SMLOUVA o přípravě a organizaci školy v přírodě Účastníci smlouvy: 1. Základní škola Mazurská, Praha 8, Svídnická 1 a Svídnická 599/1 a, 181 00 Praha 8 - Troja IČ:60433329 Bankovní spojení: ČSOB a.s., číslo účtu: 2580934 I 0300 V zastoupení: Mgr. Milada Bulirschová, ředitelka školy Dále jen „škola". 2. Spolek pro podporu dětské rekreace a zdraví Bezděkovec 30, 335 01 Mileč IČ:04762223 Bankovní spojení: Fio banka, číslo účtu: 2900955397 / 201 O V zastoupení: Ing. Hana Heligrová, předseda spolku Dále jen „organizátor". Účastníci uzavírají tuto smlouvu: 1. Předmět smlouvy Předmětem smlouvy je spolupráce smluvních stran při organizaci školy v přírodě a zajištění jednotlivých služeb potřebných k realizaci škol v přírodě v termínu: 11. 5. -15. 5. 2020 pro minimálně 40 žáků (dále jen „minimální kapacita") a maximálně 45 žáků (dále jen ,,maximální kapacita") 2. tříd ZŠ + 3 dospělé osoby pedagogického dozoru. 2. Organizátor se zavazuje: 2.1. Zajistit pro školu dodavatele jednotlivých služeb: 1. Přepravu zájezdovým autobusem od budovy školy do místa ubytování a zpět. Odjezdy autobusu: • dne 11. 5. 2020 v dopoledních hodinách od budovy ZŠ Mazurská; • dne 15.5.2020 v dopoledních hodinách z místa ubytování zpět ke škole. Přesný čas odjezdu na pobyt a návratu z pobytu bude škole upřesněn cca 1 měsíc před zahájením pobytu. 2. Ubytování v hotelu „Pod Šikmou věží" - adresa: Horní Lochov 32, 506 01 Jičín. Ubytování pro děti i dospělé osoby je zajištěno v hotelové budově v pokojích s vlastním sociálním zařízením. Ubytování je zajištěno včetně ložního prádla, povlékání lůžkovin zajistí ubytovatel, svlékání lůžkovin si zajišťují účastníci pobytu samostatně. Nástup na ubytování v den příjezdu 11. 5. 2020 po 12:00 h., vyklizení pokojů v den odjezdu 15. 5. 2020 do 9:30 h. 3. Stravování v jídelně penzionu formou plné penze s dopoledními a odpoledními svačinami, včetně pitného režimu. Stravování začíná obědem dne 11. 5. 2020 a končí snídaní dne 15. 5. 2020. 4. Vychovatele na odpolední a večerní program v počtu i vychovatel na cca 15 dětí. Vychovatelé přebírají děti po ukončení poledního klidu, tedy ve 14:00 hod. a věnují se jim do večerky cca 22:00 hod. 5. Zdravotní zajištění v počtu 1 kvalifikovaný zdravotník na celou skupinu dětí. Zdravotník vykonává zdravotní péči, vede zdravotnický deník, k dispozici má lékárnu vybavenou dle vyhlášky č. 106/2001 Sb. (novela č. 422/2013 Sb.). 6. Cestovní pojištění účastníků včetně pojištění storna zájezdu. Rozsah pojištění a pojistné podmínky jsou nedílnou součástí této smlouvy coby příloha. 2.2. Organizátor škole zprostředkuje uzavření pracovních smluv (dohody o provedení práce) s jednotlivými vychovateli a zdravotníky v souladu s vyhláškou č. 263/2007 Sb. (pracovní řád pro zaměstnance škol). 2.3. Zajistit bezplatné místo pro pedagogický dozor vždy 1x na každých 15 platících osob u dodavatelů všech služeb. 2.4. Zajistit dohled nad řádným splněním všech hygienických norem v rámci platné legislativy: Podmínky dané vyhláškou č. 106/2001 Sb. o hygienických požadavcích na zotavovací akce pro děti včetně změn daných vyhláškami Ministerstva zdravotnictví č. 148/2004 Sb., č. 320/201 O Sb., č. 422/2013 Sb. 2.5. Vykonat ohlášení školy v přírodě místnímu lékaři a příslušnému orgánu ochrany veřejného zdraví: a) termín a místo jejího konání, b) počet dětí zúčastněných na škole v přírodě, c) způsob jejího zabezpečení pitnou vodou, d) způsob zajištění stravování účastníků. 2.6. Nejpozději 7 dní před odjezdem zaslat na školu (poštou, e-mailem) podrobné pokyny k pobytu, informace o času odjezdu, tel. spojení na odpovědnou osobu apod. 2.7. Chránit osobní údaje dětí a zaměstnanců školy v souladu s vyhláškou GDPR. Organizátor bude postupovat vždy v souladu se svou vnitřní směrnicí pro zacházení s osobními údaji vycházející z GDPR (vnitřní směrnice organizátora je přílohou této smlouvy). 3. Škola se zavazuje 3.1. Zajistit obsazenost zájezdu na minimální počet 40 platících účastníků. 3.2. Zajistit pedagogický dozor, který nese plnou zodpovědnost za děti v době mimo práci vychovatelů. Po předání dětí vychovatelům, přebírají plnou odpovědnost za děti vychovatelé. 3.3. Zajistit disciplínu dětí během přepravy, v prostoru ubytovacího a stravovacího zařízení. 3.4. V případě vzniklé škody způsobené účastníky školy v přírodě (rozbití oken, dveří, nábytku apod.) zajistit uhrazení škody nejpozději do 1 O-ti kalendářních dnů od ukončení školy v přírodě. 3.5. Zajistit na pobyt řádně zpracovanou zdravotní dokumentaci dětí dle vyhlášky 106/2001 Sb. o zotavovacích akcích pro děti a dorost a souvisejících předpisů. 3.6. Nejpozději 7 dní před nástupem na pobyt dodat finální počty účastníků. 3.7. Případné překročení maximální kapacity lze učinit pouze po vzájemné dohodě smluvních stran. Organizátor po dohodě s ubytovatelem rozhodne o případném navýšení maximální kapacity s ohledem na kapacitní možnosti střediska. 3.8. Škola se zavazuje uhradit dohodnutou cenu podle níže uvedených platebních podmínek. 4. Platební podmínky 4.1. Organizátor se zavazuje zajistit takové dodavatele služeb, aby celková souhrnná cena (včetně cestovního pojištění) nepřesáhla částku 3.890,- Kč za žáka včetně DPH. (Cestovní pojištění je ve výši 100,- Kč z celkové ceny zájezdu.) 4.2. Organizátor zajistí bezplatné místo pro pedagogický dozor vždy 1 x na každých 15 platících osob u dodavatelů všech služeb. 4.3. Cena pro případné platící pedagogy je stanovena na částku 2.200,- Kč za pobyt. 4.4. Organizátor se zavazuje zajistit proplacení služeb dodavatelů z celkové částky vybrané od školy. 4.5. Organizátor je oprávněn na výzvu dodavatelů jednotlivých služeb souhrnnou cenu upravit v závislosti na změně cen z důvodu inflace o více jak 10%, nebo změně cen pohonných hmot o více jak 10%, pokud by k takové změně došlo od data podpisu smlouvy k datu plnění smlouvy. 4.6. Škola zaplatí dohodnutou cenu pobytu na bankovní účet organizátora na základě faktury vystavené organizátorem v den nástupu dětí na školu v přírodě dne 11. 5. 2020. 5. Stornopodmínky 5.1. Škola může od smlouvy jednostranně odstoupit jen v případě zvlášť závažného porušení některé ze smluvních povinností organizátora, příp. kdykoli při dodržení těchto storno podmínek: • 10% při zrušení účasti 91 a více dní před zahájením pobytu; • 30% z celkové ceny pobytu při zrušení účasti mezi 90-61 dní před zahájením pobytu; • 50% z celkové ceny pobytu při zrušení účasti mezi 60-31 dní před zahájením pobytu; • 80% z celkové ceny pobytu při zrušení účasti mezi 30-8 dní před zahájením pobytu; • 100% z celkové ceny pobytu při zrušení účasti 7 dní a méně před zahájením pobytu. (Celková cena je stanovena jako součin souhrnné ceny pobytu za žáka a minimální kapacity.) 5.2. Organizátor je oprávněn od smlouvy jednostranně odstoupit v případě zvlášť závažného porušení ze strany školy. Takovýmto porušením se rozumí zejména nedodržení platebních podmínek dle bodu 4.6. V takovém případě se škola stává stranou povinnou, přičemž se použijí storno podmínky dle předchozího bodu. 5.3. Škola nehradí náklady za osoby, které nenastoupí z důvodu nemoci nebo jiných závažných důvodů. V případě předčasného ukončení ubytování z důvodu nemoci nebo úrazu osob uhradí škola za tyto osoby prokazatelně vynaložené náklady (upravené přímo úměrně počtu osob a počtu dní). Předchozí věty platí jen za předpokladu, že škola dodrží ustanovení smlouvy týkající se minimální kapacity platících účastníků. 5.4. V případě, že při nástupu na pobyt dojde ke zrušení účastí dětí a nebude dosaženo minimální kapacity, postupuje se tímto způsobem: 1. Pokud dojde ke zrušení pobytu dítěte bez udání důvodu, propadne ve prospěch organizátora částka 2.000,- Kč za dítě. 2. Pokud dojde ke zrušení pobytu z vážného důvodu, na který se vztahují pojistné podmínky (viz příloha smlouvy), bude navrácení platby rodičům řešeno přes pojišťovnu, u které jsou děti na pobyt pojištěné. Pojišťovna hradí 80% z celkové zaplacené částky (bez ceny pojištění). 5.5. Organizátor je oprávněn odstoupit od smlouvy v důsledku tzv. ,,vyšší moci", tj. z důvodů, kterým nebylo možno zabránit, či je při uzavírání smlouvy předvídat. V takovém případě je organizátor povinen vrátit škole veškerá poskytnutá peněžitá plnění v plné výši do 14 dnů od doručení písemného odstoupení od smlouvy. 6. Závěrečná ustanovení 6.1. Změna smluvních podmínek je možná jen písemně, dohodou obou smluvních stran, dodatkem k této smlouvě. 6.2. Smlouva má tři strany, ve dvou originálech, po jednom pro každou smluvní stranu. Smluvní strany svým podpisem potvrzují, že smlouvě rozumějí a s jejím obsahem bezvýhradně souhlasí. 6.3. Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu druhou ze smluvních stran. 9. prosince 2019 Organizátor 16.12.2019 Ředitelka školy