BEST msgzcncJSmlouva o zřízení a provozu konsignačního skladu zdravotnických prostředků „019/0075wa > odběratel: Krajská nemocnice Liberec, a.s. Husova 357/10, Liberec I — Staré Město, 460 01 Liberec, doručovací číslo 460 63 Zastoupený: Bank. spojení: ICQ: 27283933 DIC: C227283933 zápis v OR vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 1651 (dále jen odběratel) a Dodavatel BEST Medical s.r.o. Sarajevská 1051/10, Vinohrady, 120 00 Praha 2 Registrace: Městský soud v Praze, oddíl C, č. vložka 208558 Zastoupený: ' Bank. spojení: číslo účtu: 2108878148/2700 IČQ: 01575775 DIC: cz 01575775 (dále jen dodavatel) uzavírají spolu smlouvu o provozu konsignačního skladu zdravotnických prostředků v Krajské nemocnici Liberec, a.s. v prostorách oddělení COS NO. I. Úvodní ustanovení Pro urychlení dodávek a okamžitou použitelnost zdravotnických prostředků (dále jen ZP) společnosti BEST Medical s.r.o. zřizuje dodavatel se souhlasem odběratele v Krajské nemocnicí Liberec, a.s. v prostorách oddělení COS NO konsignační sklad (dále jen KS). ZP jsou co do druhu, množství a cen vyspecifikovány v příloze č. 1 této smlouvy, které se tak stávají nedílnou součástí smlouvy. ' Cenou se rozumí cena zboží včetně cla, DPH, obalu a dopravy na místo plnění, případně včetně dalších náležitostí uvedených vtéto smlouvě nebo vjejích přílohách. Cena zboží je ujednána v méně CZK. Pro sjednané období platí aktuální ceník dodavatele, odsouhlasený a stvrzený podpisy dodavatele i odběratele, jehož změna je možná pouze na základě jejich vzájemné dohody a který je součástí této smlouvy jako Příloha č. 1. Změna ceny je dále možné v souvislosti se změnou daňových právních předpisů týkajících se DPH, a to nejvýše o částku odpovídající této legislativní změně. Cena stanovená výše uvedeným způsobem v ceníku dodavatele nesmí překročit maximální cenu dle aktuálního číselníku VZP, pokud by tato situace nastala, je dodavatel povinen tuto skutečnost písemně oznámit odběrateli a účtovat cenu za odebrané zboží pouze ve výši stanovené tímto aktuálním číselníkem VZP. Dodavatel potvrzuje, že všechny ZP dodávané na KS svou kvalitou splňují zákonné požadavky, mají vyhotoveno prohlášení o shodě, jsou způsobilé při poskytování zdravotních služeb a jsou zařazeny do číselníku zdravotnických prostředků VZP. Dodavatel má právo kontroly nad ZP dodanými na KS a odběratel se zavazuje umožnit kdykoliv inventuru ZP uskladněných na KS za účasti provozovatele. Dodavatel rovněž uděluje odběrateli souhlas, aby jeho zaměstnanci v případě potřeby provedli kontrolu zboží uloženého v Strana 1 (celkem 4) konsignačním skladu, zejména za účelem ověření správnosti vedení skladové evidence a účtování vydaného zboží. . ZP uskladněné na KS zůstávají majetkem dodavatele až do jejich vyjmutí 2 KS a předání k'e spotřebě. , II. Podmínky provozu konsignačního skladu . Uložení ZP bude zajištěno v prostorách oddělení COS NO odběratele, kde je konsignační sklad zřízen. odběratel zajistí, aby zboží bylo uloženo dle pokynů výrobce/dodavatele a v souladu s platnou legislativou. Dodavatel naskladní ZP v množstvím dohodnutém s provozovatelem KS, pohotovostní zásoba ZP na KS, kterou bude na základě výdejek dodavatel postupně doplňovat, může být měněna pouze na základě oboustranné dohody mezi dodavatelem a odběratele. Dodavatel se zavazuje dodávat ZP na K5 5 expirační dobou minimálně 12 měsíců. Nespotřebované ZP s expirační dobou kratší nežli 6 měsíců, bude dodavatel na základě žádosti odběratele vyměňovat. Odběratel se zavazuje nahlásit dodavateli nespotřebované zboží sexpirační dobou kratší nežli 6 měsíců (a to do doby, než bude zbývat doba 3 měsíce). odběratel tuto informaci sdělí dodavateli elektronickou poštou na adresu nebo telefonicky na číslo +420 226 521 280. Dodavatel nemá nárok na náhradu ceny za zboží umístěné vkonsignačním skladu. U kterého uplynula expirační doba, svýjimkou . případů, kdy odběratel neupozornil dodavatele podle předchozí věty na zboží s krátkou expirační dobou. . Odběratel se zavazuje k odběru 1 konsignačního skladu zboží, u kterého uplyne expirační doba nejdříve a pokud nemá stanovenou exspirační dobu, zboží, které bylo dodáno do skladu nejdříve. . odběratel se zavazuje skladovat zboží v konsignačním skladu dodané na základě této smlouvy odděleně od ostatního zboží a zároveň označené tak, aby bylo zřejmé, že se jedná o zboží dodané dodavatelem. . Odběratel je povinen na požádání dodavatele provést jedenkrát za 6 měsíců inventarizaci zboží skladovaného v konsígnačním skladu, a to za účasti zástupce dodavatele. . Smluvní strany se dohodly, že odběratel pověří správnou skladu zaměstnance odběratele (dále jen provozovatel). . Změnu osoby provozovatele lze provést oznámení zaslaným e-mailem nebo doporučeným dopisem kontaktu dodavatele uvedeném v záhlaví této smlouvy. V oznámení musí být řádně identifikované osoba nového provozovatele a termín účinnosti změny. . Dodavatel se zavazuje na své náklady pojistit ZP po dobu jejich uložení v konsígnačním skladu pro případ: > poškození nebo zničení ZP živelnou událostí > poškození nebo zničení ZP vodou z vodovodních zařízení > odcizení ZP způsobem, při kterém pachatel překonal překážky nebo opatření chránící ZP před zcizením . V případě, že dodavatel tento závazek nesplní, nese škodu na ZP, která mu vznikne uvedenými škodními událostmi, ke své tíži. Odběratel neodpovídá za škody způsobené na uložených ZP vdůsledku živelné pohromy, krádeže nebo jiným zpusobem, které nemohl při vynaložení přiměřených opatření zabránit. . odběratel je povinen dodavateli bez zbytečného odkladu oznámit škody způsobené na ZP uloženém v konsignačním skladu. V přígadě, že dojde k jeho odcizení, je odběratel povinen tuto skutečnost oznámit dodavateli a Policii CR. III. Dodávky a výdej ZP z konsignačního skladu . Příjem dodávek ZP na základě jednotlivých výdejek a jejich výdej zKS bude prováděn následujícím postupem: Strana 2 (celkem 4) a) příjem ZP na KS : Dodavatel zajistí bezplatnou přepravu ZP na KS, Provozovatel potvrdí dodavateli při příjmu ZP dodací list, na kterém bude mimo obecných náležitostí uvedeno, že se jedná o dodávku ZP na KS v Krajské nemocnici Liberec. b) výdej ZP 2 KS » jako doklad o výdeji ZP 2 KS vyhotoví provozovatel výdejku označenou pořadovým číslem. Tuto výdejku zašle dodavateli nejpozději do 5 dnů elektronickou poštou na datovou schránkou, poštou nebo faxem. 2. Po obdržení všech výdejek vystaví dodavatel každý měsíc souhrnnou fakturu na zboží vydané ZKS a zašle na emailovou adresu vkopii na obchodní oddělení. Dohodnutá doba splatnosti faktury dodavatele činí 30 dnů od jejího doručení do podatelny odběratele. V případě prodlení odběratele s úhradou ZP dle faktury vzniká dodavateli nárok na úhradu smluvního úroku z prodlení ve výši 0,01 % z dlužné částky za každý započatý den prodlení_ Za zaplacení smluvené ceny se považuje připsání příslušné částky ve prospěch bankovního účtu dodavatele. . Pro případ, že dodavatel je nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem“ ve smyslu ustanovení 5 10623 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí dodavatel s tím, že mu Krajská nemocnice Liberec, a.s. uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti stímto ujednáním nebude dodavatel vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a.s. část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a.s., a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. . Dodavatel rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, který je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (5109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu Krajská nemocnice Liberec, a.s. cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude dodavatel vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a.s. část zceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a.s., a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. IV. Odpovědnost za vady ZP a záruka . Dodavatel poskytuje záruku za jakost dodaných ZP po celou dobu jejich použitelnosti. . Pokud mají ZP vady jakosti, je dodavatel povinen bez zbytečného odkladu po vytknutí vad odběratelem dodat odběrateli náhradní ZP za ZP vadné. V. Zvláštní ujednání . Smluvní strany se zavazují zachovávat mlčenlivost vůči třetím osobám o informacích získaných . . , ., o „ , . „ „, , v SOUVISlOStl s touto smlouvou, ktere map duverny charakter a NEJSOU obecne pnstupne. . Dodavatel souhlasí s tím, aby odběratel poskytl v případě potřeby kopii této smlouvy včetně příloh a případných dodatků zdravotním pojišťovnám. . Dodavatel není výhradním dodavatelem ZP uvedených v příloze č. 1 této smlouvy odběrateli; odběratel si vyhrazuje právo nakupovat ZP uvedené v příloze č. 1 této smlouvy i od jiných dodavatelů. , Dodavatel není oprávněn postoupit svá práva a povinnosti nebo pohledávky plynoucí z této smlouvy nebo její části třetí osobě bez písemného souhlasu odběratele. . V případě, že orgán státního dohledu nařídí stažení z používání ZP, které dodavatel dodal odb"rateli, je dodavatel povinen tyto ZP od odběratele odebrat zpět na vlastní náklady. Strana 3 (celkem 4) . Dodavatel souhlasí se zpřístupněním nebo zveřejněním všech náležitostí tohoto smluvního vztahu, vyjma Přílohy č. 1, kde jsou uvedeny ceny produktů Dodavatele, které považuje za své obchodní tajemství, a to ve smyslu konkurenčně významných, určitelných, ocenitelných a v příslušných obchodních kruzích běžně nedostupných skutečnóstí. . Dodavatel poskytne kontrolním a obdobným orgánům veškerou potřebnou součinnost a dokumentaci ři výkonu kontrol týkajících se této smlouvy. Tuto povinnost zajistí prodávající i u subdodavatelu, kteří se podílí na realizaci této smlouvy. VI. Závěrečná ustanovení Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou od 1. 1. 2020 do 31. 12. 2020. Smluvní strany mohou smlouvu vypovědět v jednoměsíční výpovědní lhůtě. Výpověď musí být podána písemně, není třeba ji odůvodňovat, na výše uvedené adresy smluvních stran. Výpovědní lhůta začíná běžet od prvého dne měsíce následujícího po doručení výpovědí, v případě pochybností se má za doručeno třetím dnem po odeslání. V případě výpovědi umožní odběratel dodavateli, aby si odvezl zbylé zásoby po provedení inventury za účasti všech smluvních stljan ZP. Ve věcech výslovně neupravených touto smlouvou se smluvní vztah založený touto smlouvou řídí zákonem č. 853/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů a dalšími právními předpisy Ceské republiky. Smluvní strany v souladu s 5 558 odst. 2 občanského zákoníku výslovně vylučují použití obchodních zvyklostí ve svém právním styku v souvislosti s touto smlouvou. Neplatnost některého ustanovení této smlouvy nemá za následek neplatnost celé smlouvy. Smluvní strany se zavazují veškeré spory vzniklé Z této smlouvy primárně řešit smírnou cestou. Dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv zveřejní odběratel tuto smlouvu včetně případných dodatků, vyjma příloh, v registru smluv. Zveřejnění bude provedeno za pomoci automatického strojového převodu textu. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu druhou smluvní stranou. Smluvní strany se výslovně dohodly, Že ujednání této smlouvy se použijí i na právní poměry vzniklé mezi smluvními stranami dle této smlouvy od 1. 1. 2020. Příloha č. 1: Specifikace zboží — Spondylochirurgické implantáty V Praze dne: 27.11.2019 V Liberci dne 'l' _12' 201g , Strana 4 (celkem 4) awimumoaa :u_:uo>m..vu :vmšm ošzwmzmňzax :No>o..n m _:uNEN o m>:o_Em „ .m 5.2% Qa\4b%oc\to$ .> .W >>=o_Em