SMLOUVA O SERVISNÍM PRONÁJMU DESIGNOVÝCH ROHOŽÍ Lindström s.r.o., Skandinávská 999, CZ-267 53 Žebrák, IČO: 65411366, DIČ: CZ65411366, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 44520, jako pronajímatel (dále též "Pronajímatel") uzavírá tímto s nájemcem smlouvu s obsahem uvedeným níže, jejímž předmětem je závazek pronajmout tímto čistící rohože níže uvedenému nájemci a závazek tyto rohože dodávat, vyměňovat a prát, a závazek níže uvedeného nájemce za tento nájem hradit pronajímateli nájemné a náklady s pojené s tímto nájmem: Nájemce (Dáále též "Zákazník") Městské divadlo Mladá Boleslav Číslo zákazníka: (číslo smlouvy) IČO: 48683035 DIČ: Fakturační adresa Palackého 263 Město a PSČ 293 80 Mladá Boleslav Nová smlouva X Prodloužení smlouvy Kontaktní osoba pro fakturaci p. xxx Telefon: xxx E-mail: xxx Poštovní údaje (adresát, ulice, číslo) Městské divadlo Mladá Boleslav, Palackého 263 Město a PSČ: 293 80 Ml. Boleslav Dodací údaje (název a adresa umístění rohože) Palackého 263, Mladá Boleslav Město a PSČ: 293 80 Ml. Boleslav Kontaktní osoba pro službu (je-li jiná než kontaktní osoba pro fakturaci Telefon: E-mail: xxx 1. PRODUKTY A CENY DOHODNUTÉ PRO ZÁKAZNÍKA Kód prodejce: Branch: Kód rohože CZ687 Označení rohože MDMB Rozměry rohože 300 x 150 Počet kusů 1+0 Frekvence výměn 1x 14 dní Nájemné za týden/ks 163,50 Cena za výměnu/ks 15,- Náhrada / kus 18.800,- Kód rohože CZ688 Označení rohože MDMB Rozměry rohože 300 x 150 Počet kusů 0+1 Frekvence výměn 1x 28 dní Nájemné za týden/ks 163,50 Cena za výměnu/ks 15,- Náhrada / kus 18.800,- Přerušení služby 1.7.-31.8. Designový poplatek Zákazník může začít využívat pronajímatelem navržený design třetí stranou výlučně v případě písemného souhlasu Pronajímatele. V takovém případě Zákazník zaplatí jednorázový poplatek za právo využívání navrženého designu ve výši 5 790 Kč za jednotlivý navržený design. Kompenzace Procentuální kompenzace závislá na stáří jednotlivých produktů, kalkulovaná z celkové hodnoty náhrad: 0 až 12 měsíců: 100%, 13 až 24 měsíců: 65%, 25 až 36 měsíců: 40%, 37 měsíců a více: 0%. V případě ztráty rohože, jejíž stáří přesahuje 36 měsíců, bude kompenzační poplatek 40%. 2. DALŠÍ KOMENTÁŘE Počáteční den služby: 25.11.2019 Kdy možno zavážet: 8:00 - 14:00 x žádné Velcro Velcro (přilepené k podlaze Velcro (nepřilepené k podlaze) 3. PRODUKTY A INVENTARIZACE Předmětem plnění této smlouvy jsou produkty uvedené v článku 1 této smlouvy. Jakékoliv změny produktů podléhají písemnému schválení obou smluvních stran ve formě dodatku k této smlouvě. Pronajímatel je oprávněn provést inventarizaci pronajatých produktů. Inventarizace bude provedena v přítomnosti zástupce zákazníka. 4. ZÁRUKA PRODUKTU Pronajímatel zodpovídá za produkty pronajímané podle této smlouvy. Poskytnutá záruka je tříletá, nevztahuje se však na ztrátu ani poškození způsobené záměrně. 5. VÝMĚNY A DODÁVKY Pronajímatel se tímto zavazuje dodávat a vyměňovat rohože tak, jak je uvedeno v této smlouvě, v souladu s touto smlouvou. Rohože budou dodávány bez zvláštního dodacího listu. Zákazník bude ihnedinformovat pronajímatele o jakýchkoliv skutečnostech ovlivňujících provedení nebo kvalitu sjednaných služeb. 6. CENA ZA SLUŽBU Nájemné, náklady a další poplatky za rohože vycházejí z částek uvedených v aktuálním ceníku, který má povahu obchodních podmínek. Zákazník prohlašuje, že je mu aktuální ceník znám. Jakékoliv částky uvedené v aktuálním ceníku mohou být změněny. Případné úpravy nájemného, nákladů a dalších poplatků musí být oznámeny nejméně jeden (1) měsíc předem. Ceny nezahrnují daň z přidané hodnoty. Sjednané nájemné, náklady a další poplatky jsou splatné i v případě, že výměna rohoží nebyla možná z důvodů na straně Zákazníka. 7. VYŠŠÍ MOC V případě zásahu vyšší moci bude Pronajímatel neprodleně informovat Zákazníka o vlivu na plnění této smlouvy. Vyšší moc je např. stávka, škody způsobené počasím a přírodními pdmínkami, požár, katastrofa, válka atp. Existence vyšší moci vylučuje odpovědnost Pronajímatele za neplnění této smlouvy. V případě zásahu vyšší moci neplatí povynnost poskytnout odškodnění. 8. VLASTNICKÁ PRÁVA A ODPOVĚDNOST Pronajímatel je vlastníkem pronajímaných rohoží a má výhradní právo je prác a vyměňovat. Zákazník je odpovědný za škodu způsobenou ztrátou, poškozením nebo zničením rohoží (z jakéhokoliv důvodu) v době, kdy je má v držení a zaplatí náhradu škody v souladu s výí kompenzace stanovené v této smlouvě v článku 1. 9. PLATNOST SMLOUVY Smlouva nabývá účinnosti a platnosti okamžikem podpisu poslední smluvní stranou. Smlouva je uzavřena na dobu neurčitou s dvanácti (12) měsíční výpovědní lhůtou, které začíná běžet v den jejího písemného doručení druhé smluvní straně. 10. UKONČENÍ SMLOUVY Neplní-li Pronajímatel opakovaně své slmuvní závazky a nezjedná-li bez zbytečného prodlení nápravu, ač byl Zákazníkem opakovaně třikrát (3x) písemně upozorněn, je Zákazník oprávněn odstoupit od smlouvya smlouva se ruší dnem doručení tohoto odstoupení Pronajímateli. Produkty zůstávají v majetku Pronajímatele. Odstoupí-li Zákazník od smlouvy z jiného než výše uvedeného důvodu nebo neplní-li opakovaně své smluvní závazky a nezjedná-li bez zbytečného prodlení nápravu, až byl Pronajímatelem písemně upozorněn, je Pronajímatel oprávněn účtovat Zákazníkovi za toto porušení smlouvy smluvní pokutu ve výši součtu nájemného za dobu odpovídající výpovědní době. Produkty zůstávají ve vlastnictví Pronajímatele. Neplatí-li Zákazník faktury ve splatnosti a nezjedná-li bez zbytečného prodlení nápravu, až byl Pronajímatelem dvakrát (2) písemně upozorněn, má Pronajímatel právo odstoupit od smlouvy bez výpovědi a naúčtovat Zákazníkovi smluvní pokutu ve výši nájemného za dobu odpovídající výpovědní době. Produkty zůstávají ve vlastnictví Pronajímatele. Pronajímatel vyzve zákazníka k vydání produktů, které měl v užívání a zabezpečí jejich odvoz. Při vypovězení smlouvy je zaúčtována kompenzace dle článku 1 této smlouvy s ohledem na stáří jednotlivých produktů. 11. PLATEBNÍ PODMÍNKY Fakturační období jsou čtyři (4) týdny, splatnost faktur je čtrnáct (14) dnů od data vystavení faktury, úrok z prodlení je 0,02% za každý den prodlení z dlužné částky. 12. ZPŮSOB PLATBY Zákazník se tímto zavazuje hradit veškeré splatné částky podle této smlouvy na účet bankovním převodem (bankovní účet Lindström s.r.o. číslo 6558017036/5500) 13. SPORY Smluvní strany se budou za všech okolností snažit urovnat své spory přátelsky vzájemnou dohodou. Nebude-li dosaženo dohody, bude věc předána českému soudu příslušnému dle sídla pronajímatele. Na přáva a povinnosti vzniklé dle této smlouvy se neužití ustanovení § 1765 a 1766 zák. 89/2012 S., občanského zákoníku, neboť obě smluvní strany na sebe přijímají nebezpečí změny okolností. 14. DATUM A PODPISY Tato smlouva je vyhotovena ve dvou (2) originálech, po jednom pro každou smluvní stranu. Zástupci smluvních stran potvrzují a ubezpečují, že mají plnou právní moc k podpuisu této smlouvy. Nájemce (zákazník) Městské divadlo Mladá Boleslav Datum a podpis Jméno hůlkovým písmem 22-11-2019 Janeta BENEŠOVÁ ředitelka Lindström s.r.o. 22-11-2019 Datum a podpis Jméno hůlkovým písmem xxx