OBJEDNÁVKA/č. 2019/IV-IF/06-005 ze dne 5.6..2019 číslo objednávky uvádějte při korespondenci a fakturaci DODAVATEL: Fa Miroslav Bardoň, Podílní 819/6, Slezská Ostrava, 710 00 IĆ – 07601123; DIČ CZxx; tel.: xxx OBJEDNATEL - fakturační a korespondenční adresa: Zoologická zahrada a botanický park Ostrava, příspěvková organizace Michálkovická 2081/197, 710 00 Ostrava IČ: 00373249, DIČ: CZ00373249 č.ú: 2339-761/0100, KB, a.s. zastoupena: Ing. Petr Čolas, ředitel VYŘIZUJE: xxx TEL: XXX E-MAIL: xxx PŘEDMĚT OBJEDNÁVKY: Objednáváme u Vás: na základě cenové nabídky – Oprava venkovní ohrady u skotu Dahomey - Kompletní demontáž celé ohrady - Vyvrtání, zabetonování 20 ks pozinkovaných patek – beton by byl vyveden kousek nad povrch (v průměru sloupku) a tady by byl natřen - Osazení nových stojen (impregnované průměr 14cm - Výměna celkem 31 ks vodorovných kulatin - Pro uchycení všech kulatin bude potřeba použít nové kování (závitové tyče, matky..) - Na všech kulatinách budou vyplněny praskliny akrylátovým tmelem - Ve spodní části , kde stéká voda a kde je vysoká vrstva písku, by se do spodní části uložily obrubníky (nezabetonované) - asi 30m. – tím nebude písek přímo zadržován dřevěnými kuláči – nebo jen minimálně. - Celá ohrada bude kompletně 1xnatřena. Nově dodané kůly budou natřeny 3x. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Celková cena za materiál  :  61000,- Cena práce :                           65000,- Ostatní náklady  :                    6000,- Celkem :                               132000,- Dodavatel poskytuje na dílo záruku 24 měsíců. Na fakturu uveďte, prosím, celý název organizace, tedy: Zoologická zahrada Ostrava a botanický park, příspěvková organizace. TERMÍN PLNĚNÍ: Do 31.7.2019 CENA PLNĚNÍ: 132000,- Kč MÍSTO PLNĚNÍ: zoo PLATEBNÍ PODMÍNKY: Úhrada konečné faktury bude provedena převodem z účtu. Splatnost je 20 dní. Dodavatel vystaví fakturu – daňový doklad na cenu plnění nejdříve ke dni řádného předání a převzetí dodávky/služby. Součástí faktury bude v příloze potvrzený dodací list/soupis provedených prací (pokud faktura není zároveň dodacím listem a soupisem prací). Faktura musí obsahovat náležitosti zákona o dani z přidané hodnoty v platném znění a musí obsahovat číslo objednávky. V případě neplnění předmětu objednávky se dodavatel zavazuje vrátit poskytnutou zálohu objednateli a to hotově nebo na účet KB, a.s. 2339761/0100 nejpozději do 3 dnů ode dne, kdy se s objednatelem dohodl o neplnění předmětu objednávky. V ostatních ujednání se řídí ustanoveními Občanského zákoníku v platném znění. Objednatel upozorňuje dodavatele na svou zákonnou povinnost zveřejňovat veškeré smlouvy a objednávky (včetně rámcových) v registru smluv, kdy hodnota plnění nebo předpokládaná hodnota plnění přesáhne či může přesáhnout 50.000,-Kč bez DPH a dodavatel se zveřejněním této smlouvy souhlasí. Za objednatele: Potvrzení dodavatele: ............................................................ .............................................................................. xxxa datum a podpis dodavatele Schválil: ………………………………………..………….. Akceptuji : ………........…………………. xxx xxxxas datum a podpis dodavatele OBJEDNÁVKA