Rámcová kupní smlouva uzavřená na základě ustanovení § 2079 a násl. zákona Č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen jako "Občanský zákoník") mezi smluvními stranami (dále jen jako "Rámcová smlouva"): Alliance Healthcare, s.r.o. IČ 14707420 Se sídlem/místem podnikání: Podle Trati 624/7, 108 00, Praha 10- Malešice Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 87837 Zastoupena: Ing. Janem Rohrbacherem a Ing. Jiřím Vaňkem Bankovní spojení: 8010-0404243703/0300, ČSOB, a.s. dále jen jako "Prodávající" a Ústřední vojenská nemocnice - Vojenská fakultní nemocnice Praha příspěvková organizace zřízena Ministerstvem obrany ČR IČ: 61383082 Se sídlem U Vojenské nemocnice 1200, Praha 6, PSČ 16902 Zastoupena prof. MUDr. Miroslavem Zavoralem, Ph.D., ředitelem Bankovní spojení: 32123881/0710, ČNB Praha 1 dále jen jako "Kupující" nebo "Centrální zadavatel" Prodávejte! a Kupující společně jako "Smluvní strany" Preambule 1. Rámcová smlouva je uzavírána v návaznosti na zadávací řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu na dodávky s názvem "Altepláza" (dále jen jako "Výběrové řízení" nebo" Veřejná zakázka"), která byla Centrálním zadavatelem vyhlášena na základě Smlouvy o centralizovaném zadávání ze dne 16.5.2013, jménem a na účet pověřujících zadavatelů, a to (i) Vojenské nemocnice Brno, IČ: 605 55 530, se sídlem Brno, Zábrdovická 3, PSČ 636 00; (ii) Vojenské nemocnice Olomouc, IČ 60800691, se sídlem Sušilovo náměstí 5, PSČ 779 00 Olomouc (dále společně jako "Pověřující zadavatelé" nebo každý jednotlivě jen jako "Pověřující zadavatel"). 2. Kupujícím se pro potřeby této Rámcové smlouvy rozumí také každý z Pověřujících zadavatelů, kteří jsou uvedení vodst. 1 Preambule této Rámcové smlouvy. Prodávající podpisem této Rámcové smlouvy potvrzuje, že je srozuměn s tím, že objednávky mohou činit jak Centrální zadavatel, tak Pověřující zadavatelé. 3. Tuto Rámcovou smlouvu uzavírá Centrální zadavatel jrnenern a na účet Pověřujících zadavatelů. Centrální zadavatel bude pořizovat v souladu s touto Rámcovou smlouvou a objednávkami předmět rámcové smlouvy rovněž pro sebe. I. Předmět Rámcové smlouvy 1. Předmětem této Rámcové smlouvy je dodávka Alteplázy dle specifikace uvedené v příloze Č. 1 této Rámcové smlouvy (dále také jako "Zboží" nebo "Předmět plnění"). 2. Prodávající bere na vědomí, že objem Zboží uvedený v zadávací dokumentaci k Veřejné zakázce je pouze předpokládaný a byl stanoven na základě spotřeby za předcházející období jednoho roku. Skutečné množství odebraného Zboží se bude odvíjet od skutečných potřeb Kupujícího (Pověřujícího zadavatele nebo Centrálního zadavatele) v daném časovém období. II. Doba a místo plnění 1. Prodávající se zavazuje dodat předmět Plnění dle dílčích objednávek Kupujícího (Pověřujícího zadavatele nebo Centrálního zadavatele). Dílčí objednávky Kupujícího musí obsahovat specifikaci, množství a termín dodání, příp. místo dodání. Kupující bude činit objednávky písemně na e-mail: nemocnice@a-h.cz. Prodávající se zavazuje splnit další své smluvní závazky v souladu s podmínkami sjednanými touto Rámcovou smlouvou, v souladu se zadávací dokumentací Výběrového řízení a nabídkou Prodávajícího učiněnou v rámci Výběrového řízení. 2. Převzetí Předmětu plnění Smluvní strany potvrdí na dodacím listě. Nebude-Ii dodán Předmět plnění v souladu s Rámcovou smlouvou (objednávkou) nebo má-Ii Předmět plnění vady, není Kupující povinen zařízení převzít. V tomto případě je Prodávající povinen stav napravit, tedy dodat bezvadný Předmět plnění do dalších 24 hodin. III. Kupní cena 1. Kupující se zavazuje uhradit Prodávajícímu kupní cenu za dodané Zboží. Kupní cena za dodávky Zboží dle konkrétní objednávky bude odpovídat cenám uvedeným v této Rámcové smlouvě. Cena za Zboží je uvedena v příloze Č. 1 této Rámcové smlouvy. 2. Sjednaná kupní cena uvedená v příloze Č. 1 této Rámcové smlouvy je cena maximální, nejvýše přípustná a obsahuje veškeré náklady Prodávajícího, tzn. náklady na dopravu do místa plnění, obal, clo, záruku a všechny ostatní poplatky. 3. V případě změny daňových sazeb může být kupní cena navýšena bez dalšího, ovšem jen ve výši odpovídající dané změně. 4. Kupní cenu lze překročit pouze při prokazatelném navýšení cen surovin, paliv, energií, směnného kurzu koruny vůči euru nebo dolaru o více než 20%, případně při změně celních či daňových sazeb, a to pouze ve výši shodné s tímto navýšením a po písemném souhlasu Kupujícího. Navýšení ceny musí být projednáno s Kupujícím minimálně s měsíčním předstihem a ošetřeno písemně dodatkem ke této smlouvě. 5. V případě, že dojde na trhu ke snížení cen Zboží, je Prodávající povinen provést snížení cen na srovnatelnou úroveň. IV. Fakturační a platební podmínky 1. Kupující neposkytuje k úhradě kupní ceny zálohy. 2. Daňový doklad (faktura) bude dodán společně se Zbožím. 3. Faktura musí splňovat náležitosti daňového účetního dokladu dle zákona Č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů. Účetní a daňový doklad musí obsahovat zejména tyto náležitosti: a) označení povinné a oprávněné osoby, adresu, sídlo, DIČ, b) číslo dokladu, c) den odeslání a den splatnosti, den zdanitelného plnění, d) označení peněžního ústavu a číslo účtu, na který se má platit, konstantní a variabilní symbol, e) účtovanou částku, DPH, účtovanou částku vč. DPH, f) g) h) i) j) název dodávky, označení části dodávky, důvod účtování s odvoláním na smlouvu; razítko a podpis osoby oprávněné k vystavení daňového a účetního dokladu, seznam příloh, další náležitosti, pokud je stanoví obecně závazný předpis. V případě, že daňový účetní doklad (faktura) nebude obsahovat náležitosti výše uvedené nebo k němu nebudou přiloženy řádné doklady (přílohy) Rámcovou smlouvou vyžadované, je Kupující oprávněn vrátit jej Prodávajícímu a požadovat vystavení nového řádného daňového účetního dokladu (faktury). Právo vrátit tento doklad Prodávajícímu zaniká, neuplatní-Ii jej Kupující do 14 ti pracovních dnů ode dne doručení takového dokladu Prodávajícím. Počínaje dnem doručení opraveného daňového účetního dokladu (faktury) Kupujícímu začne plynout nová lhůta splatnosti. Prodávající, je však povinen opravit vady dokladu nebo doklad doplnit o požadované přílohy, je-li k tomu Kupujícím dodatečně vyzván i po lhůtě výše uvedené s tím, že však takováto výzva nemá účinky spojené s vrácením daňového účetního dokladu (faktury) dle tohoto odstavce. 4. Doba splatnosti faktury je stanovena na 60 kalendářních dnů ode dne doručení faktury Kupujícímu. 5. Platby budou probíhat výhradně v CZK a rovněž veškeré cenové údaje budou v této měně. V. Odpovědnost za vady, záruka 1. Reklamaci zjevných vad zboží Kupující uplatní u Prodávajícího při předání a převzetí, nejpozději do podpisu a převzetí dodacího listu. 2. Reklamaci ostatních vad je Kupující povinen uplatnit u Prodávajícího bez zbytečného odkladu písemně do rukou jeho oprávněného zástupce na adresu uvedenou v záhlaví této smlouvy, a to do konce doby použitelnosti Zboží. 3. Prodávající je povinen reklamované zboží dle čI. V. odst. 1 a 2 této Rámcové smlouvy převzít a dodat Kupujícímu bezvadné zboží do 24 hodin od uplatnění reklamace. 4. Záruční doba zboží se rovná době použitelnosti Zboží vyznačené výrobcem. VI. Smluvní pokuta a úrok z prodlení 1. V případě, že je Prodávající v prodlení s dodáním Zboží ve lhůtě dle této Rámcové smlouvy nebo objednávky, je povinen zaplatit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,05 % z ceny nedodaného zboží za každý započatý den prodlení až do řádného splnění závazku, zaplacením smluvní pokuty není nikterak dotčeno právo Kupujícího na náhradu škody, či nemajetkové újmy v penězích. 2. V případě prodlení Prodávajícího s dodáním bezvadného Zboží ve lhůtě dle čI. II. odst. 2 a čI. V odst. 3 této Rámcové smlouvy je povinen zaplatit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 2.000 Kč za každý započatý den prodlení. 3. V případě prodlení Kupujícího s úhradou ceny dodaného Zboží je Kupující povinen zaplatit Prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 0,02 % z fakturované částky za každý započatý den prodlení až do úplného zaplacení. 4. Uplatněním jakékoli smluvní pokuty není nijak dotčeno právo na náhradu vzniklé škody. 5. Smluvní pokuta je splatná ve lhůtě 14 dnů ode dne doručení vyúčtování o smluvní pokutě. VII. Doba trvání Rámcové smlouvy 1. Tato Rámcová smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma Smluvními stranami této Rámcové smlouvy. Rámcová smlouva je uzavírána na dobu 12 měsíců od podpisu smlouvy oběma Smluvními stranami. 2. Rámcovou smlouvu lze ukončit dohodou Smluvních stran, výpovědí neb odstoupením. 3. Kupující je oprávněn písemně odstoupit od Rámcové smlouvy, pokud: a) na majetek Prodávajícího bylo zahájeno insolvenční řízení, b) návrh na prohlášení konkursu byl zamítnut pro nedostatek majetku Prodávajícího, c) Prodávající vstoupí do likvidace, d) nastane vyšší moc, kdy dojde k okolnostem, které nemohou Smluvní strany ovlivnit a které zcela a na dobu delší než 90 dnů znemožní některé ze Smluvních stran plnit své závazky z Rámcové smlouvy, e) Prodávající je v prodlení s dodáním Zboží déle než 5 dní dle této Rámcové smlouvy nebo objednávky. 4. Kupující má právo odstoupit od této Rámcové smlouvy i jen od objednávky ve výše uvedených případech v čI. VII. odst. 3 této Rámcové smlouvy. 5. Kupující je dále oprávněn odstoupit od Rámcové smlouvy nebo objednávky, vznikla-Ii mu činností nebo nečinností Prodávajícího škoda nebo vznik škody hrozí nebo bylo-Ii poškozeno dobré jméno Kupujícího. 6. Odstoupení od Rámcové smlouvy nebo objednávky musí být učiněno písemně a doručeno druhé straně, přičemž účinky odstoupení nastávají dnem doručení písemného oznámení o odstoupení. 7. Kupující je oprávněn vypovědět tuto Rámcovou smlouvu bez udání důvodu. Výpovědní doba činí 1 měsíc, přičemž tato doba začíná běžet prvním dnem následujícího kalendářního měsíce po doručení výpovědi druhé Smluvní straně. VIII. Ostatní ujednání 1. Prodávající prohlašuje, že bude po celou dobu trvání Rámcové smlouvy disponovat dostatečným množstvím Zboží, aby uspokojil potřeby a požadavky Kupujícího na dodávky dle této Rámcové smlouvy bez jakýchkoliv prodlev. 2. Prodávající si je vědom právních následků, které pro něho vyplynou v případě nedodržení uvedených povinností, včetně práva Kupujícího na odstoupení od smlouvy a náhrady způsobené škody. 3. Kupující je oprávněn nařídit Prodávajícímu přerušení dodávky, je-Ii ohrožena bezpečnost a zdraví pacientů, vznikla-Ii škoda nebo její vznik hrozí nebo jedná-Ii Prodávající proti zájmům Kupujícího informovat a dohodnout s ním podmínky, za kterých lze v dodávce pokračovat. 4. Kupující se zavazuje poskytnout Prodávajícímu nezbytnou součinnost, aby Prodávající mohl řádně provést dodávku. 5. Prodávající se zavazuje dodat Předmět plnění dle objednávky Kupujícího ve lhůtě uvedené v objednávce a do místa plnění uvedeného v objednávce s doložením dodacího listu. Dodávky budou realizovány formou objednávek nemocničních lékáren v dodacích lhůtách, dle potřeb Kupujícího. Dodací lhůta bude do druhého pracovního dne od data objednání pro Prahu, Brno i Olomouc, nebude-Ii v objednávce uvedena jiná dodací lhůta. 5.1. U centrálního zadavatele Prodávající předá kupujícímu k dodanému a převzatému zboží neprodleně dodací list velektronické podobě vhodné pro zpracování v lékárenském informačním systému Mediox. Místem dodání je Nemocniční lékárna ÚVN. Kontaktními osobami jsou: npor. PharmDr. Michal Kočí, Mgr. Mrázková Nikola tel.: 973202761 5.2. U Vojenské nemocnice Brno Mgr. Alois Jokeš, tel 973 445 543 5.3. U Vojenské nemocnice Olomouc Prodávající předá kupujícímu k dodanému a převzatému zboží neprodleně dodací list v elektronické podobě vhodné pro zpracování v informačním systému FONS ENTERPRISE. Místem dodání je lékárna Vojenské nemocnice Olomouc, Sušilovo nám. 5. Kontaktní osobou: Mgr. Jitka Krebsová, tel.: 973407054 6. Doba použitelnosti při převzetí Zboží musí být minimálně 6 měsíců. 7. Kupující je oprávněn převzít částečné plnění Zboží, pokud tak učiní, vyznačí tuto skutečnost na dodacím listě. Prodávající je povinen dodat zbývající část Zboží nejpozději v dodací lhůtě dle objednávky. 8. Jakost, úprava balení a značení dodávaného Zboží musí odpovídat platnému registračnímu výměru a platným právním předpisům. Prodávající se zavazuje dodávat Kupujícímu výlučně takové Zboží, jehož expirační doba bude v den dodání Kupujícímu minimálně 6 měsíců a které nemají závady v jakosti ani porušený obal a jejichž distribuce nebyla zakázána SÚKL. Záruční doba zboží končí posledním dnem expirační doby. 9. V případě nemožnosti plnění ze strany Prodávajícího je tento povinen bez prodlení písemně uvědomit Kupujícího o přerušení dodávek. Kupující je oprávněn po dobu přerušení dodávek nakupovat předmět plnění od jiného dodavatele za ceny obvyklé (náhradní cenové plnění). Rozdíl v nákupních cenách, jenž vznikne mezi cenami sjednanými touto smlouvou a cenami náhradního cenového plnění, uhradí Prodávající Kupujícímu do 14 dnů od dodání náhradního cenového plnění na základě daňového dokladu (faktury) vystaveného Kupujícím. 10. Prodávající je povinen obnovit dodávku zboží do 15 dnů ode dne přerušení dodávky. V případě, že po přerušení dodávek nedojde k obnovení dodávek do 15 dnů ode dne jejich přerušení, je Prodávající povinen zaplatit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 5000,- Kč za každý započaty den prodlení s obnovou dodávek Zboží. Zaplacením smluvní pokuty není nikterak dotčeno právo Kupujícího na náhradu škody, či nemajetkové újmy v penězích. Pokud nebude obnovena dodávka ani do 30 dnů ode dne přerušení dodávek, je Kupující oprávněn od této smlouvy odstoupit. Ustanovení tohoto odstavce se nevztahuje na případ, kdy výrobce (dodavatel) přestane Zboží dodávat na trh v ČR a prodávající nebude mít možnost ani při vynaložení veškerého možného úsilí, které lze na něm spravedlivě požadovat, zajistit dodání Zboží dle této Rámcové smlouvy. 11. Prodávající tímto bere na vědomí a souhlasí s tím, že kupující je oprávněn odebírat zboží rovněž od jiného dodavatele/prodávajícího v případě tzv. akčních nabídek zboží za akční cenu, pokud je nižší o 30% než kupní cena dle této smlouvy. Před objednáním zboží od jiného dodavatele v akční nabídce, kupující vyvolá s prodávajícím jednání o ceně zboží a v případě, že prodávající se zaváže dodat zboží za tuto akční cenu, kupující objedná a odebere zboží od prodávajícího, a nikoli od tohoto jiného dodavatele. Smluvní strany se zavazují, v souladu s čI. III. odst. 2 této smlouvy, uzavřít písemný dodatek k této smlouvě. IX. Závěrečná ustanovení 1. Není-Ii v této Rámcové smlouvě dohodnuto jinak, řídí se vzájemné vztahy obou Smluvních stran ustanoveními zákona Č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku a zákona Č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů. 2. V případě sporu se obě Smluvní strany zavazují pokusit se především o jeho urovnání smírem, v případě soudního sporu bude věc projednávána soudem příslušným podle občanského soudního řádu. 3. Tuto Rámcovou smlouvu lze doplňovat či měnit pouze formou písemného dodatku, podepsaného oprávněnými zástupci obou Smluvních stran. 4. Tato Rámcová smlouva je vyhotovena ve 4 stejnopisech, z nichž každá Smluvní stran obdrží 1'~ stejnopiS; 5. Smluvní strany zároveň potvrzují, že si tuto Rámcovou smlouvu před jejím podpisem přečetly a s jejím obsahem souhlasí, že nebyla uzavřena v tísni ani za nápadně nevýhodných podmínek. Na důkaz toho připojují své podpisy. 6. Přílohou a nedílnou součástí Rámcové smlouvy je: Příloha Č. 1: Specifikace a ceník Zboží V Praze dne 6.10.2016 V Praze dne 15.9.2016