Smlouva o poskytnutí služeb č. 2020/2001 Níže uvedeného dne, měsíce a roku u z a vře I i 1) Jaroslav Mika - Jami agency cestovní kancelář se sídlem V Průčelí 1652, 149 00 Praha 4 IČ:68372493 DIČ: CZ431010078 č. účtu: 163091357 I 0300 zastoupená majitelem cestovní kanceláře, panem Jaroslavem Mikou na straně jedné jako obstaratel a 2) Základní škola Mazurská, Praha 8, Svídnická 1 a se sídlem Svídnická 1a/599, 181 00 Praha 8 IČ:60433329 DIČ: ------------ č. účtu: 2850934 I 0300 - ČSOB - Praha. zastoupená ředitelkou školy, paní Mgr. Miladou Bulirschovou na straně druhé jako objednatel dle ust. § 17 46 odst. 2 zák. č. 89/2012 Sb. ta k to: Obecné nařízení o ochraně osobních údajů. Obstaratel prohlašuje, že je správcem osobních údajů, dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 20161679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů (dále jen „GDPR'?. Osobní údaje klientů uvedené v Cestovní smlouvě (případně v přílohách) jsou pouze v rozsahu nezbytném k realizaci každého jednotlivého zájezdu. Po jeho ukončení budou v souladu s GDPR bezpečně archivovány po dobu stanovenou zákonem a následně skartovány. I. Preambule Obstaratel je cestovní kancelář podnikající na základě koncesní listiny evidenční číslo 310011- 24395360, č.j. Ž0/2006/002122/FYZ vydané na žú MÚ v Praze 11. Obstaratel je v souladu s výše uvedenými listinami oprávněn zajistit pro objednatele dva níže uvedené léčebně ozdravné pobyty mimo území ČR. Objednatel má zájem odebrat od obstaratele tyto dva pobyty v rozsahu a za podmínek níže uvedených v této smlouvě. li. Předmět plnění Obstaratel se zavazuje zajistit pro odběratele v termínu od 05. 06. do 14.06.2020 a v termínu od 12.06.do 21.06.2020 v souladu s podmínkami této smlouvy, dva ozdravně léčebné pobyty do Španělska, do oblasti Costa del Azahar - letoviska Alcoceber a to v prvním termínu pro minimálně 35 a maximálně pro 45 platících osob a ve druhém termínu pro minimálně 40 a maximálně 50 osob. Na tento počet platících účastníků poskytne dodavatel v každém termínu tři místa zdarma pro pedagogický dozor. Podrobný popis lokality, ubytovacího zařízení a rozsah poskytovaných služeb, které jsou součástí předmětných ozdravně pobytových pobytů, jsou uvedeny v příloze "Nabídka pro základní školy", která je přílohou č. 4 této smlouvy. Ill. Podmínky plnění Podmínky předmětných ozdravně léčebných pobytů jsou sjednány takto: • Doprava je zajištěna autobusy splňujícími veškeré podmínky EU, pro mezinárodní autobusovou přepravu. • Objednatel se zavazuje předat obstarateli, nejpozději 60 dnů před zahájením každého pobytu, seznam účastníků, ve kterém budou uvedena jména, data narození (nebo rodná čísla) a přesné adresy, včetně PSČ. • Z počtu platících účastníků nejméně polovina nedovrší v den příjezdu do místa pobytu 13,99 let. • Objednatel se zavazuje nejpozději 30 dnů před odjezdem každého pobytu předat obstarateli rozvrh ubytování (rooming list), na základě kterého zajistí obstaratel ubytování v dohodnutém ubytovacím zařízení. Rozvrh ubytování musí obsahovat jména, příjmení a data narození. Zároveň se objednatel zavazuje neprodleně informovat obstaratele o veškerých změnách, ke kterým by případně v rozvrhu ubytování později došlo. • Po příjezdu účastníků do místa pobytu provede obstaratel prostřednictvím hotelové recepce a delegáta, jejich ubytování a zajistí stravování. Delegát bude po celou dobu trvání zájezdu přítomen v místě pobytu a bude v každodenním kontaktu s hlavním vedoucím skupiny. Zároveň bude osobně i prostřednictvím informační tabule, umístěné v recepci, informovat o místních aktualitách a pomáhat při řešení případných potřeb účastníků. IV. Práva a závazky Obstaratel se zavazuje uzavřít s poskytovateli souvisejících služeb (provozovateli hotelů, dopravci, delegáty, atd.) smlouvy, jejichž obsah vytvoří podmínky k provedení služeb sjednaných v rozsahu uvedeném v čl. Ill. této smlouvy. Obstaratel se zavazuje, prostřednictvím svého delegáta, kontrolovat plnění služeb uvedených v předchozím odstavci, zejména pokud jde o splnění závazků vůči objednateli a jeho klientům. Objednatel prostřednictvím pedagogických dozorů bude spolupracovat s delegátem, hotelovým personálem i s řidiči a zajistí, aby účastníci v průběhu cesty dodržovali podmínky autobusové dopravy a v místě pobytu neporušovali hotelový řád. Obstaratel je povinen při zařizování plnění dle této smlouvy jednat s vynaložením odborné péče, poctivě, v dobré víře, vždy je povinen dbát zájmů objednatele, jakož i jeho klientů a jednat v souladu s rozumnými pokyny objednatele a sdělovat mu nutné informace. Od pokynů objednatele se může obstaratel odchýlit pouze tehdy, pokud si nemůže vyžádat jeho včasný souhlas a takové odchýlení je v zájmu objednatele či jeho klientů. Obstaratel je oprávněn ke splnění závazků převzatých touto smlouvou použít i třetí osoby, ale vždy tak, aby nebyly narušeny oprávněné zájmy a nároky objednatele či jeho klientů. v. Doprava Autobusová doprava od ZŠ Mazurská v Praze 8 do místa pobytu a následně pak z místa pobytu k ZŠ Mazurská, stejně tak jako doprava na fakultativní výlet, je obstaratelem zajištěna prostřednictvím třetí osoby (dopravcem), která má k této činnosti oprávnění a v plném rozsahu splňuje veškeré právní normy a požadavky EU na mezinárodní autobusovou přepravu. Dopravce je členem asociace „ Volvo action service", která ve všech státech EU garantuje svým členům odstranění případné poruchy na vozidle. Není-li možné poruchu odstranit, zajistí přistavení vozidla náhradního. Casy odjezdů a příjezdů i plánovaná trasa dopravy do místa pobytu bude uvedena v předodjezdových informacích, které obstaratel předá objednateli nejpozději 14 dnů před započetím zájezdu. V případě uzavírky silnic, záplav, místních nepokojů čí dalších nepředvídatelných okolností, které by mohly mít vliv na bezpečnost, či dobu přepravy si dopravce vyhrazuje právo plánovanou trasu změnit. VI. Ubytování Ubytování bude obstaratelem provedeno na základě rozvrhu ubytování (rooming listu) v letovisku Alcoceber, v aparthotelu EURHOSTAL, v kompletně vybavených klimatizovaných apartmánech (2+2), s možností ubytování až 4 osob. Nebude-li obstaratel z důvodů epidemie, uzavření či zničení ubytovacího zařízení či z jiných důvodů, nemajících příčinu v jeho jednání, schopen zajistit sjednané ubytování a dohodnuté služby, je povinen zajistit pro objednatele ubytovací kapacity a další služby v zařízení stejné, nebo vyšší kvality, a to v dohodnuté oblasti a za stejnou cenu. VII. Stravování Obstaratel se zavazuje zajistit stravování při pobytu ve Španělsku, a to v rozsahu plné penze, podávané formou švédských stolů. Stravování v hotelové restauraci zahrnuje i minerálku k obědu a k večeři. Množství zkonzumované stravy není omezeno, ale je přísný zákaz vynášení i přinášení jídla či nápojů z (do) jídelny. První stravovací službou je oběd v den příjezdu a poslední stravovací službou je snídaně v den odjezdu. VIII. Pojištění Komerční pojištění na cestu do zahraničí, zahrnuté v ceně zájezdu, je nad rámec „nutné zdravotní péče" poskytované standardně českým občanům v jednotlivých členských státech EU na účet příslušné zdravotní pojišťovny v CR. Komerční cestovní pojištění „Rozsah 02" České pojišťovny,a.s., zahrnuté v ceně zájezdu obsahuje pojištění léčebných výloh a asistenční služby v zahraničí, úrazové pojištění, pojištění zavazadel, pojištění odpovědnosti a pojištění oprávněného zrušení služeb (stornopoplatky). V příloze č. 5 "Cestovní pojištění pro účastníky zájezdu", která je součástí této smlouvy, jsou uvedeny pojistné podmínky, rozsah krytí a výše pojistného plnění. IX. Cena a platební podmínky V případě tří osob (z nichž alespoň jedna nedovršila 15, 99 let) ubytovaných na apartmánu činí průměrná cena za osobu 9.255,00 Kč. V případě čtyř osob (z nichž alespoň dvě nedovršily 13, 99 let) ubytovaných na apartmánu činí průměrná cena za osobu 9.065,00 Kč. Celková cena předmětu smlouvy bude vypočtena podle skutečného počtu účastníků zájezdu, jejich věkové skladby a požadavků na ubytování. Sjednaná cena bude objednatelem uhrazena na základě faktury obstaratele takto: • 1. záloha ve výši 250.000,00 Kč nejpozději do 25.01.2020 • 2. záloha ve výši 250.000,00 Kč nejpozději do 25.03.2020. maximálně 50 osob. Na tento počet platících účastníků poskytne dodavatel v každém termínu tři místa zdarma pro pedagogický dozor. Podrobný popis lokality, ubytovacího zařízení a rozsah poskytovaných služeb, které jsou součástí předmětných ozdravně pobytových pobytů, jsou uvedeny v příloze "Nabídka pro základní školy", která je přílohou č. 4 této smlouvy. Ill. Podmínky plnění Podmínky předmětných ozdravně léčebných pobytů jsou sjednány takto: • Doprava je zajištěna autobusy splňujícími veškeré podmínky EU, pro mezinárodní autobusovou přepravu. • Objednatel se zavazuje předat obstarateli, nejpozději 60 dnů před zahájením každého pobytu, seznam účastníků, ve kterém budou uvedena jména, data narození (nebo rodná čísla) a přesné adresy, včetně PSC. • Z počtu platících účastníků nejméně polovina nedovrší v den příjezdu do místa pobytu 13,99 let. • Objednatel se zavazuje nejpozději 30 dnů před odjezdem každého pobytu předat obstarateli rozvrh ubytování (rooming list), na základě kterého zajistí obstaratel ubytování v dohodnutém ubytovacím zařízení. Rozvrh ubytování musí obsahovat jména, příjmení a data narození. Zároveň se objednatel zavazuje neprodleně informovat obstaratele o veškerých změnách, ke kterým by případně v rozvrhu ubytování později došlo. • Po příjezdu účastníků do místa pobytu provede obstaratel prostřednictvím hotelové recepce a delegáta, jejich ubytování a zajistí stravování. Delegát bude po celou dobu trvání zájezdu přítomen v místě pobytu a bude v každodenním kontaktu s hlavním vedoucf m skupiny. Zároveň bude osobně i prostřednictvím informační tabule, umístěné v recepci, informovat o místních aktualitách a pomáhat pří řešení případných potřeb účastníků. · IV. Práva a závazky Obstaratel se zavazuje uzavřít s poskytovateli souvisejících služeb (provozovateli hotelů, dopravci, delegáty, atd.) smlouvy, jejichž obsah vytvoří podmínky k provedení služeb sjednaných v rozsahu uvedeném v čl. Ill. této smlouvy. Obstaratel se zavazuje, prostřednictvím svého delegáta, kontrolovat plnění služeb uvedených v předchozím odstavci, zejména pokud jde o splnění závazků vůči objednateli a jeho klientům. Objednatel prostřednictvím pedagogických dozorů bude spolupracovat s delegátem, hotelovým personálem i s řidiči a zajistí, aby účastníci v průběhu cesty dodržovali podmínky autobusové dopravy a v místě pobytu neporušovali hotelový řád. Obstaratel je povinen při zařizování plnění dle této smlouvy jednat s vynaložením odborné péče, poctivě, v dobré víře, vždy je povinen dbát zájmů objednatele, jakož i jeho klientů a jednat v souladu s rozumnými pokyny objednatele a sdělovat mu nutné informace. Od pokynů objednatele se může obstaratel odchýlit pouze tehdy, pokud si nemůže vyžádat jeho včasný souhlas a takové odchýlení je v zájmu objednatele či jeho klientů. Obstaratel je oprávněn ke splnění závazků převzatých touto smlouvou použít i třetí osoby, ale vždy tak, aby nebyly narušeny oprávněné zájmy a nároky objednatele či jeho klientů. v. Doprava Autobusová doprava od ZŠ Mazurská v Praze 8 do místa pobytu a následně pak z místa pobytu k ZŠ Mazurská, stejně tak jako doprava na fakultativní výlet, je obstaratelem zajištěna následné neplnění, porušení nebo nedodržení a žádné takové vzdání se práva nebude považováno za účinné, pokud nebude pro každý jednotlivý případ vyjádřeno písemně. Tato smlouva se uzavírá ve dvou vyhotoveních, z nichž každá strana obdrží jedno vyhotovení včetně příloh. Nedílnou součástí této smlouvy jsou přílohy: 1. Koncesní listina obstaratele. 2. Potvrzení obstaratele o pojištění cestovní kanceláře pro případ úpadku. 3. "Všeobecné podmínky 2020". 4. ,,Nabídka pro základní školy - Španělsko 2020". 5. "Komerční cestovní pojištění účastníků". Tato smlouva je výrazem pravé a svobodné vůle obou stran, nebyla vyhotovena v tísní nebo za nápadně nevýhodných podmínek, strany se cítí býti jejím obsahem vázány a na důkaz toho připojují své vlastnoruční podpisy, resp. podpisy svých oprávněných zástupců. V Praze dne: 14.1.2020 Obstaratel V Praze dne: 14.1.2020 Objednatel