I. K u P N Í s M 0 u v A 52019/00430/00 KNL č. Rukavice vyšetřovací latexové Krajská nemocnice Liberec, a.s. se sídlem Husova 357/10, 460 01, Liberec 1 — Staré Město doručovací 460 63 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, v oddílu B, vložce 1651 zastoupena: * * předsedou představenstva bankovní spojení: IČ: 27283933 DIČ: C227283933 dále jen „Kupující“ MAPO medical s.r.o. se sídlem Olomoucká 3896/114, 796 01 Prostějov zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, v oddílu C, vložce 56722 zastoupená: jednatelem bankovní spojení: IČ: 27753760 DIČ:C2699004407 dále jen „Prodávající“ Čl. 1 , Preambule 1. Učelem této smlouvy je úprava práv a povinností smluvních stran při plnění předmětu smlouvy. Tato smlouva byla uzavřena v souladu s ustanovením zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů a v souladu s ustanovením :; 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění a na základě veřejné zakázky sevidenčním číslem zakázky 22019-011267 ve Věstníku V2 a s názvem „Rukavice vyšetřovací latexové“ (dále jen „Veřejná zakázka“). Plnění této smlouvy se řídí taktéž zadávacími podmínkami Veřejné zakázky. Tyto podmínky jsou pro plnění smlouvy závazné, i když v ní nejsou výslovně uvedeny. Plnění této smlouvy se řídí také nabídkou Prodávajícího, kterou předložil vrámci Veřejné zakázky. 2. Smluvní strany mají zájem uzavřít tuto Kupní smlouvu a upravit si tak smluvní vztahy vyplývající ze shora uvedeného, to vše za podmínek stanovených touto smlouvou. 3. Kupující má zájem na uzavření této kupní smlouvy, jejímž předmětem jsou dodávky rukavic vyšetřovacích latexových bez pudru a rukavic vyšetřovacích latexových s pudrem (dále jen zboží). Čl. 2 Předmět plnění 1. Předmětem této smlouvy jsou pravidelné dodávky zboží do skladů Kupujícího (sklad SZM a MTZ v Liberci a sklad SZM v Turnově). Zboží je určeno co do druhu, množství a _1_ men ceny v přílohách č. 1 (Formulář pro zpracování nabídkové ceny) a č. 2 (Technická specifikace zboží) této smlouvy. Dodávky budou uskutečňovány formou „balíků“ o počtu kusů daného materiálu dle standartních zvyklostí Prodávajícího a to na základě souhrnné objednávky. Zboží musí být zajištěno proti poškození, znehodnocení či rozsypání. Každý balík bude označen názvem nákladového střediska příslušného oddělení (seznam nákladových středisek předá Kupující Prodávajícímu před podpisem smlouvy). Prodávající se zavazuje dodat Kupujícímu zboží na základě dílčích objednávek v množství, sortimentu a druhu uvedených v objednávkách. Kupující se touto smlouvou zavazuje takto objednané zboží od Prodávajícího převzít a zaplatit dohodnutou kupní cenu. Kupující si vyhrazuje právo neodebrat zboží v množství uvedeném v příloze č. 1 této smlouvy. To znamená, že Kupující je oprávněn určovat konkrétní množství a dobu plnění jednotlivých dílčích dodávek podle svých aktuálních potřeb. Čl. 3 Kupní cena Kupní cenou se rozumí cena zboží včetně obalu a dopravy na místo plnění, cla, kurzových rozdílů, dokladů ke zboží, pojištění a případně včetně dalších náležitostí uvedených vtéto smlouvě nebo vpřílohách této smlouvy. Kupní cena je nejvýše přípustná, piatná po celou dobu realizace veřejné zakázky. Kupní cena nesmí být měněna vsouvislosti s inflací české koruny, hodnotou kurzu české koruny vůči zahraničním měnám či jinými faktory svlivem na měnový kurz, stabilitou měny nebo cla. Kupní cena může být měněna pouze v souvislosti se změnou DPH 0 příslušný procentuální nárůst a po písemném souhlasu Kupujícího. Cena zboží je obsažena v příloze č. 1 této smlouvy. Vpřípadě, že dojde na trhu ke snížení cen předmětu plnění o více než 10 %, je Prodávající povinen provést snížení kupní ceny na srovnatelnou úroveň. Změny oznámí Prodávající Kupujícímu nebo naopak Kupující Prodávajícímu písemně nebo elektronickou cestou ihned po zjištění této skutečnosti a bude sepsán dodatek ke smlouvě. v CI. 4 Platební podmínky Prodávající vystaví Kupujícímu sběrný (souhrnný) daňový doklad (fakturu) za každý závoz (1x týdně, tj. každou středu). Na faktuře bude rozpis cen za jednotlivá oddělení, uvedeno nákladové středisko příslušného oddělení a celková (souhrnná) cena. Fakturace bude probíhat elektronickou formou. Prodávající vystaví příslušný daňový doklad za každý závoz vždy bez zbytečného odkladu a zašle jej na následující emailovou adresu Kupujícího: a v kopii na Na faktuře bude uvedeno číslo objednávky. Zaměstnanec skladu SZM+MTZ Kupujícího odešle prodávajícímu elektronicky potvrzený dodací nebo přepravní list, který bude podkladem pro vystavení faktury. Splatnost faktur je 30 dní ode dne doručení faktury Kupujícímu. Faktura bude mít všechny náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty. V případě, že vystavená faktura obsahuje nesprávné cenové údaje, nesprávné náležitosti nebo chybí na faktuře některé náležitosti uvedené v předchozích odstavcích, je Kupující oprávněn fakturu vrátit Prodávajícímu do doby její splatnosti. V takovém případě je Prodávající povinen vystavit fakturu novou. Doba splatnosti opravené nebo doplněné faktury počne běžet dnem opětovného doručení Kupujícímu. Za zaplacení kupní ceny se považuje připsání příslušné částky ve prospěch účtu Prodávajícího, nebylo-li dohodnuto jinak. Pro případ, že Prodávající je nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem“ ve smyslu ustanovení 5 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších _2_ předpisů, souhlasí Prodávající s tím, že mu Kupující uhradí cenu plnění bez DPH a DPH vpříslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude Prodávající vymáhat od Kupujícího část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Kupujícímu, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. 10. Prodávající rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, který je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (5109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu Kupující cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude Prodávající vymáhat od Kupujícího část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Kupujícímu, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Čl. 5 Přechod vlastnictví Vlastnická práva k dodanému zboží (včetně obalu) a nebezpečí škody přechází na Kupujícího okamžikem podpisu předávajícího protokolu — dodacího nebo přepravního listu dle čl. 6. Čl. 6 Dodací podmínky 1. Místem plnění je sídlo Kupujícího — Krajská nemocnice Liberec, a.s., sklad SZM a MTZ, Husova 357/10, 460 01 Liberec, doručovací 460 63. 2. Jednotlivé dodávky zboží budou Kupujícímu dodávány ga základě závazné objednávky do skladu SZM a MTZ Liberec a sklad SZM v Turnově. Cetnost objednávek a dodávek: 1x týdně. Den objednání Den dodání pondělí do 11 hod. středa do 12 hod. 3. Objednávky budou probíhat elektronickou formou ve formě strukturovaných objednávek. 4. Objednávka bude probíhat buď formou emailu, nebo ve formátu XLM dodaná přes transakční server společnosti MEDIDATA s.r.o.. 5. V případě, že objednací či dodací termín připadne na den státního svátku, bude termín objednání či dodání zboží upřesněn dohodou mezi zadavatelem a dodavatelem. Kontaktní údaje pověřené osoby Kupujícího jsou: Kontaktní údaje pověřené osoby Prodávajícího jsou: 6. Dodací listy je Prodávající povinen dodávat velektronické formě v „XML“ formátu prostřednictvím transakčního serveru společnosti MEDIDATA s.r.o. — služba „e-kuryr“ nebo ve formátu dodacího listu Lekis verze DL6 společnosti „Lekis s.r.o.“ prostřednictvím e—mailu. 7. Prodávající vden vyskladnění zboží odešle prostřednictvím elektronické pošty informaci o počtu balíčků (formát Excel — XLS či XLSX) na jednotlivá nákladová střediska na adresu elektronické pošty 8. Objednané zboží pro každé oddělení bude dodáváno vjednotlivých balíčkách. Každý balíček musí být označen příslušným nákladovým střediskem oddělení, pro které je _3_ objednané zboží určeno a jeho hmotnost nesmí být vyšší, než 15 kg zdůvodu bezpečné manipulace ve skladu zadavatele. 9. Zboží bude baleno, loženo na tzv. EURO paletách, narovnané maximálně do výše 1,9 m nad zemí včetně výšky palety a řádně zajištěno pro účel přepravy podle obvyklých zvyklostí Prodávajícího. Při závozu musí být použito auto s hydraulickým čelem. 10.Vpřípadě mimořádného urgentního požadavku Kupujícího bude Prodávající schopen dodat zboží do 48 hod. i mimo určené rozvozové dny. 11. Za doklady, nutné k převzetí a užívání zboží se považuje dodací list nebo přepravní list. 12. Přepravní listy budou dodávány ve 2 vyhotoveních v listinné podobě při dodávce zboží. 13. Pokud se názory stran na přejímku zboží neshodují, musí být učiněn zápis o zjištěné nesrovnalosti a kzápisu musí být připojeny všechny doklady, které svědčí o stavu zboží při přejímce. 14. Přechod nebezpečí škody, doprava a pojištění: a. nebezpečí škody na zboží přechází na Kupujícího vokamžiku podpisu při převzetí zboží v místě plnění, b. škoda na zboží, která vznikla po přechodu jejího nebezpečí na Kupujícího, nemá vliv na jeho povinnost zaplatit kupní cenu, ledaže ke škodě na zboží došlo v důsledku porušení povinností Prodávajícího, c. přepravu zboží do ujednaného místa plnění sjednává Prodávající vhodným dopravním prostředkem podle obvyklých zvyklostí, přepravné a pojištění platí Prodávající. d. Prodávající na sebe přejímá zodpovědnost za škody způsobené všemi osobami a subjekty (včetně subdodavatelů) podílejícími se na provádění předmětu plnění, a to po celou dobu realizace, stejně tak za škody způsobené svou činností Kupujícímu nebo třetí osobě na zdraví nebo majetku, tzn., že v případě jakéhokoliv narušení či poškození majetku (např. vjezdů, plotů, objektů, prostranství, inženýrských sítí) nebo poškození zdraví osob je Prodávající povinen bez zbytečného odkladu tuto škodu nahradit a není-li to možné, tak finančně uhradit. Za tímto účelem musí mít Prodávající uzavřenou pojistnou smlouvu platnou po celou dobu realizace na pojištění škod způsobených při výkonu činnosti třetí osobě min. ve výši 0,5 mil. Kč. Doklady o pojištění předloží Prodávající Kupujícímu na vyzvání. 15.V případě nemožnosti plnění ze strany Prodávajícího je tento povinen písemně uvědomit Kupujícího o přerušení dodávek. Kupující je oprávněn po dobu přerušení dodávek nakupovat předmět plnění od jiného dodavatele za ceny obvykle' (náhradní plnění). Rozdíl v nákupních cenách, jenž vznikne mezi cenami sjednanými a cenami náhradního plnění uhradí Prodávající Kupujícímu do 14 dnů po obnovení dodávek. Čl. 7 Záruky 1. Prodávající je povinen dodat zboží v množství, jakosti a provedení podle této smlouvy a jejich příloh. 2. Za předpokladu, že Kupující splnil své závazky vyplývající z této smlouvy, ručí Prodávající při normálním užívání zboží za kvalitu. 3. Oznámení o vadách musí obsahovat: a. kód kupní smlouvy a faktury, b. popis vady nebo přesné určení jak se projevuje, c. číslo dodacího nebo přepravního listu, na němž je reklamované — vadné zboží uvedeno. 4. Kupující je povinen vady písemně oznámit Prodávajícímu bez zbytečného odkladu po jejich zjištění a uplatnit svůj požadavek na vyřízení. 5. Jestliže má dodané zboží vady, může Kupující podle své volby požadovat: a. Jde-li o vady provedeníta jakosti — dodání náhradního zboží za zboží vadné, vadné zboží je povinen Kupující vrátit. b. Jde-li o vady množství — dodání chybějícího množství. c. Jde-li o vady právní — odstranění těchto vad. _4_ . Volbu nároku má Kupující, ale jen za předpokladu, že svou volbu oznámí ve včas zaslaném oznámení vad nebo bez odkladu poté co vady zjistí. Jednou provedenou volbu nemůže Kupující jednostranně změnit. Kupující má, vedle nároků ze záruky také nárok na náhradu škody s tím omezením, že jde o náhradu škody, která mu v důsledku vadného zboží vzešla. Je ujednáno, že újma spočívající ve vadách samotných, může být uspokojena pouze z odpovědnosti za vady ze záruky a škodu je nutné považovat v tomto vztahu jinou škodu než újmu, spočívající ve vadách sa motných. Záruka na dodané Zboží je 24 měsíců. Čl. 8 Smluvní pokuty . Vpřípadě, že Prodávající nedodrží dobu plnění, sjednanou vtéto smlouvě, uhradí Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,01 % z ceny z nedodaného zboží za každý den prodlení. . Vpřípadě prodlení Kupujícího s placením faktury za dodané zboží uhradí Kupující Prodávajícímu úrok z prodlení ve výši 0,01 % z celkové nezaplacené částky za každý den prodlení. . V případě nedodržení kvalitativních parametrů zboží dojde kvýměně vadného kusu zboží za nový, přičemž povinnost dodat zboží v odpovídající kvalitě tím není dotčena. Smluvní pokuty, sjednané touto smlouvou, hradí povinná strana nezávisle na tom, zda a vjaké výši vznikne druhé straně vtéto souvislosti škoda, kterou lze vymáhat samostatně ve výši přesahující smluvní pokutu. Čl. 9 Ukončení platnosti smlouvy Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že Prodávající je opakovaně v prodlení s plněním dodávek o více než trojnásobek dodací lhůty nebo dodal nekvalitní zboží a, ač byl Kupujícím upozorněn, neprodleně nezjednal nápravu. Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že Kupující nezaplatí kupní cenu do 60 (šedesáti) dnů po uplynutí ujednané platební lhůty. . Účinky odstoupení od smlouvy nastávají dnem od doručení oznámení o odstoupení. . Smluvní strany mají možnost smlouvu vypovědět bez udání důvodu. V takovém případě je stanovena tříměsíční výpovědní lhůta, která začíná běžet prvního dne následujícího měsíce po dni podání výpovědi. Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že Prodávající nebude schopen nejpozději do dvou měsíců od podpisu smlouvy poskytovat elektronické dodací listy v požadované formě uvedené v ČL. 6 bodě 6. Čl. 10 Okolnosti vylučující odpovědnost Odpovědnost stran za částečné nebo úplné naplnění smluvních povinností je vyloučena, jestliže se tak stalo: a. v důsledku vyšší moci. Pokud vyšší moc působí po dobu nepřesahující 90 dnů, jsou strany povinny splnit závazky vyplývající z této smlouvy, jakmile účinky vyšší moci pominou, přičemž dodací lhůty a všechny ostatní lhůty se posouvají o dobu působení vyšší moci. Za vyšší moc nelze pokládat zpoždění dodávek od subdodavatelů, výluky a stávky. b. v důsledku zásahu úředních míst, který znemožní stranám splnění povinností vyplývajících z této smlouvy. Čl. 11 Platnost smlouvy 1. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu. 2. Smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to na 3 roky od nabytí její činnosti. Čl. 12 Všeobecná ujednání 1. Všechny nároky musí být uplatněny doporučeným dopisem. Za datum uplatnění se považuje datum podacího razítka poštovního úřadu. 2. Jakékoli změny a dodatky této smlouvy musí být učiněny písemně a schváleny podpisem obou stran. Tyto dodatky se stanou integrální součástí této smlouvy. 3. Prodávající prohlašuje a svým podpisem této smlouvy stvrzuje, že zboží odpovídá všem platným právním předpisům a normám. 4. V otázkách výslovně neupravených touto smlouvou se závazky smluvních stran řídí ustanoveními příslušných právních předpisů, zejména občanským zákoníkem. Případné spory bude řešit příslušný obecný soud. 5. Vzhledem k veřejnoprávnímu charakteru Kupujícího Prodávající výslovně souhlasí se zveřejněním smluvních podmínek obsažených v této smlouvě v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů (zejména zák. č.106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím v platném znění). 6. Dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv zveřejní kupující tuto smlouvu, event. jednotlivé objednávky kupujícího včetně jejich potvrzení prodávajícím v registru smluv. Zveřejnění bude provedeno za pomoci automatického strojového převodu textu. Prodávající prohlašuje, že žádná informace uvedená v této smlouvě není předmětem obchodního tajemství ve smyslu & 504 Občanského zákoníku. 7. Nedílnou součástí této smlouvy jsou přílohy, které budou podepsány Prodávajícím s uvedením data. 8. Tato smlouva se vyhotovuje ve třech stejnopisech. Kupující obdrží dva kompletní Stejnopisy smlouvy, Prodávající obdrží jeden kompletní stejnopis smlouvy. Čl. 14 Přílohy 1. Formulář pro zpracování nabídkové ceny 2. Technická specifikace zboží 22 '(!7- 2019 V Prostějově dne 8. 7. 2019 V Liberci dne Liberec jednatel, MAPO medical s.r.o. př dseda představenstva 38 .n .m má „;D—mací > w>0xu5mc w>9=wu 29.3%: 29:8 wv— Nvďvo vn.. v m.! NQovm SN mv. ooďom hmm x x x x x x 000 mom _. „Ewčwo uv— řmňmN _ Uv. Sémm ox ooáho _„ nv. Nod uv. :_o FN Uv— Fmd ooo.. JXóoocvovvnx on:. N w> Eweuza m w>oxm„m_ čd... mv— oímmo & ov— owxmmv _. uv— oQowv » „..ž Nwď mv— :„o FN „ž Fmd eco.. ...v—253501 000 3 w> Emuuza m w>ox2m_ .mdá uv. chmN cm ov— omHQN m mx oodmm WN mx Nod uv.— _.__.o FN „.ž 5.0 25— s..moo=_.o:n_w_ coo mw w> Ewčaa w ©>ox2m_ .N.N.+ mx aNd; mm „už omámv ? mx oodmv _.N mv— Nwď uv— :d _.N mx _.mó coop můoaovžřnz ooo Nv m> 599.5 w m>ox2m_ áá.— EEEE m 323.2 _un>o.,=wm>> 338.5. .a; mv. vodou !. wv— _.w.mwv N mv. co. 55 :. mv— :„o w! u_nc _.N mv. amd noo.. Jx.mo=wooovn_m ccm 0? :_X umož? Enza Nan m>ox9£ .m__.__. uv— orďvm wmv mv— oťvmw NN uv— oova mNF uv. _.Řo „.ž Nťo FN uv— mmd 33 445009230! ooo && |_ umož? ..:—ozn an m>oxm.m_ č.v... mv. owňav vmv 01 00.93 vs mx oodom mmm uv— Šd „wv— Nťo _.N vv. amd con; Eňaooooovnm ooo vom _2 umož? ...—c=m an m>oxwum_ m v.—. uv. cm,vmm wmv mv— owďho mh wv— oodwm Non mv. _.Řo „.ž Nvď ; „.ž mmd gar můcomcaovnm 000 www % umož? Evan Nan w>oxmum_ .N.v.v mv— oťwwm NN mž oňmmm „„ „,ž 00.03 mm ov— Řd mx Ned FN mx amd 2.3 mxéacwoooenm 000 mm mx umož? 3.:!š Ng m>oxwš __„._\._. Evan uma 298.5 ..uwžžowš 3393x .: Iams? xE _. wu EME: 0.0.. v mu m : on Em o :o m >> m : ona Em o „: an EM:Mw_xs„—.Mw_ua :MMMmLme Eywzwťmšomuhn IAE .„,.> :mn $ > ...na zna nan :Ěmn Bmw.. „523an mw.. > „__wnuo E952— w N ===:— nwn 29:22 33523? 33931 .a ma Inn m:.umš nzou w>8=ao _.„a :mn na.. menu mu. mu uzav w:a_m_m>> mnunw mu. mu memu > 3. .mn—5m \ 303.23. ĚmuExoa—Ěm 830.3. 5235 m 3935. :::..... nun „.šoxmš _um>o..=wm>> wu_>9_:m Ěwo 323%: _:Šoomaw Pa _.mSĚS . >>=2Em Ena. __ .n magma 22 ; » „% ?gmši > aš „Š. cm. .x „3.3 523. u 22%. „na.. útes 2% „ až 7593! ŠŠŠ „.a 53 cm. ŠŠŠ % .as. ___„2 £ 55% „ „š ..„35 2333 > 83% „su. 3.552 aš: ...už. 25.23 32.32 83.5 . . me...; sešn. „ 22%. .S.. c... ......eomsš „seems 5.83..va Es 52.900 5.0.53 . 3:5 „53.5% Eneagš.. Švácha: „awasu . 2535. =. „ ummšmaw 8.595 .Na 2m.. m.. ..o< ...se—N „ ísěS. EEE 835.5 5.5“ . ..„28 E E..... 853.3. . . „co.. sme! š 53%. u . . . ... „ ommašo 8.595 2 m „ ..a—še % ...m nm— Zm % . , . ..... F. a “% % ..::: Ssušm ...si.. % Ěš __ % „...—Em „. 3.2.5... „.a-& .mešiuš 255.5 „GE Ě? : se...? E_va „ 9,2%. „ N . e:.m „.as—ža ŽŠ; 38 sošce „s.š. mnu. „š „...—a ..a—ea. » 3.5.. 2.5... Emauz.: E!E. 5.5.32 . šum! zm . „; ln zm n... ÉÉEŠ „ sumě. %.šš .ša. „šum Aava ĚE.: . E!E... „ š: ___vEš 335.: Š zm m 18%, 53.3 . „šči . I 3.. zm E....xa . ...o-:... .o-š...=> 835.2. N,.. s_n .x 59%, ee... „£ ešus. 5.2 33. cm. ŠŠŠ ...av „ „.NĚ. .! „8.532 Š Šak? ...í 53 cm. 3 _! a .=. z 35 u . . . „:= .a... ...se. ! eroze SŠ. „use. !a_.n3>8š_= _.3. 335. :! _NŠ „,e—182253321. ŠŠŠ 3.535 . .: V: v „. a . _ < _ . „Ešus Es 52.35 a máš. muzwsu. „Šas. . , ommšemo 83% .. u.. . EE „ EEE.. ___EŽ SŠ..: 9.3 . . . „== ..... .en.. 85831 .!Žun—R. &“ zaci. .a! 5252? ease. %. Šas. „ ___mŠmš E £.me Ž . „ . „ ommašm 3.5%: : „.Mrowqšmbwmw 5m . . .mn. zm „.v .= ne...? ===... Ě. 22%. n _ _ ...za.. „“.—„53 ...—!=? „„ ŠŠŠ: ... zač! m.. 82:55: 255 .eu—„Ševa 8.532 šum Šiva.. č:. 53 . „== ..uĚš 2.2 suše.. %$., 53. oa aš šsš. _ Šsá mše., ŠŠŠ... ....„Š Š .us msmšše . ZN.? zm . „. .? zm m ne...? ===... „„a 2223 .n...— „ „355 „3.2% .ša „Š. Š. B;.: 3.3% ..šo EE.. E 53 ___.Éš s_ša Emi.. Š zm Ě .. „a zm mx Ě? až % ŽŠ ...: Eva.. Ž 25x: 025.52; 8.3.5. .: uznána .: a tou mm 85.55.. 55.531“ ...—Ši ...:::-..... zašel gen.... . ___Maš.. „.v ...už. .„3 změnu.., 2.1.5. 8.5.2 ŠŠŠ Eye.... » » 2.35 „3 22%. .us—5.3? 8.3.5. 5.3.9. :::-a . o. o u .. : .. . ...v-32.5 .. ....: š:; ...av... „!=—.... S.. Č.: . . Š neu 352.83 9.0.23. . ĚeĚ ...a—.v. N .a „ŠK