Fakultní nemocnice Plzeň www.fnplzen.cz místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň IČO: 00669806 BANKA: ČNB ČÍSLO ÚČTU: 33739311/0710 DIČ: CZ00669806 FIRMĚ TESLUX Lighting s.r.o. Mlýnská 326/13 602 00 BRNO sídlo společnosti: Masná 9, 695 01 Hodonín dorfler@teslux.cz IČO: 29198992 VYSTAVIL: MACIARZOVÁ Silvie maciarzovas@fnplzen.cz 377 103 758 OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-648/19/Ce DATUM: 25.9.2019 TEXT OBJEDNÁVKY Objednáváme u Vás dodávku svítidel LED panelů v rozsahu: Na základě vyhodnocení přijatých nabídek výzvy k podání nabídky s názvem: "Dodávka svítidel LED panelů pro Fakultní nemocnice Plzeň“. Předmět objednávky: - 340 kusů - svítidel LED panel TESLUX, kat. č. TP6040N 600x600x12mm do rastru - podrobná technické specifikace dle vaší nabídky ze dne 14.05.2019 viz příloha č.1 - součástí dodávky je doprava předmětu dodávky do místa plnění včetně související manipulace (vykládka) - dodávku rozdělit na 2 balení po 170 kusech Místo plnění: - 170 kusů = sklad elektroúdržby Lochotín, FN Plzeň – Lochotín, alej Svobody 80, Plzeň. - 170 kusů = sklad elektroúdržby Bory, FN Plzeň – Bory, Edvarda Beneše 1128/13, Plzeň. Konkrétní termín a místo předání v areálu bude dohodnuto s řidičem před dodáním. Termín plnění: termín provedení dodávky do 2 týdnů od přijetí závazné objednávky. Cena za 1 svítidlo včetně předřadného systému, dle Vaší nabídky ze dne 14.05.2019, činí 894,00 Kč ks bez DPH, tzn. při dodávce 340 ks činí cena 303.960,00 Kč bez DPH = 367.791,60 Kč s DPH. Záruční podmínky: poskytovaná záruka za jakost činí 48 měsíců. Dodané zařízení musí být nové - nepoužité. Kontaktní osoba - zástupce objednatele: - Josef Černý, vedoucí odboru údržby, mobil: 602 153 145, e-mail: CERNY@fnplzen.cz - Ondřej Bicek, vedoucí úseku elektroúdržby Lochotín, mobil: 723 187 617, e-mail: BICEKO@fnplzen.cz - Ing. Bořek Vild, vedoucí oddělení údržby Bory, mobil: 725 824 480, e-mail: VILDB@fnplzen.cz Platební podmínky: platba bude provedena na základě faktury - daňového dokladu, se splatností 30 kalendářních dní od data vystavení. Součástí faktury musí být vyplněný výkaz o rozsahu poskytnutých služeb a dodávce materiálu, potvrzený zástupcem objednatele. Fakturu zašlete do FN nejpozději do 7 kalendářního dne od DUZP jinak Vám bude faktura vrácena zpět k opravě! Objednatel je plátcem daně. Fakturační adresa: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň. Děkuji za vyřízení objednávky Bc. Milan Topinka, MBA technicko - provozní náměstek Fakultní nemocnice Plzeň Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.