Smlouva o poskytnutí projektové a inženýrské činnosti KNL č. 52020/00007/00 uzavřená na základě výsledku otevřeného zadávacího řízení pro zadání veřejné zakázky: Projektová dokumentace a inženýrská činnost na akci „Výstavba objektu pro PET/CT“ uzavřená v souladu s ustanovením :; 2586 a následujících zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník 1. Krajská nemocnice Liberec, a.s. , Zápis v OR vedeném u Krajského soudu v Ustí nad Labem, oddíl B, vložka 1651 Sídlo: Husova 357/10, 460 01, doručovací: 460 63 Liberec I — Staré Město Zvastoupená: předsedou představenstva ICQ: 27283933 DIC: C227283933 gankovní spojení: Císlo účtu: na straně jedné (dále jen „Objednatel“ 2. STORING spol. s r.o. , Zápis v OR vedeném u Krajského soudu v Ustí nad Labem, oddíl C, vložka 16112 Sídlo: Žitavská 727/16, 460 07 Liberec III ngtoupený: , jednatelem společnosti ICQ: 25410482 DIC: C225410482 gankovní spojení: Císlo účtu: na straně druhé (dále jen „Zhotovitel“) Objednatel a Zhotovitel dále též společně označováni jako „smluvní strany“, níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavírají podle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, tuto smlouvu o poskytnutí projektové a inženýrské činnosti (dále jen „smlouva“). w VZHLEDEM KTOMU, žE (A) Objednatel má zájem na uzavření této smlouvy o poskytnutí projektové a inženýrské činnosti, jejímž předmětem je vypracování projektové dokumentace a inženýrská činnost do úrovně zajištění stavebního povolení na akci „Výstavba objektu pro PET/CT“, to vše za podmínek stanovených touto smlouvou a zadávacími podmínkami, které byly podkladem pro zjednodušené podlimitní řízení pro veřejnou zakázku s názvem Projektová dokumentace a inženýrská činnost na akci „Výstavba objektu pro PET/CT“ vyhlášenou dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen ZZVZ) (dále jen „veřejná zakázka“ a „zadávací řízeni““). Tyto podmínky jsou pro plnění smlouvy závazné, i když v ní nejsou výslovně uvedeny. Plnění této smlouvy se řídí také nabídkou zhotovitele, kterou předložil v zadávacím řízení (dál jen „nabídka“). (B) Zhotovitel je právnickou osobou — společností s ručením omezeným, mající právní osobnost. Zhotovitel má zájem na uzavření této smlouvy o poskytnutí projektové a inženýrské činnosti, to vše za podmínek stanovených touto smlouvou a zadávacími Strana 1 (celkem 16) podmínkami, které byly podkladem pro v bodě (A) uvedené otevřené zadávací řízení (dále jen zadávací podmínky); a (C) Smluvní strany mají zájem uzavřít tuto smlouvu o poskytnutí projektové a inženýrské činnosti a upravit si tak smluvní vztahy vyplývající ze shora uvedeného, to vše za podmínek stanovených touto smlouvou. BYLO DOHODNUTO NÁSLEDUJÍCÍ: 1. PŘEDMĚT SMLOUVY Předmětem této smlouvy je vypracování projektové dokumentace a inženýrská činnost do úrovně zajištění stavebního povolení pro předmětnou stavbu a definovaný stavební program pro akci „Výstavba objektu pro PET/CT“. Záměrem investora Krajské nemocnice Liberec, a.s. je realizace novostavby objektu pro kompletní provoz oddělení nukleární medicíny včetně nového zařízení PET/CT při zachování objektu Nukleární medicíny v severovýchodní části areálu Krajské nemocnice Liberec podél ulice Arbesova se zachováním provozu po celou dobu stavby. Objekt je navržen jako třípodlažní 5 následujícím využitím jednotlivých podlaží: 1. NP — provozy vyšetřoven, zázemí pacientů a pro veřejnost, personální zázemí, 2. NP — administrativně provozní zázemí oddělení, prostory pro veřejnost a pacienty s možností využití střešní terasy, 1.PP — laboratorní provozy, personální šatny, technické prostory. Novostavba bude obsahovat následující provozy a části: . Provoz pro nový hybridní přístroj Pozitronová emisní tomografie (PET) a RTG počítačové tomografie (CT). . Provoz pro stávající zařízení SPECT, který bude přemístěn ze stávajícího objektu Nukleární medicíny. . Provoz pro stávající zařízení PLANÁRNÍ kamery, která bude přemístěna ze stávajícího objektu Nukleární medicíny . Provoz pro stávající zařízení SPECT/CT kamery, které je prostorově připraveno jako možnost pro budoucí umístění nového zařízení. Součástí objektu jsou i související prostory: . Pacientské zázemí a Zázemí personálu, . Laboratorní prostory, . Administrativně provozní zázemí oddělení. Podrobněji je předmět veřejné zakázky vymezen ve studii KNL PET- CT, studie 07/2019 společností STORING spol. s r. o., Žitavská 727/16, 460 07 Liberec 3, která je přílohou č. 2 těchto ZP. 2. SPECIFIKACE PLNĚNÍ 2.1. Projektové práce a inženýrská činnost budou provedeny v následujících fázích: 2.1.1. Provedení přípravných předprojektových prací > Zaměření stávajícího stavu stávajících prostor v potřebném rozsahu Budovy R a objektu garáže. > Stavebně technický průzkum stávající budovy R a objektu garáže. Cílem průzkumu je zajištění informací pro zpracování dokumentace bouracích prací a zejména ověření výskytu azbestu. > Radonový průzkum. > Dendrologický průzkum. Strana 2 (celkem 16) 2.1.2. 2.1.3. 2.1.4. Geodetické zaměření. Předmětem je zpracování výškopisu a polohopisu předmětné části areálu včetně částí pro provedení přípojek inženýrských sítí (dále IS) (Elektro, Mediplyny, Vodovod, Kanalizace, Plyn až do místa zdrojů) a zaměření souvisejících ploch dotčených úpravami (přilehlá komunikace, oplocení k sousedním nemovitostem, zpevněné plochy k dalším objektům v areálu). Inženýrsko qeoloqický průzkum (dále IGP). Předmětem je zpracování IGP vrozsahu předmětné části areálu a podrobnostech potřebných pro navazující zpracování projektové dokumentace a realizaci stavby. Objednatel upozorňuje na profilovou nesourodost skalního podloží. OvěřeníIS. Ověření IS u správců veřejných sítí, zapracování jejich podkladů do situace a zapracování areálových 15 dle podkladů Objednatele. Výstupem bude podkladová situativní mapa s přehledným zpracováním všech ověřených IS vrozsahu potřebném pro provedení všech navazujících sítí (včetně Elektro, Mediplyny, Vodovod, Kanalizace, Plyn až do míst zdrojů). Provedení kontrolního rozpočtu nákladů stavby. Zpracování dokumentace bouracích prací Budovy R a objektu garáže /DBP/ Dokumentace bouracích prací bude zpracována na podkladě zpracovaného zaměření stávajícího stavu objektů. Dokumentace bouracích prací bude zpracována v rozsahu a členění dle přílohy č. 15 vyhlášky Ministerstva pro místní rozvoj č. 499/2006 Sb., o dokumentací staveb, ve znění pozdějších předpisů. Vypracování soupisu prací, dodávek a služeb dle vyhlášky Ministerstva pro místní rozvoj č. 230/2012 Sb., kterou se stanoví podrobnosti vymezení předmětu veřejné zakázky na stavební práce a rozsah soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr, ve znění pozdějších předpisů. Vypracování kontrolního rozpočtu. Zajištění povolení odstranění staveb Budovy R a objektu garáže /IČ BPL Povolení odstranění staveb bude zajištěno na podkladě zpracované dokumentace bouracích prací /DBP/. Inženýrská činnost bude provedena včetně projednání a odsouhlasení s dotčenými orgány a stranami a se zajištěním vydání povolení odstranění stavby včetně vyznačení právní moci u příslušného stavebního úřadu dle dokumentace bouracích prací. Zpracování dokumentace pro vydání územního rozhodnutí [DUR] Dokumentace pro územní rozhodnutí bude zpracována na podkladě zpracované studie dispozičního řešení. Dokumentace pro vydání územního rozhodnutí bude zpracována v rozsahu a členění dle přílohy č. 1 vyhlášky Ministerstva pro místní rozvoj č. 499/2006 Sb., () dokumentaci staveb, ve znění pozdějších předpisů. Součástí DUR bude i zapracování umístění zdravotnické techniky včetně potřebného zázemí, technické prostory potřebné pro jejich provoz a připojení na jednotlivé energie. Řešení bude provedeno jako univerzální bez podrobných podkladů výrobce. Provedení kontrolního rozpočtu nákladů stavby univerzální bez podrobných podkladů výrobce. Strana 3 (celkem ]6) 2.1.5. > > 2.1.6. 2.1.7. 2.1.9. Zajištění územního rozhodnutí IIČ k ÚR/ Územní rozhodnutí bude zajištěno na podkladě zpracované dokumentace pro územní rozhodnutí /DUR/. Inženýrská činnost bude provedena včetně projednání a odsouhlasení s dotčenými orgány a stranami a se zajištěním vydání územního rozhodnutí včetně vyznačení právní moci u příslušného stavebního úřadu dle dokumentace pro vydání územního rozhodnutí. Zpracování dokumentace pro stavební povolení [DSP] Dokumentace pro stavební povolení bude zpracována v rozsahu a členění dle přílohy č. 5 vyhlášky Ministerstva pro místní rozvoj č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb, ve znění pozdějších předpisů. Součástí DSP bude ] zapracování umístění zdravotnické techniky včetně potřebného zázemí, technické prostory potřebné pro jejich provoz a připojení na jednotlivé energie. Řešení bude provedeno jako univerzální bez podrobných podkladů výrobce. Provedení kontrolního rozpočtu nákladů stavby. Zajištění stavebního povolení /IČ ke sp/ Stavební povolení bude zajištěno na podkladě zpracované dokumentace pro stavební povolení /DSP/. Inženýrská činnost bude provedena včetně projednání a odsouhlasení s dotčenými orgány a stranami. . Zpracování dokumentace pro provádění stavby /DPS/ Vypracování dokumentace pro provádění stavby dle Zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky Ministerstva pro místní rozvoj č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb, ve znění pozdějších předpisů. DPS bude obsahovat všechny potřebné profese. DPS bude obsahovat i zapracování umístění zdravotnické techniky včetně potřebného zázemí, teghnické prostory potřebné pro jejich provoz a připojení na jednotlivé energie. Rešení bude provedeno jako univerzální bez podrobných podkladů výrobce. Vypracování soupisu prací, dodávek a služeb dle vyhlášky Ministerstva pro místní rozvoj č. 169/2016 Sb., kterou se stanoví podrobnosti vymezení předmětu veřejné zakázky na stavební práce a rozsah soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr, ve znění pozdějších předpisů. Vypracování kontrolního rozpočtu. Poskytnutí součinnosti v rámci zadávacího řízení (zadávacím řízením se rozumí výběr dodavatele stavby v rámci podlimitní veřejné zakázky) na výběr zhotovitele stavby bez ohledu na opakování tohoto procesu v tomto rozsahu: Poskytování písemných odpovědí na dodatečné dotazy účastníků k ZP ve vztahu k projektové dokumentaci, soupisu prací a to nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení písemné žádosti od objednatele. Zapracování změn do projektové dokumentace, soupisu prací v souvislosti s dodatečnými informacemi kzadávacím podmínkám, a to nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení písemné žádosti od Objednatele. _ Na výzvu Objednatele účast v hodnotící komisi při zadávacím řízení na zhotovitele stavby jako její člen s příslušnou odborností ve vztahu k předmětu veřejné zakázky s předpokladem maximálně 5 jednání pro každé zadávací řízení, Objednatel vyzve zhotovitele k účasti nejméně 3 pracovní dny předem. Strana 4 (celkem 16) (dále jen „součinnost při zadávacím řízení“) 2.1.10. > > > Autorský dozor Provést autorský dozor v tomto rozsahu: účast na kontrolních dnech — předpoklad 1 x týdně po celou dobu realizace stavby — na těchto kontrolních dnech musí být přítomen vedoucí projektového týmu nebo jím pověřená osoba, lgterá bude oprávněna činit závazné závěry. Učast na kontrolních prohlídkách stavby požadovaných příslušným stavebním úřadem. Dohled nad dodržením projektu s přihlédnutím na podmínky určené stavebním povolením a poskytováním vysvětlení pro plynulost výstavby. Operativní zpracování projektové dokumentace k odstranění odchylek mezi provedením stavby a projektovou dokumentací stavby. Příprava podkladů pro případná změnové řízení, pokud se týkají projektové dokumentace. Dopracování konstrukcí neobsažených v projektové dokumentaci a to na základě požadavku objednatele i zhotovitele stavby. Sledování postupu výstavby z hlediska technologických postupů a z hlediska časového plánu výstavby, (dálejen „autorský dozor“), za předpokladu, že bude stavba realizována. 2.2. Veškeré stupně projektové dokumentace budou zpracovány v rozsahu a členění dle platné právní úpravy v platném znění. 2.3. Každá zjednotlivých činností bude ukončena závěrečným protokolem o ukončení činnosti, protokolem o předání a převzetí stavby, případně protokolem o předání podepsaným oprávněnými zástupci obou smluvních stran. 2.4. Kvalitativní parametry 2.4.1. 2.4.2. 2.4.3. 2.4.4. 2.4.5. Dílo musí být provedeno v souladu se zákonem c. 183/2006 Sb., stavebním zákonem, ve znění pozdějších předpisů, dále s vyhláškou Ministerstva pro místní rozvoj č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb, ve znění pozdějších předpisů a dalšími platnými právními předpisy a platnými a závaznými normami. Dílo musí být provedeno v souladu s vyhláškou Ministerstva pro místní rozvoj č. 169/2016 Sb., kterou se stanoví podrobnosti vymezení předmětu veřejné zakázky na stavební práce a rozsah soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr, ve znění pozdějších předpisů. Soupisy prací, dodávek a služeb (oceněné ] neoceněné) - všechny objekty, inženýrské objekty a provozní soubory musí být v jednom souboru, včetně všech položek stavebních nebo montážních prací, dodávek materiálů a služeb, nezbytných pro zhotovení stavebního objektu, inženýrského objektu a provozního souboru. Soupisy prací, dodávek a služeb budou zpracovány dle jednotného ceníku stavebních prací v aktuální cenové úrovni platné v době vydání ve formě oceněného soupisu prací potvrzeného autorizovaným projektantem a dále také v elektronické podobě formátu *.pdf, *.xml a *.xls nebo v obdobném výstupu z rozpočtového software. V rozpočtu musí být uveden název použitého jednotného ceníku (cenové soustavy). V soupisech prací, dodávek a služeb nesmí být uvedeny soubory a komplety. Pokud budou použity vlastní položky, které nejsou definovány v použité cenové Strana 5 (celkem 16) 2.4.6.. 2.4.7. soustavě, uvede Zhotovitel jejích přesnou specifikaci a způsob jejich ocenění. Součástí položkového rozpočtu stavby budou také jednotkové ceny stavebních prací, které jsou uvedeny v cenové soustavě. Pokud je jednotková cena uvedená projektantem vyšší než jednotková cena uvedená v cenové soustavě, je nutné rozdíl vysvětlit. Neoceněný soupis prací, dodávek a služeb musí být ošetřen proti možnému přepsání, odemčeny mohou být pouze buňky, které je účastník povinen vyplnit a soupis musí obsahovat vzorce pro výpočet konečné ceny bez DPH i s DPH (dle platných daňových zákonů a předpisů). Všechny dokumenty a výkresy musí být podepsány a orazítkovány autorizovanou osobou (včetně soupisu prací, dodávek a služeb). 3. POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN 3.1. Zhotovitel je zejména povinen: 3.1.1. 3.1.2. 3.1.3. 3.1.4. Postupovat při zařizování záležitostí s odbornou péčí dle pokynů objednatele, v souladu s jeho zájmy a v souladu s platnými právními předpisy. Oznamovat objednateli všechny okolnosti, které zjistil při zařizování záležitostí a jež mohou mít vliv na pokyny objednatele. Upozornit objednatele na nevhodnost jeho pokynů. V případě, že Objednatel i přes upozornění na jeho splnění trvá, je Zhotovitel vodpovídajícím poměru zproštěn odpovědnosti za případně vznikle' vady jím poskytovaných služeb. Neprodleně informovat Objednatele o všech skutečnostech, které by objednateli mohly způsobit finanční, nebo jinou újmu, o překážkách, které by mohly ohrozit termíny stanovené touto smlouvou a o vadách předaného díla. 3.2. Objednatel je povinen: 3.2.1. 3.2.2. 3.2.3. 3.2.4. 3.2.5. Předat zhotoviteli případné další informace a doklady pořízené v průběhu této smlouvy. Poskytovat zhotoviteli nezbytnou součinnost pro řádné vyřízení záležitostí, které jsou předmětem této smlouvy. Na vyzvání zhotovitele obstarat majetkoprávní náležitosti potřebné pro vyřízení územního řízení a stavebního řízení (snímek z katastru nemovitostí, výpis z katastru nemovitostí, ...). Objednatel se bude účastnit v průběhu zpracování díla účastnit technických rad, které bude organizovat Zhotovitel a Objednatel na nich bude udílet potřebné pokyny a vysvětlení. Objednatel se zavazuje dohodnutým způsobem spolupůsobit, provedené dílo převzít a zaplatit sjednanou cenu. 4. Doba zhotovení díla Zhotovitel se zavazuje provést jednotlivé části díla uvedené v čl. 2 této smlouvy takto: Uzavření smlouvy o poskytnutí projektové a inženýrské činnosti po u končení výběrového řízení Strana 6 (celkem 16) Zahájení předprojektových prací nejpozdejl do 7 dnu od nabytl ucmnostl „__ _smlouvy Provedení přípravných prací nejpozdeji do 1 me5|ce od nabytl ucmnostl smlouvy Zpracování dokumentace bouracích nejpozději do 3 týdnů od dokončení prací /DBP/ přípravných prací Zajištění povolení odstranění staveb , , a /IC BP/ dle spravnlch lhut Zpracování dokumentace pro vydání nejpozději do 8 týdnů od dokončení územního rozhodnutí /DUR/ __“ přípravných pracu; Ěaďšženl uzemnlho rozhodnutl /IC dle správních lhůt Zpracování dokumentace pro stavební povolení /DSP/ nejpozději do 10 týdnů od dokončení DUR Zajištění stavebního povolení /IC ke SP/ dle spravnlch Ihut Zpracování dokumentace pro . v.. , o v , provádění stavby /DPS/ nejpozdeji do 12 tydnu od dokoncenl DSP Poskytování součinnosti při zadávacím po celou dobu zadávacího řízení na výběr řízení Zhotovitele stavby po celou dobu skutečného provádění stavby, předpoklad 26 měsíců, a to i v případě, že skutečná doba provádění stavby přesáhne předpokládanou dobu stavby Provedení autorského dozoru 5. CENA ZA DÍLO a platební podmínky 5.1. Cena za dílo je stanovena jako smluvní, pevná, maximální, platná po celou dobu platnosti a účinnosti této smlouvy a činí: Činnost cena bez DPH DPH 210/0 cena s DPH dle 2.1.1. Přípravné Předproiekaé Práce 223 000 Kč 46 830 Kč 269 830 Kč Zaměření stávajícího stavu (Budova R, Garáž) 50 000 KČ 10 500 KČ 60 500 KČ Stavebně technický průzkum (Budova R, Garáž) 60 000 KČ 12 600 KČ 72 600 KČ Radonový průzkum 12 000 Kč 2 520 Kč 14 520 Kč Dendrologický průzkum 18 000 Kč 3 780 KČ 21 780 Kč Geodetické práce — výškopis a polohopís 24 000 Kč 5 040 Kč 29 040 Kč Inženýrsko geologický průzkum 50 000 Kč 10 500 Kč 60 500 Kč Ověření Inženýrských sítí 5 000 Kč 1 050 Kč 6 050 Kč Kontrolní rozpočet nákladů stavby 4 000 Kč 840 Kč 4 840 Kč dle 2.1.2. Dokumentace bouracích prací Budovy R a garáže /DBP/ 70 000 Kč 14 700 Kč 84 700 KČ Dokumentace bouracích prací 70 000 Kč 14 700 Kč 84 700 Kč Včetně: — Soupisu prací, dodávek a služeb — Kontrolního rozpočtu dle 2.1.3. Zajištění povolení odstranění Budovy 25 000 Kč 5 250 Kč 30 250 Kč Strana 7 (celkem 16) Činnost cena bez DPH DPH 21% cena s DPH R a garáže /IČ BP/ IČ BP — zajištění povolení bouracích prací 25 000 Kč 5 250 Kč 30 250 Kč Včetně: — Projednání a odsouhlasení s DOS — Vyznačení nabytí právní moci dle 2.1.4. Dokumentace pro vydání územního rozhodnutí /DUR/ 780 000 Kč 163 800 Kč 943 800 Kč DUR — dokumentace pro územní řízení 780 000 Kč 163 800 Kč 943 800 Kč Včetně: — Zapracování umístění zdravotnické techniky — Kontrolního rozpočtu nákladů dle 2.1.5. „ Zajištění územního rozhodnutí /IC k UR/ 70 000 Kč 14 700 Kč 84 700 Kč IČ k ÚR - zajištění územního rozhodnutí 70 000 Kč 14 700 Kč 84 700 Kč Včetně: — Projednání a odsouhlasení s DOS — Vyznačení nabytí právní moci dle 2.1.6. Dokumentace pro stavební povolení IDSP/ 1 470 000 Kč 308 700 Kč 1 778 700 Kč DSP — dokumentace pro stavební povolení Včetně: — Zapracování umístění zdravotnické techniky — Kontrolního rozpočtu dle 2.1.7. „ Zajištění stavebního povolení IIC ke sp/ IČ ke SP — zajištění stavebního povolení Včetně: — Projednání a odsouhlasení :; DOS — Vyznačení nabytí právní moci dle 2.1.8. Dokumentace pro provádění stavby [DPS] 1 470 000 Kč 70 000 Kč 70 000 KČ 1 750 000 Kč 308 700 Kč 1 778 700 Kč 14 700 Kč 84 700 Kč 14 700 KČ 84 700 Kč 367 500 Kč 2 117 500 Kč DPS - dokumentace pro provádění stavby Včetně: - Zapracova'ní umístění zdravotnické techniky— Soupisu prací, dodávek a služeb — Kontrolního rozpočtu 1 750 000 Kč Strana 8 (celkem 16) 367 500 Kč 2 117 500 Kč Činnost cena bez DPH DPH 210/0 cena s DPH dle 2.1.9. Součinnost v rámci zadávacího řízení 20 000 Kč 4 200 Kč 24 200 Kč Součinnost v rámci zadávacího řízení 20 000 Kč 4 200 Kč 24 200 Kč Včetně: — Poskytování odpovědí — Zlapracování změn do PD a soupisu prací — Učast v hodnotící komisi dle 2.1.10. AUtorSKY dozor 30 000 Kč 6 300 Kč 36 300 Kč AD — Autorský dozor 30 000 Kč 6 300 Kč 36 300 Kč Včetně: — Účastí na kontrolních dnech stavby — Účastí na kontrolních prohlídkách stavby — Doplnění projektové dokumentace, zapracování odchylek — Příprava podkladů pro změnové řízení — Dopracování konstrukcí — Sledování postupu výstavby Cena celkem 4 508 000 Kč 946 680 Kč 5 454 680 Kč 5.2. 5.3. 5.4. 5.5. 5.6. Uvedené ceny jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty ve výši 21 % dle zákona č. 235/2004 o dani z přidané hodnoty v platném znění. V případě změny daňového předpisu bude DPH účtována ve skutečné výši dle zákona 0 daní z přidané hodnoty v platném znění. Zhotovitel je oprávněn fakturovat cenu za plnění jednotlivých částí takto: 2.1.1. Provedení přípravných předprojektových prací 2.1.2. Zpracování dokumentace bouracích prací Budovy R a objektu garáže /DBP/ . Zajištění povolení odstranění staveb Budovy R a objektu garáže /IČ BP/ . Zpracování dokumentace pro vydání uzemního rozhodnutí /DUR/ . Zajištění územního rozhodnutí /IC k UR/ . Zpracování dokumentace pro stevební povolení /DSP/ . Zajištění stavebního povolení /IC ke SP/ . Zpracování dokumentace pro provádění stavby /DPS/ . Poskytnutí součinnosti v rámci zadávacího řízení 0. Autorský dozor .3 .4 .5 .6 .7 .8 .9 .1 NNNNNNNN ......HHHHHH Jednotlivé daňové doklady budou vystaveny na základě předávacího protokolu podepsaného zástupci obou zúčastněných stran. Veškeré faktury - daňové doklady musí obsahovat náležitostí daňového dokladu stanovené zákonem č. 235/2004 Sb. — o dani zpřidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, a zákonem č. 563/1991 Sb. — o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, a jeho nedílnou součástí budou kopie řádně vyplněného a podepsaného předávacího protokolu. Na daňovém dokladu bude uveden název projektu — Zpracování projektové dokumentace a inženýrská činnost na akci „Výstavba objektu pro PET/CT“. Splatnost daňových dokladů bude 30 dnů od doručení Objednateli. Strana 9 (celkem 16) 5.7. 5.8. 5.9. 5.10. 5.11. Faktury vystavené zhotovitelem musí mít náležitosti dle z,č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů. V případě, že daňový doklad nebude obsahovat správné údaje či bude neúplný, je Objednatel oprávněn daňový doklad vrátit do data jeho splatnosti zhotoviteli. Zhotovitel je povinen takový daňový doklad opravit, aby splňoval podmínky stanovené v této smlouvě a příslušných právních předpisech. V případě opravy daňového dokladu počíná běžet nová lhůta splatnosti od data řádného doručení opraveného daňového dokladu Objednateli. Vpřípadě, že dojde ke zrušení nebo odstoupení od této smlouvy zdůvodů na straně objednatele, bude Zhotovitel práce rozpracované ke dni zrušení nebo odstoupení fakturovat objednateli ve výši vzájemně dohodnutého rozsahu vykonaných prací podílem Zdohodnuté ceny pro jednotlivé části díla uvedené v článku 2 této smlouvy. Pro případ, že Zhotovitel je, nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem“ ve smyslu ustanovení 5 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí Zhotovitel stím, že mu Krajská nemocnice Liberec, a. s. uhradí cenu plnění bez DPH a DPH vpříslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. Vsouvislosti s tímto ujednáním nebude Zhotovitel vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a. 5. část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a. s., a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Zhotovitel rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, který je zveřejněn správcem daně Způsobem umožňujícím dálkový přístup (5109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu Krajská nemocnice Liberec, a. 5. cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. Vsouvislosti stímto ujednáním nebude Objednatel vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a. 5. část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a. s., a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. 6. KOORDINACE A KONTROLA PROVÁDĚNÍ PLNĚNÍ 6.1. 6.2. 6.3. 6.4. Zhotovitel se zavazuje postupovat při plnění této smlouvy vvsouladu se studií KNL PET—CT, studie 07/2019 společností STORING spol. s r.o., Zitavská 727/16, 460 07 Liberec 3. (dále jen architekt), která byla přílohou Základních zadávacích podmínek. Zhotovitel se zavazuje spolupracovat při plnění této smlouvy s architektem, který bude vykonávat architektonickou činnost při zpracování díla, a je povinen provádět dílo s ohledem na stanoviska architekta. V případě neshody mezi Zhotovitelem a architektem si vyhrazuje právo rozhodnout o způsobu provádění díla Objednatel. Zhotovitel se zavazuje umožnit provedení kontroly provádění plnění Objednateli, popř, dalším oprávněným osobám, a za tím účelem vytvořit potřebné podmínky a nezbytnou součinnost. Za další oprávněné osoby se považuje i architekt. Za účelem kontroly provádění díla bude Zhotovitel s objednatelem a architektem průběžně konzultovat přípravy projektové dokumentace (ve všech stupních). Strana 10 (celkem 16) 6.5. 6.6. 6.7. Objednatel je oprávněn při konzultacích dávat připomínky či požadavky na doplnění ze strany objednatele. Zhotovitel se zavazuje zapracovat všechny požadavky objednatele, vyplývající zprovedených konzultací, pokud nebudou v rozporu s platnými právními předpisy. Zhotovitel je povinen na to objednatele upozornit, jestliže mohl tento rozpor splatnými právními předpisy zjistit při vynaložení odborné péče. Konzultace budou probíhat vmístě sídla objednatele, a to minimálně třikrát vprůběhu plnění díla, pokud Objednatel písemně zhotoviteli nesdělí, že na provedení některé konzultace netrvá. Konkrétní termíny koordinačních schůzek určí vždy Objednatel s tím, že termín konání konzultace musí oznámit zhotoviteli vždy nejméně 1 týden před jejím konáním. O proběhlé konzultaci bude proveden písemný zápis. Zjistí—li se při kontrole, že Zhotovitel porušuje své povinnosti vyplývající ztéto smlouvy, může Objednatel požadovat, aby Zhotovitel zajistil nápravu a prováděl plnění řádným Způsobem. 7. PŘEDÁNÍ A PŘEVZETÍ 7.1. 7.2. 7.3. 7.4. 7.5. Místem předání a převzetí je sídlo objednatele. Zhotovitel se zavazuje předat Objednateli řádně provedené dílo postupně po jednotlivých fázích v počtu a formě uvedených v odst. 7.5. Za řádně provedené dílo se považuje dílo dokončené, tj. způsobilé sloužit Objednateli k účelu vyplývajícímu z této smlouvy, popř. k účelu, který je pro užívání díla obvyklý, a které Zhotovitel předá objednateli vdohodnutých termínech dle čl. 4 této smlouvy, na dohodnutém místě a bez vad. O předání se sepíše předávací protokol. Zhotovitel se zavazuje předat spolu s dílem všechny doklady nebo jiné dokumenty, které Objednatel potřebuje k užívání díla v souladu s účelem vyplývajícím z této smlouvy, popř. k účelu, který je pro užívání díla obvyklý, nebo které požadují právní předpisy. Zhotovitel se zavazuje dílo Objednateli dodat v tomto počtu vyhotovení: Cást Počet a forma vyhotovení dle 2.1.1. 3 výtisky tištěné formy a 1 vyhotovení v digitální formě na CD na CD ve zdrojových formátech *.dwg, *.doc a souhrnně ve formátu *.pdf dle 2.1.2. 3 výtisky tištěné formy a 1 vyhotovení v digitální formě na CD ve zdrojových formátech *.dwg, *.doc a souhrnně ve formátu *.pdf Neoceněný výkaz výměr bude součástí dokumentace v tištěné formě, v digitální formě bude na CD předáno ve formátu *.pdf, *.xml a *.xls. Všechny buňky soupisu prací ve formátu *.Xls* budou ošetřeny proti možnému přepsání (uzamčeny), kromě buněk pro vepsání jednotkových cen. Soupis prací bude obsahovat všechny potřebné vzorce pro výpočet konečné ceny bez DPH 1 s DPH (dle platných daňových zákonů); Oceněný výkaz výměr bude předán ve 2 výtiscích tištěné formy a v jednom vyhotovení v digitální formě na CD ve formátu *.pdf, *.xml a *.xls. Oceněný výkaz bude předán mimo paré dokumentace. Strana 11 (celkem 16) 7.6. dle 2.1.3. Dokladová část bude předána 1x v originálech nebo ověřených konverzích a 1x v tištěné kopií, současně kompletní složku 1x v digitální formě na CD ve formátech *.pdf. Dále bude předána ověřená projektová dokumentace bouracích prací stavebním úřadem a vydané povolení odstranění staveb s vyznačením nabytí právní moci. dle 2.1.4. 3 výtiscích tištěné formy a v jednom vyhotovení v digitální formě na CD dle 2.1.5. Dokladová část bude předána 1x v originálech nebo ověřených konverzích a 1x v tištěné kopii, současně kompletní složku 1x v digitální formě na CD ve formátech *.pdf. Dále bude předána ověřená projektová dokumentace pro územní rozhodnutí stavebním úřadem a vydané územní rozhodnutí s vyznačením nabytí právní moci. dle 2.1.6. 3 výtisky tištěné formy a 1 vyhotovení v digitální formě na CD ve zdrojových formátech *.dwg, *.doc a souhrnně ve formátu * .pdf. dle 2.1.7. Dokladová část bude předána 1x v originálech nebo ověřených konverzích a 1x v tištěné kopii, současně kompletní složku 1x v digitální formě na CD ve formátech *.pdf. Dále bude předána ověřená projektová dokumentace pro stavební povolení stavebním úřadem a vydané stavební povolení s vyznačením nabytí právní moci. dle 2.1.8. Předání v 6 výtiscích tištěné formy a v jednom vyhotovení v digitální formě na CD ve zdrojových formátech *.dwg, *.doc a souhrnně ve formátu *.pdf. Neoceněný výkaz výměr bude součástí dokumentace v tištěné formě, v digitální formě bude na CD předáno ve formátu *.pdf a *.xls. Všechny buňky soupisu prací ve formátu *.x|s* budou ošetřeny proti možnému přepsání (uzamčeny), kromě buněk pro vepsání jednotkových cen. Soupis prací bude obsahovat všechny potřebné vzorce pro výpočet konečné ceny bez DPH í s DPH (dle platných daňových zákonů); Oceněný výkaz výměr bude předán ve 2 výtiscích tištěné formy a v jednom vyhotovení v digitální formě na CD ve formátu *.pdf a *.Xls. Oceněný výkaz bude předán mimo paré dokumentace. dle 2.1.9. se nepředává dle 2.1.10. se nepředává Objednatel se zavazuje provést prohlídku předaného díla nejpozději do 20 pracovních dnů ode dne jeho předání a v této lhůtě oznámit zhotoviteli případné výhrady k předanému dílu. Pokud Objednatel v uvedené lhůtě oznámí zhotoviteli, že nemá výhrady, nebo žádné výhrady neoznámí, má se za to, že Objednatel dílo akceptuje bez výhrad a že dílo převzal. Tato skutečnost se však nikterak nedotýká možnosti uplatnění vad skrytých, které se projeví až později a Objednatel je nemohl při běžné péči a jeho odbornosti v uvedené lhůtě rozpoznat. Pokud Objednatel zjistí, že předané dílo trpí vadami, pro které dle jeho názoru lze dílo užívat k účelu vyplývajícímu z této smlouvy, popř. k účelu, který je pro užívání díla obvyklý, oznámí Zhotoviteli, že dílo akceptuje s výhradami. V takovém případě se má za to, že Objednatel dílo převzal. Nelze—lí dle názoru objednatele dílo pro jeho vady užívat k účelu vyplývajícímu z této smlouvy, popř. k účelu, který je pro užívání díla obvyklý, oznámí zhotoviteli, že dílo odmítá. V takovém případě se má za to, že Objednatel dílo nepřevzal. Nepřevzaté dílo vrátí Objednatel zpět zhotoviteli, umožňuje—li to povaha věci a nedohodnou—Ii se smluvní strany jinak, Strana 12 (celkem 16) &. VLASTNICKÉ PRÁVO A PRÁVO UŽITÍ 8.1. 8.2. 8.3. Objednatel nabude vlastnické právo k veškerým výstupům, které vzniknou realizací předmětu smlouvy, a to okamžikem předání a převzetí v souladu s touto smlouvou. Objednatel bude veškeré výstupy vzniklé realizací předmětu této smlouvy užívat za účelem provedení stavby včetně výběru dodavatele stavby. V případě, že výsledkem činnosti zhotovitele je dílo podléhající ochraně dle zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon), ve znění pozdějších předpisů, Získává Objednatel veškerá práva související s ochranou duševního vlastnictví vztahující se k dílu, a to v rozsahu nezbytném pro jeho řádné užívání po celou dobu trvání příslušných práv. Objednatel od zhotovitele zejména získává k takovému dílu nejpozději dnem jeho předání a převzetí veškerá majetková prava. 9. KONTAKTNÍ osoav 9.1. 9.2. Zhotovitel tímto prohlašuje, že je jednáním ve věcech technických pověřen: Objednatel tímto prohlašgje, Že je jednáním ve věcech technických pověřen: nebo jím pověřený pracovník. 10. ODPOVĚDNOST ZA VADY, ZÁRUČNÍ DOBA 10.1 10.2. 10.3. 10.4. 10.5. 10.6. Zhotovitel odpovídá za to, že předmět díla (čl. 1 a 2 této smlouvy) bude mít vlastnosti obvyklé ve smyslu platných právních předpisů. Zhotovitel poskytuje objednateli záruku na zhotovené dílo 60 měsíců ode dne předání jednotlivých částí díla. Reklamace vad budou uplatněny písemně na adresu: Žitavská 727/16, 460 07 Liberec 3. Zhotovitel prohlašuje, že má pro případ způsobené škody sjednáno pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s výkonem své činnosti, které bude udržovat po celou dobu plnění dle této smlouvy a po celou záruční dobu, a to ve výši minimálně 3 mil Kč. Zhotovitel je na Žádost objednatele povinen předložit doklad o existenci pojištění ve lhůtě stanovené Objednatelem. Pokud by Zhotovitel nebyl během výše uvedené záruční doby schopen plnit své závazky plynoucí ze záruky, bude hodnota zbývající poskytnuté záruky oceněna příslušným znalcem voboru a výsledná částka bude následně vedena jako pohledávka objednatele vůči zhotoviteli. Pro případ vady dojednávají smluvní strany právo objednatele požadovat a povinnost Zhotovitele poskytnout bezplatné odstranění vady. Možnost jiného ujednání není vyloučena. Zhotovitel se zavazuje odstranit případné vady bez zbytečného odkladu po uplatnění písemné reklamace objednatelem. Strana 13 (celkem 16) 10.7. Zhotovitel neodpovídá za vady stavby zhotovené dle předmětu této smlouvy, pokud došlo ke změně zásadních skutečností bez odsouhlasení zhotovitelem. 10.8. Zhotovitel se zavazuje zapracovat případné připomínky 2 územního a stavebního řízení do dokumentace. 10.9. Zhotovitel odpovídá objednateli za škody způsobené nesplněním povinností vyplývajících z této smlouvy. Pokud by objednateli v důsledku porušení povinností Zhotovitelem byla udělena ze strany jakéhokoli orgánu jakákoli sankce, zavazuje se Zhotovitel kjejí úhradě v plné výši, a to do 30 dnů od doručení výzvy ze strany objednatele. V případě pochybností se má za doručeno třetím dnem po odeslání. 10.10. Zhotovitel odpovídá za pohyb svých zaměstnanců. Dále odpovídá za bezpečnost a ochranu zdraví všech osob zúčastněných na plnění předmětu díla a dodržování předpisů o požární ochraně. Při zahájení prací zabezpečí Zhotovitel proškolení těchto osob. 10.11. Zhotovitel je povinen vyšetřit pracovní úrazy svých zaměstnanců, které vznikly při provádění díla, sepsat a zaslat příslušným orgánům. 11. SMLUVNÍ POKUTY 11.2. V případě, že Zhotovitel nepředá kteroukoliv projektovou dokumentaci v dohodnutý čas na dohodnutém místě, zavazuje se objednateli uhradit smluvní pokutu za každý jednotlivý případ ve výši 0,5 % z ceny za plnění včetně DPH sjednané v článku 5 za každý započatý den prodlení. 11.3. V případě prodlení Zhotovitele s odstraněním vady kterékoliv projektové dokumentace ve lhůtě stanovené touto smlouvou se Zhotovitel zavazuje Objednateli uhradit smluvní pokutu ve výši 0,5 % z ceny za plnění včetně DPH sjednané v článku 5 za každý započatý den prodlení a jednotlivou vadu. 11.4. V případě, že Zhotovitel nedodrží jakékoli další termíny vyplývající z této smlouvy nebo stanovené objednatelem na základě této smlouvy, zavazuje se uhradit Objednateli smluvní pokutu ve výši 0,5 % z ceny za plnění včetně DPH sjednané v článku 5 za každý započatý den prodlení. 11.5. Zhotovitel uhradí objednateli smluvní pokutu ve výši 500,— Kč při neúčasti na kontrolních dnech. 11.6. Objednatel uhradí zhotoviteli úrok z prodlení ve výši 0,05% za každý den prodlení lhůty splatností z příslušné platby. 11.7. Splatnost smluvní pokuty je 30 dnů od doručení výzvy k úhradě. 12. PROHLÁŠENÍ ZHOTOVITELE 12.1. Zhotovitel prohlašuje a podpisem této smlouvy stvrzuje, že > o všech důvěrných informacích týkajících se obchodní, technické či výrobní povahy (s výjimkou informací všeobecně nebo veřejně známých nebo informací poskytnutých s předchozím písemným souhlasem Krajské nemocnice Liberec, a.s.) a > o všech osobních a citlivých údajích (zejména dle příslušných ustanoveními Nařízení Evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679 („GDPR“), zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů a dle zákona c. 372/2011 Sb., o zdravotních službách), o kterých se dozví (resp. jeho zaměstnanci nebo třetí Strana 14 (celkem 16) 12.2. osoby, které používá k plnění svých povinností) v souvislosti s touto smlouvou o výpůjčce, se zavazuje dodržovat mlčenlivost dle platných právních předpisů. Tyto informace se zavazuje nezneužít, neumožnit k nim přístup třetím osobám, nepoužít je ve prospěch vlastní ani ve prospěch třetích osob, a to ani po ukončení této smlouvy. Pokud by Zhotovitel, resp. jeho zaměstnanci nebo třetí osoby, které využije k plnění svých činností, porušili Závazek uvedený v odst. 12.1. této smlouvy, je Zhotovitel povinen k náhradě způsobené škody a k úhradě smluvní pokuty ve výši 100.000,— Kč za každý zjištěný případ. Smluvní strany výslovně vylučují použití 5 2050 občanského zákoníku. 13. ODSTOUPENÍ 0D SMLOUVY 13.1. 13.2. 13.3. 13.4. Objednatel je oprávněn odstoupit bez jakýchkoliv sankcí od smlouvy v případě, že budou zastaveny či přerušeny práce na díle, a) Zhotovitel postupuje při provádění díla v rozporu s právními a technickými předpisy a normami, b) Zhotovitel postupuje při provádění díla v rozporu s ujednáními této smlouvy; V případě odstoupení od smlouvy je Zhotovitel povinen předat Objednateli dosud provedené práce i nedokončené části díla do 10 kalendářních dnů ode dne účinnosti odstoupení od smlouvy. 0 předání a převzetí bude vyhotoven protokol, který podepíší Objednatel i Zhotovitel, součástí tohoto protokolu bude také výkaz skutečně provedených prací. V případě přerušení nebo zastavení prací zašle Objednatel tento požadavek zhotoviteli písemně. Zhotovitel k datu doručení tohoto požadavku zastaví práce na předmětu smlouvy a na základě společného zápisu 0 stupni rozpracovanosti Objednatel uhradí částku dle výkazu skutečně provedených prací. Odstoupení musí být písemné, odůvodněné, účinné se stává okamžikem doručení druhé smluvní straně, v případě pochybností se má za doručené třetím dnem po odeslání. 14. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 14.1. 14.2. 14.3. 14.4. 14.5. Smluvní strany se zavazují vzájemně a řádně se informovat o všech podstatných skutečnostech, které mohou mít vliv na plnění dle této smlouvy a současně vyvinout potřebnou součinnost k plnění této smlouvy. Případné spory vzniklé z této smlouvy budou řešeny podle platné právní úpravy věcně a místně příslušnými orgány Ceské republiky. Tato smlouva o poskytnutí projektové a inženýrské činnosti je vyhotovena ve třech stejnopisech s platností originálu, přičemž Zhotovitel obdrží jeden výtisk a Objednatel obdrží dva výtisky. Obsah této smlouvy je možné měnit jen písemnými dodatky, podepsanýmí statutárními zástupci smluvních stran. Nedílnou součástí této smlouvy jsou veškeré přílohy uvedené vtextu této smlouvy či vtextu případných Dodatků k této smlouvě. Zhotovitel prohlašuje a svým podpisem této smlouvy stvrzuje, že zboží odpovídá všem platným právním předpisům a normám. Strana ]5 (celkem 16) 14.6. 14.7. 14.8. 14.9. 14.10. 14.11. 14.12. 14.13. 14.14. Zhotovitel si je vědom veřejnoprávního charakteru objednatele a povinností z toho plynoucích. Tato smlouva musí být vsouladu s 5 219 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek zveřejněna na profilu zadavatele. Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti vložením do Registru smluv. Zhotovitel je srozuměn s tím, že Objednatel je povinným subjektem dle zákona č. 340/2015 Sb. o registru smluv a je si vědom toho, že tato smlouva (případně Dílčí smlouvy, uzavřené dle této smlouvy, pokud budou naplněny podmínky pro jejich zveřejnění dle zákona o registru smluv), podléhají režimu povinného zveřejňování dle tohoto zákona. Zveřejnění smlouvy, event. Dílčí smlouvy bude zajišťovat objednatel. Zhotovitel prohlašuje, že žádná informace uvedená v této smlouvě včetně přílohy není předmětem obchodního tajemství ve smyslu 5 504 Občanského zákoníku. Vzhledem k veřejnoprávnímu charakteru objednatele Zhotovitel výslovně souhlasí se zveřejněním smluvních podmínek obsažených v této smlouvě v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů (zejména zák. č.106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím v platném znění). Vztahy smluvních stran v této smlouvě neupravené se řídí ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákonjku, ve znění pozdějších předpisů a dalších obecně závazných předpisů platných v CR. Je—li některé zustanovení této smlouvy neplatné, odporovatelné nebo nevynutitelné či stane—li se takovým vbudoucnu, nedotýká se to platnosti případně vynutitelnosti ustanovení ostatních, pokud zpovahy ustanovení nevyplývá, že tuto část nelze od ostatního obsahu této smlouvy oddělit. Smluvní strany se pro tento případ zavazují vadné ustanovení bezodkladně nahradit bezvadným, které bude v nejvyšší možné míře odpovídat obsahu a účelu vadného ustanovení. Smluvní strany prohlašují, že tuto smlouvu uzavřely na základě vážné a svobodné vůle, nikoliv v tísni za nápadně nevýhodných podmínek, ani nebyla jiným způsobem vynucena, dále prohlašují, že tuto smlouvu pečlivě pročetly, jejímu obsahu zcela porozuměly a bezvýhradně s ním souhlasí a na důkaz toho připojují své vlastnoruční podpisy. —2 -01- V Liberci, dne 2020 V Liberci, dne 19.12.2019 Objednatel > W Zhotovitel v předsedyóředstavenstva jednatel společnosti Strana 16 (celkem 16)