Smlou se sídle zastoupená panem 1Č= bankovní spojeríl' společnost je zapsána v obchodním se sídlem v Hodkovice nad Mo zastoupena p an em va o poskytování služeb závodního stravování uzavřená mezi KÁajSká nemocnice Liberec a.s. *v Liberci 1, Husova 10, PSČ 460 01 „ místopředsedou představenstva 7283933, DIC: CZ27283933 ,.. ejstříku u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 1651 (dále jen „provozovatel“) & Monroe Czechia s.r.o. elkou, Rychnovská 383, 463 42 Hodkovice nad Mohelkou prokurista společnosti IČ:6106162Q DIC:C261061620 Společnost je zapsána v obchodním ejstříku u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka Obsah: Přílohy: 1 l 1. Závěreč ““HQMřWNf Kontrol Investic Zpraco . Řešení 0. Doba t 12096 (dále jen „zákazníkíí) Základní ustanovení Cena, čtování Práva mvinnosti účastníků Personá zákazníka Součinrťst provozovatele a zákazníka ání osobních údajů gorů 'ní smlouvy, výpověď nÉ ustanovení 1. Cena stravy a ostatní náklady 2. Minimální rozsah výdejní doby a provozní doba kantýny 1. Základní ustanovení l.l. Předmět smlouvy Provozovatel se zavazuje zajišťovat od 1. 5. 2019 pro zákazníka provoz střediska závodního stravování umístěného vprovozním areálu zákazníka, nacházejícího se na adrese Rychnovská 383, Hodkovice nad Mohelkou. Se střediskem závodního stravování byl provozovatel seznámen před podpisem této smlouvy a prostor středisko závodního stravování tvořící přezval na základě písemného předávacího protokolu. Závodníin stravováním se pro účely této smlouvy rozumí služby spočívající v dovozu a prodeji teplých jídel zcentrální kuchyně provozovatele pro zaměstnance zákazníka a zajištění dalších vzájemně písemně dohodnutých druhů stravovacích služeb dle platných hygienických norem. Provozovatel se zavazuje zajišťovat pro zákazníka také provoz doplňkového prodeje ve výdejně jídel umístěné v areálu střediska závodního stravování. Zákazník není oprávněn po dobu trvání smlouvy předat výše uvedené provozy nebo jakoukoliv jejich část jinému provozovateli. 1.2. Základní povinnosti zákazníka a provozovatele 1.2.1. 1.2.2, 1.2.3. 1.2.4i 1.2.5. 1.2.6. 1.2.7. 12.8. Provozovatel je povinen dbát o to, aby oblast uvedená v bodě 1.1. byla vedena odborně a řádně v souladu s danou situací na trhu tak, aby byly k dispozici cenově odpovídající a chutné pokrmy, nápoje a další zboží, pokud je provozovatel zavázán k jeho dodávkám podle této smlouvy, případně podle jiné smlouvy uzavřené mezi účastniky. Obě strany se zavazují dodržovat veškeré právní předpisy a závazné normy platné pro oblast veřejného stravování a prodej potravinářského zboží. Provozovatel je povinen dodržovat základní strukturu nabídky jídel tak, jak je uvedena spolu s cenami v příloze č„ 1 této smlouvy. Provozovatel předá zákazníkovi a zveřejní na nástěnce v jídelně nejméně dva dny před koncem pracovního týdne jídelní lístek na následující týden. Minimální otevírací doba výdejny je stanovena Vpříloze č. 2, která tvoří nezbytnou součást této smlouvy, a její rozsah může být změněn pouze na základě vzájemné písemné dohody obou smluvních stran. Provozovatel se zavazuje provádět kontinuálně průzkum spokojenosti strávníků formou umístění lístků pro připomínky v prostorách jídelny. Provozovatel se dále zavazuje provádět nejméně 1 za rok detailní průzkum spokojenosti strávníků formou ankety, jejíž výsledky budou předloženy po vyhodnocení odpovědné osobě zákazníka. Provozovatel se zavazuje pro zákazníka uspořádat nejméně čtyřikrát za rok marketingovou akci (např. Dny italské, orientální, staročeské kuchyně). 0 konání takové akce bude provozovatel zákazníka s předstihem informovat. Objednávky budou možne provádět do 13:00 hodin předcházejícího pracovního dne, ato vždy od PO do PÁ. Závazné objednávky jsou zadávány prostřednictvím aplikace Weeredit. Provozovatel odpovídá zákazníkovi za veškeré škody i jakékoli jiné újmy, které zákazníkovi způsobí osoby, které provozovatel použil ke své činnosti dle této smlouvy nebo které zákazník utrpí v důsledku činnosti těchto osob Tato odpovědnost nastává bez ohledu na zavinění provozovatele i bez ohledu na to, zda taková osoba sledovala při způsobení takové škody čijiné újmy zájem provozovatele> svůj či jakékoli jiné osoby. 1.2.9. Provozovatel odpovídá zákazníkovi za všechny škody čí jakékoli jiné újmy vzniklé zákazníkovi vdůsledku porušení povinnosti provozovatele dle této smlouvy nebo příslušných právních předpisů (včetně případných nároků třetích osob vůči Zákazníkovi uplatněných v souvislosti s takovým porušením). 1.2.10. Při nezbytně nutné výluce stravovacího provozu zajistí poskytovatel služby, jež jsou předmětem této smlouvy, v přiměřeném rozsahu náhradním způsobem, který bude odsouhlasen zákazníkem, Poskytovatel je oprávněn v případě nutné provozni potřeby, a po předchozím souhlasu zákazníka, změnit nabízený jídelníček nebo vydat pouze omezený počet druhů menu. 1.2.11. Poskytovatel provádí denní evidenci počtu projedených jídel a celkového rozsahu poskytnutých služeb a zavazuje se předat objednateli do 2. pracovního dne následujíctho měsíce přehled o počtu skutečně odebraných jídel podle jednotlivých strávníků (zaměstnanců zákazníka). Cena, vyúčtování 2.l. Na základě cenové kalkulace schválené oběma stranami, kteráje přílohou č. 1 této smlouvy, byla stanovena cena za odběr jednoho jídla zaměstnanci a smluvními partnery zákazníka, 22. Vedlejší provozní náklady, mzdové náklady a odměna provozovatele jsou hrazeny zákazníkem paušálním poplatkem dle přílohy č. 1 této smlouvy. 2.3. Zaměstnanci zákazníka realizují úhradu stravy (jídel), potravin a ostatního zboží u provozovatele formou nákupu za úplatu v hotovosti,jid1ením kuponem — stravenkou nebo prostřednictvím čipové karty (elektronického systému). Po provedení nákupu stravy, potravin či jiného zboží u provozovatele prostřednictvím čipové karty budou zakoupené položky zahrnuty do měsíčního vyúčtování zákazníkovi a fakturovány dle čl. 2.4 a 2.5 níže, 2.5. Vyúčtování bude prováděno měsíčně. Faktura musí splňovat náležitosti daňového dokladu stanovené právními předpisy, a to zejména: - čislo faktury a datum vystavení ' obchodníjméno, sídlo provozovatele a zákazníka ' IČ & DIČ provozovatele a zákazníka - fakturovaná částka Faktura bude vystavena první pracomí den následujícího měsíce, zákazníkovi bude doručena nejpozději pátý pracovní den. 2.6. Faktura je splatná 60. den od data vystavení faktury. V případě prodlení s uhrazením faktury je zákazník povinen zaplatit provozovateli úrok zprodlení ve výši 0,05% 2 dlužné částky za každý den prodlení. 2.7. V rámci kapacity výdeje má provozovatel spředchozím písemným souhlasem zákazníka právo poskytovat stravovací služby dalším smluvním stranám. 2.8, Provozovatel je oprávněn otevřít jednání o ceně za odebrané jídlo, jakje stanoveno v příloze č. 1 této smlouvy, jestliže se ceny u potravin v České republice zvýší dle údajů ČSÚ ((Míra inflace vyjádřená přírůstkem průměrného ročního indexu spotřebitelských cen)) od května 2019, a to o více než 2,5%. 2.9. Stanovení prodejních cen zboží v doplňkovém prodejije omezeno maximální hranicí marže ve výši 30 % k nákupním cenám provozovatele v případě nakupovaného zboží a maximální hranicí ve výši 50 % v případě vlastní výroby. V žádném případě však toto zboží nebude prodáváno za ceny vyšší, než je obvyklé v obchodní síti v okoli místa stravovaeího provozu zákazníka. V případě porušení této povinnosti ze strany provozovatele má zákazník právo na vyvolání jednání. Opakované porušování tohoto ustanovení bude považováno za hrubé porušení smlouvy. Práva a povinnosti účastníků 3.1. Inventář 3 . 1 . 1 . Rozsah inventáře 3.l.1.l. Zákazník prohlašuje, že před podpisem smlouvy poskytnul provozovateli pro účely plnění této smlouvy velký a malý inventář, jehož soupis byl proveden stranami též před podpisem této smlouvy a předán provozovateli na základě předávacího protokolu. 3.1.12. Inventář zahrnuje zejména: . kompletní zařízeníjídelny jako např. stoly, židle atd. . kompletní zařízení připraven a výdejny jídel s veškerým kuchyňským nářadím, kuchyňskými stroji, chladírenským zařízením, jakož i skladovacími prostory sodpovídajícími policemi, výdejem pokrmů a nápojů, umývacími dřezy a osvětlovacími tělesy . malý inventář jako jsou příbory, nádobí, sklenice, tácy, stolní kořenky, vázy, stojánky na papír a ubrousky, servírovací plata, další malý materiál a nádoby 3.1.13. Zákazník prohlašuje, že poskytl vše potřebné k dispozici v dostatečném předstihu před převzetím provozu. 3.1.2. Inventura 3.1.2.l. Jedenkrát za rok (v období od 1. ledna do 31. března) se uskuteční společná inventura za účelem zjištění aktuálního stavu. 3.1.22. Náhradu za „přirozený úbytek“ u malého inventáře (příbory, talíře, skleničky) zajišťuje provozovatel na náklady zákazníka dle ceníku odsouhlasene'ho mezi smluvními stranami, popř. dle zákazníkem odsoulilasené nabídky provozovatele. 3.2. Prostory 3.2.1. Zákazník poskytl provozovateli k dispozici prostory potřebné k obhospodařování předávaných provozů včetně sociálního zázemí pro pracovníky provozovatele. 3.2.2. Prostory splňují požadavky stanovené závaznými předpisy a normami pro jednotlivé druhy provozu. 3.2.3. V případě havárie, živelné události, požámlho poplachu, nebo jiné události, při které by mohlo dojít kohrožení zdraví, nebo majetku provozovatele a zákazníka mají ostraha zákazníkových budov, nebo zaměstnanci zákazníka právo vstupovat do prostor užívaných provozovatelem a to následujícím způsobem: 0 Před vstupem do prostor nájemce rozpečetí bezpečnostní služba zákazníka klíče od vstupních dveří užívaných prostor 3.3. 3.4. 3.5. ' Pracovníci bezpečnostní služby provedou příslušnou kontrolu, odpovídajicí zásah, nebo kzásahu přivolaji další složky jako Policii CR, příslušníky Hasičského záchranného sboru, nebo Rychlé záchranné služby . Pracovníci bezpečnostní služby neprodleně informují a případně přivolaji zástupce provozovatele a zákazníka . Pracovníci bezpečnostní služby provedou a celé události zápis do knihy událostí a celý prostor zapečetív Přivolaný zástupce provozovatele provede prvotní ohledání užívaných prostor a zajistí provedeni kontrolní inventury. Údržba a opravy 3.3.1. Běžnou údržbu prostor svěřených provozovateli (kuchyně a její zázemí) a velkého inventáře zajišťuje provozovatel na náklady zákazníka a to vždy po odsouhlasení zákazníka na základě jeho písemného potvrzení. 3.3.2. Provozovatel bude zacházet s prostory a předměty, které mu byly předány s potřebnou péči a opatrností. 3.3.3. Vyskytnou—li se případné škody a nedostatky, ohlásí je provozovatel neprodleně zákazníkovi. Zákazník provede bez zbytečného odkladu veškerá nezbytná opatření a opravy, aby byl zajištěn provoz kantýny, 3.3.4. Prokáže-li zákazník prokazatelným způsobem (např. dobrozdáním servisního technika), že k poškození došlo vinou provozovatele, budou náklady na opravu daného poškozeného zařízení připsány k tíži provozovatele a to po předchozí domluvě. 3.3.5. Zákazník je povinen informovat provozovatele v dostatečném předstihu o plánovaných opravách a údržbářských pracích, které by mohly ovlivnit nebo omezit provoz zajišťovaný provozovatelem podle této smlouvy. Oběma stranami bude v tomto případě dohodnut provozní režim pro období provádění větších oprav či údržbářských prací. Energie a dodávka vody 3.4.1. Zákazník zajistí provozovateli na vlastní náklady potřebnou elektrickou energii a dodávku vody a bude mít na starosti s tím spojenou údržbu a instalace. Provozovatel se zavazuje dbát na hospodárné využívání poskytnutých energií (voda, elektřina, teplo) a zamezit jejich plýtvání. Přístupové cesty 3.5.1. Zákazník zajistí, aby přísun zboži potřebného pro provoz zajišťovaný provozovatelem mohl vždy probíhat bez problémů po stanovených příjezdových cestách a stanovenými vchody. Provozovatel se zavazuje dodržovat příslučné právní předpisy a interní bezpečnostní předpisy dodavatele a prohlašuje, že se s nimi před podpisem této smlouvy seznámil. Hygiena a čistota 3.6.1. Čištění 3.6.l.l. Provozovatel bude s prostory a svěřenými zařízeními zacházet s potřebnou pečlivostí a budeje uchovávat v čistém a hygienicky bezvadném stavu. 3.6.12. Provozovatel se zavazuje zajistit úklid výdejny a zázemí kuchyňských prostor, zákazník se zavazuje na vlastní náklady zajistit prostředniCtVím najaté úklidové 3.6.2. firmy strojové čištění podlahy v prostorách jídelny, a to nejméně lx za rok nebo dříve dle potřeby. Odpady 3.6.2.l. Za účelem odklízení komunálních odpadků poskytne zákazník kdispozici odpovídající nádoby a zajišťuje na své náklady vyprázdnění a čištění odpadních nádob. Zákazník rovněž hradí poplatky za odpadní vody. 36.2.2. Provozovatel se zavazuje zajistit na svoje náklady odvoz a zpracování potravinářských odpadů (zbytků jídel) a nebezpečných látek vzniklých jeho činnosti a zajistit naplnění právních předpisů s touto problematikou souvisejících. 3.7. Bezpečnost práce 3.7.1. 3.7.2. 3.7.3. b) 3.7.4. 3.7.5. Při zjištění porušení bezpečnostních předpisů ze strany zákazníka oznámí toto neprodleně provozovatel zákazníkovi. Provozovatel zodpovídá za dodržování interních bezpečnostních předpisů, jak je uvedeno v jeho pracovním řádu. Dále se provozovatel zavazuje vyškolit své zaměstnance dle platných předpisů a norem a vybavit je předepsanými ochrannými pomůckami. Provozovatel dále zajistí rozmístění bezpečnostních značek v souladu s nařízením vlády č. 375/20l7 Sb. Zákazník seznámí provozovatele se všemi platnými předpisy a nařízeními týkajícími se zvláštního dopravního režimu, hygienických, bezpečnostních a protipožárních předpisů a opatření v areálu zákazníka. Provozovatel provede seznámení všech svých zaměstnanců, kteří se budou pohybovat v areálu zákazníka, s interními předpisy a nařízeními zákazníka. Povinnosti provozovatele: Provozovatel se zavazuje dodržovat právní předpisy a intemí pokyny, týkající se zejména hygieny, bezpečnosti práce, protipožární ochrany, ochrany objektů, dopravního režimu (včetně povirmosti disponovat platnou certifikací HACCP po celou dobu trvání této smlouvy a platnými zdravotními průkazy u všech osob, které se podílí na činnosti provozovatele dle této smlouvy). Předložit zákazníkovi provozní, hygienický a sanitační řád pro práci vposkytnutém prostoru nejpozději do 14 — ti dnů od podpisu této smlouvy. Provozovatel se zavazuje zapracovat do svých předpisů o bezpečnosti práce a požární ochraně ustanovení interních předpisů zákazníka upravujících tyto oblasti. Dále se zavazuje pravidelně proškolovat svoje zaměstnance a dodržovat obecně platné předpisy. Zákazník se zavazuje zajišťovat na své náklady vybavení, pravidelné kontroly a revize všech vyhrazených technických zařízení a požárně technických zařízení 3.8. Pojištění 3.8.1. 3,8.2. Provozovatel uzavře na zásoby a vlastní inventář používaný vprovozu objednatele pojištění pro případ odcizení a poškození živelní událostí a dále zákonné pojištění obecné odpovědnosti za způsobené škody na zdraví či majetku třetích osob. Provozovatel prohlašuje, že má uzavřenu pojistnou smlouvy na pojištění odpovědnosti za škody ve výši 50 000 000,—Kč a že ji bude po celou dobu platnosti této smlouvy udržovat a na vyžádání zákazníka mu ji předloží k nahlédnutí. Toto pojištění odpovědnosti za škodu musí vždy pokrývat i škody způsobené tím, že porušení povinnosti provozovatele poškodí provoz zákazníka (např. vdůsledku nedodržení hygienických předpisů provozovatelem dojde k omezení použitelných pracovních sil na straně zákazníka). 3.9. Telefonní linky 3.9.1. Provozovatel si zajistí zřízení telefonní linky na vlastní náklady. 3.9.2. Telefonní poplatky hradí provozovatel. 4. Personál 4.1. Vedení provozu bude vrukou zkušeného pracovníka provozovatele, který má na základě svého vzdělání potřebné odborné a organizační zkušenosti. Provozovatel je povinen poskytovat služby dle této smlouvy pouze za pomoci odborně řádně způsobilých a proškolených zaměstnanců. Zákazník je oprávněn schvalovat klíčové zaměstnance stravovacího provozu. Zákazník je oprávněn v odůvodněných případech (zejména v případě opakovaných oprávněných stížností strávníků na kvalitu pokrmů) požadovat změnu těchto klíčových zaměstnanců stravovacího provozu. 5. Kontrola zákazníka 5.1. Vedení provozu a celkové podklady pro vyúčtování mohou být prověřovány a kontrolovány určeným pracovníkem zákazníka. Zákazník může, při dodržování platných hygienických předpisů, a pokud tím nenaruší provoz, kdykoliv kontrolovat plnění povinností provozovatele dle této smlouvy. 5.2. Kontrolou plnění prostřednictvím pověřeného zástupce zákazníka je zejména myšleno: kontrola dodržování minimálního rozsahu počtu hlavníchjídel a po celou dobu provozu; kontrola dodržování sjednané velikosti porcí; kontrola kvality a teploty porcí; kontrola dodržování sjednané obchodní přirážky a expirace zboží; kontrola čistoty provozu a dodržování hygienických norem; kontrola dodržování BOZP a požárních předpisů; wearing? kontrola údržby svěřeného malého a velkého inventáře. 5.3. V případě zjištění nesrovnalostí je povinen pověřený zástupce zákazníka o takové skutečnosti neprodleně informovat vedoucího provozovny, popřípadě jeho pověřeného zástupce. Oba pak provedou zápis specifikující zjištěnou závadu a zaznamenají, je-li to možné, termín předpokládaného odstranění závady. Na závěr oba takto provedený zápis opatří svými podpisy. Každá z obou smluvních stran obdrží po jedné kopii tohoto zápisu. 6. Součinnost provozovatele a zákazníka 6.1. Plán pokrmů bude schvalován se souhlasem zákazníka. Odchylky, které mohou vyplynout ze situace na trhu nebo z organizačních důvodů, zůstávají vyhrazeny. 6.2. Reklamace ohledně pokrmů nebo dodaného zboží budou projednány se zákazníkem za přítomnosti zástupce strávníků. Provozovatel podle provozních možností neprodleně napraví příčiny nedostatků. 6.3. 6.4. 6.5. 7.1. 8.l. 8.2. 8.4. 9.1. Zákazník je povinen informovat vdostatečném předstihu provozovatele o provozních, organizačních a dalších opatřeních, která mohou ovlivnit činnost, kterou zajišt'uje provozovatel podle smlouvy. Zákazník je odpovědný za to, že řádný průběh služeb provozovatele nebude rušen zásahy třetích osob. Provozovatel je povinen seznámit zákazníka se vznikem požáru vprostoru kuchyně a jídelny. Vpřípadě provádění požárně nebezpečných prací je provozovatel povinen s předstihem oznámit tuto skutečnost zákazníkovi k přijetí potřebných opatření. Provozovatel je povinen seznámit zákazníka s pracovním úrazem svých zaměstnanců a jeho dodavatelů, který se stal v areálu zákazníka. Postup šetření a hlášení si provozovatel zabezpečí sám v souladu s Nařízením vlády č. 201/2010 Sb. Investice Plán případných investic bude sestaven společně smluvními partnery, a to vždy tři měsíce před začátkem kalendářního roku. Zpracování osobních údajů V rámci plnění předmětu smlouvy budou předávány a zpracovávány osobní údaje strávníků - zaměstnanců zákazníka. Povinné náležitosti a informace pro evidenci zpracování osobních údajů: . Právní titul zpracování osobních údajů: plnění povinností dle této smlouvy a plnění jiných právních povinností. - Účel zpracování osobních údajů: předání jmenného seznamu zaměstnanců zákazníka za účelem evidence odebrané stravy & poskytnutí příslušné výše dotace na zaměstnanecké stravování, vytvoření a předání podkladů pro dotované stravování. - Kategorie subjektů osobních údajů: suávníci - zaměstnanci zákazníka. - Kategorie údajů: jméno, příjmení, osobní číslo, seznam objednávek a odebraných obědů. - Zvláštní kategorie osobních údajů: ne. ' Doba zpracování osobních údajů: po dobu odebírání zaměstnaneckého dotovaného stravování v rámci trvání zaměstnaneckého poměru mezi zaměstnancem zákazníka a zákazníkem. Obě smluvní strany se zavazují, že budou zpracovávat výše uvedené osobní údaje pouze za daným účelem, v rozsahu stanoveném touto smlouvou a v souladu s příslušnými právními předpisy. Obě smluvní stranyjsou ve vztahu k osobním údajů vázány zákonnou mlčenlivosti v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů, zejména pak Nařízením Evropského parlamentu a rady EU 2016/679 (GDPR). Obč smluvní strany se zavazují k zavedení a dodržování technických a organizačních opatření, které zajišťují zabezpečení a ochranu osobních údajů v souladu s příslušnými právními předpisy, tak aby bylo zabráněno možnému úniku, výmazu, změnám, zneužití či neoprávněnému přístupu k osobním údajům. Rešení sporů Účastníci vynaloží veškeré úsilí, aby přátelským a neformálním jednáním vyřešilijake'koliv neshody nebo spory vznikající mezi nimi v souvislosti se smlouvou. 11. 9.2. 10. 10.1. 10.2. 11.1. 11.2. 11.3. 11.4. 11.5. 11.6. Pokud za 30 dní od zahájení takovýchto neformálních jednání provozovatel a zákazník nejsou schopni smluvní spor přátelsky vyřešit, může se kterákoliv ze smluvních stran obrátit na věcně a místně příslušný soud Ceské republiky s návrhem na zahájení řízení. Doba trvání smlouvy, výpověď Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou od data zahájení poskytování služeb. Vypovězení smlouvy je možné vždy ke konci každého kalendářního měsíce, výpovědní doba činí 4 měsíce a začíná prvním dnem měsíce následujícího po datu doručení písemné výpovědi druhé straně. Smlouva může být vypovězena, aniž by byla dodržena výpovědní lhůta, a to v případě, jestliže provozovateli byla odebrána předepsaná úřední povolení nebo jestliže některý ze smluvních partnerů není schopný hradit platby nebo vpřípadě jiného závažného porušení této smlouvy. Závěrečná ustanovení Provozovatel bere na vědomí a souhlasí s tím, že zákazník v průběhu trvání této smlouvy podstoupí korporátní změnu spočívající v prodeji jednoho ze závodů zákazníka na adrese Jílovská 722, 463 42 Hodkovice nad Mohelkou, na třetí osobu, společnost Tenneco CA Czech Republic s.r.o., IČ 07762801, se sídlem Jílovská 722, 463 42 Hodkovice nad Mohelkou. Provozovatel a zákazník souhlasí s tím, že okamžikem účinnosti prodeje závodu nedojde k rozdělení závazku vzniklého z této smlouvy na dva samostatné závazky a tedy podmínky této smlouvy se budou vztahovat pouze na zákazníka, nikoli na společnost Tenneco CA Czech Republic sro Tato smlouva se řídí českým právním řádem. Otázky neupravené vtéto smlouvěse řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, soudní spory se pak řídí občanským soudním řádem č. 99/l963 Sb. ve znění předpisů pozdějších. Smlouva může být měněna pouze písemně formou chronologicky číslovaných dodatků. Pokud by některé ustanovení této smlouvy bylo nebo se teprve v budoucnu stalo neplatné nebo pokud by některé ustanovení ve smlouvě chybělo, není tím platnost ostatních ustanovení smlouvy dotčena. Smluvní strany se zavazují nahradit v takovém případě chybějící nebo neplatná ustanovení takovým ujednáním, kterým bude splněn zamýšlený účel smlouvy. Smluvní strany se zavazují, že uchovají v tajnosti veškeré informace, které o sobě navzájem získaly v průběhu plnění této Smlouvy, které nejsou veřejně přístupné, nebo které pokládají za důvěrné. Vtéto souvislosti se zavazuji zajistit utajování těchto informací též všemi zaměstnanci Smluvních stran i dalšími osobami, které pověří dílčí úkoly v souvislosti realizací této Smlouvy. Zákazník si je vědom skutečnosti, že Provozovatel je povinným subjektem dle č.340/2015 Sb., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů, a je si vědom toho, že tato Smlouva podléhá režimu povinného zveřejnění dle zákona o registru smluv. Zákazník souhlasí s tim, že zveřejnění této smlouvy v registru smluv zajistí provozovatel. Tato smlouva a její cenové ujednání vycházejí z daňového režimu platnému ke dni jejího podpisu, V případě změn daňových předpisů se účastníci zavazují změnit vzájemnou dohodou odpovídajícím způsobem příslušná ustanovení smlouvy. 117. Tato smlouva byla sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichž každá strana obdrží po jednom exempláři. 11.8. Účastníci této smlouvy prohlašují, že obsah této smlouvy je projevem jejich shodné & svobodné vůle, jejímu obsahu rozumí a na důkaz toho připojují své podpisy. V Liberci, dne ...... ;Qflšf .ma) Příloha č. l Cena stravy a ostatní náklady Všechny ceny za menujsou uvedeny včetně zákonné sazby DPH. OBĚDY Součástí menu 1—8 polévka + nápoj MENU 1 — 65,55 Kč Hotový pokrm MENU 2 _ 65,55 Kč Hotový pokrm MENU 3 — 72,45 Kč Salát MENU 4 — 65,55 Kč Bezmasý pokrm nebo těstoviny NIENU 5 — 86,25 Kč Minutka MENU 6 — 86,25 Kč Minutka MENU 7 — 89,13 Kč Makrobiotika VEČEŘE Součástí menu polévka + nápoj MENU 1 — 65,55 Kč Hotový pokrm M—ENU 2 65 ,55 Kč Hotový pokrm M E—NU 3— 72,45 Kč Salát M E—NU_ 4 86, 25 Kč Minutka Chlazená strava 70,15 Kč Měsíční paušální poplatekje stanoven na 100 738 Kč bez DPH Mimořádné směny 3 900 Kč bez DPH Správa stravovacího systému 1 950 Kč bez DPH/měsíc Příloha č. 2 Minimální rozsah výdejní doby a provozní doba kantýny Provozní doba kantýny: Po-Pá 5:45 — 19:00 Výdej obědů: od 11:00 _ 14:00 hod. Výdej večeří: od 17:00 _ 18:30 hod.