Dodatek č. 1 Servisní smlouvy Číslo:01067/14/100 (dále jen „Smlouva") uzavřené dne 18. 12. 2014 mezi Zhotovitel RICOH Czech Republic s.r.o. Jihlavská 1558/21, 140 00 Praha 4 Pobočka/oddělení: Domažlická 194, 318 00 Plzeň 48117820 fč48117820 HSBC Bank plc - pobočka Praha č.ú. 1828203101/8150 MS v Praze, oddíl C, vložka 27720 Objednatel Karlovarský symfonický orchestr, příspěvková organizace Husovo náměstí 270/2, 360 01 Karlovy Vary 63 5 54585 Komerční banka a.s. č.ú. 16033341/0100 KS v Plzni, oddíl Pr, vložka 459 Obchodní firma Sídlo/Místo podnikání: Č/DIČ Bankovní spojení a číslo účtu: Zapsána u: Zastoupená: Martina Kaskounová, Direct Sales Director Mgr. Petr Polívka, ředitel Obě smluvní strany se dohodly na dodatku č. 1, kterým se mění a doplňuje Smlouva následovně: Bod č. 2 Doba trvání servisní smlouvy Obě smluvní strany se dohodly na prodloužení Smlouvy do 31. 12. 2021. Písemná forma tohoto dodatku je zachována i tehdy, pokud si smluvní strany vzájemně vymění dodatek v elektronické podobě s připojenými naskenovanými podpisy oprávněných zástupců obou smluvních stran. Ostatní ustanovení Smlouvy zůstávají nezměněna v platnosti a účinnosti. Dodatek č. 1 nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oběma smluvním stranami. Je vyhotoven ve dvou stejnopisech, z nichž každá ze smluvních stran obdrží po jednom vyhotovení. Dodatek č. 1 j nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva zveřejňována v Registru smluv:Ne (pokud je Smlouva zveřejňována v Registru smluv dle zák. 340/2015 Sb., nabývá dodatek účinnosti nejdříve dnem zveřejnění) Tento dodatek vyhotovil/a: Tomáš Synek V Praze, dne 13.11.2019 V Karlových Varech, dne 13.11.2019 :c«Ý ' oi Karlovy Vary ® RICOH Czech Republic s.r.o. mfonický orchestr, zhotovitel 'vá organizace 01067_14_100_D1—SS—Karlovarský symfonický orchestr, po. Servisní smlouva 0128 Číslo: 01067/14/100 uzavřená v souladu s ustanovením § 1746 odst. 2 zák. Č. 8912012 Sb.,občanského zákoníku v platném znění Zhotovitel Objednatel Obchodní firma: IMPROMAT Cz spol. s r.o. Karlovarský symfonický orchestr, příspěvková organizace Sídlo/Místo podnikání: U HeHady 697/4, 140 00 Praha 4 Husovo náměstí 270/2, 360 01 Karlovy Vary Pobočka/oddělení: Kreuzmannova 18, 31800 Plzeň Tel./Fax: 377 226 116 [ 353 228 707 1 IČ/DIč (u plátců DPH) 48117820 a48117820 63554585 6355458S Bankovn(spojení Komerční banka a.s. Komerční banka a.s. a čisto účtu: č.ú.13149111/0100 č.ú. 16033341/0100 Zapsána u: MS v Praze, oddíl C, vložka 27720 KS v Plzni, oddíl Pr, vložka 459 - -- -- Statutární orgán: Milan Maděryč, jednatel MgA. Šimon Kaňka, ředitel společnosti - -- Osoba oprávněná ve věci Ivo Koptík, ředitel regionálního obchodu MgA. Šimon Kaňka, ředitel společnosti smlouvy jednat, měnit ji a podepisovat: - 1. Předmět smlouvy Na základě této smlouvy zhotovitel zabezpečí provozuschopnost zařízení a bude dodávat výrobcem stanovený spotřební materiál pro zařízení. Předmět servisních služeb (dále také jako zařízení) Výrobní/Sériové číslo Poznámka -- Typ ARDF, 250GB HDD, 1.5613 Zařízení RAM, duplex, 2x550 listu, AFICIO MP c2003SP RICOH Gigabit sfť.karta ol Stolek nízký 38 Příslušenství Adresa umístění zařízení ‚- S. S• Ulice + č.p./č.o : ‚' ‚ ‚ psč + obec.::.'.:•• Husovo nám"í 27012 36001 Karlovy vary Lpp9vědná osoba Telefon e-mail Í Bohumír Hálek 605 251 607 archivikso.cz Černobílé výstupy (čB) Barevné výstupy (BAR) Stav počítadla výstupů [A4]' napóčátku smlouvy.. - O O Limitní měsíční zatížení [A4]' 7000 3000 IM=2xA45 metr= běžný metr 2. Doba trvání servisní smlouvy Délka smlouvy (měsíců) 48 účinnost smlouvy od: instalace Celkové množství sjednaných výstupů (A4) 0480000 Náhradní díly 3. Servisní podmínky D Triotec 0 Bez papíru Práce technika D Office (lmpromat A4, AS, CopyReX A3) D Zhotovitelem2 Servis v místě umístění (doprava na místo) Spotřební materiál Bronzóvý_NBDJ- (násLprac. den/-) 8X5 (8 hodin denně x S dnův týdnu). Papír. automaticky .. D Objednavatelem Doba do zahájení řešení závady. . / obnovení provozu. •. Pracovní doba služby Dálková podpora (help desk) Dálková diagnostika a monitoring Způsob odečtu stavu počitadel pro účely fakturače . 2Placená doplňková služba Doplňkové služby Jednorázová Číslo služby Název služby Cena v Kč bez DPH Doprava a Manipulace: stroj 51-60kg 0,00 Instalace MP2501 0,00 Li D D. D 1 Kontaktní místo servisu -telefon: -nahlašovánístavů počitadel: e-mail: -zákaznický portál, pokud bude aktivován, vyžaduje vytvoření účtu pro oprávněnou osobu jméno oprávněné osoby: ‚ . e-mail: 4 Finanční ustanovení Fakturační období:.. . . . . .. káléndářní měsíc Splatnost: 14 dnů Elektronická faktura3.. . . .. Ano - adresa: kso@kso.cz - . . .. . - Paušál. . ..... . . . . - . .. Ne Q .. . . . Výstupůvpaúšálu.. .Ý..... :.. ČB . . O A4 BAR . O A4 Cena za výstup nad paúšál4 . . . ČB. 0,21.. .. . :. BAR 1,15, Cena výstupu nad limitní měsíční zátižení4 . ČB 0,21: . ... .. BAR 1,15 Doplňkové služby (paušální platby)•.. . . . .. . .. . Ceny jsou Livedenyv Kč bezDPH 0,00 Paušální platby celkem . . . . pokwl nesoulilasite s platbami pomoci elektronické taktury, vyberte z rozeviraclflo seznamu mo2nost „Ne 4platf pro předpokládané průměrné pokrytí do 5% (ČB výstupy) ado 20% (barevné výstupy) Tato smlouva se všemi jejími oddíly v člancich 1 až 4 jakoz i Všeobecne podminky této smlouvy a veškere prítohy jsou smluvními stranami v piném rozsahu äkceptovány. V případě rožporu. mezí ústanoveními této smlouvy a Všeobecnými podmínkami, platí ustanovení sjednaná v této smlouvě. Na důkaz souhlasu se smlouvou, tj. sévšemi součástmi smlouvy, připojují oprávněné osoby za smluvní strany svoje vlastnoruční podpisy. Tuto smlouvu vyhotovil: Tomáš Synek, obchodní oddělení V V Plzni,dndn 18.12.207 fl Karlovarský symfonický orchestr, p— IMPROMAT CZ spol. s r.o. po b 1MPROispo1. s r.o. VOZ 52ff. Kreuzmannova 18,318 OD Plzeň - ......... ri.i S Všeobecné podmínky servisní smlouvy 1. Úvodní ustanovení 1.1. Uzavřením servisní smlouvy se zhotovitel zavazuje udržovat zařízeni objednatele v provozuschopném stavu a dodávat spotřební materiál pro toto zařízení, a to ve sjednaném rozsahu, a objednatel se zavazuje hradit zhotoviteli sjednanou úplatu. 2. Práva a povInnosti zhotovitele 11. Zabezpečit provozuschopnost zařízeni a dodávat výrobcem stanovený spotřební materiál pro zařízeni. Dodávky spotřebního a provozního materiálu mohou probíhat kurýrní službou. 2.2. Započít s řešením závady a obnovit provozuschopnost (vyřešit závadu) zařízeni v rámci sjednaných Časových limitů a pracovní doby služby, počítaných od okamžiku prokazatelného nahlášeni na kontaktní místo servisu. Obnovit provozuschopnost lze I provizorním řešením, jakým může být zapůjčení náhradního zařisenrpodobných parametrů, pokud se v konkrétnim připadá srniuvní strany nedohodnou jinak. Pracovní dobou služby se rozumí pracovní dny (mimo státnisvátky a dny pracovního klidu) pondělí až pátek od 8 do 16 hodin, pokud není v servisních podmínkách sjednáno jinak. 2.3. Závady diagnostikovat na dálku odborným pracovníkem zhotovitele. To může probíhat za pomoci nástrojů dálkové diagnostiky, tam kde je to možné, s ziem urychlit vyřešeni problému nebo zjistit detailnější Informace o stavu zařízeni před vysláním pracovnika na místo. 2.4. V případě, že zhotovitel nebude moci odstranit závadu zařízení na místě u objednateie,je oprávněn zal'ízeniodvézt na dllenskou opravu do prostorzhotevitele. 2.5. Předmětem odpovědnosti za bezporuchový chod zařízení nejsou práce IV technika zhotovitele, týkající se počítačové sítě objednatele, s výjimkou poruch přímo na zařízeni. Všechny práce ľľ technika v PC síti objednatele nad rámec odpovědnosti zhotovitele budou objednateli účtovány dle platného ceníku servisních prací služeb zhotovitele. 2.6. Zhotovitel neodpovídá za Škodu ani za ušlý zisk, která objednateli nebo jeho právnímu nástupci vzniklř zejména působením vyšší moci, zvýšením provozních nákladů, přerušením provozu, ztrátou výkonu zařízeni a dalších podobných příčin, které zhotovitel nezavinil. 2.7. Zhotovitel má právo zastavit poskytování servisních služeb a veškerých souvlsel(cích pinění, v případě, že objednatel bude v prodlení úhradou plateb. 3. Práva a povinnosti objednatele ‚ 3.1. Používat zařízení pouze vsouladu $ pokyny výrobce nebo zhotovitele, se kterými se seznámil, vEetné dopliiovánl a/nebo výměn spotřebního materiálu, předem odsouhlaseného zhotovitelem. Pokud na zařízení' vznikne škoda tím, že objednatel, jeho personál nebo jiné pro něho jednající osoby nakládají se zařízením v rozporu $ tímto ustanovením, nese objednatel veškeré náklady na opravu. 3.2. Bez prodleni nahlásit na kontaktní místo servisb skutečnosti, jako jsou závady, varovná hlášení na panelu seřízeni a podobně, které by mohly způsobit nebo již způsobily omezeni provozuschopnosti zařízení. 3.3. Používat zhotovitelem dodávaný spotřební materiál pouze na zařízeni, na které se vztahuje tato smlouva. Použití spotřebního materiálu nad rozsah, který mohl být prokazatelně spotřebován při provozu zařízení, je zhotovitel oprávněn vyúčtovat objednateli dle aktuálně platného ceníku zhotovitele. 3.4. Umožnit zhotoviteli po dobu platnosti a účinnosti této smlouvy přístup kzařizenívrámcidohodnuté pracovnídoby. 3.5. Předem zhotoviteli oznámit a dohodnout způsob případného přemístěni zařízeni na novou adresu. Náklady spojené s přemístěním nese objednatel. V případě, že přemístění realisuje objednatel, nese tento I případná rizika 's přemístěním spojená. 3.6. Na příslušném dokladu potvrzovat zhotovItelem provedené servisni úkony. 3.7. Bezodkladně oznámit zhotoviteli každou skutečnost, která by mohla ohrozit jeho schopnost pinit závazky státu smlouvy (lnsoivenční řízeni, konkurs, likvidace atd.). 3.3. Přistupovat k informacím na záicajnickém portálu zřízeném zhotovitelem pro objednatele nebo toto právo delegovat pouze osobou ictomu oprávněnou, není - Ii uvedena, tak je touto osobou odpovědná osoba uvedená vtéto smlouvě. 3.9. Umožnit provádění odečtu nebo provádět odečet dosaženého poštu výstupů ke konci fakturačního obdobídohodnutým způsobem: a. automatizovaným systémem dálkové diagnostiky a monitoringu u zařízení, která toto umožiiuji b. určenou ozobou objednatele vždy do 3. dne následujícího měsíce. V případě, že tento den není dnem pracovním, pak následující pracovní den. Objednatel Je V tomto případě povinen nahlásit jméno zákazníka, model zařízéní, sériové čísla zařízeni a alttszáiní stav počitadel. Tyto Informace nahlásit telefonicky nebo emallem na kontaktní místo, servisu pro nahlašováni stavů počitadel nebo zápisem do nahlašovacího formuláře na zákaznickém portálu. V případě, že tak neučiní v termínu, bude jej telefonicky kontaktovat dispečink zhotovitele a vyžádá si stav počítadel pro jednotlivá zařízení. V případě, že objednatel bude nedostupný nebo odmítne nahlásit stav počítadel, má zhotovitel právo tento stav odhadnout c. aktivním dotazem zhotovitele. 4. Fakturační podmínky a režim placení 4.1. částka dle servisní 'smiobvy bude objédnntell fakturována nejpozději do 10. pracovního' dne v měsíci vždy za předcházející fakturační období, s dohodnutou splatností ode dne vystaveni. Dnem uskuzečněnízdanitelného pinění je poslední den předcházejiciho fakturační období. 4.2. Pokud bude fakturačním"bdobím' po'uze Jeho část, bude paušál účtován v odpovídající poměrné části. ‚ 43. If fakturovaným částkám bude účtována sazba DPH v platná výši. 4.4. Neuhrazení fakturovaných částek ve ihůtě'spiatnosti je podstatným porušením smlouvy azakládá právo zhotovitele od smlouvy odstoupit. 4$. Objednatel neni oprávněn platby pozastavovat, snižovat či započitávat Zhotovitel má právo určit, který splatný závazek objednatele bude uhrazen z došlých plateb. 4.6. Pro případ prodlenis úhradou plateb se sjednává úrokz prodlení ve výši 0,05% dlužné Částky za každý den prodleni. 4.7. Za službu telefonického zjišťováni stavu počítadel, a to I v případě nedostupnosti objednatele, zhotovitel může účtovat režijní poplatek ve výši 100,- Kč + DPH za zařízeni. 4.3. Dohodnuté smluvní ceny Jsou vázané na kurz' cizí měny (EUR) a to v kurzu platném ke dni uzavřeni smlouvy. Objednatel souhlasí s tím, že zhotovitel bez jeho předchozího souhlasu je oprávněn změnit stávající cenu o procentuální výši kursového rozdílu, pokud se aktuální měsíční průměrný kurz CZIC vůči EUR (dle ČNB) v porovnánís kurzem ke dni podpisu smlouvy nebo ke dni prováděni poaledni změny cen změní O vize zteš 5% oběma směry. Změna cen bude platná od prvního dne následujícího měsíce po dni písemného oznámeni této změny objednateli. 4.9. Zhotovitel je oprávněn upravit výši smluvních cen bez dohody zmiuvnich stran z důvodu infiacdza podmínek dále uvedených: aj Inflaci se rozumí meziroční iáflace měřené vzrůstem úhrnného Indexu spotřebitelských cen zbožía služeb, kterou udává každým kalendářním rokem český statistický úřad za rok předcházející vyjádřená v procentech. b) Vždy od 1. dubna kalendářního roka dále do budoucna je zhotovitel oprávněn upravit smluvní ceny z dBvodfr Inflace, a to o tolik procent, kolik procent činila Inflace v roce předcházejícím, pokud tato v přecházejícím roce přesáhla 3% nebo pokud kumulativní mira inflace od začátku trváni smlouvy přesáhla 5% (součet ročních inflaci počínající rokem uzavření smlouvy). oj Ceny upravené zdůvodu Inflace se považují za smluvní. d) Oznámenío změně cen je prováděno písemně. S. Délka smlouvy 5.1. Doba trvání této smlouvy ze automaticky prodlužuje vády o 12 měsíců až do celková délky 60 měsictr nebo celkového množství sjednaných výstupů, pokud není písemně jednou ze stran ve lhůtě 30 dnů před uplynutím zloby trváni oznámeno druhé smiuvnisfraně, že nemá zájem na prodlouženi doby trkáni smlouvy. 6. Ukončení smlouvy 6.1. Smlouva může zaniknout: ' a. uplynutím doby trváni servisní smlouvy, pokud byl ve lhůtě oznámen nezájem oautomatické prodloužení b. odstoupením jedné smluvní strany pro opakovaná porušeni povinnosti druhé smluvnistrany, c. dohodou smluvnich stran. 6.2. Odstoupit může kterákoliv smluvní strana z důvodů dle této smlouvy a dále z díivodčt a. probibajíciho irisoivenčniho řízení vt'ičl'objadnateii nebo zhotovitelI, ‚ b. vstupem objednatele nebo zhotovitele do likvidace, c. opakovaného překročeni limitního měsíčního zatíženi nebo předpokládaného průměrného pokryti. 6.3. Odstoupeni je účinné dnem jeho písemného dorušeni druhé smluvní straně. Obě smluvní strany se dohodly, že tímto dnem konči platnost a účinnost této smlouvy. ‚ 7, Ostatní ujednání 7.1. Případná neplatnost některého ujednáni této smlouvy nemá za následek neplatnost celá smlouvy. Smluvni strany se zavazuji nahradit takové ustanovení ustanovením platným tak, aby byla zachována Integrita táta smlouvy a účel, za nímž byla uzavřena. 7.2. Smluvní strany se mohou dohodnout na Instalaci a používáni systému dálkové diagnostiky a monitoringu, což je systém, pomocí kterého lze automaticky monitorovat provoz kancelářských, zařízeni (např. multifunkčních zařizenía tiskáren) připojených k počítačové síti objednatele. účelem instalace a používáni systému je zefektivnění spolupráce smluvních stran, a to zejména zautomatizováním pravidelných odečtů stavu počitadel zhotovených výstupů a dále vzdáleným přístupem zhotovitele k chybovým hlášením jednotlivých zařízení, což umožni přesněji diagnostikovat závadu. Rozsah použiti může být omezen konkrétním modelem zařízeni. ‚ S. Závěrečná ustanovení 8.1. Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvnimš stranami. 8.2. Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každá ze smluvních stran obdrží po Jednom vyhotoveni. 83. Smlouva může být měněna pouze formou číslovaného písemného dodatku, který se stane nedllnou součástí této smlouvy. 8.4. Smluvní strany se dohodly, že písemnost ze považuje za doručenous. den po jejim prokazatelném odeslánina adresu sídla druhé smluvni strany. Pokud tento den připadne na sobotu, neděli či státnl svátek, považuje se za den doručeni první následující pracovní den. 3.5. Obě smluvní strany považaji Informace zinkané v souvislosti s touto smlouvou za obchodnitajemství. LI, jisca,icejf cesi ni I'iA RÍiD r,nns