MW4= Servisní smlouva Č. 4/9/H W/201 9 mezi: Objednatel: Dětské centrum Kolín, příspěvková organizace, sídlem Tylova 129, 280 02 Kolín Zapsán v Obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, spisová značka Pr 751 zastoupená: Ing. Hana Hálová, ředitelka (dále jen Objednatel) ICO: 00875601 DIČ: - a Zhotovitel: ASYS IJD, spol. s r.o., sídlem Heverova 249, 280 02 Kolín 4 Zapsán v Obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 5387 zastoupená: Ing. Jan Dufek, jednatel (dále jen Zhotovitel) ICO: 43090524 DIČ: CZ43090524 I. Předmět smlouvy Předmětem této smlouvy je zajištění servisních služeb níže specifikovaných produktů v majetku objednatele za domluvených podmínek. Zhotovitel se zavazuje provádět objednateli údržbu výpočetního systému, analýza provozu, kontrola parametrů, optimalizace parametrů, kontrola provádění zálohování, kontrola spyware, aktualizace antivirového programového vybavení, instalace servisních modulů operačního systému Windows, služby spojené s údržbou a rozvojem technického vybavení, správcování síťových operačních systémů a návrh rozvoje výpočetního systému podle níže uvedených podmínek. Případné požadavky objednatele na opravy budou realizovány mimo tuto smlouvu dle platného ceníku zhotovitele. Předmětem této smlouvy jsou správcování počítačového vybavení objednatele v sídle objednatele včetně zajištění rychlé servisní služby v rozsahu, včetně zajištění rychlé servisní služby v rozsahu: • Periferie + LAN síť s lokálními počítači a notebooky a serverem, dle aktuálních inventurních seznamů • V0IP telefonní síť • WiFi síť • Programové vybavení používané Objednatelem ASYS UD, spol. s r.o. d-ičo CZ-43090524 • základní profylaxe (LAN síť, počítače, notebooky, server, periferie) formou dvou návštěv měsíčně odborného pracovníka zhotovitele v místě pinění smlouvy v rozsahu 4 hod celkem v ceně měsíčního paušálu • aktualizace 5W, 5W opravy a rekonfigurace zabezpečeným vzdáleným přístupem, vzdálený dohled sítě a analýza logů operačního systému v rozsahu 2 hodiny měsíčně • servisní služby na základě jednotlivých požadavků objednatele nad rámec základní profylaxe v sídle objednatele • hot-line - technická podpora pro zaměstnance objednatele v pracovní dny v době od 7:30 do 16:30 hodin • technické konzultace při objednávkách nového vybavení, instalace hardware a software podle požadavků objednatele, aktualizace inventurních seznamů II. Čas a místo pinění smlouvy Servis na objednání bude prováděn v sídle objednatele nebo vzdáleným přístupem v pracovních dnech v době od 7:30hodin do 16 hodin. Pracovní dny jsou pondělí - pátek, kromě státem uznaných svátků a volných dní. Doba zahájení servisních služeb se stanovuje: a) u závad, které znemožní připojení účastníků na síť (výpadek serveru nebo aktivních síťových prvků) Servis vzdáleným přístupem: zahájení servisních služeb do I hodiny od nahlášení závady. Servis v místě instalace: zahájení servisních služeb v místě instalace do 4 hodin od nahlášení závady, pokud je závada nahlášena do 12 hodin, jinak následující pracovní den. b) u ostatních závad: Servis vzdáleným přístupem: zahájení servisních služeb do 2 hodin Od nahlášení závady. Servis v místě instalace: zahájení servisních služeb v místě instalace následující pracovní den. Výjimku v uvedených termínech pinění tvoří živelné pohromy a jiné nepředvídatelné události, které způsobí škody na větším množství techniky a jejichž odstranění nebude možné z objektivních důvodů v těchto termínech provést. Pravidelné profylaktická měsíční návštěvy budou vykonány každé 1. a 3. úterý v každém měsíci v době od 8:00 do 10:00. ASYS IJD, spol. s r.o. -2- d-ičo CZ-43090524 Hl. Povinnosti objednatele / Objednatel se zavazuje: ( 1) Zajistit předložení všech věcí, podkladů a práv požadovaných zhotovitelem ke spinění závazku. Objednatel ručí za správnost, vhodnost, věcnou úpinost a včasnost předání potřebných věcí, podkladů a práv, zejména dokladů o uživatelských právech k programovému vybavení a ostatních dokladů nutných ke spinění závazků zhotovitele vyplývajících z této smlouvy. 2) Zmocnit pracovníka, který by v případě nepřítomnosti statutárního zástupce rozhodoval o prioritě jednotlivých požadavků objednatele a objednávkách prací a materiálu. 3) Umožnit pracovníkům zhotovitele nerušený výkon sjednané činnosti v době předem sjednané. Při sjednávání doby činnosti se objednatel zavazuje respektovat časové možnosti zhotovitele tak, aby závazek mohl být včas spiněn. 4) Vytvořit zhotoviteli pracovní prostor v rozsahu nezbytném k provedení díla, nejméně pro uložení pracovních, datových médií a dokumentace. 5) Provádět pravidelné zálohování provozovaných aplikací a konfigurací programového vybavení včetně systémových nastavení. IV. Povinnosti zhotovitele Zhotovitel je povinen provádět včas a řádně servisní činnost dle podmínek stanovených v této smlouvě. Zhotovitel neručí za poškození nebo ztrátu dat, ke které došlo vlivem technické závady V. Cena a vyúčtování Cena za předmět pinění je stanovena dohodou a skládá se z následujících částek: 1) pravidelný měsíční paušál ve výši 3 500,- Kč měsíčně splatný do 10. dne v každém měsíci za měsíc předcházející. V této částce jsou zahrnuty následující činnosti: • zajištění rychlé servisní služby • pravidelná měsíční profylaktická činnost formou 2 návštěv měsíčně jednoho pracovníka zhotovitele v rozsahu 4 hodin celkem včetně cestovních nákladů a 2 hodin vzdáleného přístupu a služby hot-line měsíčně pro aktualizace serveru, vzdálenou pomoc a analýzu log souborů • zapůjčení náhradního, provozu vyhovujícímu zařízení na dobu opravy původního zařízení, nejdéle však na dobu 30 dní. Tato služba se netýká serveru, IP telefonů a může být omezena u tiskáren 2) částky 550,- Kč z každou i započatou hodinu práce v pracovní době uvedené v bodě II této smlouvy a pro činnosti nad rámec pravidelného měsíčního paušálu ASYS IJD, spol. s r.o. -3— d-iéo CZ-43090524 3) částky 750,- Kč za každou i započatou hodinu práce při servisním zásahu objednaném a vyžádaném objednatelem mimo rámec pracovní doby uvedené v bodě II této smlouvy. 4) částky za případně pronajatou výpočetní techniku po dobu opravy dle předem domluvené částky za každý konkrétní případ pronájmu 5) Cestovní náklady pro práce dle bodu V.2) a V.3) jsou stanoveny ve výši 300,- Kč bez DPH/ servisní výjezd a platí pro práce nad rámec prací, které jsou součástí měsíčního paušálu. Částky uvedené v bodě 2) - 4) se objednatel zavazuje uhradit do 14 dnů od vykonání prací. Sjednaná cena neobsahuje DPH. Vl. Kontaktní osoby a způsob hlášení požadavků Kontaktními osobami jsou určeny: Ing. Tvrdík Pavel, smluvní záležitosti, servisní požadavky Daniel Vrkota, tel. hlavní technický kontakt, telefonická podpora pro jednatele objednatele Karel Nedbal, vedlejší technický kontakt, telefonická podpora pro jednatele objednatele Za objednatele: Zuzana Hrbková, Požadavky na servisní činnosti se hlásí telefonicky s následným e-mailovým potvrzením Platná čísla pro telefonické hlášení závad jsou: Platná e-mailová adresa pro e-mailové potvrzení je: Platná čísla pro event. faxové hlášení závad jsou: 321 721 237 Hlášení závad je povinen přijmout a zaregistrovat každý pracovník zhotovitele a zpětně potvrdit na uvedený kontaktní e-mail objednatele. Hlášení závady mimo pracovní dobu zhotovitele je možné pouze na telefonní číslo: VII. Ostatní ujednání Vztahy mezi účastníky této smlouvy se řídí, pokud není dohodnuto jinak, ustanoveními obchodního zákoníku. ASYS IJD, spol. s r.o. -4- d-ičo CZ-43090524 Veškeré změny a dodatky k této smlouvě je možné provádět jen formou písemných dodatků, signovanými zástupci obou smluvních stran. Při nedodržení termínu dodávky ve smyslu této smlouvy ze strany zhotovitele, zaplatí tento objednateli smluvní pokutu ve výši I % z ceny dodávky stanovené touto smlouvou za každý započatý pracovní den prodlení dodávky. Smluvní pokuta za opožděné pinění (úhrada faktury) ze strany objednatele se stanoví ve výši 0.1% ze stanovené splátky za každý započatý den prodlení platby. Zhotovitel i vyhrazuje právo posouzení technické způsobilosti technických a programových prostředků dodaných jinými zhotoviteli pro součinnost s technickými a komunikačními prostředky servisovanými v rámci této smlouvy. V případě zjištění vážných prokazatelných nedostatků je zhotovitel povinen navrhnout nové náhradní řešení. V případě, že objednatel na toto řešení nepřistoupí, má zhotovitel právo od servisu těchto prostředků odstoupit bez hospodářských sankcí. Zhotovitel se zavazuje, že umožní kontrolu všem subjektům oprávněným k výkonu kontroly projektu, z jehož prostředků je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s piněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 56311991 Sb. O účetnictví, a zákon č. 23512004 Sb. O dani z přidané hodnoty). Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, každý s platností originálu. Jeden stejnopis si ponechá objednatel a jeden si ponechá zhotovitel. Tato smlouva má 5 stran. Tato smlouva nabývá platnosti podpisem obou smluvních stran. Smlouva se uzavírá na dobu určitou do 31.12.2021 Tato smlouva nabývá účinnosti dne: 1. 10.2019 Obě smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu přečetly a že její obsah odpovídá jejich svobodné a pravé vůli. Na důkaz pravosti připojují své vlastnoruční podpisy. Kolín, dne: 9.92019 razítko a podpis 9y5 DĚTSKÉ CENTRUM KOLÍN, veeig společnosti příspěvková organizace sYS IJD, spol. s He!srova 240 Tylova 129, 28002 Kolín IV. ®J 290 02 Kciln 4 ičo: 00875601 /7, ‚Í tQTeX razítko a podpis lč cz4Zfl90524 ASYS UD, spol. s r.o. -5-- d-ičo CZ-43090524