SMLOUVA O USKUTEČNĚNÍ DIVADELNÍHO PŘEDSTAVENÍ I. Smluvní strany APP Art spol s.r.o, divadelní agentura zastoupená panem Alexejem Pyškem, jednatelem se sídlem : Krakovská 583/9, 110 00 Praha 1 IČO: 29416558 DIČ: CZ 29416558 /dále jen „Provozovatel“/ a Městské divadlo Mladá Boleslav zastoupené paní ředitelkou Janetou Benešovou se sídlem: Palackého 263, 293 80 Mladá Boleslav IČO: 48683035 , DIČ – CZ48683035 /dále jen „Pořadatel“/ II. Předmět smlouvy Předmětem této smlouvy je uskutečnění divadelního představení Dan Gordon: CENA ZA NĚŽNOST v režii Viktorie Čermákové za podmínek v této smlouvě uvedených. III. Datum a termíny Datum, hodina a místo konání zkoušek: v případě potřeby bude domluveno telefonicky Datum, hodina a místo konání představení: 14. 4. 2020, v 19.00 h., na velké scéně MDMB IV. Práva a povinnosti smluvních stran Pořadatel se zavazuje: a) poskytnout bezplatné užívání prostor nutných k provedení zkoušek, stavby dekorací a představení b) nést náklady spojené s dodávkou tepla, elektřiny, vodného, stočného, úklidem c) dát k dispozici zvukovou /2 minidisky s autopausou/ a osvětlovací /osvětlovací pult/ kabinu s technickým personálem a dále zajistí jednoho jevištního technika tři a půl hodiny před začátkem představení, kdy je naplánován příjezd technického personálu s dekorací a po představení d) dát k dispozici samostatnou dámskou a pánskou šatnu, včetně sociálního zázemí s teplou a studenou vodou /čistý ručník, mýdlo a toaletní papír každé šatně/ e) distribuovat vstupenky včetně předprodeje a určit jejich cenu, poskytnout provozovateli v případě vyžádání f) že bez předchozího písemného svolení provozovatele nebudou pořizovány obrazové, zvukové či zvukově-obrazové záznamy z představení, vyjma zpravodajství g) zajistit na svůj náklad 2 techniky na vykládání a nakládání dekorace, uvaděčky, prodej programů, požární dozor a běžný úklid h) zabezpečit provoz divadelní kavárny v obvyklé době i) zajistit řádnou propagaci představení včetně vylepení plakátů j) odvést 7,5 % z hrubé tržby za představení jako autorskou odměnu za užití díla na adresu agentury DILIA, Krátkého 11, 190 93 Praha 9 – Vysočany, na základě faktury vystavené agenturou dle „Hlášení o tržbách“, které zašle pořadatel vyplněné agentuře. Je-li nositel práv plátcem DPH v tuzemsku nebo v zemích EU, nebo stane-li se jím, budou všechny odměny dle této smlouvy navýšeny o DPH v příslušné zákonné sazbě. Odměny budou navýšeny o DPH v příslušné zákonné sazbě i u nositelů práv z třetích zemí (mimo EU). Uhradit bankovní výlohy. k) odvést 6 % z hrubé tržby za představení jako autorskou odměnu, za užití díla na adresu agentury Aura-Pont, s.r.o., Veslařský ostrov 62, 147 00 Praha 4 - Podolí, na základě faktur l) vystavených agenturou Aura-Pont, s.r.o., dle „Hlášení o konání představení“, které zašle pořadatel vyplněné agentuře Aura-Pont, s.r.o. Je-li nositel práv plátcem DPH v tuzemsku nebo v zemích EU, nebo stane-li se jím, budou všechny odměny dle této smlouvy navýšeny o DPH v příslušné zákonné sazbě. Odměny budou navýšeny o DPH v příslušné zákonné sazbě i u nositelů práv z třetích zemí (mimo EU). Uhradit bankovní výlohy. Provozovatel se zavazuje: a) dodat pořadateli dle objednávky plakáty představení v počtu: 0ks b) zajistit včasnou účast všech účinkujících V. Cena za představení Pořadatel uhradí po uskutečnění sjednaného představení na základě faktury, vystavené provozovatelem a ve lhůtě uvedené na faktuře částku: Představení : 81.675,- FIX (včetně dopravy a DPH) V případě nedodržení termínu splatnosti faktury uhradí pořadatel 0,5 % z fakturované částky za každý den prodlení platby. VI. Výpověď a odstoupení od smlouvy 1. Vypoví-li pořadatel tuto smlouvu v době od data jejího podpisu do 7 dnů před datem konání představení, je povinen zaplatit provozovateli 50 % z částky uvedené v čl. V. této smlouvy. 2. Vypoví-li pořadatel tuto smlouvu ve lhůtě kratší než 7 dnů před datem konání představení, je povinen zaplatit provozovateli celou částku uvedenou v čl. V. této smlouvy. 3. Výpověď dle čl. VI. odst. 1., 2. musí být učiněna v písemné formě doporučeným dopisem. 4. Neuskuteční-li se představení z důvodu vyšší moci nebo nemoci některého z účinkujících, popřípadě z důvodu změny hracího plánu mateřské scény některého z učinkujících, mají obě smluvní strany nárok na odstoupení od této smlouvy bez nároku na náhradu škody. Obě smluvní strany si mohou v tomto případě dohodnout náhradní termín. VII. Závěrečná ustanovení 1. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každá strana obdrží po jednom. 2. Provozovatel prohlašuje, že je oprávněn uzavřít a podepsat tuto smlouvu a že je nositelem veškerých práv spojených s veřejným provozováním tohoto představení. 3. Změny a dodatky k této smlouvě mohou být učiněny pouze v písemné formě, podepsané oběma smluvními stranami. 4. Technické podmínky jsou nedílnou součástí této smlouvy. 5. Vzhledem k právní povaze objednatele podléhá tato smlouva uveřejnění v registru smluv dle zák. č. 340/2015 sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). Pořadatel a provozovatel sjednávají, že smlouvu v registru smluv uveřejní pořadatel. V Praze dne 23. října 2019 4.11.2019 Provozovatel Pořadatel Technické požadavky Cena za něžnost Jeviště: • min. 7X6m • výška 4m • 2x stůl na rekvizity • podlaha uklizená • možnost vrtání do podlahy • oheň na jevišti-cigarety • možnost natočit teplou vodu • zázemí v každém portále min. 1,5m Zvuk: • kabina zvukaře s výhledem na jeviště • přímý poslech ze sálu(nejlépe!), případně regulovaný odposlech ze sálu • 2x minidisc s funkcí A-pause • regulované ozvučení sálu(mixpult) Světla: • kabina osvětlovače s výhledem na jeviště, odposlech • L portál min. 2XFHR • P portál min. 2XFHR • L hlediště min. 5XFHR • P hlediště min. 5XFHR • jevištní most min. 3xFHR • světelný pult- min.10x submaster • 2x modrý filtr • 2x zelený filtr Ostatní: • 2 pomocníci při vykládání a nakládání dekorace Kontaktní osoba-jeviště, zvuk – xxx xxx Kontaktní osoba-jeviště, světla - xxx xxx Prosím volat po 11:00, děkujeme