lenefity BENEFITY a.s. Poděbradská 46, 190 00 Praha 9 le: 271'95231 DIČ: CZ27095231 Smlouva o spolupráci BENEFITY a.s. se sídlem: Zelená 1990/27, 160 00 Praha 6 Korespondenční adresa: BENEFITY a.s., Poděbradská 46b, 190 00 Praha 9 IČ: 27095231 DIČ: CZ27095231 bankovní spojení: UniCredit Bank a.s., č.ů. 2108550230/2700 zapsaná v obchodním rejstříku Vedeném Městským soudem v Praze oddíl B, vložka 8967 zastoupená: Filipem Charvátem, statutárním ředitelem (dále jen „společnost BENEFITY") a KRÁLOVÉHRADECKÁ LÉKÁRNA a.s. se sídlem: Veverkova 1343/1, 500 02 Hradec Králové Korespondenční adresa: Veverkova 1343/1, 500 02 Hradec Králové IC: 27530981 DIČ: 699004900 bankovní spojení: ČSOB, 6.6 218887185/0300 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Kralove oddíl B, vložka 2721 zastoupená: Mgr. Josefem Dagem Veselým, předsedou představenstva (dále jen „poskytovatel") uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku ve smyslu ustanovení § 1746 odst. 2 zákona Č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění tuto smlouvu o spolupráci: (dále jen „smlouva") Předmět smlouvy 1.1 Předmětem této smlouvy je dohoda smluvních stran o vzájemné spolupráci spočívající zejména v umožnění nákupu zboží a/nebo služeb poskytovatele klienty společnosti BENEFITY, a to v oblasti ZDRAVÍ. Práva a povinnosti smluvních stran 2.1 Poskytovatel se zavazuje klientům společnosti BENEFITY — oprávněným držitelům identifikačních karet BENEFITY — ve svých obchodních místech, jejichž seznam poskytovatel dodá v písemné formě společnosti BENEFITY nejpozději společně s touto podepsanou smlouvou, poskytovat možnost nákupu produktů prostřednictvím identifikační karty BENEFITY. V případě, že poskytovatel bezdůvodně odmítne klientovi společnosti BENEFITY umožnit čerpat sjednané pinění, tj. benefity, má společnost BENEFITY právo ukončit smlouvu o spolupráci s okamžitou platností. Tímto není dotčen nárok na náhradu škody. Poskytovatel se dále zavazuje po celou dobu trvání této smlouvy řádně aktualizovat seznam svých obchodních míst, a to písemnou formou — e-mailem či doporučeným dopisem. 2.2 Poskytovatel se zavazuje, že nestanoví minimální částku nákupu, která může být hrazena prostřednictvím identifikačních karet BENEFITY, a že poskytne držiteli veškeré nabízené zboží a/nebo služby za stejných nebo lepších podmínek jako ostatním zákazníkům. 2.3 Poskytovatel se zavazuje provádět autorizaci identifikačních karet BENEFITY dle metodického pokynu (postupu čerpání), který je nedílnou součástí této smlouvy jako příloha Č. 1 a realizovat prodej zboží a/nebo služeb pouze po předchozí autorizaci. V případě, že nebude autorizace provedena v souladu .s metodickým pokynem uvedeným v příloze č. 1 této smlouvy, nevzniká poskytovateli nárok na úhradu takto provedeného nákupu. 2.4 Poskytovatel se zavazuje přijímat a autorizovat platby identifikačními kartami BENEFITY během celé provozní doby poskytovatele. 2.5 Poskytovatel se zavazuje vyškolit své zaměstnance na obchodních místech pro práci s identifikačními kartami BENEFITY a procesem autorizace. Zároveň je poskytovatel povinen informovat své zaměstnance o přiděleném čísle obchodního místa, které je poskytovateli předáno společností BENEFITY při podpisu této smlouvy. Toto číslo slouží jako identifikátor dodavatele při autorizaci platby a je unikátní pro každé jednotlivé obchodní místo. 2.6 Poskytovatel se zavazuje, že umístí společností BENEFITY dodané propagační materiály: logo společnosti - samolepku formátu 10 x 10 cm na viditelné místo v provozovně a informaci o možnosti platby nákupu kartou BENEFITY včetně loga na viditelné místo svého webu. 2.7 Poskytovatel se zavazuje neposkytovat třetím osobám jakékoliv údaje a informace týkající se klientů společnosti BENEFITY, jakož i informace, které mohou poškodit dobré jméno společnosti BENEFITY, a současně nakládat s osobními údaji těchto osob ve smyslu příslušných ustanovení zákona Č. 101/2000 Sb, o ochraně osobních údajů, v platném znění. V případě porušení této povinnosti poskytovatelem má společnost BENEFITY právo ukončit smlouvu o spolupráci s okamžitou platností. Tímto není dotčen nárok na úhradu Škody. 2.8 Poskytovatel podepsáním této smlouvy potvrzuje, že je oprávněn poskytovat a poskytuje produkty nebo služby, které splňují všechny podmínky k ton-1u, aby byly klasifikovány jako nepeněžní pinění poskytovaná zaměstnavatelem zaměstnanci nebo jeho rodinnému příslušníkovi podle § 6 (9) písmene d) Zákona o daních z příjmů. 2.9 Společnost BENEFITY zabezpečí veškerou součinnost, která je k napinění předmětu této smlouvy nezbytná. Možnosti čerpání zboží a/nebo služeb 23.1 Poskytovatel se zavazuje umožnit klientovi společnosti BENEFITY čerpat zboží a/nebo služby těmito způsoby: a) telefonicky, kdy klient společnosti BENEFITY objedná u poskytovatele zboží a/nebo služby po telefonu a poskytovatel provede odečet ceny ze zaměstnaneckého účtu klienta společnosti BENEFITY (autorizaci). b) osobně, kdy klient společnosti BENEFITY přijde přímo na adresu obchodního místa poskytovatele, kde nakoupí zboží a/nebo služby a kde poskytovatel provede odečet ceny ze zaměstnaneckého účtu klienta (autorizaci). Tento odečet ceny provede poskytovatel prostřednictvím identifikační karty BENEFITY předložené klientem společnosti BENEFITY. Poskytovatel je v tomto případě povinen zkontrolovat totožnost klienta a teprve poté provede odečet ceny (autorizaci). IV. Doklady, vyúčtování, úhrada za poskytnuté zboží a/nebo služby 4.1 Doklady k nákupu zboží a/nebo služeb poskytovatele, které poskytovatel vystavuje v souladu s platnou legislativou, musí, v případě, že příslušné předpisy ukládají uvedení těchto údajů, být vystaveny tak, že odběratelem je zaměstnavatel držitele identifikační karty BENEFITY, a konečným příjemcem je držitel identifikační karty BENEFITY. 4.2 Poskytovatel je povinen na žádost držitele identifikační karty BENEFITY nebo zástupce společnosti BENEFITY vydat do 15 dnů žadateli kopii příslušného dokladu k nákupu zboží a/nebo služby. 4.3 BENEFITY zaplatí poskytovateli cenu za odebrané zboží a/nebo služby ve výši součtu všech Ohrad provedených pomocí identifikačních karet BENEFITY jejich držiteli. Hromadná úhrada za všechny autorizované transakce během kalendářního měsíce bude provedena na základě měsíčního vyúčtování, které společnost BENEFITY zpřístupní poskytovateli ve formátu PDF v aplikaci BENEFITY do 15 dnů od skončení zúčtovaného měsíce. Splatnost úhrady je 30 dní od 1. dne měsíce následujícího po zúčtovaném měsíci. Platba je provedena dnem podání příkazu k bezhotovostnímu převodu z účtu společnosti BENEFITY. V. Provize společnosti BENEFITY 5.1 Společnosti BENEFITY 'náleží smluvní provize ve výši 6 % z celkové ceny služeb a/nebo zboží odebraných klienty společnosti BENEFITY. Ke sjednané provizi bude účtováno DPH dle platných zákonů. Společnost BENEFITY vystaví poskytovateli na svou provizi daňový doklad — provizní fakturu, kterou zpřístupní poskytovateli ve formátu PDF v aplikaci BENEFITY do 15 dnů od skončení zúčtovaného měsíce. 5.2 Smluvní strany sjednávají, že odměna (provize) společnosti BENEFITY bude poskytovatelem hrazena formou jejího jednostranného započtení provedeného společností BENEFITY proti vyúčtování za příslušný měsíc. Úhrada za vyúčtování dle čl. 4.3 bude tedy snížena o výši provize včetně DPH. VI. Doručování vyúčtování a provizních faktur 6.1 0 zpřístupnění nového vyúčtování a daňového dokladu v aplikaci BENEFITY bude poskytovateli zasláno upozornění na e-mailovou adresu: koutnik@khl.cz Tím jsou doklady považovány za doručené. Poskytovatel je povinen si elektronické dokumenty vystavené v aplikaci sám stáhnout a vytisknout. VII. Závěrečná ustanovení 7.1 Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu smluvních stran a účinnosti dnem 18.3. 7.2 Tuto smlouvu je možno měnit a doplňovat jen písemnými dodatky, které musí být jako dodatky označeny, očíslovány a podepsány odpovědnými osobami. 7.3 Touto smlouvou se v celém rozsahu nahrazují veškerá písemná či ústní ujednání smluvních stran uzavřená přede dnem účinnosti této smlouvy. 7.4 Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. 7.5 Smlouvu lze zrušit písemnou dohodou účastníků ke sjednanému dni, nebc jednostranně písemnou výpovědí i bez udání důvodů s 90 ti-denní výpovědní dobou, která začíná běžet od 1. dne měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé smluvní straně. Výpověď není důvodem k nevyplacení oprávněných nároků. 7.6 Každá ze smluvních stran je povinna oznámit druhé strand změny všech skutečností, zejména identifikačních údajů a další změny, které by mohly ovlivnit řádné pinění této smlouvy. 7.7 Smluvní strany se zavazují veškeré spory řešit smírnou cestou a pro případ nemožnosti takovéhoto postupu prostřednictvím věcně a místně příslušného obecného soudu soustavy soudů Ceske republiky. 7.8 Je-li nebo stane-li se některé ustanovení této smlouvy neplatné nebo neúčinné, nedotýká se tato neplatnost ostatních ustanovení. Smluvní strany se zavazují bez zbytečného prodlení nahradit neplatné nebo neúčinné ustanovení ustanovením platným a účinným, které bude zamýšlenému smluvnímu účelu neplatného nebo neúčinného ustanovení co možná nejbližší. 7.9 Smlouva je vyhotovena ve dvou originálech, z nichž po jednom obdrží každá ze smluvních stran. 7.10 Obě smluvní strany prohlašují, že tuto smlouvu uzavírají svobodně a vážně, že odpovídá jejich vůli, a že nebyla ujednána v tísni nebo za nápadně jednostranně nevýhodných podmínek. Na důkaz toho smluvní strany připojují své vlastnoruční podpisy. V Praze, dne 5- - 01'1 V ne .4 (91 BENEFITY a.s. KRALOVEHRAADECKA LÉKÁRNA a.s. Jméno: Filip Charvát Jméno: Mgr. Josef Dag Veselý Funkce: statutární ředitel Funkce: předseda představenstva společnost BENEFITY poskytovatel E