OBJEDNÁVKA č. 2019/IV-AO/09-024 ze dne 24.9.2019 číslo objednávky uvádějte při korespondenci a fakturaci DODAVATEL: Fa Martin Pěkník, Tomicova 9, Ostrava 16, 716 00 IČ: 49578430, DIČ: Cxxx8, tel.: xxx OBJEDNATEL - fakturační a korespondenční adresa: Zoologická zahrada a botanický park Ostrava, příspěvková organizace Michálkovická 2081/197, 710 00 Ostrava IČ: 00373249, DIČ: CZ00373249 č.ú: 2339-761/0100, KB, a.s. zastoupena: Ing. Petr Čolas, ředitel VYŘIZUJE: xxx TEL: XX E-MAIL: XXX PŘEDMĚT OBJEDNÁVKY: Oprava čelní bariéry a stropu venkovního výběhu binturongů na Pavilonu indických zvířat. Oprava zahrnuje výměnu stávající čelní bariéry ze splétaného drátu a stropní bariéry z ocelového mřížového roštu za splétanou nerezovou síť v rozsahu 46m2 s okem 51x51mm, síla lanka 2mm a povrchovou oxidační úpravou - černá oxidace. Cena bez DPH … 125 199,-Kč. Bude poskytnuta záloha na materiál ve výši 62.600,- Kč. Přenesená daňová povinnost. Jedná se o stavební práce dle CZ-CPA (kódy): 43.29.12 Montáž (osazení) plotů, zábradlí, mříží Na fakturu uveďte prosím číslo objednávky a celý název organizace, tedy: Zoologická zahrada a botanický park Ostrava, příspěvková organizace. TERMÍN PLNĚNÍ: Do 30.11.2019 CENA PLNĚNÍ: 125 199,-Kč bez DPH MÍSTO PLNĚNÍ: zoo PLATEBNÍ PODMÍNKY: Na dodávku/službu bude poskytnuta záloha ve výši: 62 600,- Kč, která bude uhrazena převodem z účtu se splatností 14 dní a to na základě vystavené zálohové faktury. Záloha musí být vyúčtována v konečné faktuře, konečná faktura bude vystavena po předání díla bez vad a nedodělků.Úhrada konečné faktury bude provedena převodem z účtu. Splatnost je 20 dní. Dodavatel vystaví fakturu – daňový doklad na cenu plnění nejdříve ke dni řádného předání a převzetí dodávky/služby. Součástí faktury bude v příloze potvrzený dodací list/soupis provedených prací (pokud faktura není zároveň dodacím listem a soupisem prací). Faktura musí obsahovat náležitosti zákona o dani z přidané hodnoty v platném znění a musí obsahovat číslo objednávky. V případě neplnění předmětu objednávky se dodavatel zavazuje vrátit poskytnutou zálohu objednateli a to hotově nebo na účet KB, a.s. 2339761/0100 nejpozději do 3 dnů ode dne, kdy se s objednatelem dohodl o neplnění předmětu objednávky. V ostatních ujednání se řídí ustanoveními Občanského zákoníku v platném znění.  Objednatel upozorňuje dodavatele na svou zákonnou povinnost zveřejňovat veškeré smlouvy a objednávky (včetně rámcových) v registru smluv, kdy hodnota plnění nebo předpokládaná hodnota plnění přesáhne či může přesáhnout 50.000,-Kč bez DPH a dodavatel se zveřejněním této smlouvy souhlasí. Za objednatele: Potvrzení dodavatele: ............................................................ ............................................................ xxx datum, razítko a podpis dodavatele Schválil: Schválil: ............................................................ ……………………………………….. xxxxk xxx