Smlouva o poskytování služeb závodního stravování uzavřená mezi Krajská nemocnice Liberec a.s. se sídlem v Liberci ], Husova 10, PSČ 460 01 zastoupená panem _ místopředsedou představenstva IČ: 27283933,DIC:CZZ7283933 bankovní spojení :— společnost Je zapsána v obchodním rejstříku 11 Kraj ského soudu v Ústí nad Labem oddíl B, vložka 165 l (dálejen „provozovatel“) & DENSO MANUFACTURING CZECH, s. r. 0. Se sídlem v Liberci 23 ,Heyrovske'ho 476, PSČ 463 12 IČO: 25432338 , DIČ: CZ 25432338 Zastoupen: _ jednatel společnosti Společnost zapsána v obchodním rej stříku, vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl C vložka 18069 (dále jen „nfkazník“) Obsah: Základní ustanovení Cena, vyúčtování Práva a povinnosti účastnlků \ Personál Kontrola zákazníka Součínnost provozovatele & zákazníka Investice Zpracování osobních údajů Řešení sporů 10. Doba trvání smlouvy, výpověď 11. Závěrečná ustanovení WWSQWřWNř Přílohy: 1. Cena stravy a ostatní náklady 2. Minimální rozsah výdejní doby a provozní doba kantýny ]. Základní ustanovení 1.1. ?" redmět smlouvy Provozovatel se zavazuje zajišťovat od 1.5.2019 pro zákazníka provoz střediska závodního stravování umístěného v provozním areálu zákazníka, které je blíže specifikováno v dalších ustanoveních a přílohách této smlouvy. Závodním stravováním se pro účely této smlouvy rozumí služby spočívající vdovozu, prodeji & dílčí přípravě teplých jídel zeentrální kuchyně provozovatele pro zaměstnance zákazníka a zajištění dalších vzájemně písemně dohodnutých druhů stravovacích služeb dle platných hygienických norem. Zákazník není oprávněn po dobu trvání smlouvy předat výše uvedené provozy nebo jakoukoliv jejich část jinému provozovateli. 1.2. Základní povinnosti zákazníka a provozovatele 1.2.1. Provozovatelje povinen dbát o to, aby oblast uvedená v bodě 1.1. byla vedena odborně a 1.2.2. 1.2.3. 1.2.4. _ 1.2.5. 1.2.6. 1.2.7. 1.2.8. 1.2.9. řádně v souladu s danou situaci na trhu tak, aby byly k dispozici cenově odpovídající a chutné pokrmy, nápoje a další zboží, pokud je provozovatel zavázán kjeho dodávkám podle této smlouvy, případně podle jiné smlouvy uzavřené mezi účastníky. Obě strany se zavazují dodržovat veškeré právní předpisy a závazné normy platné pro oblast veřejného stravování a prodej potravinářského zboží. Provozovatel je povinen dodržovat základni strukturu nabídky jídel tak, jak je uvedeno v příloze č. l. Provozovatel předá zákazníkovi a zveřejní na nástěnce v jídelně nejméně 'dva dny před koncem pracovního týdne jídelní lístek na následující týden. _ Minimální otevírací doba je stanovena vpříloze č. 2 a její rozsah může být změněn pouze na základě dohody obou smluvních stran. Provozovatel se zavazuje provádět kontinuálně průzkum spokojenosti strávníků formou umístění lístků pro připomínky v prostorách jídelny. Provozovatel se dále zavazuje provádět nejméně 1 za rok detailní průzkum spokojenosti strávníků formou ankety, jejíž výsledky budou předloženy po vyhodnocení odpovědné osobě zákazníka. ' Provozovatel se zavazuje pro zákazníka uspořádat nejméně desetkrát za rok marketingovou akci (např. Dny italské, orientální, staročeské kuchyně). 0 konání takové akce bude provozovatel zákazníka s předstihem informovat. Objednávky budou možné provádět do 13:00 hodin, a to vždy od PO _ do PÁ. Závazné obj ednávky jsou zadávány prostřednictvím aplikane Weeredit.. Při nezbytně nutné výluce stravovacího provozu zajistí poskytovatel služby, jež jsou předmětem této smlouvy, vpřiměřeném rozsahu náhradním způsobem, který bude odsouhlasen zákazníkem. Poskytovatel je oprávněn v případě nutné provozní potřeby, a po předchozím souhlasu zákazníka, změnit nabízený jídelníček nebo vydat pouze omezený počet druhů menu. Poskytovatel provádí denní evidenci počtu projedených jídel a celkového rozsahu poskytnutých služeb a zavazuje se předat objednateli do 2. pracovniho dne následujícrho měsíce přehled o počtu skutečně odebraných jídel podle jednotlivých strávníků (zaměstnanců zákazníka). 2.1. 2.2. 2.3. 2;4. 2.5. 2.6. 1.2.10. Poskytovatel poskytne 30% slevu na cateringové občerstvení sestavené dle nabídky. Aktuální nabídku zašle poskytovatel vždy k 1.4. každého roku. Součástí nabídky bude název a základní ceníková cena bez slevy. l.2.11. Vpřípadě, že prostory zákazníka nesplňují požadavky stanovené zákonem nebo závaznými předpisy je provozovatel povinen neprodleně písemně informovat zákazníka. Cena, vyúčtování Na základě cenové kalkulace schválené oběma stranami, která je přílohou č. 1 této smlouvy, byla stanovena cena za odběr jednoho jídla zaměstnanci &. smluvními partnery zákazníka. Vedlejší provozní náklady, mzdové náklady a odměna provozovatele jsou hrazeny zákazníkem paušálním poplatkem dle přílohy č. 1 této smlouvy. Vyúčtování bude prováděno měsíčně. Faktura musí splňovat náležitosti daňového dokladu stanovené právními předpisy, a to zejména: o číslo faktury a datum vystavení v o obchodní jméno, sídlo provozovatele a zákazníka . IČ a DIČ provozovatele a zákazníka ' fakturovaná částka Faktura bude vystavena první pracovní den následujícího měsíce, zákazníkovi bude doručena nejpozději pátý pracovní den. Faktura je splatná 60. den od data vystavení faktury. V případě prodlení s uhrazean faktury je zákazník povinen zaplatit provozovateli úrok z prodlení ve výši 0, 05% z dlužné částky za každý den prodlení.- V rámci kapacity výdeje má provozovatel spředchozím písemným souhlasem zákazníka právo poskytovat stravovací služby dalším smluvním stranám. - Cena za odebrané jídlo, jak je stanoveno vpříloze č. 1 této smlouvy, může být zvýšena, jestliže se ceny u potravin v České republice zvýší dle údajů ČSÚ (Míra inflace vyjádřená přírůstkem průměmého ročního indexu spotřebitelských cen) od května 2019, a to o více než 2% Poskytovatel je oprávněn upravit ceny maximálně o výši inflace za předchozí kalendářní rok dle údajů ČSÚ a to vždy k 1. 8. Práva a povinnosti účastníků Inventář 3.1.1. Rozsah inventáře 3.l.l.l. Zákazník poskytne provozovateli pro účely plnění této smlouvy velký a malý inventář 3.1.12. Inventář zahrnuje zejména: 0_ kompletní zařízeni jidehiy jako např stoly, židle atd. . kompletní zařízení připraven a výdejny jídel sveškerým kuchyňským nářadím, kuchyňskými stroji, chladírenským zařízením, jakož 1 skladovacími prostory s odpovídajícími policemi,_výdejem' pokrmů a nápojů, umývacími dřezy a osvětlovacími tělesy „ _ o malý inventář jako jsou příbory, nádobí, sklenice, tácy, stolní kořenky, vázy, stojánky na papír a ubrousky, servírovací plata, další malý materiál a nádoby 3.1.13. Zákazník poskytne vše potřebné kdispozici vdostatečném předstihu .před převzetím provozu. Inventář bude předán na základě písemného předávacího protokolu. 3.1.2. Inventura 3.1.2.l. Jedenkrát za rok (V' období od 1. ledna do 31. března) se uskuteční společná inventura za účelem zj ištěni aktuálního stavu. 3.1.22. Náhradu za „přirozený úbytek“ u malého inventáře (příbory, talíře a skleničky) - zajišťuje zákazník i provozovatel stejnou měrou (50% zákazník, 50% provozovatel). Předpokládané náklady na tuto obnovu podléhají předchozímu schválení obou stran. 3 .2. Prostory 3,2.1. Prostory zákazníka se nacházejí na adrese: ' Heyrovského 476, Liberec . Newtonova 484, Liberec 3 „2.2, Zákazník poskytne provozovateli k dispozici prostory potřebné k obhospodařování předávaných provozů včetně sociálního zázemí pro pracovníky provozovatele. 3.2.3. Prostory musí splňovat požadavky stanovené závaznými předpisy a normami pro jednotlivé druhy provozu. 3.2.4. V případě havárie, živelné události, požárního poplachu, nebo jiné události, při které by mohlo dojít kohrožení zdraví, nebo majetku provozovatele a zákazníka mají ostraha zákazníkových budov, nebo zaměstnanci zákazníka právo vstupovat do prostor užívaných provozovatelem a to následujícím způsobem: o , Před vstupem do prostor nájemce rozpečetí bezpečnostní služba zákazníka klíče od vstupních dveří užívaných prostor . Pracovníci bezpečnostní služby provedou příslušnou kontrolu, odpovídající zásah, nebo kzásahu přivolají další složky jako Policii ČR, příslušníky Hasičského záchranného sboru, nebo Rychlé záchranné služby . Pracovníci bezpečnostní služby neprodleně informují a případně přivolají zástupce provozovatele a zákazníka . Pracovníci bezpečnostní služby provedou a celé události zápis do knihy událostí a celý prostor zapečetí. Přivolaný zástupce provozovatele provede prvotní ohledání užívaných prostor a zajistí provedení kontrolní inventury. ' 3.3. Údržba a opravy 3,3.1. Běžnou údržbu prostor svěřených provozovateli (kuchyně a její zázemí) a velkého inventáře zajišťuje na své náklady zákazník. 3.3.2. Provozovatel bude zacházet s prostory a předměty, které mu byly předány s potřebnou péčí a opatrností řádného hospodáře. ' 3.4. 3.5. 3.6. 3.3.3. Vyskytnou—li se případné škody a nedostatky, ohlásí je neprodleně zákazníkovi. Zákazník provede bez zbytečného odkladu veškerá nezbytná opatření a opravy, aby byl zajištěn provoz kantýny. . 3.3.4. Prokáže-li _zákazmk prokazatelným způsobem (např. dobrozdáním servisního technika), že kpoškození došlo vinou provozovatele, budou náklady na opravu daného poškozeného zařízení připsány k tíži provozovatele. 3.3.5. Zákazník je povinen informovat provozovatele v dostatečném předstihu o plánovaných opravách a údržbářských pracích, které by mohly ovlivnit nebo omezit provoz zajišťovaný provozovatelem podle této smlouvy. Oběma stranami bude v tomto případě dohodnut provozní režim pro období provádění větších oprav či údržbářských prací. 3.3.6. V případě, že provozovatel zprostředkuje opravy na své náklady a následně je bude po zákazníkovi požadovat nebo v případě, že pro zákazníka tyto opravy zprostředkovává, je povinen před zahájením opravy získat písemný souhlas zákazníka, že zákazník s uvedenou opravou a uvedenými náklady souhlasí. Energie a dodávka vody 3.4.l._ Zákazník zajistí provozovateli na vlastní náklady potřebnou elektrickou energii a dodávku vody a bude mít na starosti s tím spojenou údržbu a instalace. Provozovatel se zavazuje dbát na hospodárné využívání poskytnutých energií (voda, elektřina, teplo) a zamezit jejich plýtvání. Přístupové cesty 3.5.1. Zákazník zajistí, aby přísun zboží potřebného pro provoz zajišťovaný provozovatelem mohl vždy probíhat bez problémů po stanovených příjezdových cestách a stanovenými vchody. Provozovatel se zavazuje dodržovat Bezpečnostní pravidla pro dodavatele. Hygiena a čistota 3.6.1 . Čištění 3.6.1.l. Provozovatel bude s prostory a zařízeními zacházet s potřebnou pečlivostí a bude je uchovávat v čistém a hygienicky bezvadném stavu. 3.6_.l.2_ Provozovatel se zavazuje zajistit úklid výdejny a zázemí kuchyňských prostor, zákazník se zavazuje na vlastní náklady zajistit úklid v prostorách jídelny. 3.612. Odpady 3.6.21. Za účelem odklízení komunálních odpadků, poskytne zákazník k dispozici odpovídající nádoby a zajišťuje na své náklady vyprázdnění a čištění odpadních nádob. Zákazník rovněž hradí poplatky za odpadní vody. 3.6.22. Provozovatel se zavazuje zajistit na Svoje náklady odvoz & zpracování potravinářských odpadů (zbytků jídel) a nebezpečných látek vzniklých jeho činnosti a zajistit naplnění všech právních ustanovení a předpisů stouto problematikou souvisejících. \ 3.7. “ 3.8. 3.9. 37.1. 372. 3.7.3. b) 3.7.4. 3.7.5. 3.7.6. Bezpečnost práce Při zjištění porušení bezpečnostních předpisů ze strany zákazníka oznámí toto neprodleně provozovatel zákazníkovi. Provozovatel zodpovídá za dodržování interních bezpečnostních předpisů, jak je uvedeno v jeho pracovním řádu. Dále se provozovatel zavazuje vyškolit své zaměstnance dle platných předpisů a norem a vybavit je předepsanými ochrannými pomůckami. Provozovatel dále zajistí rozmístění bezpečnostních značek v souladu s nařízením vlády č. 375/2017 Sb. Zákazník seznámí provozovatele se všemi platnými předpisy a nařízeními týkajícími se zvláštního dopravního režimu, bezpečnostních a protipožárních předpisů a opatření v areálu zákazníka. Provozovatel provede seznámení všech svých zaměstnanců, kteří se budou pohybovat v areálu zákazníka, s interními předpisy a nařízeními zákazníka. Povinnosti provozovatele: Provozovatel se zavazuje dodržovat právní předpisy a intemí pokyny, týkající se zejména hygieny, bezpečnosti práce, protipožární ochrany, ochrany objektů, dopravního režimu. Předložit zákazníkovi provozní, hygienický a sanitační řád pro práci vposkytnutém prostoru do 14 — ti dnů od podpisu smlouvy. Provozovatel se zavazuje zapracovat do svých předpisů o bezpečnosti práce a požární ochraně ustanovení interních předpisů zákazníka upravujících tyto oblasti. Dále se zavazuje pravidelně proškolovat svoje zaměstnance a dodržovat obecně platné předpisy. Zákazník se zavazuje zajišťovat na své náklady vybavení, pravidelné kontroly a revize „všech vyhrazených technických zařízení a požárně technických zařízení . V případě zjištění krádeže v prostorách zákazníka má poskytovatel povinnost neprodleně a bez zbytečných odkladů informovat bezpečnostní agenturu poskytující ostrahu zákazníkovi. V případě, že tak neučiní, není zákazník schopen poskytnout nezbytnou součinnost. , Pojištění 3.8„l. 3.8.2. 3.8.3. Provozovatel uzavře na zásoby a vlastní inventář používaný vprovozu objednatele pojištění pro případ odcizení a poškození živelní událostí a dále zákonné pojištění obecné odpovědnosti za způsobené škody na zdraví či majetku třetích osob. Provozovatel prohlašuje, že má uzavřenu pojistnou smlouvy na pojištění odpovědnosti za škody ve výši '50 000 000,-Kč a že ji bude po celou dobu platnosti této smlouvy udržovat. * Poskytovatel bere na vědomí, že prostory zákazníka jsou vybaveny kamerovým systémem pořízující záznam a slouží k ochraně majetku zákazníka, v němž se prostory nacházejí. ' Telefonní linky 3.9.1. 3.9.2. Provozovatel si zajistí zřízení telefonní linky na vlastní náklady. Telefonní poplatky hradí provozovatel, 4.1. 5.1. 5.2. 5.3. 6.1. 6.2. 6.3. 6.4. 6.5. 6.6. Personál Vedení provozu bude vrukou zkušeného pracovníka provozovatele, který má na základě svého vzdělání potřebné odborné a organizační zkušenosti. Kontrola zákazníka Vedení provozu a celkové podklady pro vyúčtování mohou být prověřovány a kontrolovány určeným pracovníkem zákazníka. Zákazník může, při dodržování platných hygienických předpisů, a pokud tím nenaruší provoz, kdykoliv kontrolovat plnění provozovatele. Kontrolou plnění prostřednictvím pověřeného zástupce klienta je zejména myšleno: a. kontrola dodržování minimálního rozsahu počtu hlavních jídel a po celou dobu provozu; b. kontrola dodržování sjednané velikosti porcí; c. kontrola kvality a teploty porcí; d. kontrola přiměřených prodejních cen, v případě nepřiměřené vysoké ceny, zákazník má možnost kontroly dodacích listů na zboží . Zákazník je v tomto případě povinen dodržet mlčenlivost obchodních cen provozovatele; e. kontrola čistoty provozu a dodržování hygienických norem; f, kontrola dodržování BOZP a požárních předpisů; g. kontrola údržby svěřeného majetku. V případě zjištění nesrovnalostí je povinen pověřený zástupce zákazníka o takové skutečnosti neprodleně informovat vedoucího provozovny, popřípadě jeho pověřeného zástupce. Oba pak provedou. zápis specifikující zjištěnou závadu a zaznamenají, je-li to možné, termín předpokládaného odstranění závady. Na závěr oba takto provedený zápis opatří svými podpisy. Každá z obou smluvních stran obdrží po jedné kopii tohoto zápisu. Součinnost provozovatele a zákazníka Plán pokrmů bude schvalován se souhlasem zákazníka. Odchylky, které mohou vyplynout ze situace na trhu nebo z organizačních důvodů, zůstávají vyhrazeny. Reklamace ohledně pokrmů nebo dodaného zboží budou projednány se zákazníkem za přítomnosti zástupce strávníků. Provozovatel podle provozních možností neprodleně napraví příčiny nedostatků. Zákazník je povinen informovat vdostatečném předstihu provozovatele o provozních, organizačních a dalších opatřeních, která mohou ovlivnit činnost, kterou zajišťuje provozovatel podle smlouvy. Zákazník je odpovědný za to, Že řádný průběh služeb provozovatele nebude rušen zásahy třetích osob. Provozovatel je povinen seznámit zákazníka se vznikem požáru vprostoru kuchyně a jídelny. Vpřípadě provádění požárně nebezpečných prací je provozovatel povinen s předstihem oznámit tuto skutečnost zákazníkovi k přijetí potřebných opatření . Provozovatel je povinen seznámit zákazníka s pracovním úrazem svých zaměstnanců a jeho dodavatelů, který se stal v areálu zákazníka Postup šetření a hlášení si provozovatel zabezpečí sám v souladu“ s Nařízením vlády č. 201/2010 Sb. Ze strany zákazníka je možné požadovat mimořádnou směnu, jejíž náklady jsou definovány , vpříloze č. l. Osobou oprávněnou pro poskytnutí uvedeného požadavku je Supervizor 7.1. 8.1. 8.2. 8.3. 8.4. 9.1. 9.2. 10. 10.1. oddělení- administrativy a jeho/jejího přímých nadřízených. Standardní termin sdělení uvedeného požadavku je nejpozději do středu do 14:00, která předchází mimořádné směně. Investice Plán případných investic bude sestaven společně smluvními partnery, a to vždy tři měsíce před začátkem roku zákazníka (rok zákazníka začíná 1. dubna a končí 31. března následujícího roku). Zpracování osobních údajů V rámci plnění předmětu smlouvy budou předávány a zpracovávány osobní údaje strávníků - zaměstnanců zákazníka. Povinné náležitosti a informace pro evidenci zpracování osobních údaj ů: . Právní titul zpracování osobních údajů: plnění této smlouvy a plnění jiných právních povinností. - Účel zpracování osobních údajů: předání jmenného seznamu zaměstnanců zákazníka za účelem evidence odebrané stravy a poskytnutí příslušné výše dotace na zaměstnanecké stravování, vytvoření a předání podkladů pro dotované stravování. . Kategorie subjektů osobních údajů: strávníci - zaměstnanci zákazníka. . Kategorie údajů: jméno, příjmení, osobní číslo, seznam objednávek a odebraných obědů. ' ' ' Zvláštní kategorie osobních údajů: ne. ' Doba zpracování osobních údajů: po dobu odebírání zaměstnaneckého dotovaného stravování v rámci trvání zaměstnaneckého poměru mezi zaměstnancem zákazníka a zákazníkem. ' Obě smluvní strany se zavazují, že budou zpracovávat Výše uvedené osobní údaje pouze za daným účelem, vrozsahu stanoveném touto smlouvou a v souladu s příslušnými právními předpisy. Obě smluvní strany jsou ve vztahu k osobním údajů vázány zákonnou mlčenlivostí v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů, zejména pak Nařízením Evropského parlamentu a rady EU 20l 6/ 679 (GDPR). Obě smluvní strany se zavazují k zavedení a dodržování technických a organizačních opatření, které zajišťují zabezpečení a ochranu osobních údajů v souladu s příslušnými právními předpisy, tak aby bylo mbráněno možnému úniku, výmazu, změnám, zneužítí či neoprávněnému přístupu k osobním údajům. Rešení sporů Účastníci vynaloží veškeré úsilí, aby vyřešili jakékoliv neshody nebo spory vznikající mezi nimi v souvislosti se smlouvou, Pokud za 30 dní od zahájení písemně doložených jednání provozovatel a zákazník nejsou schopni smluvní spor přátelsky vyřešit, může se kterákoliv ze smluvních stran obrátit na věcně a místně příslušný soud Ceské republiky s návrhem na zahájení řízení. Doba: trvání smlouvy, výpověď Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou od data zahájéní poskytování služeb. Vypovězení smlouvy je možné vždy ke konci každého kalendářního měsíce, výpovědní doba činí 3 11. 10.2. 10.3. 11.1, 11.2. 11.3. 11.4. 11.5. 11.6. 11.7. fl, ' *A » '“ v Liberci, dne JC“ 1601, měsíce a začíná prvním dnem měsíce následujícího po datu doručení písemné výpovědi druhé straně. Smlouva může být vypovězena, aniž by byla dodržena výpovědní lhůta, a to vpřípadě, jestliže provozovateli byla odebrána předepsaná úřední povolení nebo jestliže některý ze smluvních partnerů není schopný hradit platby nebo v případě jiného závažného porušení této smlouvy. - V tomto případě musí být písemná výpověď doručena ke konci předchozího kalendářmho měsíce, výpovědní lhůta činí jeden měsíc. Závěrečná ustanovení _ Tato smlouva se řídí českým právním řádem. Otázky neupravené vtéto smlouvě se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, soudní spory se pak řídí občanským soudním řádem č. 99/1963 Sb. ve znění předpisů pozdějších. Smlouva může být měněna pouze písemně formou chronologicky číslovaných dodatků. Pokud by některé ustanovení této smlouvy bylo nebo se teprve v budoucnu stalo neplatné nebo pokud by některé ustanovení ve smlouvě chybělo, není tím platnost ostatních ustanovení smlouvy dotčena. Smluvní strany se zavazují nahradit vtakovém případě chybějící nebo neplatná ustanovení takovým ujednáním, kterým bude splněn zamýšlený účel smlouvy. ' Smluvní strany se zavazují, že uchovají v tajnosti veškeré infomace, které o sobě navzájem získaly v průběhu plnění této Smlouvy, které nejsou veřejně přístupné, nebo které pokládají za důvěrné. Vte'to souvislosti se zavazuji zajistit utajování těchto informací též všemi zaměstnanci Smluvních stran i dalšími osobami, které pověří dílčí úkoly vsouvislosti realizací této Smlouvy. Zákazník si je vědom skutečností, že Provozovatel je povinným subjektem dle č.340/2015 SB., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů, aje si vědom toho, že tato Smlouva podléhá režimu povinného zveřejnění dle zákona o registru smluv. Zákazník souhlasí stím, že zveřejnění této smlouvy v registru smluv zajistí provozovatel. Zákazník prohlašuje, že žádná informace uvedená v této smlouvě včetně přílohy není předmětem obchodního tajemství ve smyslu & 504 Občanského zákoníku. Tato smlouva a její cenové ujednání vycházejí z daňového režimu platnému ke dni jejího podpisu. V případě změn daňových předpisů se účastníci zavazují změnit vzájemnou dohodou odpovídajícím způsobem příslušná ustanovení smlouvy. Tato smlouva byla sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichž každá strana obdrží po jednom exempláři. Účastníci této smlouvy prohlašují, že obsah tétoqsmlouvy je projevem jejich shodné a svobodné Vůle, jejímu obsahu rozumí a na důkaz toho připojují sve' podpisy. „4 í; \provozovatel ing. Jan Rais, MBA „\ Příloha č. 1 . Cena stravy a ostatní náklady Ceny platné do 31.7.2019 Všechny ceny za menu jsou uvedeny včetně zákonné sazby DPH. OBĚDY Součástí menu 1-8 polévka + nápoj MENU l - 67,— Kč Hotový pokrm MENU 2 — 67,- Kč Hotový pokrm MENU 3 — 67,- Kč Salát MENU 4 — 67,- Kč Bezmasý pokrm nebo těstoviny MENU 5 — 77,- Kč Minutka MENU 6 — 77,- Kč ' Minutka MENU 7 — SO,-Kč Udon MENU 8 — 105,-Kč Hlavní japan VEČEŘE Součástí menu polévka + napoj MENU 1 — 67; Kč Hotový pokmi MENU 2 - 67,- Kč Hotový pokrm MENU 3 - 67,- Kč Salát MENU 4 — 77,- Kč Minutka Chlazená strava 59;- Kč Měsíční paušální poplatek je stanoven na 305.835 Kč bez DPH Mimořádné směny v provozovně 4.900 Kč bez DPH Ceny platné od 1.8.2019 Všechny ceny za menu jsou uvedeny včetně zákonné sazby DPH. OBĚDY Součástí menu 1-8 polévka +“ nápoj MENU l — 73,50 Hotový poknn MENU 2 — 73,50 Hotový pokrm MENU 3 — 73,50 Salát M * 73,50 Bezmasý pokrm nebo těstoviny MENU 5 — 83,50 Minutka MENU 6 _ 83,50 Minutka MENU 7 — SG,—Kč Udon MENU 8 — 112,-Kč Hlavní japan _ VEČEŘE Součástí menu polévka + nápoj MENU 1 _ 73,50 Hotový pokrm MENU 2 — 73,50 Hotový pokrm M — 73,50 Salát MENU 4 83,50 Minutka Chlazená strava 66,— Kč Měsíční paušální poplatek je stanoven na 293.601 Kč bez DPH Mimořádné směny v provozovně: . Heyrovského: 3675 Kč bez DPH za 1 den . Newtonova: 1225 Kč bez DPH za 1 den Příloha č. 2 Minimální rozsah výdejní doby a provozní doba kantýny Provozní doba kantýny: Po-Pá 7:30 — 17:00 18:30 — 20:3 0 Přestávky byly stanovené denně od 10:30 — 11:00 Výdej obědů: od 11:00 — 13:15 hod. Výdej večeří: od 18:30 — 20:30 hod. V případě mimořádného výdeje je stanovena doba výdeje od 11:00 — 12:30