhůtách stanovených poskytovatelem v kontrolním listu neodpovídá poskytovatel objednateli za případnou škodu, která vznikla v důsledku toho, že se objednatel neřídil radami a pokyny poskytovatele. 7. Kontrola bude prováděna a) v provozovnách objednatele na adrese: Provozovna č.1: Tylova 129, Kolín 8. Odpovědná osoba a) odpovědná osoba pro provozovny uvedené v odst. 7. písm. a) tohoto článku smlouvy je Provozovna č.1: Ing. Hana Hálová tel: 9. Za písemné informování objednatele dle odst. 2 písm. a) tohoto článku se považuje i návrh řešení zjištěných závad zapsaný v kontrolním listu dle odst. 6 tohoto článku. 10. Objednatel uvádí, že jím označené odpovědné osoby blíže specifikované v odst. 8 tohoto článku jsou oprávněné jednat jho jménem v rámci kontrol uvedených v odst. S. tohoto článku, zejména jeho jménem podepisovat kóntrolní list, písemný protokol, záznam či jiný dokument zaznamenávající průběh provedené kontroly. Současně se .objednatel zavazuje zajistit, že jím označené odpovědné osoby poskytnou zejméra v průběhu prováděných kontrol poskytovateli součinnost potřebnou k tomu, aby mohl řádně vykonáat činnost sjednanou v tomto článku. Iv. Zajištění podmínek požární ochrany 1. Objednatel a poskytovatel se dohodli, že poskytovatel poskytne objednateli služby spočívající v kontrole pinění povinností uložené objednateli zákonem č. 133/1985 Sb., o požární ochraně ve znění pozdějších předpisů a dále v navrhování opatření k zajištění povinností uložené objednateli zákonem č. 133/1985 Sb., o požární ochraně ve znění pozdějších předpisů a objednatel se zavazuje poskytnout při této činnosti poskytovateli součinnost a zaplatit poskytovateli sjednanou odměnu za poskytnuté služby. 2. Poskytovatel je povinen v rámci zajištění podmínek požární ochrany povinen a) v rámci kontrol prováděných dle odst. 5 tohoto článku smlouvy zjišťovat nedostatky v uplatňování právních předpisů, kontrolovat platnost revizí věcných prostředků požární ochrany a PBZ, navrhovat a provádět opatření či preventivní opatření k jejich nápravě a bezodkladně písemně informovat o nich objednatele, a to prostřednictvím záznamu v kontrolním listu dle odst. 6 tohoto článku smlouvy, b) zpracovávat podklady pro vstupní školení, kde vstupní školení provádí příslušný vedoucí pracoviště, c) provádět periodické školení vedoucích zaměstnanců, případně členů preventivních požárních hlídek, d) podle svých znalostí a zkušeností navrhovat a vypracovávat připomínky, doplňky a změny vnitřních předpisů objednatele, e) provádět a účastnit se šetření havárií a požárů, zajišťovat potřebnou dokumentaci a ohlašovací povinnost k těmto událostem, f) účastnit se jednání a kontrol prováděných ze strany orgánů státní správy u objednatele, Strana 3 ze 8 g) o vyhledávání a vyhodnocování rizik a o přijatých opatřeních vést doktjmentaci. 3. Objednatel je povinen a) zajistit při kontrole účast odpovědné osoby, b) zajistit přijetí a spinění opatření, která budou navržena poskytovatelem na základě kontroly a které bude nezbytné provést k zajištění požární ochrany, c) neprodleně, nejpozději do 3 pracovních dnů písemně informovat poskytovatele o škodě nebo havárii, která nastala v oblasti požární ochrany, zejména informovat poskytovatele o požáru či havárii nebo o kontrolách ze strany orgánů státní správy, d) písemně informovat poskytovatele o možných rizicích, která zjistí při běžné činnosti. 4. Poskytovatel je povinen v rámci své činnosti na úseku požární ochrany povinen kontrolovat, zda objednatel splňuje požadavky stanovené zákonem č. 133/1985 Sb., o požární ochraně ve znění pozdějších předpisů a v případě zjištění porušení je povinen na tato porušení objednatele upozornit s tím, že navrhne způsob odstranění porušení. Poskytovatel je na úseku požární ochrany povinen kontrolovat zda objednatel splňuje a) obecné povinnosti podnikajících fyzických a právnických osob (§ 5 zákona č. 133/1985 Sb., ve znění pozdějších předpisů) b) zvláštní podmínky podnikajících fyzických a právnických osob provozující činnosti se zvýšeným požárním nebezpečím a s vysokým požárním nebezpečím (§ 6 zákona č. 133/1985 Sb., ve znění pozdějších předpisů) c) právnická osoba a podnikající fyzická osoba, které provozují činnoti s vysokým požárním nebezpečím, provedla zabezpečení posouzení požárního nebezpečí z hlediska ohrožení osob, zvířat a majetku a pinění dalších povinností na úseku požární ocrany (§ 6a zákona č. 133/1985 Sb., ve znění pozdějších předpisů) S. Návštěva provozu bude prováděna v pravidelných intervalech, a to vždy jedenkrát za půl roku. Návštěva bude provedena ze strany poskytovatele pouze za účasti odpovědné osoby objednatele, kdy objednatel výslovně odpovídá za přítomnost odpovědné osoby u kontroly. 6. Dále budou prováděny zákonné prověrky v intervalech dle platné legislativy. V kontrolním listu z prověrky uvede poskytovatel výsledek kontroly, jakož i zjištěné nedostatky, přičemž určí způsob odstranění zjištěných závad a určí potřebná opatření, která mají být ze strany objednatele k odstranění závady přijaty. Současně poskytovatel stanoví lhůty, do kdy mají být konkrétní zjištěné závady ze strany objednatele odstraněny a potřebná opatření přijaty. Kontrolní list je pro objednatele závazný a je povinen v něm uvedené zjištěné závady a potřebná opatření ve stanoveném termínu odstranit, resp. přijmout. Objednatel je povinen písemně informovat poskytovatele o přijatých opatřeních k odstranění zjištěných závad. V případě neodstranění zjištěných závad nebo nepřijetí potřebných opatření ze strany objednatele ve lhůtách stanovených poskytovatelem v kontrolním listu neodpovídá poskytovatel objednateli za případnou škodu, která vznikla v důsledku toho, že se objednatel neřídil radami a pokyny poskytovatele. 7. Kontrola bude prováděna a) v provozovně objednatele na adresách; které jsou uvedeny v článku III. odst. 7 této smlouvy. 8. Odpovědná osoba a) odpovědné osoby pro jednotlivé provozovny (viz odst. 7. písm. a) tohoto článku) jsou osoby uvedené v článku III. odst. 8 této smlouvy. 9. Za písemné informování objednatele dle odst. 2 písm. a) tohoto článku se považuje i návrh řešení zjištěných závad zapsaný v kontrolním listu dle odst. 6 tohoto článku. 10. Objednatel uvádí, že jím označené odpovědné osoby blíže specifikované v odst. 8 tohoto článku jsou oprávněné jednat jeho jménem v rámci kontrol uvedených v odst. S. tohoto článku, zejména jeho jménem podepisovat kontrolní list, písemný protokol, záznam či jiný dokument zaznamenávající průběh provedené kontroly. Současně se objednatel zavazuje zajistit, že jím označené odpovědné osoby poskytnou zejména v průběhu prováděných kontrol poskytovateli součinnost potřebnou k tomu, aby mohl řádně vykonávat činnost sjednanou v tomto článku. Strana 4 ze 8 V. Obecná práva a povinnosti smluvních stran 1. Poskytovatel se zavazuje provádět veškerou činnost s odbornou péčí tak, aby byl v maximální možné míře spiněn účel této smlouvy. 2. Objednatel je povinen umožnit poskytovateli přístup do veškerých prostor souvisejících s provozovanou činností. Odepření přístupu do prostor souvisejících s provozovanou činností je povinen objednatel bezodkladně po učinění takového rozhodnutí předem písemně zdůvodnit. O odepření přístupu, o kterém nebude poskytovatel předem písemně informován, si smluvní strany sepíšou ĺ písemný protokol s uvedením důvodu odepření přístupu. Poskytovatel není povinen vykonat kontrolu dle či. III. odst. 5 a či. IV. odst. 5. této smlouvy v případě odepření přístupu do prostor souvisejících s provozovanou činností bez závažného důvodu na straně Objednatele. Pokud takový závažný důvod existuje, pak objednatel umožní poskytovateli provést kontrolu v ostatních prostorech objednatele nedotčených jeho rozhodnutím o odepření přístupu. Rozhodnutí objednatele o odepření přístupu poskytovateli do některých jeho prostor nemá vliv na výši sjednané odměny dle Čl. VII. této smlouvy, pokud se smluvní stran nedohodnou jinak. 3. Obě strany se zavazují v průběhu platnosti smlouvy spolupracovat při realizaci jejího předmětu pinění a poskytovat si cÓ nejvyšší míru součinnosti. 4. Objednatel je povinén určit odpovědnou osobu, která bude odpovědná za řešení a vyřizování záležitostí vyplývajících ze smlouvy, konkrétně povinnosti objednatele plynoucí z či. III. odst. 3 písm. b) až d) smlouvy a z Čl. IV. odst. 3 písm. b) až d) smlouvy. Pokud není dohodnuto jinak, jsou těmito osobami odpovědné osoby blíže specifikované v Čl. III. odst. 8 této smlouvy. Změnu odpovědné osoby objednatel neprodleně oznámí písemně poskytovateli. 5. Smluvní strany jsou povinny se informovat o případných změnách v obchodních údajích týkajících se smlouvy. VI. Trvání a zánik smlouvy 1. Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. 2. Tuto smlouvu je možné ukončit dohodou smluvních stran, výpovědí, odstoupením nebo dalším způsobem uvedeným v této smlouvě nebo v zákoně č. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění. 3. Objednatel má právo od této smlouvy odstoupit z důvodu porušení smlouvy poskytovatelem v těchto případech: - bezdůvodné odpření účasti na kontrolách a šetřeních dle Čl. III. odst. 2 písm. d) a e) a dle Čl. IV. odst. 2 písni. d) a e) smlouvy, a to i přes písemnou výzvu k účasti ze strany objednatele zaslanou poskytovateli na adresu jeho sídla doručenou s dostatečným časovým předstihem nejméně 3 praávní dny před konáním kontroly, jednání nebo šetření, v případě že se nejedná o havarijní stav objednátele. 4. Poskytovatel má právo od této smloivy odstoupit z důvodu porušení smlouvy objednatelem v těchto případech: - ve stanovené lhůtě nebude ze strany objednatele odstraněna některá ze zjištěných závad nebo učiněno některé potřebné opatření dle Čl. III. odst. 6 této smlouvy a dle Čl. IV. odst. 6 této smlouvy, - objednatel bezdůvodně odepře poskytovateli za účelem kontroly vykonávané dle Čl III. odst. 5 a Čl. IV. odst. 5 přístup do prostor souvisejících s provozovanou činností, - ze strany objednatele nebude určená odpovědná osoba, a to ani po písemné výzvě poskytovatele, zaslané na adresu objednatele uvedené v záhlaví této smlouvy, - objednatel soustavně neprovádí poskytovatelem navrhované opatření k odstranění nedostatků v uplatňování příslušných právních předpisů Či preventivní opatření k jejich nápravě a v důsledku toho maří účel této smlouvy, - na objednatele byl podán insolvenČní návrh a bylo zahájeno insolvenční řízení, Strana 5 ze 8 - objednatel byť i jen částečně bude v prodlení s úhradou smluvní odměny dle článku VII. odst.',., 1 této smlouvy. S. Úkon odstoupení musí být učiněn v písemné formě a listina s úkonem odstoupení musí být doručena druhé smluvní straně. Smlouva zaniká z důvodu odstoupení v okamžik doručení úkonu odstoupení druhé smluvní straně. 6. Kterákoliv ze stran může tuto smlouvu vypovědět bez udání důvodu. Výpověd' musí být písemná a musí být doručena druhé smluvní straně. Výpovědní doba činí 3 měsíce a počíná běžet 1. dnem měsíce následujícího po měsíci, v němž byla výpověd' doručena druhé smluvní straně. Poskytovateli náleží odměna sjednaná v či. VII. odst. 1 této smlouvy i v průběhu výpovědrií doby, pokud se strany nedohodnou jinak. VII. Smluvní odměna 1. Odměna poskytovatele za služby poskytované dle či. III. a IV. (dále jen jo „odměna za služby") se sjednává ve výši Kč měsíčně bez DPH. Odměna za služby dle tohoto odstavce bude hrazena měsíčně. Odměna za služby bude hrazena bezhotovostním převodem na účet poskytovatele č. 440311339/0800. Za den úhrady měsíční odměny za služby se považuje den připsání stanovené částky na účet poskytovatele. Poskytovatel vystaví objednateli k vyúčtování uhrazené odměny za služby daňový doklad - fakturu se splatností 14 dní. 2. Odměna za služby je stanovena na základě úpiného konsenzu smluvních stran s ohledem k rozsahu služeb a objemu prací prováděných poskytovatelem dle této smlouvy a vychází ze skutečností známých ke dni podpisu této smlouvy. 3. Odměna za služby je uvedena bez DPH. Tato daň bude k ceně připočtena ve výši dle platných právních předpisů. 4. V případě meziročního růstu indexu spotřebitelských cen (prokazatelná míra inflace) stanoveného Ceským statistickým úřadem dohodly se smluvní strany, že o celou hodnotu meziroční inflace bude sjednaná odměna za služby zvýšena. První zvýšení je možné v roce následujícím ode dne podpisu této smlouvy tak, že poskytovatel sjednanou odměnu zvýší o míru inflace. Objednatel je povinen ode dne oznámení zvýšení odměny platit poskytovateli zvýšenou odměnu za služby. Rozdíl mezi nově stanovenou výší odměny za služby a již provedenými platbaiii ve výši stanovené pro předešlý rok (z důvodu časové prodlevy mezi koncem kalendářního rokd, a uveřejněním zprávy Ceského statistického úřadu) je objednatel povinen doplatit ve lhůtě šedsáti dnů od písemného oznámení poskytovatele. V případě zániku Českého statistického úřadu bude míra inflace stanovena dle údajů stanovených obdobnou institucí, která převezme statistickou činnost. S. Objednatel je povinen uhradit sjednanou odměnu za služby i v případě vad pinění poskytovatele nebo prodlení poskytovatele. Vady pinění nebo prodlení nemají za následek možnost objednatele neuhradit splatnou fakturu. Nároky objednatele z vad a z prodlení nejsou tímto ustanovením dotčeny. VIII. Náklady 1. V odměně za služby jsou zahrnuty veškeré předpokládané náklady poskytovatele, na poskytování služeb ze strany poskytovatele dle této smlouvy v rozsahu a způsobem v ní stanoveném, mimo cestovních nákladů. 2. Rozšíření poskytovaných služeb nad rozsah sjednaný v této smlouvě, je možné na základě písemného číslovaného dodatku k této smlouvě, ve kterém bude sjednán rozsah těchto prací, jakož i jejich cena. 3. V případě vzniku potřeby poskytnutí dalších služeb vzniklých v souvislosti s poskytováním služeb dle této smlouvy a nákladů s těmito dalšími službami spojenými, je objednatel povinen tyto náklady uhradit v případě, že další služby poskytovateli předem písemně odsouhlasil. Poskytovatel je povinen zaslat písemný seznam těchto dalších služeb a náklady na jejich provedení objednateli, přičemž se má za to, že v případě, že se objednatel ve lhůtě do 10 dnů ode dne doručení sezhamu písemně nevyjádří tj. nebudou poskytovateli doručeny žádné písemné připomínky nebo nesouhlas objednatele, má se za Strana 6 ze 8 - - 2. Jakékoli změny nebo doplňky této smlouvy je možno provádět jen psemně, prostřednictvím číslovaných dodatků a se souhlasem obou smluvních stran. 3. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každá ze srrluvních stran obdrží po jednom z nich. 4. Práva a povinnosti touto smlouvou výslovně neupravená se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Smluvní strany vylučují účinek takových ujednání, která by odkazovala na jiný právní řád než Ceské republiky nebo mezinárodní smlouvu. S. Tato smlouva nabývá platnosti podpisem obou smluvních stran a účinnosti dnem jejího podpisu. 6. Veškeré písemnosti zasílané dle ustanovení této smlouvy se považují za doručené S. dnem po dni jejich odeslání na příslušnou adresu strany uvedenou v záhlaví této smlouvy. Listiny zasílané doporučeně se považují za doručené jejich převzetím nebo dnem odmítnutí jejich převzetí. 7. Obě smluvní strany prohlašují, že v uzavření této smlouvy jim nebrání žádné zákonné překážky ani jejich vlastní interní podmínky. Smluvní strany dále prohlašují, že tato smlouva byla uzavřena na základě jejich pravé, vážné a svobodné vůle nikoli v tísni anebo za nápadně nevýhodných podmínek. Na důkaz toho připojují své podpisy. V Kolíně dneV Kutné Hoře, dne ............................. 44/ ..ř Objednatel Poskyt.ru BEPPO b,zpečnost ráce-parí chráca-odcad -ochrana DÉTSKÉ CENTRUM - . . ' Úi[1Q 254 01 Hora prispevkova organizace ČO: 1850?i95 DĺČ CZ6005231210 Tylova 129, 28002 Kolín IV. ® jet: IČO: 00875601 L c:Hrwwbeppo-kfw Tel.: Strana 8 ze 8