Smlouva o poskytování služeb závodního stravování uzavřená mezi těmito smluvními stranami Krajská nemocnice Liberec a.s. se sídlem Husova 357/10, Liberec l — Staré Město, 460 01 Liberec Zastoupené: _místopředseda představenstva lC0127283933 DIČ: CZZ7283933 Bankovní spojení: _ Společnost zapsána u KS Ústí nad Labem, složka 3/1651 (dále jen _,poskytovatel“) & DRINGS, spol. s r.o. 28 října 554. 51 101 Turnov lČO: 45539979 DIČ: CZ45539979 Zastoupené: _ jednatel společnosti Zápis v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl C, vložka 1924 (dále jen „objednavatel“) _; _; Předmět smlouvy Poskytovatel se zavazuje podle této smlouvy zajistit pro objednatele v oblasti závodnlho stravování jeho zaměstnanců služby spočívajlcí a) ve výrobě a výdeji hotových jídel a nápojů, II. Rozsah a organizace předmětu smlouvy Lokalizace a časový průběh poskytování služeb Výrobu hotových teplých jídel, nápojů a doplňkových výrobků vlastní výroby bude poskytovatel realizovat v prostorách: Závodní jídelny Nemocnice Turnov Organizace poskytování služeb Výdej jídel se uskutečňuje objednávkovým i restauračním způsobem. Při nezbytně nutné výluce stravovacího provozu zajistí poskytovatel služby, jež jsou předmětem teto smlouvyť vpřiméřeném rozsahu náhradním způsobem, který bude odsouhlasen objednatelem. Poskytovatel je oprávněn, vpřípadě nutne provozní potřeby a po předchozím souhlasu objednatele, změnit nabízenýjldelníček nebo vydat pouze omezený počet druhů menu. Evidence poskytnutých služeb Smluvní strany se dohodly, že evidence poskytnutých služeb bude probíhat prostrednictvim čipových karet vrámci elektronicke evidence kreditního systemu. Modifikace bude kompatibilní s iT systemem objednatele. Tento způsob evidence zajistí na své náklady poskytovatel, který je zodpovědný za jeho funkčnost a správnost. ř.“ Průběžné financování poskytnutých stravovacích služeb se realizuje v rámci kreditního systému formou poskytnutí úvěru na evidenční účet strávnlka. Poskytovatel provádí denní evidenci počtu prodaných jídel a celkového rozsahu poskytnutých služeb a zavazuje se předat objednateli do 2. pracovního dne následujícího měsíce přehled o počtu skutečné odebraných jídel podle jednotlivých strávníků (zaměstnanců objednatele). lll. Cenové podmínky Ceny poskytovaných služeb (jídla a nápoje) jsou uvedeny v příloze č.1. IV. Platební a fakturační podmínky Podkladem pro úhradu ceny služeb podle oddílu |||. této smlouvy je vyúčtování (daňový doklad) ve formě faktury vystavené poskytovatelem. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti podle bodu 3. tohoto článku, je objednatel oprávněn vrátit fakturu kopravě stím, že se má za to, jako by vystavena nebyla a její splatnost bude počítána ode dne vystavení opravené faktury. Splatnost faktury je 30 dnů ode dne doručení objednateli. Smluvní strany se dohodly na úroku z prodlení ve výši 0,01 % z dlužné částky za každý den prodlení v úhradě faktur V. Zpracování osobních údajů V rámci plnění předmětu smlouvy budou předávány a zpracovávány osobní údaje strávniků - zaměstnanců objednatele. Povinně náležitosti a informace pro evidenci zpracování osobních údajů: . Právní titul zpracování osobních údajů: plnění této smlouvy a plnění jiných právních povinnosti. . Účel zpracování osobních údajů: předání jmenného seznamu zaměstnanců objednatele za účelem evidence odebrané stravy a poskytnutí příslušné výše dotace na zaměstnanecké stravování, vytvoření a předání podkladů pro dotované stravování. - Kategorie subjektů osobních údajů: strávnlci - zaměstnanci objednatele, Kategorie údajů: jméno, příjmení, osobní čislo, seznam objednavek a odebraných obědů. Zvláštní kategorie osobních údajů: ne. Doba zpracování osobních údajů: po dobu odebíraní zaměstnaneckého dotovaného stravování v rámci trvání zaměstnaneckého poměru mezi zaměstnancem zákazníka a zákazníkem. Obě smluvní strany se zavazují, že budou zpracovávat výše uvedené osobní údaje pouze za daným účelem, v rozsahu stanoveném touto smlouvou a v souladu s příslušnými právními předpisy. Obě smluvní strany jsou ve vztahu k osobním údajů vázány zákonnou mlčenlivosti v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů, zejména pak Nařízením Evropského parlamentu a rady EU 2016/679 (GDPR). Obě smluvní strany se zavazují k zavedení a dodržování technických a organizačních opatření, které zajišťují zabezpečení a ochranu osobních údajů v souladu s příslušnými právními předpisy, tak aby bylo zabráněno možnému úniku, výmazu, změnám. zneužití či neoprávněnému přístupu k osobním údajům. Vl. Ujednání společná a závěrečná 91:5 N93 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18, Poskytovatel na vlastní náklady zajistí v nezbytně nutném rozsahu pojištění za škody způsobené třetím osobám provozní činnosti ve smyslu této smlouvy. Poskytovatel vyškolí na své náklady všechny své zaměstnance voblasti hygieny, techniky vaření. obsluhy technologických zařízení, ekonomického využívání energií a osobního vystupování. Poskytovatel zajistí hygienickou úroveň poskytovaných služeb dle příslušných předpisů platných v ČR Poskytovatel zajistí na své náklady likvidací kuchyňského odpadu včetně použitého oleje Smluvní strany se zavazují projednávat bez zbytečného odkladu problémy, které vzniknou v souvislosti se zabezpečováním předmětu smlouvy, Obě strany zajistí korektní jednání a vstřícně vystupování svých zaměstnanců, Smluvní vztah může být ukončen písemnou výpovědi kteroukoliv ze smluvních stran i bez udání důvodu. Sjednává se tříměsíční výpovědnl lhůta, která začíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení plsemné výpovědi druhé smluvní straně. Právo okamžitého zrušení smlouvy ze strany poskytovatele je možné v případě: a) prodlení úhrady pohledávek za objednatelem je delší než 30 dnů, b) opakovaných výpadků v dodávkách energií a vody zaviněné výlučně objednatelem. Právo okamžitého zrušení smlouvy ze strany objednatele je možné v případě: a) opakovaného porušování platných hygienických předpisů ze strany poskytovatele na základě zjištění KHS, b) závažné pochybení při plnění poskytovaných služeb dle této smlouvy. Právo okamžitého zruseni smlouvy musí být učiněno písemně s uvedením konkrétního důvodu, Toto zrušení musí být doručeno druhé smluvní straně a smluvní vztah končí dnem následujícím po doručení. Obě smluvní strany se dohodly. že v případě ukonceni smluvnlho vztahu z jakéhokoliv důvodu, vypořádaji si své vzájemné závazky a pohledavky do 30 dnů od skončení smluvního vztahu a písemně si toto vypořádání potvrdí. Obsah této smlouvy stejné jako předmět poskytovaných služeb lze po dohodě smluvních stran měnit a doplňovat. Veškeré dodatky k této smlouvě budou provedeny v písemné formě, označeny pořadovými čísly a podepsány odpovědnými zástupci smluvních stran. Případné spory vzniknuvší z této smlouvy budou řešeny v souladu s českým právním řádem. Smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech, znichž každá smluvní strana obdrží dva výtisky. Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma stranami s tím, že poskytování služeb začíná dnem 1.1.19 Smluvní strany přijímají veškeré závazky a povinnosti vuci druhé smluvní straně uvedené v této smlouvě. Objednatel je srozuměn s tim, že Poskytovatel je povinným subjektem dle zákona č. 340/2015 Sb. o registru smluv aje si vědom toho, že tato Smlouva podléhá zveřejnění v registru smluv. Zveřejnění Smlouvy bude zajišťovat Poskytovatel. Účastníci této smlouvy prohlašují, že souhlasí sjejím obsahem, že tato byla sepsána na zaklade pravdivých údajů, jejich pravé a svobodné vůle, nebyla ujednána v tísni ani za jinak jednostranně nevýhodných podmínek a že jim nejsou v době podpisu smlouvy známy okolností, které by mohly omezit její obsah a účinnost. Na důkaz toho připojují své podpisy. V Liberci dne (L((ÍMZ'HH/ ""'b'yóšikýt'óv'a'téim"'"" " Bšjěáňéi'e'i" Příloha č.1 Ceny stravy od 1.1.2019 Zaměstnaneckájldelna Krajské nemocmce Liberec ;: Turnov Menu 1-2-3 menu 4 Menu 5-6 Menu 1 Chiazená strava Jadmrazovy on:" na Stravu mna ccm; mna cena plna cena gmzr SUÉWMCK » Duval vne 1GB SUQWNU , odm MČ (CAU Sh'á'va cd\oz me pěna cena KVM ) KNL) KNK ] 21% DPH 15% DPH “15% DPH 15% DPH 15% DPH náklady na potraviny 42.90 Kc 39.79 Kč 45,43 Kč 53,10 Kč 33.39 Kč 2,31 Kč osobní : reiljnl náklady 39,71 Kč 37,00 Kč 40,61 Kč 4090 Kč 31,53 Kč 1,00 Kč 7 náklady celkem v Kc 82,61 Kč 77,39 Kč 86,09 KČ 100,00 Kč 65,22 Kč 3,31 KČ DPH 1250 Kč 11,51 Kč 1291 Kč 1500 Kč 9.70 Kč 059 Kč cena stravenky vč. DPH 95,00 Kč 89,00 Kč 99.00 Kč 115,00 Kč 75.00 Kč 4,00 Kč