SMLOUVA O DÍLO č. 10/2019/Post. dle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník mezi stranami: 1. Objednatel: Gymnázium, Praha 4, Postupická 3150 IČ: 60459085 Postupická 3150, 141 00 Praha 4 Zastoupený: Mgr. Josefem Tomkem, ředitelem dále jako objednatel a 2. Zhotovitel: Petr Hudec se sídlem: Rovina 179, 252 30 Hlásná Třebáň zastoupený: Petr Hudec IČO: 76056155 DIČ: CZ7010040037 bankovní spojení: IBANCZ9303000000000128328929 číslo účtu: 128328929/0300 osoba oprávněná jednat v záležitostech smlouvy: Petr Hudec dále jen Zhotovitel I. IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE O DÍLE Název díla: „Pořízení žaluzií z důvodu havarijního stavu původních žaluzií formou modernizace“ (dále též „dílo“) Místo plnění: Postupická 3150, 141 00 Praha 4 II. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ Předmětem plnění této smlouvy je pořízení žaluzií z důvodu havarijního stavu původních žaluzií formou modernizace v hlavní budově koly. Zhotovitel se zavazuje, že zhotoví v rozsahu a za podmínek dohodnutých v této smlouvě pro objednatele a objednateli dodá předmět plnění specifikovaný v čl. III. této smlouvy. Objednatel se zavazuje, že dílo, které je předmětem této smlouvy převezme, zaplatí za jeho zhotovení dohodnutou cenu a poskytne zhotoviteli dohodnuté spolupůsobení. III. PŘEDMĚT PLNĚNÍ Předmětem plnění dle této smlouvy je „Pořízení žaluzií z důvodu havarijního stavu původních žaluzií formou modernizace“. Zhotovitel se zavazuje vykonat dílo vlastním jménem a na vlastní nebezpečí. Provedené dílo nesmí mít žádné vady, nedodělky či jiné nedostatky, které brání obvyklému užívání předmětu díla nebo je ztěžují anebo způsobují opotřebení předmětu díla v rozsahu a kvalitě, jež není v obdobných případech obvyklé. IV. LHŮTY VÝSTAVBY Zahájení: 7. 5. 2019 Dokončení: 17. 6. 2019 Dokončením díla se rozumí předání díla zápisem o předání a převzetí díla. V. CENA DÍLA Cena díla je stanovena vzájemnou dohodou dle zákona o cenách a je stanovena jako cena pevná, nejvýše přípustná a maximální s platností po celou doby provádění až do jeho předání a převzetí a činí: Cena celkem vč. DPH 262.600,- Kč Tato cena zahrnuje veškeré náklady nutné ke zhotovení díla. VI. PLATEBNÍ PODMÍNKY Platba za dílo bude prováděna na základě vystavených dílčích faktur za provedené práce. Konečná faktura bude provedena po ukončení díla a jeho předání a převzetí. VII. BEZPEČNOST PRÁCE Veškeré práce musí být prováděny v souladu s platnými technologickými předpisy, bezpečnostními předpisy a ustanoveními norem ČSN. Mezi základní patří nařízení vlády č. 591/2006 Sb., o bližších minimálních požadavcích na bezpečnost a ochrana zdraví pří práci na staveništích a zákon č. 309/2006, o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, ve znění pozdějších předpisů. Dále je nutno dodržovat vyhlášku č 48 / 1982 Sb. Českého úřadu bezpečnosti práce ve znění pozdějších předpisů, kterou se stanoví základní požadavky k zajištění bezpečnosti práce a technických zařízení. Všichni pracovníci, pohybující se v objektu musí být prokazatelně zaškoleni o zásadách bezpečnosti práce. VIII. POŽÁRNÍ OCHRANA V objektu je nutno dodržovat zásady, které vyloučí možnost vzniku požáru a tím i škod na zdraví osob a zařízení objektu. Při pracích je nutno zajistit dodržování všech protipožárních předpisů. IX. DALŠÍ USTANOVENÍ Dále je povinen v průběhu prací provádět i tato opatření: * udržovat pořádek, materiál ukládat odborně na vyhrazená místa * odpady, které vzniknou při pracích, musí dodavatel evidovat jak co do množství, tak i způsob s jejich nakládáním v souladu s vyhláškou MŽP. Veškeré poplatky za odvoz a skládkování odpadního materiálu jsou součástí nabídky. X. OPRÁVNĚNÉ OSOBY Za objednatele jsou oprávněni v rámci této smlouvy jednat následující osoby: Mgr. Josef Tomek, ředitel XI. DOHLED OBJEDNATELE * Dohledem jsou pověřeni pracovníci objednavatele - Jiří Hrubý, školník - Jaroslav Hrbek, školník * Oboustranné odsouhlasení prací smluvních stran je podmínkou pro stanovení a vyhotovení faktury XII. VLASTNICTVÍ K DÍLU, PŘEDÁNÍ A PŘEVZETÍ DÍLA Vlastníkem zhotovovaného díla je od počátku Objednatel. Nebezpečí škody ve smyslu § 2602 Občanského zákoníku nese od počátku Zhotovitel, a to až do doby řádného předání a převzetí díla mezi Zhotovitelem a Objednatelem. Po dobu provádění díla až do jeho předání objednateli je za případné škody v jednotlivých objektech plně odpovědný zhotovitel. Zhotovitel se zavazuje nahradit případné škody způsobené jeho činností při zhotovení díla v plném způsobeném rozsahu. Zhotovitel odpovídá za to, že hotové dílo bude funkční a provozuschopné. Převzetí díla jako celku je podmíněno dosažením všech předepsaných parametrů. O předání a převzetí díla bude vyhotoven protokol. V protokolu o předání a převzetí díla budou dále uvedeny všechny případné závady se závaznými termíny jejich odstranění. Protokol o předání a převzetí díla bude podepsaný osobami oprávněnými obou smluvních stran. XIII. ZÁRUKY, ZÁRUČNÍ PODMÍNKY Zhotovitel ručí za provedené dílo záruku 36 měsíců ode dne předání a převzetí díla. Zhotovitel je odpovědný za všechny případné závady na zhotoveném a předaném díle s výjimkou závad, které byly způsobeny neodborným používáním. Záruční podmínky: Po předání díla lze uplatnit reklamaci na zjevné i skryté vady po celou záruční dobu. Zhotovitel je povinen na své náklady opravit ty části díla, které se během záruční lhůty ukáží jako vadné, nefunkční nebo omezující určené využití. XIV. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ * Pokud nebylo v této smlouvě dohodnuto jinak, platí pro vzájemný vztah obecná ustanovení platných právních předpisů, zejména příslušná ustanovení Obchodního zákoníku. * Tato smlouva se vyhotovuje ve dvou stejnopisech, z nichž každá ze smluvních stran obdrží po jednom vyhotovení. * Změny a dodatky této smlouvy mohou být provedeny pouze písemnými a číslovanými dodatky, podepsanými statutárními zástupci obou stran. * Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu. XV. PŘÍLOHY * Oceněný výkaz výměr V Praze dne: 6.5.2019 Za objednatele Za zhotovitele SOD Oprava havarijního stavu zastiňovacích žaluzií