Smlouva o dílo č. 13/2019 dle § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, uzavřená mezi níže uvedenými smluvními stranami I. Smluvní strany 1. Odběratel: Střední škola grafická Brno, příspěvková organizace sídlo: Snnahova 364/110, 627 00 Brno jednající: Ing. Jarmila Sustrová, ředitelka pověřený pracovník: Michal Kyselka, správce budov IC: 00226467 bankovní spojení: KB Brno Č. účtu: (dale jen objednavatel) 2. Dodavatel: Zdeněk Všetička -Lido sídlo: Hvězdné údolí 924/79, 785 01 Sternberk zastoupený: Zdeněk Všetička IC: 42008328 CZ6005080895 bankovní spojení: Fio Banka č. účtu: zápis v obchodním rejstříku nebo jiné evidenci: (dale jen dodavatel) 20 Městského úřadu Šternberk dne 3.4.2002 pod č.j.M20/201/02/VVol Význam a účel smlouvy Účelem této smlouvy je řádné a včasné spinění díla, které bylo specifikováno v cenové nabídce dodavatele (viz příloha č. 1 a 2) a je poskytováno v rámci zakázky malého rozsahu na servis dokončovacího polygrafického systému Duplo 2000 a 5000. Předmět smlouvy 1. Předmětem této smlouvy je závazek dodavatele dodat objednateli hotové dílo, které zahrnuje servis a výměnu dílů v systému Duplo 2000 a 5000. Předmětem této smlouvy je rovněž závazek objednavatele zboží převzít a zaplatit za něj dodavateli dohodnutou kupní cenu, a to za podmínek dale sjednaných v této smlouvě. Specifikace díla: Kompletní rozebrání, vyčištění a promazání mechanismu všech podávacích jednotek. Vzduchové vyčištění všech 20 ventilátorů. Vyčištění všech 10 pozicových čidel a slídových průsvitů. Výměna všech 80 podávacích pásů. Výměna všech 20 separátorů. Rozebrání a vyčištění všech 10 elektrospojek. Kontrola a případná výměna všech 10 přítlačných pásků čidel, pokud se zjistí poškození. Vyčištění všech 10 průsvitových čidel podávání papíru. Kompletní vzduchové čištění šasi snášečky v rozebraném stavu a rovněž dočištění Po seřízení a promazání stroje. Seřízení stroje a elektronická kontrola funkcí čidel, spojek a ventilátorů v servisním modu snášečky. Následně provedené testy na šití i snášení a případné vyčištění a promazaní nedostupných mist brožurovačky, ořezu a stohovače. V celkové ceně je zahrnuto také: Dodávka náhradních dílů. Pracovní čas (1 osoba). Cestovní čas + dopravné pro jeden den a 1 osobu. 2. Dodavatel dodá hotové dílo schváleným způsobem, v dohodnutém termínu a jakosti a za podmínek vyplývajících z této smlouvy, příslušných právních předpisů a norem. 3. Součástí dodávky tohoto díla dle odst. 1 tohoto článku smlouvy je taktéž: doprava vč. pojištění spojených s dodávkou a přepravou zboží na místo pinění vč. veškerých poplatků spojených s dovozem zboží, cla, daní, dovozní a vývozní přirážky a vč. likvidace obalů. 4. Součástí dodávky díla dle odst. 1 tohoto článku smlouvy je dále předání veškeré dokumentace vztahující se ke zboží, která je potřebná pro nakládání se zbožím a pro jeho provoz nebo kterou vyžadují příslušné obecně závazné právní předpisy a české a evropské normy CSN a EN. IV. Kvalitativní požadavky na zboží 1. Hotové dílo musí splňovat veškeré požadavky příslušných obecně závazných právních předpisů a českých a evropských norem CSN a EN. Zboží bude dodáno nové, ne repasované. 2. Dodavatel prohlašuje, že je vlastníkem materiálu, který byl použit na zhotovení díla a že na tomto materiálu neváznou žádné věcné ani právní vady. V. Doba, místo, způsob a jakost pinění 1. Dodavatel se zavazuje dodat dílo v době od 1. do 20. srpna 2019 ode dne obdržení objednávky ze strany kupujícího. 2. Místem pinění je Střední škola grafická Brno, příspěvková organizace, pracoviště Šrnahova 364/110, 62700 Brno. 3. 0 řádném dodání díla sepíší smluvní strany předávací protokol, který bude podepsán oprávněnými zástupci obou smluvních stran. Za objednavatele podepisuje předávací protokol pověřený zaměstnanec, který na stroji pracuje. 4. Nebezpečí škody na díle a vlastnické právo k dílu přechází na objednavatele okamžikem oboustranného podpisu předávacího protokolu dle předchozího odstavce. 5. Dodavatel uvědomí o datu dodávky díla pověřeného zaměstnance objednavatele uvedeného v čl. X. odst. 5 této smlouvy vždy alespoň 3 pracovní dny před jejím uskutečněním. 6. Objednavatel je oprávněn nepřevzít dílo, pokud dodavatel dílo nedodá řádně a včas, zejména pokud dodavatel nedodá dílo v dohodnutém množství nebo kvalitě, dílo je poškozené nebo rozbité, dodavatel nedodá potřebnou dokumentaci ke zboží. VI. Kupní cena a platební podmínky 1. Objednavatel se za hotově dílo zavazuje dodavateli zaplatit za celý předmět pinění celkovou kupní cenu ve výši: cena bez DPH 48 652,00 Kč DPH sazby 21 % 10 217,00 Kč cena celkem vč. DPH 58 869,00 Kč slovy: -padesátosmticícosu msetšesedásd evětko run- 2 . Ohrada celkově kupní ceny bude objednavatelem provedena na základě konečně faktury vystaveně dodavatelem po podpisu předávacího protokolu za dodávku veškerého hotového díla (resp. poslední části) dle čl. V., odst. 3 této smlouvy, se splatností faktury nejpozději do 30 dnů ode dne jejího doručení objednavateli. Ohrady faktur provede objednavatel bezhotovostním převodem na účet dodavatele uvedený v čl. I., odst. 2 této smlouvy. Ohradou smluvní ceny se pro účely této smlouvy rozumí odepsání příslušné částky z účtu objednavatele. 3. Faktura musí mít veškeré náležitosti daňového a účetního dokladu dle platných právních předpisů, jinak je objednavatel oprávněn vrátit ji dodavateli k opravě. Součástí (přílohou) faktury bude položkový rozpis dodávaného zboží vč. množství a ceny. Lhůta splatnosti v takových případech běží až dnem doručení opravené faktury objednavateli. Na faktuře musí být uvedeny těž tyto údaje: specifikace dodaného díla. 4. Smluvní cena uvedená v odst. 1 tohoto článku smlouvy je stanovena dohodou podle zák. Č. 526/1990 Sb., o cenách, ve znění pozdějších předpisů a jedná se o cenu kompletní dodávky, v níž je zahrnuta doprava, clo, kursově rozdíly, obaly a jejich likvidace, doklady k dílu a veškeré další náklady dodavatele nutně ke spinění jeho povinností dle této smlouvy. Celková kupní cena je nejvýše přípustná. 5. Objednavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, pokud dodavatel řádně nespiní dodávku v termínu stanoveném v čl. V., odst. 1 této smlouvy. Objednavatel má právo odstoupit od smlouvy v případě, že výdaje, které by mu na základě smlouvy měly vzniknout, budou MšMT, případně jiným kontrolním subjektem, označeny za nezpůsobilé. V případě odstoupení nemá dodavatel nárok na žádně finanční pinění. Odstoupení je účinné okamžikem jeho doručení dodavateli. Při odstoupení od smlouvy z důvodu nespinění termínu dodávky je dodavatel povinen uhradit objednavateli vzniklou škodu, popř. jinou nemajetkovou újmu. VII. Sankční ujednání 1. V případě, že dodavatel je v prodlení s dodáním díla v termínu dle článku V. odst. této smlouvy, je povinen uhradit objednavateli smluvní pokutu ve výši 0,05 % z ceny podle čl. VI., odst. 1 této smlouvy za každý započatý den prodlení. 2. V případě, že dodavatel poruší jakoukoliv svou povinnost dle této smlouvy, jejíž pinění není zajištěno jinou smluvní pokutou, uhradí objednavateli smluvní pokutu ve výši 0,03 °/ci z celkově kupní ceny stanoveně v článku VI., odst. 1 této smlouvy za každý případ porušení. 3. V případě, že objednavatel je v prodlení s úhradou smluvní ceny v termínu dle čl. VI., odst. 2, je povinen uhradit dodavateli úrok z prodlení dle příslušných právních předpisů. 4. Ustanoveními o smluvní pokutě není dotčen nárok objednavatele na náhradu škody, popř. jiné nemajetkové újmy, způsobené porušením povinnosti, na kterou se smluvní pokuta vztahuje, a to včetně škody, popř. jiné nemajetkové újmy, která přesahuje smluvní pokutu. VIII. Záruční podmínky 1. Dodavatel poskytuje záruku 6 měsíců na dodané náhradní díly (zboží) s výjimkou jejich opotřebení provozem. 2. V případě vzniku vad v záruční době zajistí dodavatel neprodlené převzetí dodávek v sidle zadavatele k servisní opravě od nahlášení vady, a to do 72 hodin. 3. Za nahlášení vady je považováno telefonické oznámení a následně zaslání písemného (elektronického prostřednictvím e-mailu) oznámení vady kupujícím prodávajícímu. IX. Ostatní ujednání 1. Dodavatel je povinen vůči třetím osobám zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, které se dozvěděl při realizaci této smlouvy a v souvislosti s ní a které jsou chráněny příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména obchodní tajemství, osobní údaje, utajované informace) nebo které objednavatel prohlásil za důvěrné. Povinnost mlčenlivosti trvá i po skončení platnosti této smlouvy. Plnění této povinnosti se dodavatel zavazuje zajistit i u všech svých zaměstnanců, případně jiných osob, které prodávající k realizaci této smlouvy použije. 2. Dodavatel není oprávněn postoupit pohledávku plynoucí z této smlouvy třetí osobě bez písemného souhlasu objednavatele.Dodavatel souhlasí se zveřejněním obsahu smlouvy nebo jejích částí podle zákona Č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, zejména s povinností objednavatele poskytnout informaci o ceně zboží a název a sídlo dodavatele. Dodavatel je seznámen se skutečností, že poskytnutí těchto informací se dle citovaného zákona nepovažuje za porušení obchodního tajemství a s jejich zveřejněním tímto vyslovuje 0 svůj souhlas. 3. V souladu s § 2 písmo e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole je dodavatel povinen poskytnout kontrolním orgánům a objednavateli veškerou potřebnou součinnost při výkonu finanční kontroly a obdobně zavázat i své subdodavatele. X. Závěrečná ustanovení 1. Smluvní strany se dohodly, že tato smlouva, jakož i právní vztahy smluvních stran z ní vyplývající a jejím textem výslovně neupravené se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a souvisejícími předpisy právního řádu ČR s vyloučením kolizních norem. 2. Nedílnou součást této smlouvy tvoří: - příloha č. 1 - kalkulace celkové kupní ceny zakázky 3. nebo stane-li se kterékoli ustanovení této smlouvy v jakémkoli směru nezákonným, neplatným či nevykonatelným, zákonnost a vykonatelnost zbývajících ustanovení této smlouvy tím nebude dotčena ani oslabena. Smluvní strany se zavazují, že jakékoli takové nezákonné, neplatné nebo nevykonatelné ustanovení nahradí novým, které bude nezákonnému, neplatnému či nevykonatelnému ustanovení svým významem co nejblíže. 4. Smluvní strany se zavazují veškeré spory vzniklé z této smlouvy primárně řešit smírnou cestou. 5. Tuto smlouvu lze měnit a doplňovat jen na základě písemných číslovaných a oprávněnými zástupci obou smluvních stran podepsaných dodatků k této smlouvě, vyjma změny pověřených pracovníků dle článku X. odst. 7 této smlouvy. Všechny dodatky, které budou označeny jako dodatky této smlouvy, jsou nedílnou součástí této smlouvy. 6. Tato smlouva se vyhotovuje ve 3 stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží dvě vyhotovení. 7. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti okamžikem jejího podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran. za dodavatele za odběratele 3. Příloha č. 1 Položková specifikace zboží Servis stroje DUPLO DC10/ 60 Věž DC10/60 Kompletní rozebrání, vyčištění a promazání mechanismu všech podávacích jednotek. Vzduchové vyčištění všech 20 ventilátorů. Vyčištění všech 10 pozicových čidel a slídových průsvitů. Výměna všech 80 podávacích pásů. Výměna všech 20 separátorů. Výměna všech 10 přítlačných pásků čidel. Rozebrání a vyčištění všech 10 elektrospojek. Vyčištění všech 10 průsvitových čidel podávání papíru. Kompletní vzduchové čištění šasi snášečky v rozebraném stavu a rovněž dočištění po seřízení a promazání stroje. Seřízení stroje a elektronická kontrola funkcí čidel, spojek a ventilátorů v servisním modu snášečky. Brožurovačka /ofez: DBM 120/ DBM 120T Vzduchové čištění a promazání pohyblivých součástí a elektroniky brožurovačky a ořezu Stohovač DBM-400STR Vzduchové čištění a promazání pohyblivých součástí a elektroniky stohovače Následně provedené testy na šití i snášení a případné další vyčištění a promazaní nedostupných míst brožurovačky, ořezu a stohovače. V celkové ceně je zahrnuto také: Dodávka náhradních dílů. Pracovní čas (1 osoba). Cestovní čas + dopravné pro dva dny a 1 osobu dle rozpisu Příloha č. 2 Celková kupní ceny za pinění veřejné zakázky Lido Kč za jednotku počet cena Práce 8 hod 1. den 800 /hod 8 6 400 Kč práce přesčas 4 hod 1. den 1200 /hod 4 4 800 Kč Práce 8 hod 2. den 800 /hod 8 6 400 Kč práce přesčas 4 hod 2. den 1200 /hod 4 4 800 Kč Cestovné 1. den 12 /km 198 2 376 Kč Cestovné 2. den 12 /km 198 2 376 Kč Čas na cestě 1. den 300 /hod 3 900 Kč Čas na cestě 2. den 300 /hod 3 900 Kč ND 19700 /sada 1 19 700 Kč TOTAL bez DPH 48 652 Kč DPH 10 217 Kč TOTAL s DPH 58 869 Kč Věž DC10/60 Kompletní rozebrání, vyčištění a promazání mechanismu všech podávacích jednotek. Vzduchové vyčištění všech 20 ventilátorů. Vyčištění všech 10 pozicových čidel a slídových průsvitů. Výměna všech 80 podávacích pásů. Výměna všech 20 separátorů. Výměna všech 10 přítlačných pásků čidel. Rozebrání a vyčištění všech 10 elektrospojek. Vyčištění všech 10 průsvitových čidel podávání papíru. Kompletní vzduchové čištění šasi snášečky v rozebraném stavu a rovněž dočištění po seřízení a promazání stroje. Seřízení stroje a elektronická kontrola funkcí čidel, spojek a ventilátorů v servisním modu snášečky. Brožurovačka /ořez: DBM 120/ DBM 120T Vzduchové čištění a promazání pohyblivých součástí a elektroniky brožurovačky a ořezu Stohovač DBM-400STR Vzduchové čištění a promazání pohyblivých součástí a elektroniky stohovače Následně provedené testy na šití i snášení a případné další vyčištění a promazaní nedostupných míst brožurovačky, ořezu a stohovače. V celkové ceně je zahrnuto také: Dodávka náhradních dílů. Pracovní čas (1 osoba). Cestovní čas + dopravné pro dva dny a 1 osobu dle rozpisu