Smlouva o poskytování servisních služeb (plný servis) KNL č. 5 2019/ďďžiží/oo uzavřená na základě výsledku otevřeného nadlimitního řízení pro zadání veřejné zakázky: „Pozáruční servis pro přístroje společnosti Siemens na katetrizačním a implantačním sálu Kardiocentra KNL, a.s.“ Smluvní strany Obchodní firma/název: Krajská nemocnice Liberec, a.s. Sídlo: Husova 357/10, Liberec I — Staré Město, 460 01 Liberec, doručovací číslo 460 63 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 1651. Zastoupený: IČ: 27283933 DIČ: C227283933 Bankovní spojení: Číslo účtu: dále jen „objednatel“ a Obchodní firma/název: Siemens Healthcare, s. r. o. Sídlo: Budějovická 779/3b zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 243166 Zastoupený: IČ: 04179960 DIČ: CZO4179960 Bankovní spojení: Číslo účtu: dále jen „dodavatel“ Objednatel a Dodavatel dále též společně označováni jako „smluvní strany“, níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavírají podle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, tuto Smlouvu o poskytování servisních služeb (dále jen „smlouva“). PREAMBULE Účelem této smlouvy je úprava práv a povinností smluvních stran při zajištění servisních služeb pro zdravotnické přístroje Siemens: — angiografickou linku Artis Zee Floor v. Č. 136009 - přístroj pro hemodynamiku Axiom Sensis XP v. č. 21081 - rentgenový systém pro elektrofyziologické výkony Axiom Artis U v. č. 22032 včetně elektrofyziologického záznamového zařízení Axiom Sensis XP v. č. 41022 (dále jen „zařízení“) na základě podmínek a zadávací dokumentace zadávacího řízení pro veřejnou zakázku s evidenčním číslem zakázky 22019-028257 ve Věstníku V2 a s názvem „Pozáruční servis pro přístroje společnosti Siemens na katetrizačním a implantačním sálu Kardiocentra KNL, a.s.“ (dále jen „zadávací řízení“ a „veřejná zakázka“) podle příslušných ustanovení zákona číslo 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen „ZZVZ“), na základě které byla mezi objednatelem jako zadavatelem této Veřejné zakázky a Dodavatelem jako vybraným dodavatelem v rámci zadávacího řízení pro veřejnou zakázku uzavřena tato smlouva. Zadávací podmínky a nabídka Dodavatele, kterou podal jako účastník zadávacího řízení, jsou závazné a jsou součástí této smlouvy, i když v ní nejsou výslovně uvedeny. Plnění této smlouvy se řídí také nabídkou Dodavatele, kterou předložil v zadávacím řízení (dál jen „nabídka“). Článek 1 Předmět smlouvy Předmětem této smlouvy je provádění celoroční údržby a servisu prostředků zdravotnické techniky uvedené v preambuli této smlouvy a to v rozsahu a dle požadavku objednatele. Technická specifikace zařízení včetně konfigurace je uvedena v příloze č. 1 této smlouvy. Článek 2 Rozsah prováděné údržby a servisu 1. Údržba a servis budou Dodavatelem prováděny na zařízení specifikovaném výše v preambuli. Z hlediska elektrického připojení se údržba a servis prováděná podle této smlouvy vztahuje jen na součásti připojené od přístrojového rozvaděče. 2. Základní služby (údržba a servis) podle této smlouvy zahrnují: > preventivní kontroly všech součástí zařízení a jeho příslušenství, včetně kontroly kvality zobrazení, kalibrace a nastavení přístroje, dle pokynů výrobce a v souladu se zákonem č. 268/2014 Sb. ., o zdravotnických prostředcích a o změně zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZP“); opravy poruch a závad přístroje, tj. uvedení přístroje do stavu plné využitelnosti jeho technických parametrů; pravidelné předepsané periodické bezpečnostně technické kontroly přístroje dle příslušných ustanovení ZZP a dle pokynů výrobce; provádění standardních vylepšení přístroje, včetně provádění povinných aktualizací a upgrade softwarového vybavení přístroje; provádění zkoušek dlouhodobé stability na základě zákona č. 263/2016 Sb., atomový zákon provádění elektrické revize dle ČSN, a to 1 x ročně; dodávky a montáž potřebných náhradních dílů včetně vakuových a detekčních prvků. podávání informací o stavu a bezpečnosti servisovaného systému a o případných opravách a seřizovacích zásazích; v případě potřeby instruktáž personálu v obsluze a používání zdravotnického prostředku v nezbytném rozsahu dle ZZP; vedení evidence servisních zásahů. V V VVV V V V V ,v: 3. Zvlast účtované služby: > Dodavatel bude odstraňovat i poruchy a vady zařízení, které byly způsobeny neodbornou manipulací, úmyslem či nedbalosti, zásahy třetích osob, vyšší mocí nebo vnějšími okolnostmi, jako je např. nedodržení předepsaných podmínek prostředí, vypovězení klimatizace, výpadek elektrického proudu apod. Předmětem plnění mohou být i servisní zásahy spojené s přemisťováním zařízení. Tyto služby budou 2 účtovány samostatně na základě hodinové sazby, kterou předložil účastník do své nabídky (Ceník — zvlášť účtovaných plnění). Náhradní díly nutné ktěmto servisním zásahům nejsou předmětem této zakázky a budou pořízeny na základě samostatných smluv či objednávek. Článek 3 Cena za provádění údržby a servisu, fakturace Celková cena za celou dobu trvání této smlouvy (60 měsíců) je stanovena ve výši: 8 796 000,00 Kč bez DPH (dále jen „cena“). Samostatně vyčíslené DPH činí 1 847 160,00 Kč. Objednatel se za služby poskytnuté dle článku 2, odst. 2. této smlouvy zavazuje zaplatit dodavateli cenu formou mesmních plateb ve výši 146 600,00 Kč. K této ceně bude připočtena DPH v zákonné výši. Cena stanovená v článku 3 odst. 1. smlouvy je nepřekročitelná pro rozsah údržby a servisu stanovený touto smlouvou a jejími přílohami a lze ji měnit pouze na základě písemného dodatku uzavřeného vsouladu se ZZVZ, svýjimkou případu, pokud po uzavření smlouvy a před nebo v průběhu plnění předmětu smlouvy dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty nebo ke změnám jiných daňových předpisů majících vliv na cenu předmětu smlouvy, kdy je dodavatel oprávněn jednostranně upravit smluvní cenu na částku reflektující tuto případnou změnu. Dodavatel je oprávněn max. 1 x ročně, nejdříve však po uplynutí 2. roku účinnosti této smlouvy, požadovat navýšení smluvní ceny uvedené v odst. 1 článku 3 této smlouvy,a to s ohledem na míru inflace stanovenou Ceským statistickým úřadem za předcházející období a s ohledem na změny celních a kurzových sazeb. Takováto změna ceny musí být učiněna písemnou dohodou obou smluvních stran, které se stane dodatkem k této smlouvě. Cena uvedená včlánku 3 odst. 1. smlouvy zahrnuje veškeré náklady Dodavatele související s prováděním údržby a servisu, zejména náklady na dodávky náhradních dílů, případné clo, náklady na dopravu náhradních dílů do místa plnění, výměnu a montáž náhradních dílů, případná měření a revize nově instalovaných náhradních dílů, mzdové náklady na práci a cestovní náklady servisního technika. Cena za provádění servisu a údržby zařízení bude objednatelem hrazena na základě daňového dokladu — faktury (dále jen „faktura“), vystavené dodavatelem 1 x měsíčně (měsíční paušální splátka) v měsíci následujícím po provedení prací. Splatnost faktury je stanovena na 30 dní od jejího doručení objednateli. Faktura musí mít náležitosti daňového dokladu dle příslušných právních předpisů. Nebude—li faktura splňovat předepsané náležitosti nebo bude—li fakturována neodpovídající částka, je Objednatel oprávněn fakturu Dodavateli vrátit, přičemž lhůta splatnosti stanovená v předchozí větě začíná běžet až dnem doručení řádné faktury objednateli. Dnem úhrady se rozumí den připsání fakturovaná částky na účet Dodavatele. Pro případ, že Dodavatel je nebo se od data uzavření smlouvy (vystavení objednávky) do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem“ ve smyslu ustanovení % 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí dodavatel s tím, že mu Objednatel uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude Dodavatel vymáhat od objednatele část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči objednateli, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Dodavatel rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, který je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (& 109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu Objednatel cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. Vsouvislosti s tímto ujednáním nebude Dodavatel vymáhat od Objednatele část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Objednateli, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Vpřípadě, že bude Dodavatel provádět servisní práce vrozsahu a dle požadavku objednatele, které jsou uvedeny v článku 2, odst. 3. (Ceník — Zvlášť účtovaná plnění), bude cena za provádění takového servisu a údržby zařízení Objednatelem hrazena na základě faktury vystavené dle skutečně provedených prací a dodávek, a to podle ceníku, který tvoří! součást nabídky (Ceník - zvlášť účtovaná plnění). V případě, že budou prováděny servisní práce nebo dodávky, které v tomto ceníku uvedeny nejsou, bude Dodavatelem stanovena samostatná cenová kalkulace, která však musí být objednatelem před jejím provedením nebo dodáním odsouhlasena. Článek 4 Specifikace práv a povinností obou smluvních stran Dodavatel je povinen sledovat lhůty pro provádění servisu a údržby zařízení v rozsahu specifikovaném v článku 2 této smlouvy (dále jen „plánovaný servis“) a plánovaný servis zařízení provádět i bez výzvy objednatele. Servisní práce a údržba zařízení prováděné na základě požadavku objednatele bude prováděna podle čl. 5 odst. 1 této smlouvy. Dodavatel zajistí, aby jeho pracovníci před zahájením každé práce související sprováděním plánovaného servisu a údržby zařízení Objednatele uvědomili, a to nejméně 5 pracovních dnů předem. Objednatel bude o provádění servisu a údržby, popř. oprav, dodavatelem uvědomován dopředu prostřednictvím e-mailové adresy/adres Objednatel je povinen nahlásit zjištěné poruchy a závady zařízení u Dodavatele bez zbytečného odkladu poté, co je zjistí. Objednatel nahlásí zjištěné poruchy a závady Objednatel zajišťuje, aby zařízení bylo uvolněno z provozu, resp. zpřístupněno k provedení stanovených servisních výkonů bez časových ztrát. Objednatel zajistí, aby bez souhlasu Dodavatele nebyl proveden žádný zásah třetí osoby do zařízení. Na zařízení, které Dodavatel převzal do komplexní péče na základě této smlouvy, má oprávnění provádět servis a údržbu pouze osoba, jejíž oprávnění vychází ze ZZP. Veškerá písemná, telefonická či osobní komunikace s osobami provádějícími servis a údržbu bude vedena v českém jazyce. Jakékoliv zjištěné porušování povinností vyplývajících z této smlouvy je poškozená strana povinna oznámit druhé straně písemně do 1 (jednoho) měsíce po zjištění a vyzvat příslušnou smluvní stranu k nápravě v přiměřené lhůtě, která nesmí být kratší než 15 dnů. Nebude—li porušení ve stanovené lhůtě napraveno, je příslušná poškozená smluvní strana oprávněna od této smlouvy odstoupit súčinností ode dne doručení oznámení o odstoupení od této smlouvy druhé smluvní straně. V případě pochybností se má toto odstoupení za doručené pátým dnem po odeslání (doporučenou poštou). Článek 5 Podmínky provádění servisu a údržby dodavatelem Dodavatel je povinen odstranit poruchy a závady nahlášené způsobem podle článku 4 odst. 3. této smlouvy v těchto termínech: > diagnostika závady do 24 hodin od nahlášení závady; > v případě, že nevznikne potřeba použití náhradních dílů, nepřesáhne doba opravy 48 hodin od diagnostiky závady; > v případě, že vznikne potřeba použití náhradních dílů, nepřesáhne doba opravy 72 hodin od diagnostiky závady. Plánovaný servis je dodavatel povinen provést ve lhůtě oznámené objednateli podle článku 4 odst. 2. této smlouvy, případně vjiné lhůtě dohodnuté sObjednatelem v konkrétním případě. Lhůty stanovené v odst. 1. tohoto článku smlouvy se adekvátně prodlužují v případě, že Objednatel nezajistí přístup technika Dodavatele kzařízení, a to okamžitě po příchodu technika. Veškeré služby poskytované vrámci plnění předmětu této smlouvy musejí být prováděny vsouladu s platnými právními předpisy, technickými normami a předpisy výrobce o údržbě zařízení. Udržba zařízení musí být prováděna vsouladu se ZZP a v souladu se zákonemč .263/216 Sb., atomový zákon. Provozování a činnost sytému musí být vsouladu s platnými normami (Směrnice EEC, ČSN, doporučením SÚJB). Dodavatel je povinen zajistit si pro prováděné servisní úkony veškeré potřebné nástroje, měřící a zkušební pomůcky. Místem provádění údržby a servisu podle této smlouvy je Kardiocentum v pavilonu B, Krajské nemocnice Liberec, a.s., na adrese Husova 357/10, Liberec 1 — Staré Město 460 01, doručovací č. 460 63, na jehož pracovišti jsou předmětná zařízení instalována. článek 6 Záruka Záruční doba na provedené práce činí 6 měsíců od jejich uskutečnění, na dodané náhradní díly 12 měsíců od dodání v případě, že tato lhůta přesáhne platnost této servisní smlouvy. Pokud by Dodavatel nebyl během výše uvedené záruční doby schopen plnit své závazky plynoucí ze záruky, bude hodnota zbývající poskytnuté záruky oceněna příslušným znalcem v oboru a výsledná částka bude následně vedena jako pohledávka objednatele vůči Dodavateli. Článek 7 \ Odpovědnost za škody a pojištění Dodavatel na sebe přejímá zodpovědnost za škody způsobené všemi osobami a subjekty (včetně poddodavatelů) podílejícími se na provádění předmětu plnění, a to po 5 celou dobu trvání této smlouvy, stejně tak za škody způsobené svou činností objednateli nebo třetí osobě na zdraví nebo majetku, tzn., že v případě jakéhokoliv narušení či poškození majetku (např. vjezdů, plotů, objektů, prostranství, inženýrských sítí) nebo poškození zdraví osob je Dodavatel povinen bez zbytečného odkladu tuto škodu nahradit a není—Ii to možné, tak finančně uhradit. Za tímto účelem musí mít Dodavatel uzavřenou pojistnou smlouvu platnou po celou dobu realizace na pojištění škod způsobených při výkonu činnosti třetí osobě min. ve výši 1 mil. Kč. Objednatel si vyhrazuje právo kdykoli vprůběhu plnění smlouvy tuto skutečnost ověřit. Dodavatel se vpřípadě vzniku odpovědnosti dle odst. 1. tohoto článku zavazuje objednateli nahradit skutečnou škodu a ušlý zisk. Náhrada škody se řídí obecnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Článek 8 Zvláštní ujednání Dodavatel tímto prohlašuje, že jednáním ve věcech technických je pověřen: Objednatel tímto prohlašuje, že jednáním ve věcech technických jsou pověřeni: Článek 9 Trvání smlouvy Tato smlouva se uzavírá na dobu 60 měsíců od nabytí účinnosti smlouvy. Tuto smlouvu může vypovědět kterákoliv ze smluvních stran s tím, že výpověď musí být podána písemně. Výpovědní lhůta činí 3 měsíce a začíná běžet od prvního dne měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé straně. V případě pochybností se výpověď považuje za doručenou pátým dnem po jejím odeslání (doporučenou poštou). Předčasné ukončení smlouvy je rovněž možné na základě odstoupení jednou ze smluvních stran dle čl. 4/8. Článek 10 Povinnost mlčenlivosti Dodavatel prohlašuje a podpisem této smlouvy stvrzuje, že: > všech důvěrných informacích týkajících se obchodní, technické či výrobní povahy (s výjimkou informací všeobecně nebo veřejně známých nebo informací poskytnutých s předchozím písemným souhlasem Krajské nemocnice Liberec, a.s.) a > všech osobních a citlivých údajích (zejména dle příslušných ustanovení Nařízení Evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679 („GDPR“), zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů a dle zákona c. 372/2011 Sb., o zdravotních službách), o kterých se dozví (resp. jeho zaměstnanci nebo třetí osoby, které používá k plnění svých povinností) v souvislosti s touto smlouvou, se zavazuje dodržovat mlčenlivost dle platných právních předpisů. Tyto informace se zavazuje nezneužít, neumožnit k nim přístup třetím osobám, nepořizovat kopie, nepoužít je ve prospěch vlastní ani ve prospěch třetích osob, a to ani po ukončení této smlouvy. 2. Pokud by Dodavatel, resp. jeho zaměstnanci nebo třetí osoby, které využije k plnění svých činností, porušili tyto své povinnosti, je Dodavatel povinen k náhradě škody a kúhradě smluvní pokuty ve výši 100 000,— Kč. Smluvní strany výslovně vylučují použití 5 2050 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Článek 11 Poddodavatelé 1. Předmět smlouvy je Dodavatel oprávněn realizovat sám nebo prostřednictvím třetích osob (poddodavatelů). 2. Vpřípadě, že Dodavatel prokazoval prostřednictvím třetí osoby (poddodavatele) splnění části kvalifikace v zadávacím řízení, musí se takový poddodavatel na plnění předmětu smlouvy podílet v rozsahu deklarovaném v písemném závazku poddodavatele, který Dodavatel předložil ve své nabídce podané v zadávacím řízení v souladu s š 83 odst. 1 písm. d) ZZVZ. 3. Změna poddodavatele je vprůběhu účinnosti této smlouvy možná po písemném souhlasu objednatele. Změna poddodavatele, prostřednictvím kterého prokazoval Dodavatel část kvalifikace v zadávacím řízení, je možná pouze za předpokladu, že nový poddodavatel prokáže splnění kvalifikace ve stejném rozsahu jako poddodavatel původní a bude se na plnění Předmětu smlouvy vodpovídajícím rozsahu podílet, případně převezme i společnou a nerozdílnou odpovědnost za splnění této Smlouvy. 4. Smluvní strany si výslovně sjednaly, že Dodavatel nese plnou odpovědnost za splnění všech závazků a povinností vyplývajících z této Smlouvy i ze strany svých poddodavatelů. To neplatí v případě, že jiná osoba (poddodavatel) ve smyslu odst. 4. 3 převzala společnou a nerozdílnou odpovědnost za plnění této Smlouvy. Taková osoba je společně s Dodavatelem odpovědná za splnění závazků z této Smlouvy i za činnost ostatních poddodavatelů. Článek 12 Smluvní pokuty l. Vpřípadě, že dojde kpřekročení lhůty pro nástup na opravu, uhradí Dodavatel objednateli smluvní pokutu ve výši 5 000,- Kč za každý započatý den, o kterou tuto lhůtu die článku 5, odst 1., překročí. V případě, že dojde k překročení lhůt pro dobu opravy od nástupu na opravu, uhradí Dodavatel Objednateli smluvní pokutu ve výši 20 000,- Kč za každý započatý den, o který tuto lhůtu dle článku 5, odst. 1., překročí. Objednatel uhradí Dodavateli úrok z prodlení s úhradou faktur ve výši 0,01% 2 dlužné částky Za každý započatý den prodlení. Smluvní pokuty stanovené dle odst. 1. až 3. článku 12 této smlouvy a/nebo odst. 3 článku 10 této smlouvy jsou splatné do 30 dnů od doručení písemného oznámení objednatele nebo Dodavatele o uložení smluvní pokuty na adresu objednatele nebo Dodavatele. Zaplacením smluvních pokut nezaniká právo dotčené smluvní strany na náhradu škody. Článek,13 Závěrečná ustanovení Tuto smlouvu je možné měnit pouze písemnými dodatky podepsanými oběma smluvními stranami. Dodavatel odpovídá za pohyb svých zaměstnanců nebo osob, které použije k plnění předmětu Veřejné zakázky dle této smlouvy. Dále odpovídá za bezpečnost a ochranu zdraví všech osob zúčastněných na plnění předmětu Veřejné zakázky a dodržování předpisů o požární ochraně. Při zahájení prací zabezpečí Dodavatel proškolení těchto osob. Dodavatel je povinen vyšetřit pracovní úrazy svých zaměstnanců, které vznikly při provádění předmětu Veřejné zakázky, sepsat o nich záznamy a zaslat je příslušným orgánům. V otázkách výslovně neupravených touto smlouvou se závazky smluvních stran řídí ustanoveními příslušných právních předpisů, zejména zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Případné spory bude řešit příslušný obecný soud. Dodavatel si je vědom veřejnoprávního charakteru objednatele a povinností ztoho plynoucích. Tato Smlouva o poskytování servisních služeb musí být vsouladu 5 g 219 ZZVZ zveřejněna na profilu zadavatele. Dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv zveřejní Objednatel tuto smlouvu vregistru smluv. Zveřejnění bude provedeno za pomoci automatického strojového převodu textu. Dodavatel prohlašuje, že žádná informace uvedená v této smlouvě včetně přílohy není předmětem obchodního tajemství ve smyslu 5 504 Občanského Zákoníku. V případě, že některé ustanovení této smlouvy se ukáže neplatným, neúčinným či nevymahatelným anebo některé ustanovení chybí, zůstávají ostatní ustanovení této smlouvy touto skutečností nedotčena. Strany se dohodnou na náhradě takového neplatného, neúčinného či nevymahatelného ustanovení za ustanovení jiné, které nejlépe splňuje tytéž obchodní účely jako ustanovení neplatné, neúčinné nebo nevymahatelné. Jakýkoliv dopis, oznámení či jiný dokument bude považován za doručený druhé smluvní straně této smlouvy, bude—li doručen na adresu uvedenou u dané smluvní strany v záhlaví této smlouvy. V případě pochybností se má za to, že písemnost 8 zaslaná doporučenou poštovní přepravou byla doručena třetí den po dni odeslání písemnosti. 9. Tato smlouva byla sepsána ve třech vyhotoveních, Objednatel obdrží dvě vyhotovení a Dodavatel jedno vyhotovení. 10. Smluvní strany prohlašují, že smlouvu přečetly, s jejím obsahem souhlasí, což stvrzují svými podpiSy. 11. Dodavatel podpisem této smlouvy souhlasí se zveřejněním všech náležitostí smluvního vztahu (např. podmínek smlouvy, podmínek servisní smlouvy vztahující se na předmět smlouvy apod.). 12. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou smluvních stran a účinnosti dnem 8. 11. 2019. Přílohy: 1. Technická specifikace včetně konfigurace 1 1 -1l]- 2019 V Liberci dne ..................... V Praze dne 02-10-2019 Za dodavatele Příloha č. 1 Technická specifikace včetně konfigurace AX!0M Artis U 13- rameno, obrazová část a'software 1 Kardiologie Rentgenový systém pro medicínské použiží s důrazem na intervenční kardiologii. 14411216 2 AX10M Artis' U se zesilovačem obrazu o velikosti 23 cm Konfigurace systému Pojízdné C—rameno je volně pohyblivé ve vyšetřovací místností a je možné jej z libovolného směru umístit k Vyšetřovacímu stolu. Parametry c-ramena': - vzdálenost ohnísko—zesiíovač obrazu: 110 cm — orbitální pohyb — motorická rotace O ramena (min. 1073) 135“ (-45“/+_900) - angulace „ motorická rotace C ramena kolem vodorovné osy (min. “)“/s) 1190“ - horizontální pohyb 200 mm - motorický vertikální pohyb: 280 mm — volný prostor 840 mm - boční vyklonění v rozsahu: i 100 Digitální obrazový systém FLUOROSPOT Compact Monitor Speciální vysocekontrastní černobílý TFT 18“ monitor pro zobrazení „LIVE“ obrazu ve vyšetřovně Jakož í syngo—ovládání — světelný senzork optimálnímu přizpůsobení jasu na vnějším osvětlení Nožní spínač Nožní spínač ke spuštění skíaskopíe a skiagrafie, Zesiiovač obrazu Televizní řetězec Kardio clona _ Siemens Remote Service SRS HW a SW připraveno pro SRS vzdálenou diagnostiku, systém včasné výstrahy pro zajištění provozuschopnosti systému 1 Síťové připojení: ' SINIPE "400 V (110%) při síťové frekvenci 50/60 Hz- (11 %) ' 14411256 KARDIO AKVIZICE . c 1 08860269 DSA SOFTWARE 04434044 CAREPROFJLE - c 1 04453846 REFERENČNÍ MONlTOR 1 08860178 SYNGO KLÁVESNICE , 1 04433610 RTG generátor a zářič VN GENERÁTOR POLYDOROS sx 30 + RTG 1 ZÁŘIČ OPTITOP 150140180 HC -100 Vysokofrekvenční multipuisní generátor POLYDOROS SX 80 s výkonem 80 kW (80 kW při 100 kV podle DIN 6822) s mikroprocesorovým systémem řízení CAREMATIC pro automatické nastavení, optimalizaci & regulaci expozičních hodnot pro vysokou přesnost expozic, exaktní reprodukovatelnost a možnost velmi krátkých expozic. Vysokoobrátková rentgenka typu OPTITOP 150140/80 HC-100 se dvěmi ohnisky & vysokou tepelnou kapacitou izatížitelností. 08860202 CAREWATCH — měření povrchové dávky . 1 14402016 10 11 12 13 14 15 “16 17 18 19 Vyšetřovací stůl KOORDINAT UB 14400176 DiCONI SEND Software 04441592 DICOM Query! Retrieve 04453838 DICONI Worklist [ NIPPS — 0 04434028 MONWOROVÝSTROPNÍSTAHV 003 4 DVI ZxBWD-19(Live+Ref+2xPřípr) 14407156 19" barevný plochý monitor na DCS — AXIOM Sensis 04490194 Další příslušenství RADIAČNÍ OCHRANA „ DOLNÍ 14409313 Ochranný štít proti záření — horní část 14401912 ROZVADĚČ NV1— 100/380150 FJ cz NV1 Česká dokumentace 14400095 Položka č. 8 - Elaktrofyziologickě záznamové zařízení —— AXIOM Sensis 20 21 22 23 24 25 26 AXIOM Sensís XP HEMO + EF 64 1 Záznamový systém pro všečchny typy hemodynamických (HEMC) a elektrofyzioiogických (EP) srdečních katetrizací Základní konfigurace systému: — 2 PC vjedné skříní s dvoujádrovým procesorem 3,0 GHz nebo vyšším, 2 GB RAM nebo více, Harddisk 250 GB nebo více, DVD—R/CD R— vypajovacíjednotka, 72 GB DAT72 kazetová jednotka, 3,5" disketová jednotka » Windows XP Professional Multitasking operační systémBetriebssystem s licencí — syngo Multítasking pracovní software s licencí - syngo Datenbebázový systém včetně licence Kompletní EP-Sbftware pro všechna elektrofyzioiogická vyšetření Novinky v EP software pro AXIOM Sensis XP Kompletní HEMO Software Hardwarová konfigurace systému SystémVSRS Siemens Remote Service, včetně dálkové HW a SW diagnostiky. 04482506 ABLATOR INTERFACE 1 04482589 FROPOJOVAGÍ KABEL PRO STIMULÁTOR 1 04482720 SENSIS XP startovací sada — vitální funkce 1 „, 14405106 Kkávesnice 1 04482605 EKG Standard kabeláž IEC'I 1 144021 02 X»ray transp. EKG kabeláž IEC'I 1 144021 04 27 28 29 30 31 2x 19" barevné ploché monjtory 04403108 Standby po1/ver UPS 220-230V 04482829 HP laser printer 2301! Laserová tiskárna, 230V, Ethernet připojení,.. 04482852 DICOM HISIRIS Worklíst 04482860 česká dokumentace 14400095 Příloha č, 1 T echnická specifikace včetně konfigurace Popis » ks Artis zee floor (kardio) 1 Konfigurace systemu: Jednorovinný systém 8 C ramenem Ovládání Ovládací moduly pro vyšetřovnu Ovládací moduly pro ovladovnu Datový display CAREWATCH (DAP metr) Obrazový systém Digitální paměť na 25.000 obrazů v matici 1024x1024l1 2 bit Digitální pulsní skiaskopie Overlay Fade Kardio akvizice Digitální akviziční zoom Obrazový procesing CD/DVD recorder GAREFILTER ANGIO GENERATOR CAREMATIC Remote Service HW a SW 14417015 INTERVENČNÍ KARDIOLOGIE 1 14417017 Popis ks 10 11 12 13 DR PRO KARDIO SYSTÉMY) 04453291 KARDIO REŽIM Vysokorychlostní digitální snímkovací modul pro DR techniku, resp. kardio akvizice 14417020 IC STENT 14416992 DSA & NÍZKOU DÁVKOU PRO KARDIO svsrennv 04473273 MEGALIX CAT PLUS+ CLONA 14409413 DIGITÁLNÍ PLOCHÝ DETEKTOR 14409450 VYŠETŘOVACÍ STUL PAClENTSKÝ STÚL 14407237 PACIENTSKÁ DESKA KARDI MATRACE 14402094 nožní SPÍNAČ BEZDRÁTOVÝ 14402010 MONITOROVÝ STROPNÍ STATIV DCS 4 DVI 2xBWD-19 (Live+Ref+2xPřípr) 14407156 19" barevný plo0hý monitor na DCS — IVUS 144071 66 Popis ks 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 19" barevný plochý monitoř na DOS — AXIOM Sensis 04490194 ACEKABELOVÝSET 14407184 MONITOR DO OVLADOVNY DVI 1XBWD-19 (Live) 14407103 VĚDECKÉLVA 04435868 VĚDECKÉ QCA 04435843 CAREVISION 04435819 CAREPROHLE 04435827 CAREPOSFHON 04435035 FLUOROLOOP 14411133 AUTOMAP 04435301 DICOM Interface 04435892 01001111 RIS—Modality Worklist 04435926 Popis ks 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 0100111 mpps 04491960 RADIAČNÍ OCHRANA - DOLNÍ 14409318 RADIAČNÍ OCHRANA _ HORNÍ 14400179 INTERFACE PRO OVLÁDÁNÍ PŘÍSTROJE z OVLADOVNY 14407252 OVLÁDANÍ SYSTÉMOVÉHO POČÍTAČE z OVLADOVNY 14407205 SENSIS xp Interface 14409259 EKG TmGER 04435173 KLÁVESMCESYNGO 14407170 1230 14411335 AUTOMAWCKÝTLAKOVÝiNJEKTOR MEDRAD Pro Vis - vozík KATETRIZAČNÍ LABORATOŘ PRO ANGIOLiNKU AXIOM Sensis XP Lite AXIOM Sensis XP Hema Lite 04482480 Popis ks 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 SENSls XP startovací sada „„ vitální funkce 14405108 Starterkit CO Thermo 14405109 Startovací sada - tlakové komůrky 14405107 Tlaková komůrka Memscap 844 14405108 Klávesnice 04482605 EKG Standard kabeláž IEC1 14402102 X—ray transp. EKG kabeláž IEC1 14402104 Artis IF SW data + dálkové ovládání 04482696 2x 19" barevné ploché monitory 04483108 Standby power UPS 220-230V 04482829 HP laser printer 230V 04482852 DICOM HISIRES Work list 04482860 Sensis XP Master SW Package 14400226 10 Popis ks 50 , „51 52 53 54 55 59 60 61 62 63 64 66 67 68 ZÁLOŽNÍZDROJ UPS pro nářadí, stůl, obrazový systém 04471244 DALŠÍPŘÉLUŠENSTW ROZVADĚČ NV25 100/380l50 FJ CZ NV2 Dorozumívací zařízení 04430133 Držák infuzí 04453739 Držák ruky pacienta 04435678 Kompresní pás 14400129 Dokumentace v českém jazyce 14400095 Předinstalační material — C rameno 04499104 Předinstalační material — pac.stů| 04499138 ZÁKAZMCKÁDOKUMENTACEVČESKÉM JAZYCE 14400005 MMWP SYNGO MULTIMODALITY WORKPLACE wllnSpace 3D FlashRT Artis zee DynaCT Cardiac s EKG synchronizací lnroom Control Sleicence Barevný plochý T FT monitor 19" Barevný plochý TFT monitor 19" 3D AKVIZICE, DYNAVISDN DSA! DR 11 AaA—AA