Smlouva o poskytování služeb závodního stravování uzavřená mezi těmito smluvními stranami Krajská nemocnice Liberec a.s. se sídlem Husova 357/10. Liberec 1 — Staré Město, 460 01 Liberec Zastoupená:— místopředseda představenstva IČO: 27283933 DIČ: CZZ7283933 Bankovní spojení: Společnost zapsána u KS Usti nad Labem, složka B/lóSí (dále jen ,.poskytovatel“) a MUDr. Martin Mat'átko 28. Října 1000, 511 01 Turnov íČO: 01281216 (dále jen „objednavatel“) _\ _; _\ Předmět smlouvy Poskytovatel se zavazuje podle této smlouvy zajistit pro objednatele v oblasti závodního stravování jeho zaměstnanců služby spočívající a) ve výrobě a výdeji hotových jídel a nápojů. ||. Rozsah a organizace předmětu smlouvy Lokalizace a časový průběh poskytování služeb Výrobu hotových teplých jídel, nápojů a doplňkových výrobků vlastní výroby bude poskytovatel realizovat v prostorách: Závodní jídelny Nemocnice Turnov Organizace poskytování služeb Výdej jídel se uskutečňuje objednávkovým i restaurační m způsobem. Při nezbytně nutné výluce stravovaclho provozu zajistí poskytovatel služby, jež jsou předmětem této smlouvy, vpřimeřenem rozsahu náhradním způsobem, který bude odsouhlasen objednatelem. Poskytovatel je oprávněn, vpřípadě nutne provozní potřeby a po předchozím souhlasu objednatele, změnit nabízený jídelníček nebo vydat pouze omezený počet druhů menu. Evidence poskytnutých služeb Smluvní strany se dohodly, že evidence poskytnutých služeb bude probíhat prostřednictvím čipových karet vrámci elektronicke evidence kreditního systemu. Modifikace bude kompatibilní s IT systémem objednatele. Tento způsob evidence zajistí na své náklady poskytovatel, který je zodpovědný za jeho funkčnost a správnost. Průběžně financování poskytnutých stravovacích služeb se realizuje vrámci kreditního systému formou poskytnutí úvěru na evidenční účet strávníka. 3. Poskytovatel provádí denni evidenci počtu prodaných jídel a celkového rozsahu poskytnutých služeb a zavazuje se předat objednateli do 2. pracovního dne následujícího měsíce přehled o počtu skutečně odebraných jídel podle jednotlivých strávníků (zaměstnanců objednatele). III. Cenové podmínky 1. Ceny poskytovaných služeb (jídla a nápoje) jsou uvedeny v příloze č.1. IV. Platební a fakturační podmínky 1. Podkladem pro úhradu ceny služeb podle oddllu lII. této smlouvy je vyúčtovánl (daňový doklad) ve formě faktury vystavené poskytovatelem. 2. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti podle bodu 3. tohoto článku, je objednatel oprávněn vratit fakturu kopravě stlm, že se má za to, jako by vystavena nebyla a její splatnost bude počítána ode dne vystavení opravené faktury. Splatnost fakturyje 30 dnů ode dne doručení objednateli, Smluvní strany se dohodly na uroku z prodlení ve výši 0,01 % z dlužné částky za každý den prodlení v úhradě faktur. „“P“ V. Zpracování osobních údajů 1, V rámci plnění předmětu smlouvy budou předávány a zpracovávány osobní údaje strávníků - zaměstnanců objednatele. 2. Povinné náležitosti a informace pro evidenci zpracování osobních údajů: - Právní titul zpracováni osobních údajů: plnění této smlouvy a plnění jiných právních povinností. . Účel zpracování osobních údajů: předání jmenného seznamu zaměstnanců objednatele za účelem evidence odebrané stravy a poskytnutí příslušné výše dotace na zaměstnanecké stravování, vytvoření a předání podkladů pro dotované stravování. Kategorie subjektů osobních údajů: stravníci - zaměstnanci objednatele. Kategorie údajů: jméno. příjmení, osobní číslo, seznam objednávek a odebraných obědů, . Zvláštní kategorie osobních údajů: ne. . Doba zpracování osobních údajů: po dobu odebíraní zaměstnaneckého dotovaného stravování v rámci trvání zaměstnaneckého poměru mezi zaměstnancem zákazníka a zákazníkem. 3. Obě smluvní strany se zavazují. že budou zpracovávat výše uvedené osobní údaje pouze za daným účelem, v rozsahu stanoveném touto smlouvou a v souladu s příslušnými právními předpisy. Obe smluvní strany jsou ve vztahu k osobním údajů vázány zákonnou mlčenlivosti v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů, zejména pak Nařízením Evropského parlamentu a rady EU 2016/679 (GDPR). 4. Obě smluvní strany se zavazuji k zavedení a dodržování technických a organizačních opatření, které zajišťují zabezpečení a ochranu osobních údajů v souladu s příslušnými právními předpisy, tak aby bylo zabráněno možnému úniku, výmazu, změnám, zneužití či neoprávněnému přístupu k osobním údajům. VI. Ujednání společná a závěrečná 1. Poskytovatel na vlastní náklady zajistí vnezbytně nutném rozsahu pojištění za škody způsobené třetím osobám provozní činnosti ve smyslu této smlouvy. 10115 Ng) 10. 11. 12„ 13. 14. 15, 16. 17. 18. Poskytovatel vyškolí na své náklady všechny své zaměstnance voblasti hygieny, techniky vaření, obsluhy technologických zařízení, ekonomického využívání energií a osobního vystupování. Poskytovatel zajistí hygienickou úroveň poskytovaných služeb dle příslušných předpisů platných v ČR Poskytovatel zajistí na své náklady likvidaci kuchyňského odpadu včetně použitého oleje Smluvní strany se zavaZUJi projednávat bez zbytečného odkladu problémy, které vzniknou v souvislosti se zabezpečováním předmětu smlouvy. Obě strany zajistí korektní jednání a vstřícné vystupování svých zaměstnanou. Smluvní vztah může být ukončen písemnou výpovědi kteroukoliv ze smluvních stran i bez udání důvodu. Sjednává se tříměsíční výpovědní lhůta, která začíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení písemné výpovědi druhé smluvní straně. Právo okamžitého zrušení smlouvy ze strany poskytovatele je možné v případě: a) prodlení úhrady pohledávek za objednatelem je delší než 30 dnů, b) opakovaných výpadků v dodávkách energií a vody zaviněné výlučně objednatelem, Právo okamžitého zrušeni smlouvy ze strany objednatele je možné v případě: a) opakovaného porušování platných hygienických předpisů ze strany poskytovatele na základě zjištění KHS, b) závažné pochybení při plnění poskytovaných služeb dle této smlouvy. Právo okamžitého zrušeni smlouvy musí být učiněno písemné s uvedením konkrétního důvodu. Toto zrušeni musí být doručeno druhé smluvní straně a smluvní vztah končí dnem následujícím po doručení. Obě smluvní strany se dohodly, že v případě ukončení smluvního vztahu z jakéhokoliv důvodu, vypořádají si své vzájemně závazky a pohledávky do 30 dnů od skončení smluvního vztahu a písemně si toto vypořádání potvrdí. Obsah této smlouvy stejně jako předmět poskytovaných služeb lze po dohodě smluvních stran měnit a doplňovat. Veškeré dodatky k této smlouvě budou provedeny v písemné formě, označeny pořadovými čísly a podepsány odpovědnými zástupci smluvních stran, Případné spory vzniknuvší z této smlouvy budou řešeny v souladu s českým právním řádem. Smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží dva výtisky. Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma stranami stim, že poskytování služeb začíná dnem 1.1.19 Smluvní strany přijímají veškeré závazky a povinnosti vůči druhé smluvní straně uvedené v této smlouvě. Objednatel je srozuměn s tím, že Poskytovatel je povinným subjektem dle zákona č. 340/2015 Sb. o registru smluv aje si vědom toho, že tato Smlouva podléhá zveřejnění v registru smluv. Zveřejnění Smlouvy bude zajišťovat Poskytovatel, Účastníci této smlouvy prohlašují, že souhlasí sjejim obsahem, že tato byla sepsána na základě pravdivých údajů, jejich pravé a svobodné vůle, nebyla ujednana v tísni ani za jinak jednostranně nevýhodných podmínek a že jim nejsou v době podpisu smlouvy známy okolnosti, které by mohly omezitjejí obsah a účinnost. Na důkaz toho připojuji své podpisy. V Liberci dne ÝÁ/Mfwr "óšjéáňáí'eíw""“"" jí. a" mf p ] kytovatel Příloha čfl Ceny stravy od 1,1.2019 zaměstnanecká jídelna Krajské nemocníce Liberec a Turnov Menu 14.3 Menu 4 Menu se Menu 7 chlazená strava Jadmmovy cm' na stravu pma cena plná cena pěna cena pm cenu (cm www , adwz vne (cm svawa „ odm \ne [c:zw SLGWICI , odm: vně (cm Straw: . odvoz me pm cene mm Cena řNL) KNL; KNL) KNL) 15% DPH 2155 DPH 15 “v DPH 15 % DPH 15 % DPH 15 % DPH náklady na potravlny 42,90 Kč 39,79 Kč 45.45 Kč 58,10 Kč 33,39 Kč 2,31 Kč osobní a režijní náklady 39,71 Kč 37,60 Kč 40.51 Kg 41.90 Kč 31,83 Kč 1.00 Kč náklady celkem v Kc 82,61 Kč 77,39 Kč 86,09 Kč 100,00 Kč 65,22 Kč 3,31 Kč DPH 12.35 Kč 11.61 Kč 12.91 Kč 15,00 Kč 9.78 Kč 0,69 Kč cena stravenky vč_ DPH 95,00 Kč 89,00 Kg 99.00 Kč 115.00 Kč 75.00 Kč 4,00 Kč