Od: cz-objednavky@sanofi.com Odesláno: 24. června 2019 13:59 Komu: Předmět: 1000188795_akceptace objednávky 215306 ((INT215306)) Přílohy: Podmínky ochrany důvěrných informací_20190312.pdf Akceptace objednávky Dobrý den, děkujeme za Vaši objednávku. Vámi učiněnou objednávku ze dne [viz níže] v plném rozsahu přijímáme. Předpokládané datum dodání 26.6.2019 Celková cena bez DPH v Kč: V případě, že jste povinnou osobou podle § 2 odst. 1 zákona o registru smluv a hodnota objednávky přesahuje 50.000 Kč, uveřejníme objednávku vč. tohoto potvrzení v registru smluv v souladu s Podmínkami ochrany důvěrných informací včetně obchodního tajemství a pravidel pro uveřejňování objednávek v registru smluv sanofi-aventis, s.r.o., se kterými jste byli seznámeni a které jsou přiloženy k tomuto emailu. Máte-li ke své objednávce jakýkoliv dotaz či připomínku, obraťte se, prosím, na kontaktní osobu uvedenou v záhlaví tohoto e-mailu. Pěkný den Customer Service Specialist TEL.: Evropská 846/176a, 160 00 Praha 6, Česká republika Obsahuje-li tento e-mail a/nebo jakákoliv jeho příloha návrh smlouvy, naše společnost vylučuje v souladu s § 1740 odst. 3 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) možnost přijetí návrhu smlouvy s jakýmikoliv dodatky či odchylkami, a to i tehdy, pokud podstatně nemění podmínky návrhu. Naše společnost vylučuje v souladu s § 1751 odst. 2 občanského zákoníku uzavření smlouvy, pokud k přijetí návrhu smlouvy připojíte své obchodní podmínky či na ně odkážete. Naše společnost může jakoukoliv svou nabídku odvolat kdykoliv, pokud Vám odvolání nabídky dojde dříve, než odešlete přijetí nabídky. Na písemné potvrzení o obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě se nevztahuje § 1757 odst. 2 občanského zákoníku.Výsledky jednání předcházejících uzavření smlouvy považuje naše společnost za nezávazné a bez ohledu na důvod společnost nenese žádnou odpovědnost za případné ukončení nebo přerušení jednání o smlouvě.Tato zpráva a jakékoliv k ní připojené soubory jsou důvěrné a jsou určeny pouze jejím zamýšleným adresátům. From: Sent: Monday, June 24, 2019 10:20 AM To: CZ-objednavky Subject: [EXTERNAL] Objednávka 215306 ((INT215306)) EXTERNAL : Real sender is Dobrý den, prosím o dodání níže uvedených léků na adresu lékárny FN Plzeň-Lochotín-nemocniční část, pav.A, příjem léků, alej Svobody 80, 304 60 Plzeň. Děkuji a přeji pěkný den, O B J E D N Á V K A Strana 1 Objednávka dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek v platném znění. _________________________________________________________________________________________________ ________ Odběratel: Dodavatel: Fakultní nemocnice Plzeň sanofi- aventis, s.r.o Edvarda Beneše 1128/13 Evropská 846/176a 305 99 Plzeň 160 00 Praha 6 - Vokovice IČO: 00669806 IČO: 44848200 DIČ: CZ00669806 DIČ: CZ44848200 Tel.: Tel.: objednáv.číslo 20000030, 23 3 086 Fax.: Fax.: Mail: Mail.: cz- objednavky@sanofi.com; Vyřizuje: Bankovní spojení: Zák.číslo: Číslo účtu: Datum obj: 24.06.2019 _________________________________________________________________________________________________ ________ Objednávka číslo: 215306 určeno pro: Lochotín - nemocnice _________________________________________________________________________________________________ ________ Kód FN Název+Popis PDK kód Počet Zůst. MJ 150726 THYMOGLOBULINE, INF PLV SOL 1X25MG LEK0150726 x 0 ((INT215306))