Naše DIC: xxxxxxx Dodavatel c. xxxxx Naše IC: xxxxxxx DUNS: xxxxx Firma Ústav teorie informace, Vaše IC: 67985556 a automatizace AV CR, v.v.i., Vaše DIC: CZ67985556 Pod vodárenskou veží 1143/4 182 08 Praha 8 - Liben Ocekáváme Vaše potvrzení zakázky Objednávka (NC) 49027130 / 611 ze dne: 06.12.2019 vytišteno: 06.12.2019 Žadatel: xxxxxx Koncepcní vývoj Kontakt: xxxx Nákupcí: xxxxx Kontakt: xxxxxx Email: xxxxxxx Tato objednávka byla vystavena se strojní podporou. V prípade potreby kontaktujte prosím výše uvedený odborný útvar. xxxxxxx (dále též „zákazník“) zadává objednávku dle následujících a Všeobecných nákupních podmínek xxxxx (verze CZE 01/19) zverejnených na internetové adrese www.xxxxxx.com. Na základe této objednávky dochází ke vzniku obcanskoprávního závazkového vztahu. Tato objednávka byla vystavena se strojní podporou. Potvrzení objednávky, prosím, zašlete na emailové adresy: žadatele a xxxxxxx. Obsah zpráv prijímaných na adrese xxxxxxxx není proverován a zprávy jsou pouze archivovány pro prípadné budoucí použití. Jakákoliv výhrada k obsahu objednávky mení její skutecne ujednaný obsah podstatným zpusobem a musí být písemne sjednána s oddelením nákupu BA. Objednávka je prijata a smlouva uzavrena dorucením bezvýhradného potvrzení objednávky na emailovou adresu xxxxxxxxxx. Za bezvýhradné prijetí objednávky a uzavrení smlouvy se považuje také, pokud dodavatel zahájí cinnosti, které smerují ke splnení predmetu objednávky a povinností dodavatele dle této objednávky. **************************************************************** Prosíme, uvádejte císlo objednávky, Vaše císlo dodavatele, císlo a název materiálu na všech Vašich úctech (na fakture i císlo dodacího listu), v dodacích listech i ve Vaší korespondenci. **************************************************************** V prípade, že dodavatel dodá zboží dvojího užití podle Prílohy I Narízení Rady (ES) c. 428/2009 a ve smyslu právních predpisu USA, ECCN(Export Control Classification Number), EAR (Export AdministrationRegulation), je dodavatel povinen uvést na fakture následující znení/text: DUAL USE GOODS. Strana 1/( 5) Objednávka (NC) 49027130 / 611 / 06.12.2019 / Vytišteno 06.12.2019 Poz. Materiál c. Množství MJ Cena za MJ Hodnota Mena Název Místo urcení Typ vozu 001 1,00 JV xxxxx CZK Forschung - Veda a výzkum EB pN01 Objednáváme xxxxxx na období 1-2/2020 v hodnote xxxx Kc, navázání na predchozí spolupráci. Dodavatel byl vysoutežený s opcí na 3 roky 4-12/2019. Termín dod. 29.02.2020 C.potreby: 1003097367 6040 Urceno pro: xxxxxxx Místo vykládky: M12B 9 xxxxx 6040 Celková cena netto bez DPH xxxxxxx CZK Dodatecné informace k odvolávce: zakázka císlo.hl.knihy stredisko cena 40023493 43020001 6040 xxxxxxx CZK Místo urcení: SPECIFIKACE PODMÍNEK: Dodací podmínky - obecne platné dle INCOTERMS 2010 - DDP Mlada Boleslav Platební podmínky: Spl. do 30 dnu od data fa. po dodání zboží/výkonu Strana 2/( 5) Objednávka (NC) 49027130 / 611 / 06.12.2019 / Vytišteno 06.12.2019 Zákaz zamestnávání zamestnancu zákazníka Dodavatel se zavazuje, že nebude pri plnení této objednávky zamestnávat ani jinak využívat zamestnance spolecnosti xxxxxx. Pokud by to bylo v mimorádných a oduvodnených prípadech nutné, pak k tomu musí dodavatel získat predchozí písemné svolení spolecnosti xxxxxx. Smluvní pokuta Pokud nebude ve stanovené lhute rádne splneno, zaplatí dodavatel spolecnosti xxxxx smluvní pokutu ve výši 0,5 % z ceny celého plnení za každý zapocatý týden prodlení, maximálne však 5 % z ceny celého plnení. xxxxx je oprávnena zapocíst pohledávku na zaplacení smluvní pokuty proti pohledávce dodavatele na zaplacení ceny plnení. Zaplacení smluvní pokuty a úroku z prodlení nemá vliv na nárok spolecnosti xxxxxx na náhradu prípadné další vyšší škody. Povinnost zaplatit smluvní pokutu trvá i po skoncení smlouvy. Rozhodné právo a príslušnost soudu Tato objednávka, jakož i právní vztahy vzniklé porušením objednávky, se rídí právním rádem Ceské republiky. Použití mezinárodního práva soukromého, jakož i Úmluvy o smlouvách o mezinárodní koupi zboží se vylucuje. Pro veškeré spory vznikající z této objednávky nebo v souvislosti s ní je príslušný soud Ceské republiky, v jehož obvodu leží sídlo spolecnosti xxxxxx. Pokud byly s dodavatelem dohodnuty pro xxxxx výhodnejší cenové podmínky, mají tyto prednost pred cenou uvedenou v této objednávce. Fakturacní adresa: Faktury zasílejte elektronicky (pro více informací kontaktujte: xxxxxxx) nebo poštou na adresu: xxxxxxxx Spolecnost xxxxxx je oprávnena uhradit ceskou DPH uplatnenou dodavatelem na úcet jeho správce dane a nikoliv na úcet dodavatele. Spolecnost xxxxxxx je povinna dodavatele informovat o platbe na úcet jeho správce dane. Toto opatrení se použije podle ceského zákona o DPH pouze pro plnení Strana 3/( 5) Objednávka (NC) 49027130 / 611 / 06.12.2019 / Vytišteno 06.12.2019 poskytnutá ceským plátcem DPH a prijatá spolecností xxxxxx s místem plnení v Ceské republice. Dodavatel není oprávnen své pohledávky vuci spolecnosti xxxxxx postoupit nebo zastavit. Na žádost spolecnosti xxxxxxx je dodavatel povinen prokázat, že je majitelem úctu, na který mají být hrazeny platby podle této objednávky, ci jakéhokoli jiného úctu, který používá v obchodním styku se spolecností xxxxxx. Do náležitého prokázání této skutecnosti je spolecnost xxxxxx oprávnena zadržet platby. Uverejnování v registru smluv V prípade, že je dodavatel subjektem dle § 2 zákona c. 340/2015, o zvláštních podmínkách úcinnosti nekterých smluv, uverejnování techto smluv a o registru smluv (dále jen „zákon o registru smluv“) a tato smlouva podléhá povinnosti uverejnení dle zákona o registru smluv, zavazuje se dodavatel, že zajistí uverejnení smlouvy v registru smluv do 5 dnu od dorucení podepsané smlouvy a bez zbytecného odkladu zašle xxxxxx potvrzení o uverejnení smlouvy dle § 5 odst. 4 zákona o registru smluv. Strana 4/( 5) xxxxxxx Všeobecný nákup BAD Nákup služeb a logistických potreb __________________ ___________________ xxxxxxx xxxxxxxxx vedoucí BAD koordinátor BAD Závazné prijetí objednávky: ------------------------ Datum: .................. Podpis oprávnené osoby a razítko:.............................. Ackoli podpisy jménem spolecnosti xxxxx byly na této objednávce nahrazeny mechanickými prostredky ve forme faksimile, požadavek písemné formy této objednávky a tím i smlouvy vcetne jejich zmen a doplnku zustává zachován. Potvrzenou objednávku zašlete, prosím, na emailovou adresu: xxxxxx. V prípade výhrad k této objednávce kontaktujte oddelení nákupu BA. Zmeny a doplnky této smlouvy musí být provedeny písemne a podepsány oprávnenými zástupci obou stran. Objednávka (NC) 49027130 / 611 / 06.12.2019 / Vytišteno 06.12.2019 Strana 5/( 5) xxxxxx Všeobecný nákup BAD Nákup služeb a logistických potreb __________________ ___________________ xxxxxx xxxxxxxxx vedoucí BAD koordinátor BAD Závazné prijetí objednávky: ------------------------ Datum: 31.12.2019 Podpis oprávnené osoby a razítko:.............................. Ackoli podpisy jménem spolecnosti xxxxxx byly na této objednávce nahrazeny mechanickými prostredky ve forme faksimile, požadavek písemné formy této objednávky a tím i smlouvy vcetne jejich zmen a doplnku zustává zachován. Potvrzenou objednávku zašlete, prosím, na emailovou adresu: xxxxx. V prípade výhrad k této objednávce kontaktujte oddelení nákupu BA. Zmeny a doplnky této smlouvy musí být provedeny písemne a podepsány oprávnenými zástupci obou stran. Objednávka (NC) 49027130 / 611 / 06.12.2019 / Vytišteno 06.12.2019 Strana 5/( 5)