č. 2019/IV-AO/09-001 ze dne 18.9.2019 číslo objednávky uvádějte při korespondenci a fakturaci DODAVATEL: Fa Martin Pěkník, Tomicova 9, Ostrava 16, 716 00 IČ: 49578430, DIČ: xxx, tel.: xxxx OBJEDNATEL - fakturační a korespondenční adresa: Zoologická zahrada a botanický park Ostrava, příspěvková organizace Michálkovická 2081/197, 710 00 Ostrava IČ: 00373249, DIČ: CZ00373249 č.ú: 2339-761/0100, KB, a.s. zastoupena: Ing. Petr Čolas, ředitel VYŘIZUJEXXX TEL: XXX E-MAIL: xxxx PŘEDMĚT OBJEDNÁVKY: Kompletní oprava mezistěn ve venkovních výbězích objektu Malých šelem dle cenové nabídky ze dne 16.9.2019. Oprava zahrnuje výměnu 10 dřevěných obkladových stěn s povrchovou úpravou (Bochemit, 2x lazura) a s vnitřní mezipříčkovou instalací kari síta (50/50/4). Cena bez DPH … 116 772,-Kč. Přenesená daňová povinnost. Jedná se o stavební práce dle CZ-CPA (kódy): 43.29.12 Montáž (osazení) plotů, zábradlí, mříží 43.32.10 Truhlářské práce 43.34.10 Malířské a natěračské práce Uvedená cena je maximální a vychází z předpokládaných nákladů na komplexní výměnu jak obložení, tak i vnitřních mezipříček. Při průběhu oprav jednotlivých mezistěn může pouze dojít k jejímu ponížení, pokud odhalení skutečného stavu vnitřních mezipříček pod dřevěnými obklady ukáže, že stávající materiál je stále vyhovující a plně funkční. Fakturace následně proběhne dle skutečné výměny pletiva v m2. Na fakturu uveďte prosím číslo objednávky a celý název organizace, tedy: Zoologická zahrada a botanický park Ostrava, příspěvková organizace. TERMÍN PLNĚNÍ: Do 31.12.2019 CENA PLNĚNÍ: 116 772,-Kč bez DPH M ÍSTO PLNĚNÍ: Zoo – pavilon malých šelem PLATEBNÍ PODMÍNKY: Na dodávku/službu bude poskytnuta záloha ve výši: 0,- Kč, která bude uhrazena hotově/převodem z účtu se splatností 0 dní, a to na základě vystavené faktury. Úhrada konečné faktury bude provedena převodem z účtu. Splatnost je 20 dní. Dodavatel vystaví fakturu – daňový doklad na cenu plnění nejdříve ke dni řádného předání a převzetí dodávky/služby. Součástí faktury bude v příloze potvrzený dodací list/soupis provedených prací (pokud faktura není zároveň dodacím listem a soupisem prací). Faktura musí obsahovat náležitosti zákona o dani z přidané hodnoty v platném znění a musí obsahovat číslo objednávky. V případě neplnění předmětu objednávky se dodavatel zavazuje vrátit poskytnutou zálohu objednateli a to hotově nebo na účet KB, a.s. 2339761/0100 nejpozději do 3 dnů ode dne, kdy se s objednatelem dohodl o neplnění předmětu objednávky. V ostatních ujednání se řídí ustanoveními Občanského zákoníku v platném znění.  Objednatel upozorňuje dodavatele na svou zákonnou povinnost zveřejňovat veškeré smlouvy a objednávky (včetně rámcových) v registru smluv, kdy hodnota plnění nebo předpokládaná hodnota plnění přesáhne či může přesáhnout 50.000,-Kč bez DPH a dodavatel se zveřejněním této smlouvy souhlasí. Za objednatele: Potvrzení dodavatele: ............................................................ ............................................................ xxx datum, razítko a podpis dodavatele Schválil: Schválil: ............................................................ ……………………………………….. xxx xxx OBJEDNÁVKA