Předmět: Re: Objednávka drobného vybavení do školní kuchyně Od: TREND GASTRONOMIE Vsetín Datum: 04.12.2019 13:24 Komu: ZŠ Ohrada Dobrý den, potvrzuji přijetí objednávky.   S pozdravem   TREND gastronomie s.r.o. xxxxxxxxxx Sychrov 61 755 01 Vsetín tel. xxxxxxxxxx mob. xxxxxxxxxx vsetin@gastro-trend.cz www.gastro-trend.cz www.nerez-pribory.cz     From: ZŠ Ohrada Sent: Wednesday, December 4, 2019 12:51 PM To: vsetin@gastro-trend.cz Subject: Objednávka drobného vybavení do školní kuchyně   Dobrý den, objednáváme u Vás zboží dle přiložené nabídky. Celková částka s DPH: 227 948,56 Kč. Fakturační údaje: název: Základní škola Vsetín, Ohrada 1876 adresa: Nad Školou 1876, Vsetín 755 01 IČO: 60 99 03 68 číslo účtu xxxxxxxxxx Nejsme plátci DPH.   Z důvodu naší povinnosti uveřejnit objednávku na registr smluv prosíme o odpověď na TENTO e-mail ve znění:  „Potvrzujeme přijetí objednávky“.   -- S pozdravem xxxxxxxxxx Základní škola Vsetín, Ohrada 1876 adresa: Nad Školou 1876, Vsetín 755 01 IČO: 60990368 tel: xxxxxxxxxx www.zsohrada.cz