Kupní smlouva na opak 'ící se plnění KNLč. szo19/. 9933/00 Krajská nemocnice Liberec, a.s. se sídlem: Husova 357/10, 460 01 Liberecl — Staré Město, doručovací 460 63 IC:“ 27283933 DIC: CZZ7283933 zastoupená: bankovní spojení: číslo účtu: zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ustí nad Labem, odd. B, vložka 1651 jako kupující na straně jedné (dále jen „kupující“) a Abbott Laboratatories, s.r.o. se sídlem: Evropská 2591/33d, Dejvice, 160 00 Praha 6 IC:“ 25095145 DIC: C225095145 zastoupená: bankovní spojení: číslo účtu: zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, odd. C, vložka 48372 jako prodávající na straně druhé (dále jen ,mrodávajíď) uzavřeli níže uvedeného dne, měsíce a roku dle ustanovení 5 1746 odst. 2 a g 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, vplatném znění a na základě vyhodnocení výsledku na základě vyhodnocení veřejné zakázky snázvem „Dodávka diagnostik/reagencií a spotřebního materiálu pro hematologická vyšetření a výpůjčka ktomu potřebných technologií“ (dále jen „veřejná zakázka“), tuto kupní smlouvu (dále jen smlouva) I. Předmět plnění 1. Předmětem plnění této smlouvy jsou dodávky diagnostik/reagencií a spotřebního materiálu, jehož specifikace co do druhu a ceny je uvedena v Ceníku zboží, který tvoří přílohu č. 1 této smlouvy (dále jen „zboží“). Cenová nabídka byla Prodávajícím zpracována na základě podmínek stanovených touto smlouvou a zadávacími podmínkami, které byly podkladem pro otevřené zadávací řízení pro nadlimitní veřejnou zakázku 5 názvem „Dodávka diagnostik/reagencií a spotřebního materiálu pro hematologická vyšetření a výpůjčka k tomu potřebných technologil, vyhlášenou dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen ZZVZ) ve Věstníku veřejných zakázek s Oznámením o zakázce zveřejněným dne 29. 7. 2019 pod evidenčním číslem 22019— 025741 a Úředním věstníku EU pod zn. 2019/S 145— 356388 (dále jen „veřejná zakázka“ a „zadávací řízenť). 2. Zboží bude dodáváno na základě dílčích objednávek kupujícího do místa plnění, tj. do Krajské nemocnice Liberec, a.s., oddělení klinické hematologie v nemocnici Liberec (dále jen „KNL“), popřípadě na jiné místo uvedené v objednávce. 3. Kupující se touto smlouvou zavazuje řádně dodané zboží od prodávajícího převzít a zaplatit dohodnutou kupní cenu dle podmínek sjednaných touto smlouvou. 4. Množství zboží uvedené v zadání veřejné zakázky je pouze množstvím orientačním. ' To znamená, že kupující je oprávněn určovat konkrétní množství a dobu plnění jednotlivých dílčích dodávek podle svých okamžitých, resp. aktuálních potřeb s ohledem na skladbu pacientů, bez penalizace či jiného postihu ze strany prodávajícího. II. Kupní cena, platební podmínky Kupní cena zboží byla stanovena na základě vyhodnocení veřejné zakázky a je uvedena v příloze č. 1 této smlouvy, včetně Specifikace zboží. Ceny jednotlivých položek zboží jSou nejvýše přípustné a konečné a zahrnují celý předmět plnění. Kupní cenu lze překročit pouze při prokazatelné změně DPH, a to pouze ve výši shodné s tímto navýšením. Do kupní ceny jsou zahrnuty i veškeré náklady související s dodáním zboží, tj. např. doprava až na mí5to určení, pojištění, obalový materiál a všechny administrativní a provozní náklady např. poštovní či přepravní, instruktáž, příp. zaškolení personálu. Prodávající je oprávněn max. 1 x ročně, nejdříve však po uplynutí 2. roku účinnosti této smlouvy, požadovat navýšení jednotkových cen uvedených v příloze č. 1 této smlouvy, a to s ohledem na míru inflace stanovenou Českým statistickým úřadem za předcházející období a s ohledem na změny celních a kurzových sazeb. Takováto změna ceny musí být učiněna písemnou dohodou obou smluvních stran, která se stane dodatkem k této smlouvě. Kupní cenu za dodané zboží uhradí kupující na základě jednotlivých faktur, které prodávající doručí kupujícímu a to až po řádném předání a převzetí zboží nebo je předá spolu se zbožím. Faktury musí ob5ahovat všechny náležitosti řádného daňového dokladu dle platné právní úpravy, musí dále obsahovat číslo objednávky a bude k nim přiložena i kopie řádně opatřeného dodacího listu. Fakturu musí prodávající zaSIat elektronicky ve formátu PDF na adresu: nebo zaslat v listinné podobě na adresu kupujícího. Pokud faktura nebude obsahovat všechny náležitosti daňového dokladu podle 5 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani zpřidané hodnoty, v platném znění, a touto smlouvou, bude kupující oprávněn ji do 15 dnů od doručení vrátit s tím, že prodávající je povinen vystavit novou fakturu nebo opravit původní fakturu. V takovém případě platí nová lhůta splatnosti, která počne běžet doručením opravené nebo nově vyhotovené faktury. Prodávající odpovídá za to, že sazba daně z přidané hodnoty je stanovena k aktuálnímu datu v souladu s platnými právními předpisy. Veškeré platby budou probíhat v korunách českých. Splatnost faktur je 30 kalendářních dnů ode dne jejich doručení kupujícímu za podmínek uvedených vtomto článku smlouvy, Za zaplacení kupní ceny se považuje připsání příslušné částky ve prospěch účtu prodávajícího, nebylo-Ii dohodnuto jinak. Pro případ, že prodávající je nebo se od data uzavření smlouvy do dne u5kutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem“ ve smyslu ustanovení & 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí prodávající s tím, že mu kupující uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souviSIOSti s tímto ujednáním nebude prodávající vymáhat od kupujícího část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH & souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči kupujícímu, & to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Prodávající rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, který je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (5109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu kupující cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude prodávající vymáhat od kupujícího část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči kupujícímu, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. 10. 11. 12. 13. III. Dodací podmín ky Kupující má právo kdykoli v době účinnosti této smlouvy zaslat prodávajícímu písemnou objednávku na konkrétní požadované zboží a jeho množství. Objednávka bude doručena prodávajícímu faxem nebo e-mailem dle údajů v čl. IX. této smlouvy. Prodávající potvrdí příjem objednávky nejpozději následující pracovní den po obdržení objednávky způsobem, kterým byla objednávka odeslána. Vnaléhavých případech, kdy nelze použít výše uvedené způsoby, může kupující dodávku objednat telefonicky. Telefonickou objednávku kupující při nejbližší příležitosti potvrdí na elektronickou adresu prodávajícího. Příjem potvrzené telefonické objednávky prodávající potvrdí nejpozději v pracovním dnu následujícím po dni, kdy byla dodávka objednána telefonicky. Objednávka bude obsahovat zejména: . identifikační údaje kupujícího a prodávajícího, číslo objednávky, evidenční číslo této smlouvy, podrobnou speciňkaci požadovaného plnění, místo požadovaného plnění, cenu 5 DPH a bez DPH, . další požadavky na předmět plnění. Dílčí smlouva je uzavřena okamžikem, kdy je prodávajícím kupujícímu potvrzena objednávka učiněná kupujícím za podmínek vyjádřených v této smlouvě. Prodávající je povinen dodávat jednotlivá dílčí plnění v celém rozsahu na místa určení uvedená v konkrétní objednávce dílčího plnění na vlastní náklady nejpozději do 5 pracovních dnů od doručení objednávky. Zboží bude prodávajícím předáno a kupujícím převzato na základě shodných prohlášení smluvních strán v zápisu o předání a převzetí zboží, kterým se pro účely této smlouvy rozumí dodací list nebo faktura. Na dodacím listu nebo faktuře budou uvedené skutečnosti o předání a převzetí zboží; musí zde být uvedeno číslo objednávky, Dále bude obsahovat jeho specifikaci, včetně identifikace uvedením čísla výrobní dávky (šarže), před kterým je uveden symbol „LOT“ nebo sériové číslo, pokud jsou výrobcem určeny, datum exspirace, množství nebo počet zboží, třídu zdravotnického prostředku, místo a datum převzetí. Poté ho oprávnění zástupci smluvních stran opatří otisky příslušných razítek á čitelně jej podepíší. Takto opatřený dodací list nebo faktura slouží jako doklad o řádném předání a převzetí zboží. Prodávající je povinen spolu se zbožím předat kupujícímu veškeré listiny, jichž je třeba k nakládání se zbožím a kjeho řádnému užívání, zejména prohlášení o shodě (certiňkát CE dle příslušných předpisů EU) a návod k obsluze v českém jazyce autorizovaný výrobcem vtištěné i elektronické podobě. Prodávající prohlašuje, že zboží již bylo uvedeno na trh v některém z členských států EU. Kupující není povinen převzít zboží či jeho část, která je poškozená nebo která jinak nesplňuje podmínky této smlouvy, zejména pak jakost zboží. Prodávající prohlašuje, že zboží splňuje veškeré podmínky zákona č. 268/2014 Sb., :) zdravotnických prostředcích v platném znění (dále jen „z. č. 268/2014 Sb.“) včetně prováděcích předpisů. Prodávající zajistí odbornou instruktáž zástupců kupujícího včetně poučení výrobcem, pokud se jedná o zboží, kjehož použití je dle ustanovení 5 61 z. č. 268/2014 Sb. nutná instruktáž. Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu zboží vobalu nebo obalech, umožňující bezpečnou dopravu zboží tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Prodávající ručí za dodržení přepravních podmínek po dobu přepravy kzákazníkovi, tak aby nebylo zboží znehodnocena. Vpřípadě nemožnosti plnění ze strany prodávajícího je tento povinen neprodleně písemně uvědomit kupujícího o přerušení dodávek. Kupující je oprávněn po dobu přerušení dodávek nakupovat předmět plnění od jiného dodavatele za ceny obvyklé. Rozdíl v nákupních cenách, jež vznikne mezi cenami sjednanými touto smlouvou a cenami alternativního dodavatele, uhradí prodávající kupujícímu do 14 dnů po obdržení faktury s vyúčtováním rozdílu v nákupních cenách. 14. 15. Prodávající je povinen při každé změně obsahu bezpečnostních listů neprodleně dodat kupujícímu jejich aktuální verzi a to velektronické podobě na elektronické adresy uvedené v čl. IX. této smlouvy. Prodávající se zavazuje informovat kupujícího o změně zařazení zboží (změně třídy zdravotnického prostředku) nejpozději do 14 dnů od účinnosti této změny. IV. Vlastnická práva a přechod nebezpem skody Vlastnická práva k dodanému zboží a přechod nebezpečí škody na něm přechází na kupujícího řádným předáním a převzetím zboží kupujícím. Převzetím se pro Účely této smlouvy rozumí podepsání dodacího listu oprávněným zaměstnancem kupujícího. V. Zá ruka za jakost zboží, odpovědnost za vady Prodávající je povinen dodat zboží v množství, jakosti a provedení dle této smlouvy a dle zadávací dokumentace pro veřejnou zakázku, bez právních či faktických vad Vadou se rozumí odchylka od druhu nebo kvalitativních podmínek zboží nebo jeho části, stanovených touto smlouvou nebo specifikovaných v objednávce nebo technickými normami či jinými obecně závaznými právními předpisy. Prodávající odpovídá za vady zjevné, skryté i právní, které má zboží v době jeho předání kupujícímu a dále za ty, které se na zboží vyskytnou vzáruční době. Prodávající prohlašuje, že je výlučným vlastníkem zboží, že na zboží neváznou žádná práva třetích osob, a že není dána žádná překážka, která by mu bránila s dodaným zbožím disponovat. Prodávající poskytuje kupujícímu záruku za jakost zboží spočívající v tom, že zboží, jakož i jeho veškeré části, bude po záruční dobu způsobilé pro použití k obvyklým účelům a zachová si smluvené resp. obvyklé vlastnosti. Záruční doba počíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím a končí dnem uplynutí exspirační duby vyznačené na zboží. Zboží, u něhož ke dni dodání uplynula více než 1/3 exspirační doby, není kupující povinen přijmout. Prodávající se zavazuje dodávat kupujícímu výlučně takové zboží, jehož exspirační doba bude v den dodání kupujícímu minimálně 6 měsíců. Kupující je povinen uplatnit zjištěné vady zboží u prodávajícího bez zbytečného odkladu poté, co je zjistil. Kupující uplatní zjištěné vady písemnou formou na elektronickou adresu nebo faxové číslo prodávajícího uvedené v čl. IX. této smlouvy. Kupující je oprávněn vybrat si způsob uplatnění vad a dále je oprávněn si zvolit mezi nároky z vad. Kupujícímu náleží právo volby mezi nároky z vad dodaného plnění, přičemž je oprávněn po prodávajícím: - nárokovat dodání chybějícího plnění, - nárokovat dodání náhradního zboží za vadné plnění, - nárokovat slevu z kupní ceny, . odstoupit od této smlouvy, bude— li se jednat o podstatnou vadu plnění. Kupující má právo kdykoliv vprůběhu trvání smluvního vztahu provést testy na požadovanou kvalitu zboží u akreditované zkušební laboratoře. Pokud testované zboží nebude odpovídat kvalitě požadované v zadávací dokumentaci veřejné zakázky, je prodávající povinen uhradit náklady na provedení testu a to do 30 dnů od doručení výsledků testu. V případě uplatnění nároku z vad dodaného zboží kupujícím z důvodu pochybnosti o kvalitě dodávky, se prodávající zavazuje na žádost kupujícího obratem, nejpozději do 48 hodin zboží vyměnit za nové, které nebude vykazovat obdobné závady, bez ohledu na aktuální stav průběhu reklamačního řízení. VI. Pojištění odpovědnosti Prodávající prohlašuje, že ke dni podpisu této smlouvy má sjednané a po celou dobu účinnosti této smlouvy bude udržovat na své náklady následující pojistné krytí: Všeobecné pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou na životě, zdraví nebo na 4 movitém a nemovitém majetku kupujícího nebo třetích osob, která může vzniknout při poskytování dodávek a souvisejících služeb nebo v souvislosti s poskytováním dodávek a souvisejících služeb dle této smlouvy; a to minimálně v úhrnné výši pojistného plnění min. 4 mil. Kč. Na žádost kupujícího je prodávající povinen kdykoli v průběhu trvání této smlouvy předložit kopie aktuálních pojistných smluv. Prodávající je povinen řádně platit pojistné tak, aby pojistná smlouva či smlouvy sjednané dle této smlouvy či v souviSIosti s ní byly platné a Účinné po celou dobu účinnosti této smlouvy a v přiměřeném rozsahu i po jejím ukončení. V případě, že dojde ke změně pojistné smlouvy, je prodávající povinen o této skutečnosti neprodleně informovat kupujícího, a to nejpozději ve lhůtě 2 pracovních dnů. VII. Sankce . v případě prodlení se zaplacením řádně vystavené faktury je prodávající oprávněn požadovat zaplacení smluvního úroku z prodlení ve výši 0,01% 2 dlužné částky za každý den prodlení. Smluvní strany se dohodly, že prodávající je oprávněn požadovat zaplacení úroku z prodlení až po uplynutí 30 dnů od sjednané lhůty splatnosti. . V případě dodání jiného zboží než vysoutěženého, jiného množství než objednaného a při nedodržení dodací lhůty je kupující oprávněn požadovat zaplacení jednorázové smluvní pokuty ve výši 5 000,- Kč. Dále je kupující oprávněn požadovat zaplacení další smluvní pokuty ve výši 1 000,- Kč za každý započatý den prodlení s dodáním zboží. Kupující je dále v těchto případech oprávněn odmítnout převzetí zboží a odstoupit od smlouvy. . Smluvní pokuta bude vyúčtovaná samostatným daňovým dokladem a její splatnost činí 30 dní ode dne doručení daňového dokladu. Kupujícímu vzniká právo na náhradu škody způsobené porušením smluvních povinností i po úhradách výše sjednaných smluvních pokut. Prodávající prohlašuje a podpisem této smlouvy stvrzuje, že — o všech důvěrných informacích týkajících se obchodní, technické či výrobní povahy (s výjimkou informací všeobecně nebo veřejně známých nebo informací poskytnutých s předchozím písemným souhlasem Krajské nemocnice Liberec, a.s.) a - o všech osobních a citlivých údajích (zejména dle příslušných ustanoveními Nařízení Evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679 („GDPR“), zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů a dle zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách), o kterých se dozví (resp. jeho zaměstnanci nebo třetí osoby, které používá k plnění svých povinností) v souvislosti s touto smlouvou o výpůjčce, se zavazuje dodržovat mlčenlivost dle platných právních předpisů. Tyto informace se zavazuje nezneužít, neumožnit knim přístup třetím osobám, nepoužít je ve prospěch vlastní ani ve prospěch třetích osob, a to ani po ukončení této smlouvy. Pokud by prodávající, resp. jeho zaměstnanci nebo třetí osoby, které využije k plnění svých činností, porušili tyto své povinností, je prodávající povinen k náhradě způsobené škody a k úhradě smluvní pokuty ve výši 300.000,- Kč za každý zjištěný případ. Smluvní strany výslovně vylučují použití 5 2050 občanského zákoníku. VIII. Doba trvání, Ukončení smlouvy Smlouva se uzavírá na dobu 6 let s účinností od dne jejího vložení do Registru smluv. Prodávající i kupující mohou od této smlouvy jednostranně odstoupit v případě, že dojde k opakovanému závažnému porušeníjednotlivých ustanovení této smlouvy. Za závažné porušení kupní smlouvy se na straně prodávajícího považuje zejména opakované prodlení s dodáním zboží o více než trojnásobek dodací lhůty a na straně kupujícího o opakované prodlení s úhradou kupní ceny zboží delší než 120 dnů. Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že se prodávajícímu nepodaří v přiměřeném termínu (do 3 měsíců od podpisu smlouvy) uspokojivě zrealizovat uvedení analytického systému do rutinního provozu nebo pokud dosažené výsledky kontrol kvality analýz nebudou vyhovovat legislativním kritériím. 5 $"? Účinky odstoupení dle odst. 2. a 3. nastávají dnem doručení oznámení \: odstoupení. Smluvní strany mají možnost smlouvu vypovědět bez udání důvodu. V takovém případě je stanovena tříměsíční výpovědní lhůta, která začíná běžet prvního dne následujícího měsíce po dni podání výpovědi druhé smluvní straně. Pro případ předčaSného ukončení smlouvy není Kupující povinen odebrat a uhradit zbývající část z celkového objemu zboží dle této smlouvy. IX. Kontaktní osoby Prodávající určil, že osobou oprávněnou jednat ve věcech smluvních je: Prodávající určil, že osobou oprávněnou ve věcech, které se týkají realizace a podávání pokynů prodávajícímu je: Kupující určil, že osobou oprávněnou jednat ve věcech smluvních je: Kupující určil, že osobou oprávněnou ve věcech, které se týkají realizace a podávání pokynů prodávajícímu je: Každá ze stran může změnit svou kontaktní osobu písemným oznámením zaslaným druhé straně v souladu s tímto ustanovením. x. Závěrečná ustanovení Tuto smlouvu lze měnit nebo doplnit pouze formou vzestupně číslovaných písemných dodatků, odsouhiasených oběma smluvními stranamL Jiné zápisy, protokoly, oznámení apod. se za změnu smlouvy nepovažují. Prodávající je oprávněn postoupit pohledávku vyplývající z plnění dle této smlouvy na třetí osobu pouze s předchozím písemným souhlasem kupujícího. Prodávající prohlašuje a svým podpisem této smlouvy stvrzuje, Že zboží odpovídá všem platným právním předpisům a normám. Právní vztahy touto smiouvou neupravené, jakož i právní poměry z ní vznikající a vyplývající, se řídí příslušnými ustanoveními právních předpisů CR, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., v platném znění. Soudem příslušným pro všechny spory vzniklé z této smlouvy mezi smluvními stranami, je obecný soud kupujícího. Prodávající bere na vědomí, že kupující je povinen, dle ustanovení 5 219, zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek v platném znění, zveřejnit tuto smlouvu včetně případných dodatků na svém profilu zadavatele. Prodávající bere na vědomí, že úplný text této smlouvy (zejména údaje o smluvních stranách, předmětu smlouvy, výši finančního plnění, datu podpisu) bude zveřejněn v souladu se zákonem D registru smluv a souhlasí s tím. Zveřejnění provede kupující za pomoci automatického strojového převodu textu. 6 7. 10. 11. 12. Prodávající je srozuměn s tím, že Kupující je povinným subjektem dle zákona č. 340/2015 Sb. o registru smluv a je si vědom toho, že tato Smlouva (případně Dílčí kupní smlouvy, uzavřené dle této Smlouvy, pokud budou naplněny podmínky pro jejich zveřejnění dle zákona o registru smluv), podléhají režimu povinného zveřejňování dle tohoto zákona. Zveřejnění Smlouvy, event. Dílčí kupní smlouvy bude zajišťovat Kupující. Prodávající prohlašuje, že žádná informace uvedená v této smlouvě není předmětem obchodního tajemství ve smyslu 5 504 Občanského zákoníku. Vzhledem k veřejnoprávnímu charakteru kupujícího prodávající výslovně souhlasí se zveřejněním smluvních podmínek obsažených v této smlouvě v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů (zejména z. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím v platném znění). Smluvní strany prohlašují, že smlouvu před jejím podpisem přečetly, řádně projednaly a sjejím obsahem bez výhrad souhlasí. Smlouva je vyjádřením jejich pravé, skutečné, svobodné a vážně vůle. Na důkaz pravosti a pravdivosti těchto prohlášení připojují oprávnění zástupci smluvních stran své vlastnoruční podpisy. Tato smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech, přičemž kupující obdlží dva kompletní stejnopisy smlouvy, prodávající obdrží jeden kompletní stejnopis smlouvy. Nedílnou součástí této smlouvy jsou následující přílohy: Příloha č. 1: Ceník zboží V Liberci dne; meg V Praze dne: !% // Ú/ý í Ž .m z „m n e C .h Č. m 0 H vr P ...A—„___ =. .eu! u_n. ..a—ím" guma? . Š: 5055“ ŠEÉ 28 :. s.. __ŠŠ Eau Que š— š g. 25 „3.2.5 žá 2.55; 52% šěĚ—N ..:-5 € že:.. 38 . ___za ___.35 __sáš . „...a-n ESBE! ___-BE? „..—autem neni?.. : Š...! ev..... E..! „ ___wša aš __ĚĚĚ_ naša .Šmž 3.3% m...: 835.3. . !=! „Ě %— ..Ětm—E : EEE..— .Éa-e ___-Š..:— 25 = „ 563_5135: Š __ umzšmaoox == 2 .ummzůžEĚ—š „.S .= „...a—52.2 Ě E.... 352! Sums? ui ___ie—ažuw- zař......ua.. ..an .. E_ÉĚ? u _camuomš 3250—85-55 2.. 32—32: 2250.53.— ..nnnnšauošau nŠn—S