OBJEDNÁVKA /č. 2019/IV-IF/07-011 ze dne 15.7.2019 číslo objednávky uvádějte při korespondenci a fakturaci21 DODAVATEL: Fa Miroslav Bardoň, Podílní 819/6, Slezská Ostrava, 710 00 IĆ – 07601123; DIČ XXX; tel.: XXX OBJEDNATEL - fakturační a korespondenční adresa: Zoologická zahrada a botanický park Ostrava, příspěvková organizace Michálkovická 2081/197, 710 00 Ostrava IČ: 00373249, DIČ: CZ00373249 č.ú: 2339-761/0100, KB, a.s. zastoupena: Ing. Petr Čolas, ředitel VYŘIZUJE: XXX TEL: XX2 E-MAIL: fXX PŘEDMĚT OBJEDNÁVKY: Oprava dřevěné podlahy mola u restaurace Saola. - výměna špatných (děravých, shnilých) desek a jejich nátěr (2x) – dřevo jasan - sražení hran dřevěné podlahy, kde jsou příliš velké nerovnosti - další drobné opravy – doplnění uhnilých či chybějících šroubů, vypodložení špatně uchycených desek. Demontáž starých, montáž nových, spoj.materiál, doprava, nátěr vyměněných částí aj. ………………………………Celkem 26 500,- Kč Oprava dřevěného zábradlí u restaurace Saola (horní část - půlkuláče) Jedná se o částečnou výměnu horní části zábradlí (půlkuláče), které jsou shnilé nebo výrazně rozprasklé (hrozí poranění návštěvníků). Celkem se jedná o cca 75 bm. Oprava se týká zábradlí na dřevěném molu a také zábradlí okolo restaurace. Použitý materiál – modřín podobné dimenze jako je ostatní zábradlí. Vyměněné části budou opatřeny dvojím nátěrem. Demontáž starých, montáž nových, spoj.materiál, doprava, nátěr vyměněných částí aj…………………………………….Celkem 38 000,- Kč Celková cena zakázky je 64 500,- Na fakturu uveďte, prosím, celý název organizace, tedy: Zoologická zahrada a botanický park Ostrava, příspěvková organizace. TERMÍN PLNĚNÍ: Do 31.8.2019 CENA PLNĚNÍ: 64 500,- Kč MÍSTO PLNĚNÍ: zoo PLATEBNÍ PODMÍNKY: Úhrada konečné faktury bude provedena převodem z účtu. Splatnost je 20 dní. Dodavatel vystaví fakturu – daňový doklad na cenu plnění nejdříve ke dni řádného předání a převzetí dodávky/služby. Součástí faktury bude v příloze potvrzený dodací list/soupis provedených prací (pokud faktura není zároveň dodacím listem a soupisem prací). Faktura musí obsahovat náležitosti zákona o dani z přidané hodnoty v platném znění a musí obsahovat číslo objednávky. V případě neplnění předmětu objednávky se dodavatel zavazuje vrátit poskytnutou zálohu objednateli a to hotově nebo na účet KB, a.s. 2339761/0100 nejpozději do 3 dnů ode dne, kdy se s objednatelem dohodl o neplnění předmětu objednávky. V ostatních ujednání se řídí ustanoveními Občanského zákoníku v platném znění. Objednatel upozorňuje dodavatele na svou zákonnou povinnost zveřejňovat veškeré smlouvy a objednávky (včetně rámcových) v registru smluv, kdy hodnota plnění nebo předpokládaná hodnota plnění přesáhne či může přesáhnout 50.000,-Kč bez DPH a dodavatel se zveřejněním této smlouvy souhlasí. Za objednatele: Potvrzení dodavatele: ............................................................ .............................................................................. XX datum, razítko a podpis dodavatele Schválil: ………………………………………………………………….. Akceptuji : XX Ing.Petr Čolas ............................................................................ datum a podpis dodavatele.