Smlouva o poskytování služeb závodního stravování uzavřená mezi Krajská nemocnice Liberec a.s. se sídlem v Liberci l. Husova 10, PSČ 460 01 zastoupená paííeírí— místopředsedou představenstva IC: 27283931 DIC: CZZ7283933 bankovní Spejcmz— společnost je zapsána v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Ustí nad Labem. oddíl B. vložka 165 ! (dále jen ..provozovatel") a Trima, spol. s r.o. se sídlem Nudvojovická 1681_ Turnov 5ll Ol zastoupena—jednatelem společností IČO: 27627691 o|o: CZZ7627691 bankovní spojení:— společnost zapsána v obchodním rejstříku_ vedeném Krajským soudem v Hradci Králové. oddíl C vložka 23260 (dálejen .,zákazník“) Obsah: Základní ustanovení Cena. vyúčtování Práva a povinnosti účastníků Personál Kontrola zákazníka Součinnost provozovatele a zákazníka Investice Zpracování osobních údajů . Řešení sporů 10. Doba trvání smlouvy; výpověď l 1. Závěrečná ustanovení c.“ř'QÍ—"řPJFJT Přílohy: 1. Cena stravy a ostatní náklady 2. Minimální rozsah výdejní doby 3. Inventář kuchyně — další předměty 4. Přehled prostor zákazníka _ výkres budovy 1. Základní ustanovení l.l. Předmět smlouvy Provozovatel se zavazuje zajišťovat od 1. 2. 2019 pro zákazníka provoz střediska závodního stravování umístěného v provozním areálu zákazníka. které je blíže specifikováno v dalších ustanoveních a přílohách této smlouvy. Závodním stravováním se pro účely této smlouvy rozumí služby spočívající v dovozu a prodeji teplých jídel zcentrální kuchyně provozovatele pro zaměstnance zákazníka a zajištění dalších vzájemně písemně dohodnutých druhů stravovacích služeb dle platných hygienických norem. Zákazník není oprávněn po dobu trvání smlouvy předat výše uvedené provozy nebo jakoukoliv jej ich částjínému provozovateli. 1.2. Základní povinnosti zákazníka a provozovatele l.2.l. 1.2.2. l.2.3. 1.2.4. 1.2.5. 1.2.6. 1.2.7. 1.2.8. l.2.9. Provozovatel je povinen dbát o to. aby oblast uvedená v bodě 1.1. byla vedena odborně a řádně v souladu s danou situaci na trhu tak, aby byly k dispozici cenově odpovídající a chutné pokrmy, nápoje a další zboží, pokud je provozovatel zavázán kjeho dodávkám podle této smlouvy, případně podlejíné smlouvy uzavřené mezi účastníky. Obě strany se zavazují dodržovat veškeré právní předpisy a závazné normy platné pro oblast veřejného stravování a prodej potravinářského zboží. Provozovatel je povinen dodržovat základní strukturu nabídky jídel tak, jak je uvedeno v příloze č. |. Provozovatel předá zákazníkovi a zveřejní na nástěnce v jídelně nejméně dva dny před koncem pracovního týdne jídelní lístek na následující týden a zároveň vkládájídelní lístky do aplikace zákazníka Lunch Tracker. Minimální otevírací doba je stanovena v příloze č. 2 a její rozsah může být změněn pouze na základě dohody obou smluvních stran. Provozovatel se zavazuje provádět kontinuálně průzkum spokojenosti strávníků formou umístění lístků pro připomínky v prostorách jídelny. Provozovatel se dále zavazuje provádět nejméně ] za rok detailní průzkum spokojenosti strávníků formou ankety,jejíž výsledky budou předloženy po vyhodnocení odpovědné osobě zákazníka. Provozovatel se zavazuje pro zákazníka uspořádat nejméně čtyřikrát za rok marketingovou akcí (např. Dny italské, orientální. staročeské kuchyně). 0 konání takove akce bude provozovatel zákazníka s předstihem informovat. Objednávky budou možné provádět d013:00 hodin, a to vždy od PO — do PÁ. Závazné objednávky jsou zadávány prostřednictvím aplikace Lunch Tracker. Počty objednaných jídel na následující den jsou pro kontrolu potvrzovány e-mailem mezi zákazníkem a provozovatelem. Při nezbytně nutné výluce stravovacího provozu zajistí poskytovatel služby. jež jsou předmětem této smlouvy, v přiměřenem rozsahu náhradním způsobem, který bude odsouhlasen zákazníkem. Poskytovatel je oprávněn v případě nutné provozní potřeby, a po předchozím souhlasu zákazníka, změnit nabízenýjídelníček nebo vydat pouze omezený počet druhů menu. Poskytovatel provádí denní evidenci počtu projedených jídel a celkového rozsahu poskytnutých služeb a zavazuje se předat objednateli do 2. pracovního dne následujícího 2.1. 2.2, 2.3. 2.5. 2.6. 3.1. měsíce přehled o počtu skutečně odebraných jídel podle jednotlivých strávníků (zaměstnanců zákazníka). Cena, vyúčtování Na základě cenové kalkulace schválené oběma stranami, kteráje přílohou č. 1 této smlouvy, byla stanovena cena za odběrjednohojídla zaměstnanci a smluvními partnery zákazníka. Vedlejší provozní náklady, mzdové náklady a odměna provozovatele jsou hrazeny zákazníkem paušálním poplatkem dle přílohy č. 1 této smlouvy. Vyúčtování bude prováděno měsíčně. Faktura musí splňovat náležitosti daňového dokladu stanovené právními předpisy, a to zejména: o číslo faktury a datum vystavení ' obchodní jméno. sídlo provozovatele a zákazníka . lČ a DIČ provozovatele a zákazníka . fakturovaná částka Faktura bude vystavena první pracovní den následujícího měsíce, zákazníkovi bude doručena nejpozději pátý pracovní den. Faktura je splatná 28. den po doručení faktury zákazníkovi. V případě prodlení s uhrazením faktury je zákazník povinen zaplatit provozovateli úrok z prodlení ve výši 0,05% 2 dlužné částky za každý den prodlení. V rámci kapacity výdeje má provozovatel spředchozím písemným souhlasem zákazníka právo poskytovat stravovací služby dalším smluvním stranám. Cena za odebrané jídlo, jak je stanoveno v příloze č. 1 této smlouvy, může být zvýšena, jestliže se ceny u potravin v Ceské republice zvýší dle údajů ČSU od prosince 2018, a to o více než 2%. Práva a povinnosti účastníků Inventář 3.1 . l . Rozsah inventáře 3.1.l.1. Zákazník poskytne provozovateli pro účely plnění této smlouvy velký a malý inventář 3.1 . l .2. Inventář zahrnuje zejména: . kompletní zařízeníjídelny jako např. stoly, židle atd. . kompletní zařízení připraven a výdejny jídel s veškerým kuchyňským nářadím, kuchyňskými stroji. chladírenským zařízením, jakož i skladovacími prostory sodpovídajícími policemi, výdejem pokrmů a nápojů, umývacími dřezy a osvětlovacími tělesy ' malý inventář jako jsou příbory, nádobí, sklenice, tácy, stolní kořenky, vázy, stojánky na papír a ubrousky, servírovací plata, další malý materiál a nádoby a další předměty uvedené v příloze č. 3 této smlouvy 3.2. 3.3. 3.4. 3.1.13. Zákazník poskytne vše potřebné kdispozici vdostatečném předstihu před převzetím provozu. Inventář bude předán na základě písemného předávacího protokolu. 3.1.2. Inventura 3.1.2.l. Jedenkrát za rok (v období od 1. ledna do 31. března) se uskuteční společná inventura za účelem zjištění aktuálního stavu. 3.1.22. Náhradu za „přír0zený úbytek“ u malého inventáře (příbory, talíře, skleničky) zajišt'uje zákazník. Prostory 3.2.1. Zákazník poskytne provozovateli k dispozici prostory potřebné k obhospodařování předávaných provozů včetně sociálního zázemí pro pracovníky provozovatele. 3.2.2. Prostory musí splňovat požadavky stanovené závaznými předpisy a normami pro jednotlivé druhy provozu. Přehled prostorje uveden v příloze č. 4. 3.2.3. V případě havárie, živelné události, požárního poplachu, nebojiné událostí, při které by mohlo dojít kohrožení zdraví. nebo majetku provozovatele a zákazníka mají ostraha zákazníkových budov, nebo zaměstnanci zákazníka právo vstupovat do prostor užívaných provozovatelem a to následujícím způsobem: 0 Před vstupem do prostor nájemce rozpečetí bezpečnostní služba zákazníka klíče od vstupních dveří užívaných prostor . Pracovníci bezpečnostní služby provedou příslušnou kontrolu, odpovídající zásah, nebo kzásahu přivolají další složky jako Policii ČR, příslušníky Hasičského záchranného sboru, nebo Rychlé záchranné služby . Pracovníci bezpečnostní služby neprodleně informují a případně přivolají zástupce provozovatele a zákazníka . Pracovníci bezpečnostní služby provedou a celé události zápis do knihy událostí a celý prostor zapečetí. Přivolaný zástupce provozovatele provede prvotní ohledání užívaných prostor a zajistí provedení kontrolní inventury. Údržba a opravy 3.3.1. Běžnou údržbu prostor svěřených provozovateli (kuchyně a její zázemí) a velkého inventáře zajišťuje na své náklady zákazník. 3.3.2. Provozovatel bude zacházet s prostory a předměty, které mu byly předány s potřebnou péčí a opatmostí. 3.3.3. Vyskytnou-li se případné škody a nedostatky, ohlásí je neprodleně zákazníkovi. Zákazník provede bez zbytečného odkladu veškerá nezbytná opatření a opravy, aby byl zajištěn provoz kantýny. 3.3.4. Prokáže-li zákazník prokazatelným způsobem (např. dobrozdáním servisního technika), že k poškození došlo vinou provozovatele, budou náklady na opravu daného poškozeného zařízení připsány k tíži provozovatele. 3.3.5. Zákazník je povinen informovat provozovatele v dostatečném předstihu o plánovaných opravách a údržbářských pracích, které by mohly ovlivnit nebo omezit provoz zajišťovaný provozovatelem podle této smlouvy. Oběma stranami bude v tomto případě dohodnut provozní režim pro období provádění větších oprav či údržbářských prací. Energie a dodávka vody 3.4.1. Zákazník zajistí provozovateli na vlastní náklady potřebnou elektrickou energii a dodávku vody a bude mít na starosti s tím spojenou údržbu a instalace. Provozovatel se zavazuje dbát na hospodárné využívání poskytnutých energií (voda, elektřina, teplo) a zamezit jejich plýtvání. 3.5. Přístupové cesty 3.5.1. Zákazník zajistí, aby přísun zboží potřebného pro provoz zajišťovaný provozovatelem mohl vždy probíhat bez problémů po stanovených příjezdových cestách a stanovenými vchody. Provozovatel se zavazuje dodržovat Bezpečnostní pravidla pro dodavatele. 3.6. Hygiena a čistota 3.6.1. Čištění 3.611. Provozovatel bude s prostory a zařízeními zacházet s potřebnou pečlivostí a bude je uchovávat v čistém a hygienicky bezvadném stavu. 3.6.12. Provozovatel se zavazuje zajistit úklid výdejny a zázemí kuchyňských prostor, zákazník se zavazuje na vlastní náklady zajistit prostřednictvím najaté úklidové firmy strojové čištění podlahy v prostorách jídelny, a to nejméně 1x za rok nebo dříve dle potřeby. 3.6.2. Odpady 3.6.2.l. Za účelem odklízení komunálních odpadků poskytne zákazník k dispozici odpovídající nádoby a zajišťuje na své náklady vyprázdnění a čištění odpadních nádob. Zákazník rovněž hradí poplatky za odpadní vody. 3.6.22. Provozovatel se zavazuje zajistit na svoje náklady odvoz a zpracování potravinářských odpadů (zbytků jídel) a nebezpečných látek vzniklých jeho činnosti a zajistit naplnění všech právních ustanovení a předpisů stouto problematikou souvisejících. 3.7. Bezpečnost práce 3.7.1. Při zjištění porušení bezpečnostních předpisů ze strany zákazníka oznámí toto neprodleně provozovatel zákazníkovi. Provozovatel zodpovídá za dodržování intemích bezpečnostních předpisů, jak je uvedeno v jeho pracovním řádu. Dále se provozovatel zavazuje vyškolit své zaměstnance dle platných předpisů a norem a vybavit je předepsanými ochrannými pomůckami. Provozovatel dále zajistí rozmístění bezpečnostních značek v souladu s nařízením vlády č. 375/2017 Sb. 3.7.2. Zákazník seznámí provozovatele se všemi platnými předpisy a nařízeními týkajícími se zvláštního dopravního režimu, hygienických, bezpečnostních a protipožárních předpisů a opatření v areálu zákazníka. Provozovatel provede seznámení všech svých zaměstnanců, kteří se budou pohybovat v areálu zákazníka, s interními předpisy a nařízeními zákazníka. 3.7.3. Povinnosti provozovatele: 3.8. 3.9. 4.1. 5.1. 5.2. 5.3. a) Provozovatel se zavazuje dodržovat právní předpisy a interní pokyny, týkající se zejména hygieny, bezpečnosti práce, protipožární ochrany, ochrany objektů, dopravního režimu. b) Předložít zákazníkovi provozní, hygienický a sanitační řád pro práci v poskytnutém prostoru do 14 - tí dnů od podpisu smlouvy. 3.7.4. Provozovatel se zavazuje zapracovat do svých předpisů o bezpečnosti práce a požární ochraně ustanovení interních předpisů zákazníka upravujících tyto oblasti. Dále se zavazuje pravidelně proškolovat svoje zaměstnance a dodržovat obecně platné předpisy. 3.7.5. Zákazník se zavazuje zajišťovat na své náklady vybavení, pravidelné kontroly a revize všech vyhrazených technických zařízení a požárně technických zařízení. Pojištění 3.8.1. Provozovatel uzavře na zásoby a vlastní inventář používaný vprovozu objednatele pojištění pro případ odcizení a poškození živelní událostí a dále zákonné pojištění obecné odpovědnosti za způsobené škody na zdraví či majetku třetích osob. 3.8.2. Provozovatel prohlašuje, že má uzavřenu pojistnou smlouvy na pojištění odpovědnosti za škody ve výši 50 000 000,—Kč a že ji bude po celou dobu platnosti této smlouvy udržovat. Telefonní linky 3.9.1. Provozovatel si zajistí zřízení telefonní linky na vlastní náklady. 3.9.2. Telefonní poplatky hradí provozovatel. Personál Vedení provozu bude vrukou zkušeného pracovníka provozovatele, který má na základě svého vzdělání potřebné odborné a organizační zkušenosti. Kontrola zákazníka Vedení provozu a celkové podklady pro vyúčtování mohou být prověřovány a kontrolovány určeným pracovníkem zákazníka. Zákazník může, při dodržování platných hygienických předpisů, a pokud tím nenaruší provoz, kdykoliv kontrolovat plnění provozovatele. Kontrolou plnění prostřednictvím pověřeného zástupce klientaje zejména myšleno: kontrola dodržování minimálního rozsahu počtu hlavníchjídel a po celou dobu provozu; kontrola dodržování sjednané velikosti porcí; kontrola kvality a teploty porcí; kontrola dodržování sjednané obchodní přirážky a exspirace zboží; kontrola čistoty provozu a dodržování hygienických norem: kontrola dodržování BOZP a požárních předpisů; te.—wapové kontrola údržby svěřeného majetku. V případě zjištění nesrovnalostí je povinen pověřený zástupce zákazníka o takové skutečností neprodleně informovat vedoucího provozovny, popřípadě jeho pověřeného zástupce. Oba pak provedou zápis specifikující zjištěnou závadu a zaznamenají, je-Ii to 6.1. 6.2. 6.3. 6.4. 6.5. 7.1. 8.1. 8.2, 8.3. možné, termín předpokládaného odstranění závady. Na závěr oba takto provedený zápis opatří svými podpisy. Každá z obou smluvních stran obdrží pojedné kopii tohoto zápisu. Součinnost provozovatele a zákazníka Plán pokrmů bude schvalován se souhlasem zákazníka. Odchylky, které mohou vyplynout ze situace na trhu nebo z organizačních důvodů, zůstávají vyhrazeny. Reklamace ohledně pokrmů nebo dodaného zboží budou projednány se zákazníkem za přítomnosti zástupce strávníků. Provozovatel podle provozních možností neprodleně napraví příčiny nedostatků. Zákazník je povinen informovat vdostatečném předstihu provozovatele o provozních, organizačních a dalších opatřeních, která mohou ovlivnit činnost, kterou zajišt'uje provozovatel podle smlouvy. Zákazník je odpovědný za to, že řádný průběh služeb provozovatele nebude rušen zásahy třetích osob. Provozovatel je povinen seznámit zákazníka se vznikem požáru v prostoru kuchyně a jídelny. Vpřípadě provádění požárně nebezpečných prací je provozovatel povinen s předstihem oznámit tuto skutečnost zákazníkovi k přijetí potřebných opatření. Provozovatel je povinen seznámit zákazníka s pracovním úrazem svých zaměstnanců ajeho dodavatelů, který se stal v areálu zákazníka. Postup šetření a hlášení si provozovatel zabezpečí sám v souladu s Nařízením vlády č. 201/2010 Sb. Investice Plán případných investic bude sestaven společně smluvními partnery, a to vždy tři měsíce před začátkem roku zákazníka (rok zákazníka začíná 1. ledna a končí 31. prosince). Zpracování osobních údajů V rámci plnění předmětu smlouvy budou předávány a zpracovávány osobní údaje strávníků - zaměstnanců zákazníka. Povinné náležitosti a informace pro evidenci zpracování osobních údaj ů: - Právní titul zpracování osobních údajů: plnění této smlouvy a plnění jiných právních povinností. . Účel zpracování osobních údajů: předání jmenného seznamu zaměstnanců zákazníka za účelem evidence odebrané stravy a poskytnutí příslušné výše dotace na zaměstnanecké stravování, vytvoření a předání podkladů pro dotované stravování. . Kategorie subjektů osobních údajů: strávníci - zaměstnanci zákazníka. ' Kategorie údajů: jméno, příjmení, osobní číslo, seznam objednávek a odebraných obědů. . Zvláštní kategorie osobních údajů: ne. 0 Doba zpracování osobních údajů: po dobu odebírání zaměstnaneckého dotovaného stravování v rámci trvání zaměstnaneckého poměru mezi zaměstnancem zákazníka a zákazníkem. Obě smluvní strany se zavazují, že budou zpracovávat výše uvedené osobní údaje pouze za daným účelem, v rozsahu stanoveném touto smlouvou a v souladu s příslušnými právními předpisy. Obě smluvní strany jsou ve vztahu k osobním údajů vázány zákonnou mlčenlivosti v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů, zejména pak Nařízením Evropského parlamentu a rady EU 2016/679 (GDPR). 11. 8.4. 9,1. 9.2. 10. 10.1. 10.2. 10.3. 11.1, 11.2. 11.3. 114. Obě smluvní strany se zavazují k zavedení & dodržování technických a organizačních opatření, které zajišťují zabezpečení a ochranu osobních údajů vsouladu spříslušnými právními předpisy, tak aby bylo zabráněno možnému úniku, výmazu, změnám, zneužití či neoprávněnému přístupu k osobním údajům. Rešení sporů Učastníci vynaloží veškeré úsilí, aby přátelským a neformálním jednáním vyřešili jakékoliv neshody nebo spory vznikající mezi nimi v souvislosti se smlouvou. Pokud za 30 dní od zahájení takovýchto neformálních jednání provozovatel a zákazník nejsou schopni smluvní spor přátelsky vyřešit, může se kterákoliv ze smluvních stran obrátit na věcně a místně příslušný soud Ceské republiky s návrhem na zahájení řízení. Doba trvání smlouvy, výpověď Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou od data zahájení poskytování služeb. Vypovězení smlouvy je možné vždy ke konci každého kalendářního měsíce, výpovědní doba činí 3 měsíce a začíná prvním dnem měsíce následujícího po datu doručení písemné výpovědi druhé straně. Smlouva může být vypovězena, aniž by byla dodržena výpovědní lhůta, a to v případě, jestliže provozovateli byla odebrána předepsaná úřední povolení nebo jestliže některý ze smluvních partnerů není schopný hradit platby nebo v případě jiného závažného porušení této smlouvy. V tomto případě musí být písemná výpověď doručena ke konci předchozího kalendářního měsíce, výpovědní lhůta činíjeden měsíc. Závěrečná ustanovení Tato smlouva se řídí českým právním řádem. Otázky neupravené v této smlouvě se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. soudní spory se pak řídí občanským soudním řádem č. 99/1963 Sb. ve znění předpisů pozdějších. Smlouva může být měněna pouze písemně formou chronologicky číslovaných dodatků. Pokud by některé ustanovení této smlouvy bylo nebo se teprve v budoucnu stalo neplatné nebo pokud by některé ustanovení ve smlouvě chybělo, není tím platnost ostatních ustanovení smlouvy dotčena. Smluvní strany se zavazují nahradit v takovém případě chybějící nebo neplatná ustanovení takovým ujednáním, kterým bude splněn zamýšlený účel smlouvy. Smluvní strany se zavazují, že uchovají v tajnosti veškeré informace, které o sobě navzájem získaly v průběhu plnění této Smlouvy, které nejsou veřejně přístupné, nebo které pokládají za důvěrné. V této souvislosti se zavazuji zajistit utajování těchto informací též všemi zaměstnanci Smluvních stran i dalšími osobami, které pověří dílčí úkoly vsouvislosti realizací této Smlouvy. Zákazník si je vědom skutečnosti, že Provozovatel je povinným subjektem dle č.340/2015 SB., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů, aje si vědom toho, že tato Smlouva podléhá režimu povinného zveřejnění dle zákona o registru smluv. Zákazník souhlasí stím, že zveřejnění této smlouvy v registru smluv zajistí provozovatel. Zákazník prohlašuie Ze Žádná informace uvedená v této smlouvě včetně přílohy není předmětem obchodního látjClllSlví ve smyslu 5“ 504 Občanského zákoníku. ll.5. Tato smlouva a její cenové ujednání \yehá' *'í zdaňoveho režimu platnému ke dni jejího podpisu. V případě zmen daňovýeh předpisů se účastníci zavazují lnienil vzájemnou dohodou odpovídajícím způsobem příslušná ustanovení smlouvy, 11.6. Tato smlouva byla sepsána \e dvou vyhotoveních. Z nichž každá strana obdrží po jednom exempláři. 11.7. Ueastnieí této smlouv) prohlašují. že obsah této smlouvy je proievem jejich shodné a smbodne vule._ie_iímu obsahu rozumi a na (luka/. toho připojují své podpisy. / , _ ', „ V Liberci dne „h; 'zwp7 zákazník Seznam příloh: Příloha Č. ! „ C \na stravy a ostatní náklady Příloha č. 2 — Minimální 1'o7sah výdejní doby Příloha č. 3 - lmentář kuchyne _ další předměty Příloha č. 4 _ Přehled prostor zákazníka _ \ykres budov) Příloha č. l Cena stravy a ostatní náklady menu 1 — 2— 3 - 4 menu 5—7 plná cena plná cena 15% DPH 15% DPH náklady na potraviny 39,99 Kč 44,69 Kč osobní a reži'ní náklad 28,91 Kč 32,04 Kč náklady celkem v Kč BEZ DPH 80,87 Kč DPH 12,13 Kč cena strav vč. DPH 93,00 Kč Paušální poplatek je 14.400 Kč bez DPH. V ceně paušálu je servis výdeje, obsluha a naše mzdové náklady, dodržení legislativy HACCP, oblečeni personálu. školeni personálu, sm; biologického odpadu a kuchyňského oleje, PHM dopravy: naše pojištěnL doplněni automam Příloha č. 2 Výdej obědu: Minimální rozsah výdejní doby od 10:30 . 12:30 hod. U_m D.,-D Il-Ii ....b... _ _- .!LvA'z—Í __ “'A'A'A'A'A'A'AvA'A' _7 A “'A“ STRAVOVACÍ ÚSEK © 7R/M % t "5— PRODUCTION OF MACHINES FOR GLASS INDUSTRY “nwm—c" \- „o“ “n, TRIMA spol. sr. o., Nudvojovická 1681, 511 01 Turnov, Czech Republic _ „tipy/www.t„macz _ Příloha č. 3 — Inventář Kuch ně — další ředmět Inventární seznam majetku Trima v prostoru jídelny a výdejny jídel Nádobí: Talíře malé: Talíře hluboké: Talíře mělké: Skleničky: Nerezové ohřevné boxy velké: Nerezové ohřevné boxy malé: Nerezové plechy, pekáče: Polévková várnice: Čajová várnice: Plastové misky: Plastové tácy: Spotřebiče: Ohřívače: Lednice malá: Mikrovlnka: Ventilátor: Myčka nádobí DWASH 50 PS: Změkčovač vody: Sporák: Bojler: Ostatní: Stoly: Židle: Slánky: Inventura proběhla k 31.12.2018 v Trimě Zákazník: Trima spol. s.r.o. 1 ks 6 ks 40 ks 32 ks 5 ks 8 ks 8 ks 1 ks 1 ks 2 ks 3 ks 2ks 1ks 1ks 1ks 1ks 1ks 1ks 1ks 8ks 32ks 2ks Provozovatel: Krajská nemocníce Líb'ěreqas. \ \ A\N .