SMLOUVA O POSKYTOVÁNí PRACOVNĚLÉKAŘSKÝCH SLUŽEB Smluvní strany: Zdravotnické zařízení: Vojenská nemocnice Brno Sídlo: Zábrdovická 3, 636 00 Brno IČ: 60555530 DIČ: CZ60555530 Bankovní spojení: ČNB Brno Číslo účtu: 4034881/0710 Zastoupena: plk. Ing. Antonínem VODÁKEM, ředitelem "Poskytovatel" na jedné straně a Obchodní firma: Chr.Hansen Czech Republic, s.r.o. Sídlo: č.p. 215, 693 01 Starovice IČ:49711849 DIČ: CZ49711849 Bankovní spojení: KB Břeclav Číslo účtu: 41045651/0100 Zastoupena: Ing. Petrem Hartmanem, prokuristou .Objednatel" na straně druhé (Objednatel a Poskytovatel společně jako "Smluvní strany") vzhledem k tomu, že Smluvní strany dospěly ke vzájemné shodě o všech níže uvedených skutečnostech, uzavírají níže uvedeného data v souladu s ustanovením § 1746 odst. 2 zákona Č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v účinném znění (dále jen "Občanský zákoník"), a v souladu s ustanovením § 53 a násl. zákona Č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách, v účinném znění (dále jen "Zákon o specifických zdravotních službách"), tuto smlouvu o poskytování pracovnělékařských služeb (dále jen jako "Smlouva"): Článek 1. Předmět Smlouvy 1. Podle ustanovení § 54 odst. 2 Zákona o specifických zdravotních službách, zákona Č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, v účinném znění (dále jen "Zákoník práce"), a vyhlášky Č. 145/1988 Sb., o Úmluvě o závodních zdravotních službách (č. 161), je Objednatel, jakožto zaměstnavatel, povinen zajistit pro své zaměstnance pracovnělékařské služby v rozsahu a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy (dále jen "PLS"). 2. Protože Objednatel není poskytovatelem PLS ve smyslu ustanovení § 54 odst. 1 Zákona o specifických zdravotních službách, bude na základě této Smlouvy zajišťovat PLS pro Objednatele Poskytovatel. 3. Účelem této Smlouvy je mj. zajistit ve spolupráci obou Smluvních stran potřebnou zdravotní prevenci směřující k ochraně zaměstnanců Objednatele před nemocemi z povolání a jinými poškozeními zdraví souvisejícími s výkonem zaměstnání a k prevenci pracovních úrazů. 4. Rozsah a poskytování PLS je vymezeno zejména Zákonem o specifických zdravotních službách, zákonem Č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, v účinném znění (dále jen "Zákon o zdravotních službách"), zákonem Č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví, v účinném znění (dále jen "Zákon o ochraně veřejného zdraví"), vyhláškou Č. 145/1988 Sb., vyhláškou č.79/2013 Sb. (dále jen "Vyhláška"), a dalšími příslušnými právními předpisy. 5. Touto Smlouvou není dotčeno právo svobodné volby lékaře ze strany zaměstnanců Objednatele s výjimkou povinnosti podrobit se lékařským prohlídkám v rámci PLS ve smyslu ustanovení § 56 Zákona o specifických zdravotních službách a povinnosti podrobit se lékařským prohlídkám ve smyslu ustanovení § 103 Zákoníku práce. K7020926/1.0/14 Nov 2016 1 6. Smluvní strany prohlašují, že ujednaný předmět a účel Smlouvy je pro obě Smluvní strany závazný v rozsahu sjednaném v této Smlouvě. 7. Smluvní strany se dohodly, že v případě úprav nebo novelizace obecně závazných právních předpisů upravujících PLS se budou takovými obecně závaznými právními předpisy řídit. Článek 2. Povinnosti Poskytovatele 1. Touto Smlouvou se Poskytovatel zavazuje zajišťovat pro Objednatele PLS v rozsahu a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy a v souladu s touto Smlouvou a příslušnými právními předpisy. 2. Pracovně lékařské prohlídky v rámci PLS budou Poskytovatelem zajišťovány v ordinaci PLS pro zaměstnance Objednatele v objektu Vojenské nemocnice Brno, na adrese Zábrdovická 3, 636 00 Brno. 3. Poskytovatel se zavazuje pro Objednatele zajišťovat PLS podle příslušných právních předpisů v tomto rozsahu: a) dohled nad zdravím zaměstnanců, zejména zajištění a realizace pracovnělékařských prohlídek k hodnocení zdravotního stavu a zdravotní způsobilosti zaměstnanců Objednatele a osob ucházejících se o zaměstnání u Objednatele, tj. vstupních, periodických, mimořádných a výstupních prohlídek (dále jen "prohlídky"), přičemž rozsah vyšetření je stanoven obecně závaznými právními předpisy, zejména Zákonem o zdravotních službách, Zákonem o specifických zdravotních službách, Zákonem o ochraně veřejného zdraví a Vyhláškou; vystavování posudků o zdravotní způsobilosti k práci a předávání jednoho výtisku přímo zaměstnanci a druhého výtisku určené osobě oprávněné jednat za Objednatele do 1 týdne od vyšetření (vzor žádosti o pracovnělékařskou prohlídku je uveden v Příloze 1 této Smlouvy); b) zajištění veškerých prohlídek v souladu s rozhodnutím příslušného hygienika o zařazení prací do kategorií; c) dohled nad pracovními podmínkami, zejména provádění dohledu na pracovištích, podílení se na identifikaci nebezpečí a hodnocení zdravotních rizik prací prováděných Objednatelem, hodnocení expozice zaměstnanců vůči faktorům pracovního prostředí a pracovním zátěžím, spolupráce s pracovníky státního odborného dozoru nad bezpečností práce a s orgány ochrany veřejného zdraví a podílení se na vypracování návrhu Objednatele na zařazení prací do kategorií rizika (kategorizace prací). Tato činnost bude prováděna podle přání a po dohodě s Objednatelem s výjimkou pravidelného dohledu, který provede Poskytovatel u Objednatele po dohodě s Objednatelem jedenkrát za rok. Zpráva o provedené prohlídce pracoviště bude na základě žádosti Poskytovatelem zpracována nejpozději do konce září příslušného kalendářního roku a předána osobě oprávněné jednat za Objednatele; a d) odborná poradenská, organizační a konzultační činnost pro Objednatele, školení zaměstnanců v oblasti první pomoci a ochrany zdraví při práci, včetně základních aspektů hygieny práce. Tato činnost bude prováděna na základě písemného konkrétního požadavku Objednatele, a to nejpozději do 15 dnů od písemného požadavku Objednatele. 4. Osoba oprávněná jednat za Poskytovatele v souvislosti s poskytováním PLS a plněním této Smlouvy: Jméno: MUDr. Rudolf MOLLER Telefon: 973445603 e-mail: rudolfmuller@seznam.cz 5. Poskytovatel se zavazuje zajistit provádění všech úkonů PLS pouze prostřednictvím lékařů a osob splňujících požadované kvalifikační předpoklady dle obecně závazných právních předpisů. 6. Poskytovatel se dále zavazuje, že po celou dobu poskytování PLS Objednateli dle této Smlouvy: a) bude mít veškerá oprávnění, povolení, koncese a licence potřebné k poskytování PLS Objednateli v souladu s touto Smlouvou a příslušnými právními předpisy; b) bude splňovat veškeré kvalifikační předpoklady k poskytování PLS Objednateli v souladu s touto Smlouvou a příslušnými právními předpisy; c) bude mít veškeré potřebné technické a materiální vybavení k poskytování PLS Objednateli v souladu s touto Smlouvou a příslušnými právními předpisy; K7020926/1.0/14 Nov 2016 2 e) bude zabezpečovat ochranu osobních údajů zaměstnanců Objednatele a osob ucházejících se u Objednatele o zaměstnání adekvátními technickými a organizačními opatřeními a prostředky; a d) bude zpracovávat osobní údaje zaměstnanců Objednatele a osob ucházejících se u Objednatele o zaměstnání v souladu s příslušnými právními předpisy pouze za účelem a po dobu poskytování PLS dle této Smlouvy (ledaže příslušné právní předpisy vyžadují, aby je zpracovával po dobu delší); f) nebude pro poskytování PLS Objednateli dle této Smlouvy využívat žádné subdodavatele. 7. Poskytovatel se dále zavazuje provádět veškeré činnosti na pracovištích Objednatele dle této Smlouvy takovým způsobem, aby nenarušili provozní činnost Objednatele. 8. Preventivní prohlídky zaměstnanců Objednatele a vstupní prohlídky uchazečů o zaměstnání u Objednatele budou poskytovány na základě vzájemné dohody formou objednávky, která bude obsahovat výčet osob za kalendářní den a termín, kdy tuto objednávku Poskytovatel Objednateli potvrdil. Článek 3. 1. Ostatní činnosti tvořící součást PLS budou poskytovány operativně po vzájemné dohodě Smluvních stran. 2. Poskytovatel je povinen v případě nepřítomnosti lékaře určeného k zajištění PLS pro Objednatele zajistit výkon PLS jiným lékařem odpovídající kvalifikace a tento zajistí PLS pro Objednatele v požadovaném rozsahu přímo v prostorách Objednatele. Článek 4. 1. Poskytovatel má povinnost v případě potřeby doporučit vyšetření nad rámec standardního rozsahu prohlídky, pokud je to nezbytné pro vydání posudkového závěru. Takové vyšetření bude realizováno prostřednictvím příslušného registrujícího praktického lékaře. 2. Poskytovatel seznámí posuzovaného zaměstnance se závěry vyplývajícími z lékařské preventivní prohlídky a předá mu ihned po provedení lékařské prohlídky proti podpisu lékařský posudek o posouzení zdravotní způsobilosti k práci. 3. V případě negativního posudkového závěru vylučujícího další výkon příslušné práce zaměstnancem bude Poskytovatel neprodleně informovat zástupce Objednatele uvedeného v článku 5 odst. 5 telefonicky a následně předáním posudku proti podpisu nebo doporučenou poštou na doručenku. To se netýká posouzení uchazeče o zaměstnání ani výstupních prohlídek. 4. Poskytovatel bude neprodleně telefonicky a následně písemně informovat Objednatele o závadách, které zjistil na jeho pracovišti při činnosti uvedené v čl. 2 odst. 3 tohoto článku, a to nejdéle do 7 dnů po provedení kontroly pracoviště. 5. Poskytovatel se zavazuje vést řádným způsobem zdravotnickou dokumentaci o zajišťovaných PLS, ve které budou uvedeny závěry požadovaných lékařských prohlídek s přihlédnutím na výkon práce. Výsledky pracovnělékařské prohlídky budou poskytnuty zaměstnancům pro jejich registrující poskytovatele. 6. Lékař do zdravotnické dokumentace PLS uvede dobu platnosti posudku o zdravotní způsobilosti k práci. 7. Poskytovatel bude v rámci dohodnutého rozsahu součástí PLS spolupracovat s jednotlivými odbornými útvary Objednatele. 8. Poskytovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o nichž se dozví v souvislosti s touto Smlouvou a zajišťováním PLS pro Objednatele, a uchovávat veškeré informace získané při plnění této Smlouvy a v souvislosti s ním v tajnosti a neposkytnout je žádné třetí osobě. Článek 5. Povinnosti Objednatele 1. Objednatel se zavazuje, že k preventivním prohlídkám bude vysílat zaměstnance (uchazeče o zaměstnání) prostřednictvím pověřeného pracovníka uvedeného v článku 5 odst. 5 této Smlouvy. Zaměstnanci (uchazeči o K7020926/1.0/14 Nov 2016 3 zaměstnání) bude poskytnuta řádně vyplněná žádost obsahující údaje požadované obecně závaznými právními předpisy (vzor žádosti o pracovnělékařskou prohlídku je uveden v Příloze 1 této Smlouvy). Při vstupních lékařských prohlídkách uchazeč o zaměstnání doloží výpis ze zdravotnické dokumentace registrujícího praktického lékaře. • poskytnout Poskytovateli veškeré aktualizované informace o technologii, povaze práce, pracovních podmínkách a povaze škodlivin v pracovním procesu v rámci Objednatele; 2. Objednatel se zavazuje, že do jednoho měsíce od podepsání této Smlouvy předá koordinujícímu lékaři Poskytovatele uvedenému v čI. 2. odst. 4: • seznam zaměstnanců Objednatele s uznanou nemocí z povolání a seznam pracovišť Objednatele, na kterých ke vzniku nemoci z povolání nebo ohrožení nemocí z povolání došlo; • kopie pravomocných rozhodnutí orgánů ochrany veřejného zdraví o zařazení prací do kategorie rizika a seznam zaměstnanců Objednatele vykonávajících rizikové práce. 3. Objednatel do konce každého kalendářního roku předloží Poskytovateli případnou aktualizaci rizikových prací spolu se seznamem zaměstnanců vykonávajících rizikové práce. K případné aktualizaci rizikových prací poskytne Poskytovatel Objednateli potřebnou součinnost v rámci poskytování PLS. 4. Objednatel se zavazuje poskytovat potřebnou součinnost při výkonu PLS a za tím účelem zejména: • informovat Poskytovatele o všech známých i podezřelých skutečnostech týkajících se ochrany zdraví při práci v rámci Objednatele, o všech platných vnitropodnikových předpisech a opatřeních v rámci Objednatele (a o jejich změnách) týkajících se poskytování PLS a posuzování zdravotní způsobilosti k práci a dále o všech skutečnostech, o kterých se dá důvodně předpokládat, že mají nebo mohou mít vliv na zdravotní stav zaměstnanců Objednatele. 5. Osoby oprávněné jednat za Objednatele v souvislosti s poskytováním PLS a plněním této Smlouvy: Jméno: Ing. Petr Hartman Jméno: Mgr. Kristýna Čížková Telefon: 725 543686 Telefon: 606 714 126 e-mail czpha@chr-hansen.com e-mail czkko@chr-hansen.com 6. Objednatel se zavazuje uhradit Poskytovateli způsobem uvedeným v čI. 6 této Smlouvy včas jednotlivé platby za poskytování PLS dle této Smlouvy. 7. Objednatel uhradí Poskytovateli zvlášť prokazatelné a účelné náklady, které mu vzniknou v souvislosti s poskytováním PLS dle této Smlouvy, zejména náklady spojené s doplňujícím měřením, vyžádaným odborným šetřením a expertizami nezbytnými pro činnosti v zájmu Objednatele, pokud je Objednatel předem písemně odsouhlasil a na základě toho je Poskytovatel zajistil a uhradil. 8. Objednatel umožní přístup na svá pracoviště lékařům a odborným pracovníkům Poskytovatele v doprovodu osoby pověřené Objednatelem za účelem kontroly pracovního prostředí (vždy však po vzájemné dohodě) a pracovních podmínek ve vztahu k ochraně zdraví zaměstnanců Objednatele, a podá lékaři Poskytovatele informace k tomu potřebné. 9. Objednatel bude lékaře PLS písemně informovat v souladu s obecně závaznými právními předpisy o každé delší pracovní neschopnosti svého zaměstnance, který je v kurativní péči jiného ošetřujícího lékaře tak, aby před jeho opětovným zařazením na původní pracovní místo mohla být v odůvodněných případech eventuálně přehodnocena jeho zdravotní způsobilost k práci. Objednatel vyšle své zaměstnance na mimořádnou lékařskou prohlídku k posouzení zdravotní způsobilosti k práci: • v případě, že zaměstnanec přechází na jinou práci a dochází ke změně požadavků na zdravotní způsobilost; • před zahájením práce na rizikovém pracovišti; • po ukončení pracovní neschopnosti delší než 8 týdnů způsobené závažným úrazem, nebo onemocněním; a • po přerušení výkonu práce trvající déle než 6 měsíců. Článek 6. Platební podmínky 1. Za řádné poskytování PLS v souladu s touto Smlouvou bude Objednatel hradit Poskytovateli cenu vypočtenou na základě skutečně poskytnutých PLS, a to dle ceníku, který tvoří Přílohu 2 této Smlouvy. K7020926/1.0/14 Nov 2016 4 3. Cena za řádné poskytování PLS v souladu s touto Smlouvou bude Objednatelem uhrazena bezhotovostním převodem na bankovní účet v České republice, který bude uvedený na příslušné faktuře. 2. Cena za řádné poskytování PLS bude Objednatelem uhrazena na základě faktury vystavené Poskytovatelem za každý kalendářní měsíc, ve kterém budou Poskytovatelem Objednateli řádně poskytnuty PLS v souladu s touto Smlouvou, a doručené Objednateli, s tím, že ke každé faktuře Poskytovatel přiloží přehled PLS poskytnutých v příslušném kalendářním měsíci. 4. Splatnost faktur bude 30 dní od data doručení příslušné faktury Objednateli. 5. Poskytovatel bude všechny faktury vystavovat v souladu s požadavky stanovenými českým právním řádem. Bude-Ii faktura obsahovat jakékoli chyby nebo nedostatky, Objednatel o nich vyrozumí Poskytovatele a je oprávněn požadovat, aby Zhotovitel do pěti dnů vystavil novou, správnou a úplnou fakturu nahrazující původní fakturu, přičemž datum splatnosti faktury bude počítáno od data doručení nové správné a úplné faktury Objednateli. Článek 7. Závěrečná ustanovení 6. V případě prodlení Objednatele s úhradou ceny má Poskytovatel nárok na úrok z prodlení ve výši 0,05% z neuhrazené částky za každý den prodlení, a to ode dne následujícího po dni splatnosti. 7. V souvislosti s poskytováním PLS dle této Smlouvy není Poskytovatel oprávněn účtovat zaměstnancům Objednatele či osobám ucházejícím se o zaměstnání u Objednatele žádné úhrady, poplatky či jiné částky. 1. Tato Smlouva je uzavřena na dobu neurčitou. Objednatel i Poskytovatel ji mohou vypovědět písemně i bez udání důvodu. Výpovědní lhůta činí 3 měsíce a počíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé Smluvní straně. 2. Tato Smlouva je vyhotovena ve 2 stejnopisech, z nichž každý má hodnotu originálu. Každá Smluvní strana obdrží po jednom originálu. 3. Veškeré změny či doplňky této Smlouvy mohou být prováděny pouze formou písemných číslovaných dodatků. 4. Jestliže některé ustanovení této Smlouvy je nebo se stane neplatným nebo se stane ve vztahu Smluvních stran jinak neúčinným, neznamená neplatnost ani neúčinnost tohoto ustanovení neplatnost ani neúčinnost této Smlouvy jako celku ani jednotlivých jejích jiných ustanovení, pokud lze takové neplatné či neúčinné ustanovení oddělit v souladu se zákonem od ostatního obsahu této Smlouvy. Smluvní strany se zavazují, že bez zbytečného odkladu poté, co důvod takovéto neplatnosti či neúčinnosti zjistí, nahradí na základě vzájemných jednání zahájených kteroukoli z nich takovéto neplatné nebo neúčinné ustanovení jiným platným a účinným ustanovením, které bude nejvěrněji odpovídat podstatě a smyslu původního neplatného či neúčinného ustanovení. 5. Smluvní strany prohlašují, že si tuto Smlouvu před podpisem přečetly, že byla uzavřena po vzájemném projednání, podle jejich pravé a svobodné vůle, určitě, vážně a srozumitelně, nikoliv v tísni za nápadně nevýhodných podmínek. Autentičnost této Smlouvy stvrzují svým podpisem. 6. Tato Smlouva nabývá účinnosti dnem jejího podpisu oběma Smluvními stranami. V Brně dne 1.12.2016 Za Objednatele: Za Poskytovatele: Chr.Hansen Cz~ch HepubUc, 5.r.0. Razítko a pod pis č.p. 215, G~J 01 Starovice IČ: 49711 a49 DIČ: CZ49711849 -4- Razítko a podpis Ing. Petr Hartman prokurista ~7~ ~.I.. ;._.-.,_ {/ 0.0 ••••••••••••••••••••••••••••••••• plk. Ing. Antonín V dák ředitel V ~,~ '- - rl..········· ... ·························· K7020926/1.0/14 Nov 2016 5 Počet příloh: 3 Ceník o poskytování PLS Žádost o pracovnělékařskou prohlídku Žádost o výpis ze zdravotnické dokumentace K7020926/1.0/14 Nov 2016 6 @l Dokument: CIVOP System® 6.3.4 (verze 2.0) ~ Název: BOZP - ŽÁDOST O LÉKAŘSKÝ POSUDEK Cc;vop cnrěnrme vl§s pti précl. ŽADATEL (žadatel) : IČ /DIČ: Adresa: Chr.Hansen Czech Republic, s.r.o. č.p.215, 693 01 Starovice 49711849/ CZ49711849 Kontaktní osoba: Telefon: ŽÁDOST O PROVEDENÍ PRACOVNĚ LÉKAŘSKÉ PROHLÍDKY A POSOUZENÍ ZDRAVOTNÍ ZPŮSOBILOSTI VE VZTAHU K PRÁCI ZAMĚSTNANEC (jméno, příjmení) : Adresa Datum narození: trvalého bydliště: Pobočka: Pracovní funkce - zařazení (uvést název funkce v souladu se zařazením prací do kategorií): x administrativní práce Práce na kratší pracovní dobu: v rozsahu hodin týdně práce se zobrazovacími jednotkami (monitory) práce ve výšce nad 1,5 m x manuální práce spojená se zdviháním břemen řidič manipulačního vozíku (vysokozdvižný, nízkozdvižný) chemické látky obsluha tlakových nádob x řidič referentského vozidla obsluha plynového zařízení pravidelné práce v noci X obsluha elektrického zařízení Mladistvý práce v chladu Popis dalších rizikových řaktorů (pokud se vyskytují): Zaměstnanec byl posuzován dle uvedených činností označených křížkem - X Rizikové faktory kategorie Rizikové faktory kategorie Rizikové faktory kategorie Prach I Fyzická zátěž I Psychická zátěž I Chemické látky I Pracovní poloha I Zraková zátěž I Fyzik. - hluk /vibrace I Zátěž chladem I Biologický činitel I Neionizující záření I Zátěž teplem I Práce ve zvýšeném tlaku I Režim Práce x Jednosměnný I I Dvousměnný I I Nepřetržitý .. .~ (spravnou variantu označít křížkem - X) DRUH LÉKAŘSKÉ PROHLÍDKY x PERIODlCKA VYSTUPNI MIMOŘÁDNÁ PRO NOČNÍ PRÁCE PRO ROZSIRENI PROFESE VSTUPNÍ PRO ZMĚNU PRACOVNÍHO ZAŘAZENÍ (správnou variantu označit křížkem - X) Razítko a podpis zaměstnavatele (popř. odesílajícího zaměstnance) Outsourcing bezpecnostl prace, požárni ochrany a OChrany žlvotruho prostredi ,..,."",.. ,.. .. _._ ® ~_ .. __ :_ •.... _ .. __ .!. __ ._,. .!. __ .!._I. I_)! __ -'-! ,...TI,,...n _ .. _ ~ Dokument: CIVOP System® 6.3.4 (verze 2.0) @J Název: BOZP - ŽÁDOST O LÉKAŘSKÝ POSUDEK Cc;vop ChrAnfmo v~c pfl prHCI. EVIDENČNÍ' POŘADOVÉ ČÍSLO: o 00 00 o 000 o 00 LÉKAŘSKÝ POSUDEK O ZDRAVOTNÍ ZPOSOBILOSTI K PRÁCI Veškeré podklady a informace viz dokument "ŽÁDOST O PROVEDENÍ PRACOVNĚ LÉKAŘSKÉ PROHLÍDKY A POSOUZENÍ ZDRAVOTNÍ ZPŮSOBILOSTI VE VZTAHU K PRÁCI", který je nedílnou součástí tohoto dokumentu. VÝŠE UVEDENÝ ZAMĚSTNANEC JE PRO UVEDENOU ČINNOST (správnou variantu označit křížkem): A.ZDRAVOTNĚ ZPŮSOBÍLÝ/Á B. ZDRAVOTNĚ NEZPŮSOBILÝ/Á C. ZDRAVOTNĚ ZPŮSOBILÝ/Á S PODMÍNKOU D. POZBYL/A DLOUHODOBĚ ZDRAVOTNÍ ZPŮSOBILOST D D D D AD C. 1. ZAMĚSTNANEC JE ZDRAVOTNĚ ZPŮSOBILÝ 2. POUZE ZA SPLNĚNÍ TĚCHTO PODMÍNEK (uvést konkrétní podrnfnky) : 3. ADD. ZAMĚSTNANEC POZBYL DLOUHODOBĚ ZDRAVOTNÍ ZPŮSOBILOST Z DŮVODU: OBECNÉHO ONEMOCNĚNÍ NEMOCI Z POVOLÁNÍ PRACOVNÍHO ÚRAZU Datum vydání lékařského posudku V: I I Dne: I Datum ukončení lékařského posudku I v řádném termínu další preventivní prohlídky I I Jiný I termín v. v_ (spravnou vanantu označit křížkem - X) Razítko a podpis lékaře Poučení: Proti tomuto posudku je možno podat poskytovateli pracovnělékařské služby podle ust. §46 odsU zák.č. 373/2011 Sb. do 10 pracovních dna ode dne jeho prokazatelného předání návrh na jeho přezkoumání. Návrh na přezkoumání lékařského posudku nemá odkladný účinek, jestliže z jeho závěru vyplývá, že posuzovaná osoba je pro účel, pro nějž byla posuzována, zdravotně nezpůsobilá, zdravotně způsobilá s podmínkou nebo pozbyla dlouhodobě zdravotní způsobnost, Posuzovaná osoba, pro kterou v souvislosti s vydáním tohoto posudku vyplývají povinnosti, se seznámila s posudkem a poučením. I V: I posuzovANÁ OSOBA PŘEVllAD:T' POSUOEK 00 VlAS'TH RUKOU A JEHO OBSAH BERE NA VĚOOMÍ Podpis posuzované osoby ZA ZAMESTNAVATELE PREVZAL(A) OSOBA POVERENA: V: Dne: vv Podpis poverene osoby Outsourcíng bezpečnosti práce. požarní ochrany a ochrany životního prostředí 2 ~ •• ,~~ ~ .. ~ (R) ,_ .. __ ,_. __ .. __ " __ " .. " __ "_,. ,_. __ ~, ~.,,~~ _ .. _ Vojenská nemocnice Brno Zábrdovická 3, 63600 Brno lČG 60555530 Ceník zdravotních výkonů pro pracovně lékařské služby (ceny bez DPH, DPH bude připočteno dle platné sazby) Pracovně lékařské služby (PLS) 450 Kč I prohlídka I zaměstnanec Rozsah: Obsah prohlídky v základním rozsahu: • vstupní lékařské prohlídky • Analýza stávající zdravotní • periodické lékařské prohlídky dokumentace mimořádné a následní (revizní) • Rozbor anamnestických dat • • Fyzikální vyšetření praktickým lékařské prohlídky nařízené lékařem: ze zdravotních důvodů o Kard iopulmonáln ího systému o Cévního systému • dispenzární prohlídky osob s o Zažívacího traktu hlášenou nemocí z povolání a osob, o Smyslových orgánů (zrak, u kterých vlivy pracovních rizik působí sluch) - orientační i po ukončení expozice riziku o Urogenitálního systému o Pohybového aparátu • výstupní lékařské prohlídky • Měření a interpretace krevního tlaku lékařské posudky způsobilosti • Kontrola očkování proti tetanu • k práci • Vypracování relevantní dokumentace, posouzení a doporučení pracovní způsobilosti s ohledem na pracovní zařazení EKG - s interpretací 190 Kč I prohlídka EKG - zátěžové 650 Kč I prohlídka laboratorní vyšetření 450 Kč I odběr • Funkce ledvin (kreatinin, urea, kyselina močová) • Funkce jater (ALT, AST, GMT, bilirubin) • Hladina cukru v krvi (glykémie) • Krevní obraz • Minerály séra (Na, K, CI) • Lipidy (cholesterol, TGL) Preventivní oční prohlídka u oftalmologa: 400 Kč I prohlídka • Anamnéza; • Visus obou očí na dálku naturálně nebo s vlastní korekcí; • Visus obou očí do blízka naturálně nebo s vlastní korekcí; • Nitrooční tlak obou očí bezkontaktním tonometrem; • Přední segment obou očí na štěrbinové lampě bez rozkapání; • Oční pozadí obou očí bez rozkapání; • Barevné vidění; • Postavení obou očí; • Objektivní vyšetření refrakce obou očí na a utorefra ktom etru; • Závěr očního vyšetření se zprávou, eventuálně s doporučením. Dopravně psychologické vyšetření 1650 Kč 1 vyšetření Spirometrie 350 Kč 1 prohlídka RTG srdce a plic 350 Kč 1 snímek ORL komplexní vyšetření včetně audiometrie 500 Kč 1 prohlídka EMG (motorická latence středových nervů) 700 Kč 1 prohlídka Neurologické komplexní vyšetření včetně EEG 1000 Kč 1 prohlídka Neurologické komplexní vyšetření bez EEG 700 Kč 1 prohlídka Základní vyšetření pro potravinářský průkaz 250 Kč 1 prohlídka (včetně výtěru) Vyšetření pro řidičský a zbrojní průkaz praktickým 210 Kč 1 prohlídka lékařem - amatér, profesionál (zákl. vyŠ., včetně orientačního vyšetření sluchu a zraku) Vyšetření pro profesní průkazy - specializovaná 125 Kč 1 prohlídka zdravotní způsobilost (jeřábník, svářeč apod.) Preventivní prohlídka pohybového aparátu 800 Kč 1 prohlídka Diagnostika a prevence chybných pohybových stereotypů, prevence bolestí zad, páteře a doporučení základních ergonomických zásad s doporučením eventuální následné péče. Skolení první pomoci 4.800 Kč 1 seminář (seminář 2hod. max. počet účastníků 20 zaměstnanců) Dohled na pracovišti a vystavení posudku 1000,-Kč 1 do 10 zaměstnanců - kontrola a definice lékárniček první pomoci 3.300,-Kč 1 nad 10 zaměstnanců - zhodnocení pracovního prostředí a potenciáln ích rizikových faktorů při práci; plus 2000,-Kč(včetně DPH) za výjezd lékaře - zhodnocení pracovních podmínek a jejich vlivu na prohlídka pracoviště Starovice (Hustopeče) zdraví; - zpracování závěrečných zpráv z hodnocení; Odborná konzultantská činnost 785 Kč 1 hodina - odborná poradenská činnost pro klienta OVk " v t v rk c ovaru vce ne apu ace chřipka - vakcína VAXIGRIP 300,-/1 vakcína klíšťová encefalitida - vakcína FSME 820,-/1 vakcína Hepatitis A + B (žloutenka) - vakcína Twinrix 1 700,-/1 vakcína výjezd lékaře - očkování na pracovišti 1 500,- Ihodina Starovice (Hustopeče) každá započatá půlhodina 750,- Kč .. Očkování se bude reahzovat na žádost objednatele. Ceny vakcín se mohou lišit. 2 žádost o výpis ze zdravotní dokumentace registrujícího poskytovatele (ošetřujícího praktického lékaře) Pan Ipaní I Nar. ZP . je sledován na našem pracovišti v rámci pracovnělékařské služby (díl2 zákona 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách) nebo vykonává práci, která podléhá posouzení zdravotní způsobilosti či di spenzární péči podle zvláštních předpisů.V souladu se zákoníkem práce v platném znění, zákonem o ochraně veřejného zdraví 258/2000 Sb. a zákonem 373/2011 Sb. § 42 b) Vás žádám o laskavé poskytnutí informací o zdravotním stavu výše uvedené/ho/. Datum: Vojenská nemocnice Brno, Zábrdovická 3, 63600 MUDr. Rudolf M{;LLER Telefon: 973 445636 www.vnbrno.cz e-mail: rudolfmuller@Seznam.cz Jmenovaný se Ine/léčí s uvedenými onemocněními, je trvale dispenzarizován: Infekční a parazitární,nádorová onemocnění: Organické duševní poruchy,jiné závažné duševní poruchy a poruchy chování: Abúzus a závislost na alkoholu či jiných návykových látkách: Nemoci nervové soustavy, záchvatovité stavy: Nemoci krve a krvetvorných orgánů, poruchy imunity, alergie: Nemoci endokrinní, přeměny látek a výživy, Nemoci oka a očních adnex:, nemoci ušní,krční,nosní: Nemoci oběhové soustavy,nemoci dýchací soustavy: Nemoci trávící soustavy, nemoci kůže :, Nemoci svalové a kosterní soustavy, nemoci močové a pohlavní soustavy: Vrozené vady, deformace, abnormality, korekce zraku, sluchu: Prodělané operace: Prodělané vážnější úrazy/otravy/: Trvalá medikace: Pracovní neschopnost pro nemoc/úraz! za poslední 3 roky I dg, doba I: RTG srdce a plic v posledních 3 letech Idatum, nález!: Očkování TA T rok: Ostatní provedená očkování: Datum . Registrující poskytovatel (razítko,podpis)