Smlouva o obchodní spolupráci č. 6588 Smluvní strany Prodávající: Gatebo s.r.o. Se sídlem: Křižovnická 86/6, 110 00 Praha 1 – Staré Město IČ: 02299615 DIČ: CZ02299615 Zastoupená: paní Evou Kohutovou, jednatelem společnosti Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 217674 a Kupující: obchodní firma: Mateřská škola, Praha 8, Krynická 2 Sídlo: Krynická 490/2 IČ: 72049812 DIČ: CZ72049812 Bankovní spojení: 234308921/0300 ČSOB Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl Pr. vložka 1129 Zastoupená: Mgr. Janou Bernasovou, ředitelkou školy uzavřely podle ustanovení § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012, občanský zákoník tuto Smlouvu o obchodní spolupráci Čl.I Předmět smlouvy Předmětem této smlouvy je úprava základních podmínek, práv a povinností, za kterých budou mezi prodávajícím a kupujícím uzavírány jednotlivé kupní smlouvy při prodeji a nákupu zboží specifikovaného touto smlouvou. Čl.II Zboží a jeho objednávání 1. Zbožím se podle této smlouvy rozumí kopírovací papíry, kancelářské a školní potřeby, občerstvení, drogerie, kancelářská technika, tonery a cartridge a kancelářský nábytek, jakož i další druhy nabízené v sortimentu prodávajícího uvedené v aktuálním Katalogu kancelářských potřeb, který obsahuje veškeré výrobky, které má prodávající ve svém sortimentu skladem. 2. Druh zboží, jeho množství, termíny dodání, místo dodání a další určující kritéria týkající se jednotlivých dodávek budou upřesňována odpovědnou osobou kupujícího: a/e-mailovými objednávkami kupujícího b/objednávkami přes e-shop prodávajícího c/telefonickými objednávkami kupujícího na tel.č.: 286 006 851, 286 008 817-818 3. Všechny způsoby výběru zboží uvedené v tomto bodě pod písm. a/ , b/, c mají závazný charakter, přičemž dodávky a další závazky plynoucí z těchto dodávek uskutečňovaných opakovaně se řídí ustanoveními této smlouvy. Čl.III Dodání zboží 1. Prodávající vystaví na zboží objednané v souladu s čl. II dodací list a fakturu ve dvojím vyhotovení s uvedením zejména množství, druhu, ceny dodávaného zboží a splatnosti faktury. Faktura musí splňovat požadavky daňového dokladu podle obecně závazných právních předpisů. 2. Kupující převezme zboží osobně nebo prostřednictvím svého zástupce, jehož jméno sdělil prodávajícímu v místě, které kupující určil v objednávce zboží nebo na kterém se smluvní strany dohodly. Oprávněným zástupcem kupujícího pro převzetí zboží je za výše uvedenou společnost: a/ asistent/ka společnosti b/ nákupčí společnosti c/ pracovník skladu d/ účetní e/ jiný pověřený pracovník (nehodící se škrtněte) 3. Kupující při dodání zboží provede přejímku a potvrdí prodávajícímu originál dodacího listu a převezme originál faktury a potvrdí její převzetí na kopii, která zůstane prodávajícímu. 4. Zjistí-li kupující při převzetí zboží, že dodané zboží neodpovídá svým druhem, množstvím nebo jiným kritériem jeho objednávce, je povinen o tom neprodleně učinit písemný záznam do reklamačního protokolu, který předá odpovědné osobě prodávajícího (dopravci), nebo oznámí telefonicky na č. 286 006 810 či e-mailem na adresu: prodej@pas.cz pracovnici reklamačního oddělení prodávajícího. 5. Pokud se kupující rozhodne dodané zboží neodpovídající jeho objednávce převzít, potvrdí převzetí zboží na dodacím listě. V tomto případě se má za to, že došlo ke změně původní objednávky a to v souladu s vůlí kupujícího. 6. Pokud se kupující rozhodne vrátit objednané a prodávajícím řádně dodané zboží je povinen postupovat podle Reklamačních podmínek a podmínek pro vrácení zboží, které jsou k dispozici na webových stránkách prodávajícího v sekci Obchodní podmínky / Reklamace. Čl.IV Doprava a termín dodání a)Pokud se strany nedohodnou jinak, zajišťuje dopravu na své náklady prodávající. Objednávka však musí být v minimální výši 1.500,- Kč bez DPH v Praze a okolí, a nad 3.000,- bez DPH mimo Prahu a okolí. Výše této částky nemusí být dodržena v případě částečného nebo dodatečného vykrytí objednávky zaviněné prodávajícím V případě nesplnění minimálních objednacích limitů bude k objednávce účtována doprava ve výši 95,- Kč bez DPH po Praze a okolí a 200,- - 500,- Kč bez DPH mimo Prahu a okolí v závislosti na objemu dané zakázky. Pokud se zaviněním kupujícího dodávka neuskuteční, má prodávající právo požadovat úhradu nákladů spojených s marnou dopravou. b) Smluvní strany se dohodly, že dopravu zboží ze skladu prodávajícího na adrese: Praha 9, Ke Stadionu 856/20 nebo zajišťuje na své náklady kupující. (nehodící se škrtněte) Termín dodání je u papírenského a kancelářského zboží, drogerie, občerstvení a dalších výrobků, které jsou součástí aktuálního Katalogu kancelářských potřeb 24 hodin od objednání (dodávky jsou pouze během pracovních dní). Objednávka bude druhý pracovní den zavezena, pokud bude zaslaná od 7 do 16 hodin dne předešlého, po tomto čase bude zavezena až den následující. U kancelářského nábytku, reklamních předmětů a ostatního nekatalogového zboží bude termín dodání vždy řešen individuálně. Čl.V Cena a platební podmínky 1. Prodávající fakturuje za dodané zboží ceny: a) z platných základních katalogových cen společnosti se slevou 20 % b) z platného základního obchodního ceníku společnosti se slevou …..% c) za ceny individuálně dohodnuté s kupujícím (nehodící se škrtněte) 2. Zboží je kupující povinen zaplatit v hotovosti při převzetí nebo převodem na účet prodávajícího ve splatnosti uvedené na faktuře. Splatnost faktur se stanoví dohodou smluvních stran na 14 dnů ode dne dodání zboží, nedohodnou-li se u konkrétní dodávky smluvní strany jinak. Dnem úhrady je připsání finančních prostředků na účet prodávajícího. Čl.VI Náhradní plnění a bližší ujednání 1. Prodávající se zavazuje, že celkový objem dodaného zboží, dodaného na základě této smlouvy, bude splňovat podmínky dle zákona O zaměstnanosti č. 435/2004 Sb., v platném znění, pro odběr tzv. náhradního plnění ve smyslu tohoto zákona. Prodávající je povinen po ukončení kalendářního roku předat kupujícímu potvrzení s přehledem jeho ročních odběrů přes náhradní plnění. 2. Prodávající poskytne náhradní plnění kupujícímu za smluvní poplatek ve výši 6% bez DPH. O tuto částku budou navýšeny standardní ceny kupujícího. V průběhu roku může dojít ze strany prodávajícího k navýšení tohoto smluvního poplatku. V tomto případě bude prodávající kupujícího o této skutečnosti informovat s 2 měsíčním předstihem a kupující má právo se rozhodnout, zdali bude chtít náhradní plnění i nadále využívat nebo bude moci od této smlouvy odstoupit a náhradní plnění již nadále neuplatňovat. 3. Kupující se zavazuje odebrat v době trvání této smlouvy (od 1.1. 2019 do 31.12.2019) od prodávajícího zboží viz Čl.II bod 1) v celkovém objemu 80 000,- Kč bez DPH. 4. Od 1.10.2017 nabyla účinnosti novela zákona č.435/2204 Sb., o zaměstnanosti, která ukládá povinnost zadávat všechny faktury v režimu náhradního plnění do registru smluv vedeném Ministerstvem práce a sociálních věcí. Povinností kupujícího je všechny tyto zaevidované faktury od 1.10.2017 potvrzovat e-mailem, z emailové adresy info@mskrynicka.cz a kupující souhlasí s tím, že na tento e-mail budou zasílána potvrzení faktur a zároveň bere na vědomí, že si za potvrzení faktur zodpovídá sám, tzn. v případě nepotvrzení nenese společnost Gatebo, s.r.o. žádnou zodpovědnost za to, že faktura nebyla do režimu náhradního plnění zahrnuta. V případě změny e-mailové adresy kupujícího je kupující povinen tuto skutečnost nahlásit prodávajícímu do 5 pracovních dnů na e-mail: prodej@pas.cz. Čl.VII Obaly Kupující je povinen vrátit prodávajícímu bez zbytečného odkladu evidované obaly, které jsou vyznačeny v dodacím listu. Pokud tak neučiní, má prodávající právo vratné obaly kupujícímu vyfakturovat. Čl.VIII Náhrada škody a smluvní pokuta 1. Pokud v důsledku porušení smluvní povinnosti jedné strany vznikne druhé straně škoda, má poškozená strana právo na její náhradu. Povinnosti k náhradě se škůdce zprostí za podmínek stanovených v § 2913 odst. 2 občanského zákoníku. 2. Při nedodržení termínu splatnosti faktury vzniká prodávajícímu uplynutím třetího dne po splatnosti faktury nárok na smluvní pokutu ve výši 0,05 % z fakturované částky za každý den prodlení. Čl.IX Ostatní ujednání 1. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou, od 1.1. 2019 do 31.12.2019. 2. Pokud je některá ze smluvních stran v prodlení s plněním, tj. dodáním zboží nebo úhradou jeho kupní ceny, je druhá strana oprávněna od této smlouvy písemně odstoupit a to bezodkladně poté co se dověděla o prodlení s plněním. Konečné vypořádání vzájemných závazků a pohledávek musí být realizováno do jednoho měsíce od ukončení smlouvy. 3. Pokud není v této smlouvě výslovně dohodnuto smluvními stranami jinak, nebo nedojde ke zvláštní dohodě při uzavření konkrétní kupní smlouvy, řídí se práva a povinnosti stran z jednotlivých dodávek zboží příslušnými ustanoveními občanského zákoníku upravujícímu kupní smlouvu, tedy § 2079 a násl.. Čl.X Ustanovení závěrečná 1. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu obou smluvních stran. 2. Tato smlouva byla vyhotovena ve 3 vyhotoveních s platností originálu, z nichž obdrží 1 stejnopis kupující a 2 stejnopisy prodávající. V Praze dne 29.5.2019 Eva Kohoutová, jednatel společnosti Prodávající Mgr. Jana Bernasová, ředitelka kupující