_A _\ XK Smlouva o poskytování služeb závodního stravování uzavřená mezi těmito smluvními stranami KNL Catering s.r.o. se sídlem Husova 357/10, Liberec 1— Staré Město, 460 01 Liberec Zastoupené: _jednatelem společnosti 190: 04376951 DIC: C2699003993 Bankovní spojení : Společnost zapsána u KS Ústí nad Labem, složka 0/3 6200 (dále jen „provozovatel“) & HOFMANN WIZARD s.r.o. se sídlem v Plzni, Prešovská 4, okres Plzeň-město, PSČ 30114 zastoupenou pažní/panem vedoucí pobočky IC: 25236016 DIC: C225236016 bankovní spojení: _ Společnostje zapsána v obchodním rejstříku a vedená u Krajského soudu v Plzni C 11501 (dále jen „zákazník“) Předmět smlouvy Poskytovatel se zavazuje podle této smlouvy zajistit pro objednatele voblasti závodního stravování jeho zaměstnanců služby spočivajlci a) ve výrobě a výdeji hotových jídel a nápojů. ll. Rozsah a organizace předmětu smlouvy Lokalizace a časový průběh poskytování služeb Výrobu hotových teplých jldel, nápojů a doplňkových výrobků vlastní výroby bude poskytovatel realizovat v prostorách: Závodní jídelny společnosti Knorr Bremse Organizace poskytování služeb Výdej jídel se uskutečňuje objednávkovým i restauračním způsobem. Při nezbytně nutné výluce stravovaclho provozu zajistí poskytovatel služby, jež jsou předmětem této smlouvy, vpňméřeném rozsahu náhradním způsobem, který bude odsouhlasen objednatelem. Poskytovatel je oprávněn, vpřípadě nutné provozni potřeby a po předchozím souhlasu objednatele, změnit nablzenýjídelnlček nebo vydat pouze omezený počet druhů menu, Evidence poskytnutých služeb Smluvní strany se dohodly, že evidence poskytnutých služeb bude probíhat prostřednictvím čipových karet vrámci elektronické evidence kreditního systému. Modiňkace bude kompatibilní s IT systémem objednatele. Tento způsob evidence zajistí na své náklady poskytovatel, který je zodpovědný za jeho funkčnost a správnost. .eu 1. $"? N?? 10. 11. Průběžné financování poskytnutých stravovacích služeb se realizuje v rámci kreditního systemu formou poskytnutí úvěru na evidenční účet strávníka. Poskytovatel provádí denní evidenci počtu prodaných jídel a celkového rozsahu poskytnutých služeb a zavazuje se předat objednateli do 2. pracovního dne následujícího měsíce přehled o počtu skutečně odebraných jídel podle jednotlivých strávníků (zaměstnanců objednatele). Cenové podmínky Ceny poskytovaných služeb (jídla a nápoje) Oběd: Menuč.1 — 4 za cenu 108,- Kc včetně DPH, menu 5 — 6 za cenu 113,— Kč včetně DPH. menu 7 za cenu 125,— včetně DPH. chlazenou stravu: 57,— Kč včetně DPH. N. Platební a fakturační podmínky Podkladem pro úhradu ceny služeb podle oddílu lll. této smlouvy je vyúčtování (daňový doklad) ve formě faktury vystavené poskytovatelem. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitostí podle bodu 3. tohoto článku, je objednatel oprávněn vrátit fakturu kopravě stim, že se ma' za to, jako by vystavena nebyla a její splatnost bude počítána ode dne vystavení opravené faktury. Splatnost faktury je 21 dnů ode dne doručení objednateli. Smluvní strany se dohodly na úroku z prodlení ve výši 0,01 % z dlužné částky za každý den prodlení v úhradě faktur. V. Ujednání společná a závěrečná Poskytovatel na vlastní náklady zajistí vnezbytně nutném rozsahu pojištění za škody způsobené třetím osobám provozní činnosti ve smyslu této smlouvy. Poskytovatel vyškolí na své náklady všechny své zaměstnance voblastí hygieny, techniky vaření, obsluhy technologických zařízení, ekonomického využívání energií a osobního vystupování. Poskytovatel zajistí hygienickou úroveň poskytovaných služeb dle příslušných předpisů platnýchvČR udání důvodu. sjednává se tříměsíční výpovědní lhůta, která začíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení písemné výpovědi druhé smluvní straně. Právo okamžitého zrušení smlouvy ze strany poskytovatele je možné v případě: a) prodlení úhrady pohledávek za objednatelem je delší než 30 dnů, b) opakovaných výpadků v dodávkách energií a vody zaviněné výlučně objednatelem. Právo okamžitého zrušeni smlouvy ze strany objednatele je možné v případě: a) opakovaného porušování platných hygienických předpisů ze strany poskytovatele na následujícím po doručení. Obě smluvní strany se dohodly, že v případě ukončení smluvního vztahu z jakéhokoliv důvodu. vypořádají si své vzájemné závazky a pohledávky do 30 dnů od skončení smluvního vztahu a písemné si toto vypořádání potvrdí. 13. 14. 15. 15. 17. 18. . Obsah této smlouvy Stejně jako předmět poskytovaných služeb lze po dohodě smluvních stran měnit a doplňovat. Veškeré dodatky ktéto smlouvě budou provedeny vplsernné forme, označeny pořadovými čísly a podepsány odpovědnými zastupci smluvních stran. Případně spory vzniknuvší z této smlouvy budou řešeny v souladu s českým právním řádem. Smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží dva Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma stranami s tím, že poskytování služeb začína“ dnem 1.5.2017 Smluvní strany přijímají veškeré závazky a povinnosti vůči druhé smluvní straně uvedene“ v této smlouvě. Objednatel je srozuměn s tím, že Poskytovatel je povinným subjektem dle zákona č. 340/2015 Sb. o registru smluv a je si vědom toho, že tato Smlouva podiel—la zveřejnění v registru smluv. Zveřejnění Smlouvy bude zajišťovat Poskytovatel. Prgňozévakl ' f /