KUPNÍ SMLOUVA Č. 12/2019 dle § 2079 a násl. zákona Č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, uzavřená mezi níže uvedenými smluvními stranami I. Smluvní strany 1. Kupující: Střední škola grafická Brno, příspěvková organizace sídlo: šmahova 364/110, 627 00 Brno jednající: Ing. Jarmila šustrová, ředitelka IC: 00226467 DIČ: CZ 00226467 bank. spojení: KB Brno č. účtu: Kontaktní osoba ve věcech technických: Michal Kyselka (telefon: ) (dale jen „kupující") 2. Prodávající: RAVENI s.r.o. sídlo: Osická 1201, 570 01 Litomyšl zastoupený: Ing. Radek Havran IC: 27508056 DIč: CZ27508056 bank. Spojení: Fio banka a.s. č. účtu: zápis v obchodním rejstříku nebo jiné evidenci: C23146 Krajský soud v Hr. Králové (dale jen „prodávající") Význam a účel smlouvy Účelem této smlouvy je řádné a včasné spinění dodávky, které jsou poskytovány v rámci zakázky s názvem „SSG Brno — dodání školních PC židliček a žákovských židliček". dale jen („zboží") IlL Předmět smlouvy 1. Předmětem této smlouvy je závazek prodávajícího dodat kupujícímu zboží, jehož přesná specifikace, která zahrnuje typové označení zboží, množství, výrobce a technické parametry, je uvedena v priloze Č. 1 této smlouvy (dale jen „zboží"), a převést na kupujíciho vlastnické právo k tomuto zboží, a to za podmínek dale sjednaných v této smlouvě. Předmětem této smlouvy je rovněž závazek kupujicího zboží převzít a zaplatit za něj prodávajícímu dohodnutou kupní cenu, a to za podmínek dale sjednaných v této smlouvě. 2. Prodávající dodá zboží dohodnutým způsobeno, v dohodnutém termípu a jakosti a za podmínek vyplývajících z této smlouvy, příslušných právních předpisu a norem, popř. zadávací dokumentace. Zadávací dokumentace a nabídka je oběma smluvním stranam známa,, ke smlouvě se však fyzicky nedokládá, ale je uložena v archivu kupujícího a prodavajícího. 3. Součástí dodávky zboží dle odst. 1 tohoto článku smlouvy je taktéž: • doprava vč. pojišt§ní spojených s dodávkou a,přepravou zboží na místo pinění vč. veskerých poplatku spojených s dovozem zbozi, • poskytování bezplatného záručního servisu podle podmínek uvedených v čl. VIII. této smlouvy, 1 4. Součástí dodávky zboží dle odst. 1 tohoto článku smlouvy je dále předání veškeré dokumentace vztahující se ke zboží, která je ‚potřebná pro nakládání se zbožím a pro jeho provoz nebo kterou, vyžadují příslusné obecně závazné právní předpisy a české a evropské normy CSN a EN., zejména dodací list, prohlášení o shode a dalsí certifikáty, návody k pouzití apod. IV. Kvalitativní požadavky na zboží 1. Zboží rpusí splňovat veškeré požadavky ,příslušných obecně závazných právních předpisu a českých a evropských norem CSN a EN. Zboží bude dodano nové, ne repasované. 2. Prodávající prohlašuje, že je vlastníkem zboží a že na zboží neváznou žádné věcné ani právní vady. V. Doba, místo, způsob a jakost pinění 1. Prodávající se zavazuje dodat zboží nejpozději do 15. 12. 2019 ode dne uzavření této smlouvy oběma smluvními stranami. 2. Místem pinění jsou budova Střední školy grafické Brno, Kudelova 6, 602 00 Brno. 3. Nebezpečí škody na zboží a vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího okamzikem oboustranného podpisu předávacího protokolu dle předchozího odstavce. 4. Prodávající uvědomí o datu dodávky zboží pověřeného zaměstnance kupujícího uvedeneho v čl. IX. odst. 5 této smlouvy alespoň 3 pracovní dny před jejím uskutečněním. 5. Kupující je oprávněn nepřevzít zboží, pokud prodávající zboží nedodá řádně a včas, zejmena pokud prodávající nedodá zboží v dohodnutem množství nebo kvalitě; zboží je poškozené nebo rozbité, prodávající nedodá potřebnou dokumentaci ke zbož!. 6. Prodávající prohlašuje a dokladem od výrobce; případně svým čestným prohlášením, na vyžádán! Kupujfaho doloží, že dodané zboži je originální, nepoužité, nepoškozené, homologované, nerepasované, odpovídající platnýrg technickým normam a dále bezpečnostním a hygienickým normám a předpisum CR. Zboží musí být také zkompletované z dílu, které jsou originální, nepouzité, nepoškozené, a nerepasované. VI. Kupní cena a platební podmínky 1. Kupující se za zboží zavazuje prodávajícímu zaplatit za celý předmět pinění celkovou kupni cenu ve výši: cena bez DPH 94 181,82 Kč DPH sazby 21 % 19 778,18 Kč cena celkem vč. DPH 113 960,00 Kč (slovy: stotř-ináctticícdevětsetšedesátkorun českých) 2. Ohrada celkové kupní ceny bude kupujícím provedena na základě faktury vystavené prodávajícím po podpisu předávacího protokolu za dodávku veškerého zboží (resp. poledni části) dle č). V. odst.s, 3 této smlouvy, se,splatností faktury nejpozději do 30, dnu ode dne jejiho doruceni kupujiamu. Uhradu faktury provede kupujicí bezhotovostním převodem na účet prodávajícího uvedený v čl. I. odst. 2 této smlouvy. Uhradou kupní ceny se pro účely této smlouvy rozumí odepsání příslušné částky z účtu kupujícího. 3. Faktura musí rilit veškeré náležitosti daňového a účetního dokladu dle platných právních předpisu, jinak je kupující oprávněn vrátit ji prodávajícímu k opravě. 4. Kupní cena uvedená v odst. 1 tohoto článku smlouvy je ,stanovena dohodou podle zák. Č. 526/1990 Sb., o cenách ve znění pozdějších předpisu a jedná se o cenu kompletní 2 dodávky, v níž je zahrnuta doprava, instalace, uvedení do provozu, vstupní revize, předvedení, zaskolení obsluhy, clo, kursové rozdíly, obaly a jejich likvidace, doklady ke zboží a veškeré další náklady prodávajjcího nutné ke spinení jeho povinností dle této smlouvy. Celková kupní cena je nejvyse přípustná. 5. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, pokud prodávající řádně nespiní dodávku v termínu stanoveném v čl. V. odst. 1 této smlouvy; V pflpadě odstoupení nemá prodávající nárok na žádné finanční pinění. Odstoupení je účinné okamžikem jeho doručení prodávajícímu. Při odstoupeni od smlouvy z důvodu nespinění termínu dodávky je prodávajtcí povinen uhradit kupujícímu vzniklou škodu, popř-. jinou nemajetkovou újmu. VII. Sankční ujednání 1. V případě, že prodávající je v prodlení s dodáním zboží a služby v termínu dle článku V. odst. 1 této smlouvy, je povinen uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,05 % z ceny podle čl. VI. odst. 1 této smlouvy za každý započatý den prodlení. 2. V připadě, že prodávající je v prodlení s odstraněním vad dle čl. VIII. odst. 4 a čl. IX. odst. 4 teto smlouvy, je povinen uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,2 % z ceny podle čl. VI. odst. 1 této smlouvy za každý započaty den prodlení. 3. V případě, že prodávající poruší jakoukoliv svou povinnost dle této smlouvy, jejíž spinení není zajištěno jinou smluvní pokutou,, uhradí kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,03 % z celkové kupní ceny stanovené v clánku VI. odst. 1 této smlouvy za každý prípad porušení. 4. V případě, že kupující jev prodlení s úhradou kupní ceny v termínu dle čl. VI. odst. 2, je povinen uhradit prodávajícímu úrok z prodleni dle příslušných právních předpisu. 5. Ustanoveními o smluvní poptě není dotčen nárok kupujícího na náhradu škody, popř. jiné nemajetkové újmyz zpusobené porušením povinnosti, na kterou se smluvni pokuta vztahuje, a to včetně skody, popř. jiné nemajetkové újmy, která přesahuje smluvní pokutu. VIII. Záruční podmínky a servis 1. Prodávající odpovídá za vady, kV-é má zboží v době jeho předání a dale za vidy zjištěné po celou dobu záruční Ihuty. Prodávající zaručuje, že po dobu záruční lhuty bude mít zboží vlastnosti stanovené touto smlouvou příslušninni právními předpisy ci „. normami, příp. vlastnosti obvyklé. Záruční doba ani 36 měsícu na kovové konstrukce, 24 měsíců na ostatní komponenty a počíná běžet okamžikem oboustranného podpisu předávacího protokolu dle Čl. V. odst. 3 této smlouvy. 2. Během trvání záruční lhůty se prodávající zavazuje poskytovat kupujícímu pinou záruku, tj. bezplatné opravy i bezplatny plánovary servis a údržbu vcetně dodání potřebných náhradních dílu. Během trvani záruční doby nebude prodávající účtovat kupujícímu náklady na práce servisního technika, náklady na jeho dopravu, náklady na nahradní díly, ani jakékoliv jiné náklady. 3. Reklamace bude kupujícím uplatněna telefonicky na níže uvedené číslo nebo elektronickou formou prostřednictvím e-mailové zpravy na níže uvedenou adresu, a to v přiměřené Ihutě po zjAštění vady kupujícím. Prodávající je ,povinen odstranit reklamované vady ve Ihutě sjednané smluvními stranami. V připdadě, že nedolde k takové dohodě, platí, že vada musí být odstraněna do 20 dnu ode dne jejiho oznámení (reklamace) kppujícím. V případě, že charakter, závažnost a rozsap vady neumožní stanovenou lhutu k ocAstraneni vady ze strany prodávajícího spinit, muže byt dohodnuta přiměřená delší lhuta. Ukáže-li se, že vada zbozt je neodstranitelná,, zavazuje se prodávající dodat kupujívcímu bez zbytečného odkladu bezplatně náhradni zboží a převest vlastnické právo k němu na kupujícího. 4. Doba záruční doby se automaticky prodlužuje o dobu od nahlášení závady do provedení opravy. 5. Hlášení závad, reklamací a havárií přijímá prodávající na tel. nebo e- mailové adrese 3 IX. Ostatní ujednání 1. Prodávající je povinen vůči třetím osobám zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, které se dozvěděl při realizaci této smlouvy a v souvislosti s ní a které jsou chráněny příslušnými obecne závaznými právními předpisy (zejména obchodní tVemství, osobní údaje, utajované informace) nebo které kupující prohlásil za duvěrné. Povinnost mlcenlivosti trvá i po skončení platnosti této smlouvy. Plnění této povinnosti se prodávající zavazuje zajistit i u všech svých zaměstnanců, případně jiných osob, které prodávající k realizaci této smlouvy použije. 2. Prodávající není oprávněn postoupit pohledávku plynoucí z této smlouvy třetí osobě bez písemného souhlasu kupujícího. 3. Prodávající souhlasí se zveřejněním obsahu smlouvy nebo jejích částí spodle zákoro č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znení pozdějsích předpisu, zejména s povinností kupujícího poskytnout informaci o ceně zboží a název a sídlo prodávajícího. Prodávající je seznámen se skutečností, že poskytnutí těchto informací se dle citovaného zákona neppvažuje za porušení obchodního tajemství a s jejich zveřejněním tímto vyslovuje svuj souhlas. 4. Kupující pověřil jednáním a úkony v technických záležitostech této smlouvy: Michala Kyselku, tel. . 5. Prodávající pověřil jednáním a úkony v technických záležitostech této smlouvy: Radka Havrana, tel. . 6. Ke změně pověřených pracovníků postačí oznámení druhé smluvní straně doporučeným dopisem. 7. Prodávající výslovně prohlašuje, že souhlasí s uveřejněním piného znění této smlouvy v souladu s ustanoveními zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uvekjňování těchtg smluv a o registru smlip (zákon o registru smluv), ve znění pozdejších předpisu, kromě zveřejnění údaju chráněných jinými právnimi předpisy. Smluvní strany se dohodly, že odpovědnost za uveřejnění smlouvy v registru smluv nese kupující. XI. Závěrečná ustanovení 1. Smluvní strany se dohodly, že tato smlouva, jakož i právní vztahy smluvních stran z ní vyplývající a jejím textem výslovně neupravené se řídí zsikonem č. 89/2012 Sb., obcanský zákoník a souvisejícími předpisy právního řádu CR s vyloučením kolizních norem. 2. Nedílnou součástí této smlouvy tvoří: příloha č. 1 - položková specifikace zboží a příloha č. 2 - kalkulace celkové kupní ceny za pinění veřejné zakázky. 3. Je-li nebo stane-li se kterékoli ustanovení této smlouvy v jakémkoli směru nezákonným, neplatným či nevykonatelným, zákonnost a vykonatelnost zbývajících ustanovení teto smlouvy tím nebude dotčena ani oslabena. Smluvní strany se zavazují, že jakékoli takové nezákonné, neplatné nebo nevykonatelné ustanovení nahradí novým, které bude nezákonnému, neplatnému či nevykonatelnému ustanovení svým významem co nejblíže. 4. Smluvní strany se zavazují veškeré spory vzniklé z této smlouvy primárně řešit smírnou cestou. 5. Tuto smlouvu lze měnit a doplňovat jen na základě písemgých číslovaných a oprávněnými zástupci obou smluvních stran podepsaných dodatku k této smlouvě, vyjma změny pověřených pracovníku dle článku IX. odst. 4 a 5 této smlouvy. Všechny dodatky, ktere budou označeny jako dodatky této smlouvy, jsou nedílnou součástí této smlouvy. 6. Tato smlouva se vyhotovuje ve 3 stejnopisech, z nichž kupující obdrží dvě vyhotovení a prodávající obdrzí jedno vyhotoveni. 4 7. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti okamžikem jejího podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran a zveřejněním v registru smluv dle zakona c. 340/2015 Sb. Přílohy: Č. 1 Položková specifikace zboží a služeb Č. 2 Kalkulace celkové kupní ceny za pinění veřejné zakázky - 7 V Litomyšli dne '140 V Brně dne -10- 2019 S rodávající kupující 5 Příloha č. 1 - položková specifikace zboží Počet '. Název/ věc.: ':.:Specifikace .: Jednotka jed.notek. Součet Stavitelné PC židličky - s kolečky Barva: šedá RAL 7035 kus 55 Kudelova 6 Kovová konstrukce Pojez na kolečkách Sedák a opěrák z ergonomickě bukově překližky Žákovské židličky Stavitelné vel. 4-6 kus Kudelova 6 Barva: 24 ks sv. šedá RAL 7035 24 Přírodní lakovaný podsedák Příloha č. 2 kalkulace celkové kupní ceny za pinění veřejné zakázky (v Kč) • .. Naze .v/ věc Specifikace: Jednotka . :•••Počet 3 ednotková . • 3ednotková Celkové : Célkoité na'kla•dy. jednotek ::cena bez DPH cena s DPH. • nAkla.dy.bez . s DPH ....• OPH Součet Stavitelné Barva: šedá RAL 7035 PC židličky - s kolečky Kovová konstrukce Kudelova 6 Pojez na kolečkách kus 55 1 355,37 1 640,00 74 545,46 90 200,00 Sedák a opěrák z ergonomické bukové překližky Žákovské židličky Stavitelné vel. 4-6 Kudelova 6 Barva: 24 ks sv. šedá RAL 7035 kus 24 818,18 990,00 19 636,36 23 760,00 Přírodní lakovaný podsedák celková cena s DPH 2 173,55 .. 2 '630,00. . 94 181,82 .113 960;00